Şimdi Ara

RENAULT MEGANE III - [Ana Konu ve Kullananlar Kulübü] (1428. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
39.609
Cevap
155
Favori
3.255.748
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 14261427142814291430
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: colornick
    resim eklermisin bakalım.

    yok hocam ankara sanayisinden bi halt olmaz varsa yoksa istanbul celebic hocamın niye taktırmadığını anladım çünkü ankarada malzeme yok internetten sipariş vermeyi düşünüyorum. biraz kumar olacak ama varsın olsun. bide ben araca cam rüzgarlığı takcam fakat nere gitsem yapıştırmalı olarak var, ritm tutacağını düşünmüyorum sıcak havada bi süre sonra düşer gibime geliyor. bu cam rüzgarlığının geçirmeli olanını gördünüzmü hiç?

    ön panjuruwww.efepolyester.com la irtibata geçip alacağım inş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mc_kelleci -- 14 Temmuz 2012; 17:30:52 >




  • Allahtan tampon kısmına denk gelmemiş ,sadece difüzör ve ızgara.

    Ön cama gelse idi ne olurdu tahmin etmek istmiyorum.

    Türkiye otoyolları ,ne ararsan var maşallah..







  • quote:

    Orijinalden alıntı: TURKER75

    Cengiz hocam ,ön ve arka difüzörler abartılı bir modifiye işi değilki .bay yada bayanlık bir durum olduğunuz sanmıyorum.

    Hatta megane3 leri bu difüzörlerle standart sunmaları gerekirdi.Ön taraf fazlaca boş ve düz gibi.Bu nedenle difüzör abartısız ve oldukça ayarında.
    Aracı yakışıklı kılan ufak bir ayrıntı bence.


    Türker hocam bana kalsa ben ön ve arka difüzörleri istiyorum. Hem önde hemde arkada bir eksiklik varmışta bunlar sayesinde kapanacakmış gibi geliyor. Gelecek malzemeninde ne olduğunu tam olarak bilemiyorum ayrıca eşimde arabamı elletmem deyince iş kaldı.

    Bu arada size geçmiş olsun... Ayrıca kolunuzdaki saatide çok beğendiğimi söylemeden geçemeyeceğim. Bu aralar bende de büyük kadran saat kullanmak merakı başladı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Briskhan

    Yav ben bu dizel motorlara nasıl alışacağım? Megane'ın DCI motoru sınıfının belkide en iyisi eyvallah da bir benzinli motorun zevkini vermiyor be... Sesi zaten malum, devri yükselttikçe benzinli gibi heyecan vereceğine böğüren öküz gibi adamı illet ediyor. Motor kompresyonun zayıf olması sert sürüş eğlencesinin içine ediyor. Sabit maaşla geçiniyorsan yakıt ekonomisini birinci sıraya koymaya dizele talim etmeye mecbursun anasını satim :/

    Hocam bende aksini düşünerek dizel motoru tercih ediyorum.

    Önceki aracım 135 beygir 165 nm tork üreten 1.6 litre GDI motorlu Sportage'ti ama torku yetersiz kalıyordu. Allah'ı var çok yakışıklı bir araçtı, gören dönüp bir daha bakıyordu ama hafif bir rampada nefesi kesiliyordu. Perte çıkınca hiç düşünmeden hemen Megane'a yöneldim.

    110 beygir gayet yeterli ve daha 1750 devirde size 240 nm torku size sunan başka bir benzinliyi bu fiyata bulamazsınız. Bu aracı almamdaki amaç kesinlikle yakıt ekonomisini düşündüğümden değil.

    Otomatik vites ve yüksek tork gücü aradığım özelliklerdi. EDC vites otomatiği aratmıyor, 240 nm tork ise uçuruyor. Üstünede yakıt ekonomisi olunca daha bir tatlı oluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mc_kelleci

    quote:

    Orijinalden alıntı: colornick
    resim eklermisin bakalım.

    yok hocam ankara sanayisinden bi halt olmaz varsa yoksa istanbul celebic hocamın niye taktırmadığını anladım çünkü ankarada malzeme yok internetten sipariş vermeyi düşünüyorum. biraz kumar olacak ama varsın olsun. bide ben araca cam rüzgarlığı takcam fakat nere gitsem yapıştırmalı olarak var, ritm tutacağını düşünmüyorum sıcak havada bi süre sonra düşer gibime geliyor. bu cam rüzgarlığının geçirmeli olanını gördünüzmü hiç?

    ön panjuruwww.efepolyester.com la irtibata geçip alacağım inş.

    Koskoca Şaşmaz'da bir tek karlıkçı Halil var ama onda da aradığım şeyler yok.

    Dostum verdiğin siparişlerden haberimiz olsun, görmek isterim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: celebic

    quote:

    Orijinalden alıntı: mc_kelleci

    quote:

    Orijinalden alıntı: colornick
    resim eklermisin bakalım.

    yok hocam ankara sanayisinden bi halt olmaz varsa yoksa istanbul celebic hocamın niye taktırmadığını anladım çünkü ankarada malzeme yok internetten sipariş vermeyi düşünüyorum. biraz kumar olacak ama varsın olsun. bide ben araca cam rüzgarlığı takcam fakat nere gitsem yapıştırmalı olarak var, ritm tutacağını düşünmüyorum sıcak havada bi süre sonra düşer gibime geliyor. bu cam rüzgarlığının geçirmeli olanını gördünüzmü hiç?

    ön panjuruwww.efepolyester.com la irtibata geçip alacağım inş.

    Koskoca Şaşmaz'da bir tek karlıkçı Halil var ama onda da aradığım şeyler yok.

    Dostum verdiğin siparişlerden haberimiz olsun, görmek isterim.

    gelir gelmez paylaşacağım burada inş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: celebic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Briskhan

    Yav ben bu dizel motorlara nasıl alışacağım? Megane'ın DCI motoru sınıfının belkide en iyisi eyvallah da bir benzinli motorun zevkini vermiyor be... Sesi zaten malum, devri yükselttikçe benzinli gibi heyecan vereceğine böğüren öküz gibi adamı illet ediyor. Motor kompresyonun zayıf olması sert sürüş eğlencesinin içine ediyor. Sabit maaşla geçiniyorsan yakıt ekonomisini birinci sıraya koymaya dizele talim etmeye mecbursun anasını satim :/

    Hocam bende aksini düşünerek dizel motoru tercih ediyorum.

    Önceki aracım 135 beygir 165 nm tork üreten 1.6 litre GDI motorlu Sportage'ti ama torku yetersiz kalıyordu. Allah'ı var çok yakışıklı bir araçtı, gören dönüp bir daha bakıyordu ama hafif bir rampada nefesi kesiliyordu. Perte çıkınca hiç düşünmeden hemen Megane'a yöneldim.

    110 beygir gayet yeterli ve daha 1750 devirde size 240 nm torku size sunan başka bir benzinliyi bu fiyata bulamazsınız. Bu aracı almamdaki amaç kesinlikle yakıt ekonomisini düşündüğümden değil.

    Otomatik vites ve yüksek tork gücü aradığım özelliklerdi. EDC vites otomatiği aratmıyor, 240 nm tork ise uçuruyor. Üstünede yakıt ekonomisi olunca daha bir tatlı oluyor.

    Aman hocam ne yaptın compact da olsa SUV tipi araçlar eğlencelik kullanımda pek güvenli değildir, savruldunmu toparlamak çok zor. Merso dersen ayrı ama savurmak yetenek ister :)
    İnşallah böyle bir durumda perte çıkmadı senin araç?
    0-100 hızlanması 10 saniyenin altında bir manuel benzinli rampada üzmez. Mesela dizelde 5. vitesten 3e düşani yavaşlayıp akabinde ani uzama numarası çekmeye kalktınmı motorun anasını ağlatırsın... Benzinlide kompresyona sokarak yağ gibi uzarsın... Hele 4000 devir sonrası sesi benzinlilerin bana müzik gibi gelir, dizelde ses kulak tırmalıyor devir artınca. Eh bir de tabi manuel-otomatik farkı var.
    Neyse sonuçta tercih meselesi, niye dizeli seviyorsun diye eleştirmek haddimize değil... Selamlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Briskhan

    Aman hocam ne yaptın compact da olsa SUV tipi araçlar eğlencelik kullanımda pek güvenli değildir, savruldunmu toparlamak çok zor. Merso dersen ayrı ama savurmak yetenek ister :)
    İnşallah böyle bir durumda perte çıkmadı senin araç?
    0-100 hızlanması 10 saniyenin altında bir manuel benzinli rampada üzmez. Mesela dizelde 5. vitesten 3e düşani yavaşlayıp akabinde ani uzama numarası çekmeye kalktınmı motorun anasını ağlatırsın... Benzinlide kompresyona sokarak yağ gibi uzarsın... Hele 4000 devir sonrası sesi benzinlilerin bana müzik gibi gelir, dizelde ses kulak tırmalıyor devir artınca. Eh bir de tabi manuel-otomatik farkı var.
    Neyse sonuçta tercih meselesi, niye dizeli seviyorsun diye eleştirmek haddimize değil... Selamlar...

    Yok hocam tali yoldan gelen bir Doblo/Fiorino gibi bir araç hanımın kullandığı araca çarptı, araç pert oldu.

    Ankara'da Cinnah yokuşu vardır, Sportage'i o yokuşta sırtıma alıp çıkıyordum. Ankara'lılar bilir; Konya Yolu'unda Neziroğlu'nun önünden Oran'a giden rampada 4 kişiyle giderken ikinci vitesle anca gidiyorsun.

    Bu motor ve bu şanzuman tam aradığım gibi tüm beklentilerimi karşılıyor. Birde 320 nm tork için EDC olsaydı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alper5

    quote:

    Orijinalden alıntı: Heroisboceq


    quote:

    Orijinalden alıntı: Heroisboceq

    Arkadaşlar aracımın koltuklar ve kapı içleri olmak üzere 50 tl ye yıkatacağım, ama korkum tekrar batacaklar; bunun için koltuk minderimi önerirsiniz yoksa başka bir çözüm yolu buldunuz mu? Koltuk kılıfı almayı düşünüyorum ama onlarda tam sarmıyor koltuğu, buda beni rahatsız ediyor.

    Aracım megane 3 expression tavsiyeler için teşekkürler.

    Cevaplayan olmamış bir sorum daha var geri vitese geçerken aracım problem yaşıyor aynı problemi yaşayan varmı canımı çok sıkıyor garantisinin bitmesine bir yıl kaldı ve garantin sonra şanzıman dağılırsa çok kötü olur cevaplarınız için teşekkürler

    Aracını servise göster garanti bitmeden vites kutusundan sorun varsa mudehale etsinler. En azından kaydın olur serviste garanti bitince bir sey olursa ben geldim siz bir sey yok dediniz ama dağıldı dersin garantiden tamamı olmaz ise çoğunu onlara kitlersin ücretin.

    geri vites problemi yaşayan başka kişi yok mu?




  • Merhaba arka paspaslar 3 parca mi oluyordu? Yikamaya birakmistim 2 parca var su an. Orta bos. Acil cevap olursa cok sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nomak71

    Merhaba arka paspaslar 3 parca mi oluyordu? Yikamaya birakmistim 2 parca var su an. Orta bos. Acil cevap olursa cok sevinirim.

    2 parça oluyor. orta boş arkadaşım. yıkamacı temiz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nomak71

    Merhaba arka paspaslar 3 parca mi oluyordu? Yikamaya birakmistim 2 parca var su an. Orta bos. Acil cevap olursa cok sevinirim.

    Arkadaşım iki parça verdiler, ben kalitelisini alıp koymuştum, Ortası haliyle boş idi,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DogrucuMustafa

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nomak71

    Merhaba arka paspaslar 3 parca mi oluyordu? Yikamaya birakmistim 2 parca var su an. Orta bos. Acil cevap olursa cok sevinirim.

    Arkadaşım iki parça verdiler, ben kalitelisini alıp koymuştum, Ortası haliyle boş idi,

    Tesekkurler cevap icin. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar,

    Neziroğlundaki siyah Megane Coupe EDC Gt-line'ı ben satın aldım, kısaca deneyimlerimi paylaşayım.
    Yaklaşık üç senedir Scenic II kullanıyorum.
    Öncelikle değinmek istediğim şey şasi ve süspansiyon, gt-line almayı düşünenler bunu göz önünde bulundururlarsa iyi olur, zira süspansiyon çok sert. Diğer megane modellerinin(HB&SW) gt-line versiyonları için de bu geçerli midir bilemiyorum, ama eski coupelere ve yeni dynamique coupelere göre daha sert bir yürüyen aksam var. Haliyle hafif bozuk yollarda bile haldır huldur gidiyorsunuz, çok sarsıyor. Konfor arayanlar için epey problemli olabilir. Araba virajlarda kesinlikle sağa sola yatmıyor, düzgün yapılmış yollarda inanılmaz keyifli bir sürüşü var.
    İç donanımın kalitesi gayet iyi, ön panel analog, ancak sağdaki ufak dijital ekrandan (yakıt tüketimi bilgilerine falan eriştiğiniz ekran) takometreyi dijital olarak da okuyabiliyorsunuz. Scenic'in dijital paneline alışmış olduğum için benim için epey faydalı oldu.
    Burada daha önce mutlaka tartışılmış olduğunu düşündüğüm için EDC şanzımana pek değinmeyeceğim. Ben başarılı buldum. Vites geçişleri çok seri ve kesinlikle sarsmıyor. Hill Holder çok başarılı, hiçbir şekilde kayma yok.
    Sanırım birisi önceden sormuş, yanıtlamış olayım, radyoda usb girişi ve bluetooth var. Iphone'lar ile tam uyumlu, telefon arayüzü de bulunuyor. Bluetooth'dan müzik hafif distorted (cızırtılı) geliyor. Radyo çok kaliteli, ses dağılımı çok iyi ancak nötr karakterli. Müzik ve miks işleriyle uğraştığım için bana ideal geldi ancak dolgun bass arayanlara mutlaka yetersiz gelecektir. Henüz firmware update işleriyle uğraşmadım, update var ise sonrasında ne olur bilemiyorum.
    Klima açıkken agresif kullanımda ortalama 8.2L civarını gördüm. Klima kapalı iken ekonomik sürüşte beytepe-çankaya arasını (eskişehir yolu-konya yolu-oran-birlik güzergahıyla) 4.2L civarında geldim. (Piştim tabi bu sıcakta) Düz yolda ise 3.7L civarı yakıyor. Araba henüz 400Km'de.
    Energy motorluların (130bg) aralık civarında geleceği söylendi bana. Energy'lerde EDC yok. EDC şanzıman Energy motorların torkunu kaldıramıyor.
    Şu anda arabanın navigasyonlu-geri görüş kameralı olan modelleri Türkiyede bulunmuyormuş, ağustosta gelebilir dediler. Beklemek istemedim. Necvox taktırmayı düşünüyorum, fiyat olarak da orjinalinden çok daha ucuza geliyor. Ancak araba ithal olduğu için önce test etmeleri gerekiyormuş. Necvox konusunda deneyimi olanlar da beni bilgilendirebilirse sevinirim.
    Arabayla ilgili soru olursa seve seve cevaplamaya çalışırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheSonicRage -- 15 Temmuz 2012; 19:21:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nztekin

    quote:

    Orijinalden alıntı: HOUSTON16





    Rengi çok güzel aracın. Kaliperleri de renkli olsa ayrı bir güzel olurmuş kanaatim. Kaliper boyatan arkadaşlar var mı hiç aramızda? Fotoğraf ekleyebilirler mi?

    Şöyle paylaşabilirim:




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Beretta -- 15 Temmuz 2012; 19:24:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TURKER75

    Allahtan tampon kısmına denk gelmemiş ,sadece difüzör ve ızgara.

    Ön cama gelse idi ne olurdu tahmin etmek istmiyorum.

    Türkiye otoyolları ,ne ararsan var maşallah..





    Geçmiş olsun "TURKER75"

    Otobanlar gerçekten içler acısı.

    Kara Tren gibi duman atan kamyonlar mı dersin; orta şerit sabitçileri ve sol şerit takıntılı sürücüler mi dersin.

    Walla ne hallerde yol alıyoruz, bir biz biliyoruz

    İyi forumlar...




  • @TheSonicRage

    Aracınız hayirli olsun. Lastik havalarini kontrol ettiniz mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheSonicRage

    Selamlar,

    Neziroğlundaki siyah Megane Coupe EDC Gt-line'ı ben satın aldım, kısaca deneyimlerimi paylaşayım.
    Yaklaşık üç senedir Scenic II kullanıyorum.
    Öncelikle değinmek istediğim şey şasi ve süspansiyon, gt-line almayı düşünenler bunu göz önünde bulundururlarsa iyi olur, zira süspansiyon çok sert. Diğer megane modellerinin(HB&SW) gt-line versiyonları için de bu geçerli midir bilemiyorum, ama eski coupelere ve yeni dynamique coupelere göre daha sert bir yürüyen aksam var. Haliyle hafif bozuk yollarda bile haldır huldur gidiyorsunuz, çok sarsıyor. Konfor arayanlar için epey problemli olabilir. Araba virajlarda kesinlikle sağa sola yatmıyor, düzgün yapılmış yollarda inanılmaz keyifli bir sürüşü var.
    İç donanımın kalitesi gayet iyi, ön panel analog, ancak sağdaki ufak dijital ekrandan (yakıt tüketimi bilgilerine falan eriştiğiniz ekran) takometreyi dijital olarak da okuyabiliyorsunuz. Scenic'in dijital paneline alışmış olduğum için benim için epey faydalı oldu.
    Burada daha önce mutlaka tartışılmış olduğunu düşündüğüm için EDC şanzımana pek değinmeyeceğim. Ben başarılı buldum. Vites geçişleri çok seri ve kesinlikle sarsmıyor. Hill Holder çok başarılı, hiçbir şekilde kayma yok.
    Sanırım birisi önceden sormuş, yanıtlamış olayım, radyoda usb girişi ve bluetooth var. Iphone'lar ile tam uyumlu, telefon arayüzü de bulunuyor. Bluetooth'dan müzik hafif distorted (cızırtılı) geliyor. Radyo çok kaliteli, ses dağılımı çok iyi ancak nötr karakterli. Müzik ve miks işleriyle uğraştığım için bana ideal geldi ancak dolgun bass arayanlara mutlaka yetersiz gelecektir. Henüz firmware update işleriyle uğraşmadım, update var ise sonrasında ne olur bilemiyorum.
    Klima açıkken agresif kullanımda ortalama 8.2L civarını gördüm. Klima kapalı iken ekonomik sürüşte beytepe-çankaya arasını (eskişehir yolu-konya yolu-oran-birlik güzergahıyla) 4.2L civarında geldim. (Piştim tabi bu sıcakta) Düz yolda ise 3.7L civarı yakıyor. Araba henüz 400Km'de.
    Energy motorluların (130bg) aralık civarında geleceği söylendi bana. Energy'lerde EDC yok. EDC şanzıman Energy motorların torkunu kaldıramıyor.
    Şu anda arabanın navigasyonlu-geri görüş kameralı olan modelleri Türkiyede bulunmuyormuş, ağustosta gelebilir dediler. Beklemek istemedim. Necvox taktırmayı düşünüyorum, fiyat olarak da orjinalinden çok daha ucuza geliyor. Ancak araba ithal olduğu için önce test etmeleri gerekiyormuş. Necvox konusunda deneyimi olanlar da beni bilgilendirebilirse sevinirim.
    Arabayla ilgili soru olursa seve seve cevaplamaya çalışırım.

    necvox değilde cenmax marka olanı tavsiye ederim. baya bi marka inceledim bu konuda cenmax,necvox,cyclone gibi cenmaxın ara yüzü çok güzel ve kullanışlı. bazı mais servislerinde takılıyor(mesela ankadara söğütözü). cihaz araca tam uyumlu, ana ünite değişmiyor direk ekran monte ediliyor.
    aşağıdaki linkte afrasyab77 isimli kullanıcınında yorumları bulunmakta.
    http://forum.donanimhaber.com/m_26414432/mpage_438/key_/tm.htm#msglink_59677596



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mc_kelleci -- 15 Temmuz 2012; 22:21:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheSonicRage

    Selamlar,

    Neziroğlundaki siyah Megane Coupe EDC Gt-line'ı ben satın aldım, kısaca deneyimlerimi paylaşayım.
    Yaklaşık üç senedir Scenic II kullanıyorum.
    Öncelikle değinmek istediğim şey şasi ve süspansiyon, gt-line almayı düşünenler bunu göz önünde bulundururlarsa iyi olur, zira süspansiyon çok sert. Diğer megane modellerinin(HB&SW) gt-line versiyonları için de bu geçerli midir bilemiyorum, ama eski coupelere ve yeni dynamique coupelere göre daha sert bir yürüyen aksam var. Haliyle hafif bozuk yollarda bile haldır huldur gidiyorsunuz, çok sarsıyor. Konfor arayanlar için epey problemli olabilir. Araba virajlarda kesinlikle sağa sola yatmıyor, düzgün yapılmış yollarda inanılmaz keyifli bir sürüşü var.
    İç donanımın kalitesi gayet iyi, ön panel analog, ancak sağdaki ufak dijital ekrandan (yakıt tüketimi bilgilerine falan eriştiğiniz ekran) takometreyi dijital olarak da okuyabiliyorsunuz. Scenic'in dijital paneline alışmış olduğum için benim için epey faydalı oldu.
    Burada daha önce mutlaka tartışılmış olduğunu düşündüğüm için EDC şanzımana pek değinmeyeceğim. Ben başarılı buldum. Vites geçişleri çok seri ve kesinlikle sarsmıyor. Hill Holder çok başarılı, hiçbir şekilde kayma yok.
    Sanırım birisi önceden sormuş, yanıtlamış olayım, radyoda usb girişi ve bluetooth var. Iphone'lar ile tam uyumlu, telefon arayüzü de bulunuyor. Bluetooth'dan müzik hafif distorted (cızırtılı) geliyor. Radyo çok kaliteli, ses dağılımı çok iyi ancak nötr karakterli. Müzik ve miks işleriyle uğraştığım için bana ideal geldi ancak dolgun bass arayanlara mutlaka yetersiz gelecektir. Henüz firmware update işleriyle uğraşmadım, update var ise sonrasında ne olur bilemiyorum.
    Klima açıkken agresif kullanımda ortalama 8.2L civarını gördüm. Klima kapalı iken ekonomik sürüşte beytepe-çankaya arasını (eskişehir yolu-konya yolu-oran-birlik güzergahıyla) 4.2L civarında geldim. (Piştim tabi bu sıcakta) Düz yolda ise 3.7L civarı yakıyor. Araba henüz 400Km'de.
    Energy motorluların (130bg) aralık civarında geleceği söylendi bana. Energy'lerde EDC yok. EDC şanzıman Energy motorların torkunu kaldıramıyor.
    Şu anda arabanın navigasyonlu-geri görüş kameralı olan modelleri Türkiyede bulunmuyormuş, ağustosta gelebilir dediler. Beklemek istemedim. Necvox taktırmayı düşünüyorum, fiyat olarak da orjinalinden çok daha ucuza geliyor. Ancak araba ithal olduğu için önce test etmeleri gerekiyormuş. Necvox konusunda deneyimi olanlar da beni bilgilendirebilirse sevinirim.
    Arabayla ilgili soru olursa seve seve cevaplamaya çalışırım.

    Aracınız hayırlı olsun... Bir arkadaş bahsetmişti ama tam olarak sayfasını hatırlayamadım. Aldıkları bir sıfır km aracın amortisörlerindeki takozların servis tarafından çıkarılmasının unutulduğunu ve biraz böyle gittikten sonra servise gidince farkettiklerinden bahsetmişti.. Acaba öyle bir durum olabilir mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bonder -- 15 Temmuz 2012; 23:42:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheSonicRage

    Selamlar,

    Neziroğlundaki siyah Megane Coupe EDC Gt-line'ı ben satın aldım, kısaca deneyimlerimi paylaşayım.
    Yaklaşık üç senedir Scenic II kullanıyorum.
    Öncelikle değinmek istediğim şey şasi ve süspansiyon, gt-line almayı düşünenler bunu göz önünde bulundururlarsa iyi olur, zira süspansiyon çok sert. Diğer megane modellerinin(HB&SW) gt-line versiyonları için de bu geçerli midir bilemiyorum, ama eski coupelere ve yeni dynamique coupelere göre daha sert bir yürüyen aksam var. Haliyle hafif bozuk yollarda bile haldır huldur gidiyorsunuz, çok sarsıyor. Konfor arayanlar için epey problemli olabilir. Araba virajlarda kesinlikle sağa sola yatmıyor, düzgün yapılmış yollarda inanılmaz keyifli bir sürüşü var.
    İç donanımın kalitesi gayet iyi, ön panel analog, ancak sağdaki ufak dijital ekrandan (yakıt tüketimi bilgilerine falan eriştiğiniz ekran) takometreyi dijital olarak da okuyabiliyorsunuz. Scenic'in dijital paneline alışmış olduğum için benim için epey faydalı oldu.
    Burada daha önce mutlaka tartışılmış olduğunu düşündüğüm için EDC şanzımana pek değinmeyeceğim. Ben başarılı buldum. Vites geçişleri çok seri ve kesinlikle sarsmıyor. Hill Holder çok başarılı, hiçbir şekilde kayma yok.
    Sanırım birisi önceden sormuş, yanıtlamış olayım, radyoda usb girişi ve bluetooth var. Iphone'lar ile tam uyumlu, telefon arayüzü de bulunuyor. Bluetooth'dan müzik hafif distorted (cızırtılı) geliyor. Radyo çok kaliteli, ses dağılımı çok iyi ancak nötr karakterli. Müzik ve miks işleriyle uğraştığım için bana ideal geldi ancak dolgun bass arayanlara mutlaka yetersiz gelecektir. Henüz firmware update işleriyle uğraşmadım, update var ise sonrasında ne olur bilemiyorum.
    Klima açıkken agresif kullanımda ortalama 8.2L civarını gördüm. Klima kapalı iken ekonomik sürüşte beytepe-çankaya arasını (eskişehir yolu-konya yolu-oran-birlik güzergahıyla) 4.2L civarında geldim. (Piştim tabi bu sıcakta) Düz yolda ise 3.7L civarı yakıyor. Araba henüz 400Km'de.
    Energy motorluların (130bg) aralık civarında geleceği söylendi bana. Energy'lerde EDC yok. EDC şanzıman Energy motorların torkunu kaldıramıyor.
    Şu anda arabanın navigasyonlu-geri görüş kameralı olan modelleri Türkiyede bulunmuyormuş, ağustosta gelebilir dediler. Beklemek istemedim. Necvox taktırmayı düşünüyorum, fiyat olarak da orjinalinden çok daha ucuza geliyor. Ancak araba ithal olduğu için önce test etmeleri gerekiyormuş. Necvox konusunda deneyimi olanlar da beni bilgilendirebilirse sevinirim.
    Arabayla ilgili soru olursa seve seve cevaplamaya çalışırım.

    bende bu model araç almayı düşünüyorum. sizin için sakıncası yoksa satın aldığınız fiyatı ve opsiyonları belirtir misiniz?
    saygılarımla




  • 
Sayfa: önceki 14261427142814291430
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.