Şimdi Ara

@ Renault Megane 4 HB 1.5dci EDC @ 2019 a C180 Exclusive ile giriyoruz. (20. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.142
Cevap
29
Favori
121.579
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
73 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    Kendi aracımızla kısa bir video paylaşmak istedim.





    Araç çok güzel maşallah.Renault Megane bende almayı çok istiyorum ama maalesef fiyatlar ateş pahası artık kısmet.Sizide ayrıca objektifliginiz için tebrik ederim forumdakilerin çoğu fanatik gibi marka tutunca yalan yanlış bilgiler geziyor ortalarda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam inanın siz fotoğraf çekmiyorsunuz fotoğraflar ayrı güzel tasarım ayrı güzel insanın ağzının suyu akıyor fotoğraflara bakarken,konuyu gezerken elinize sağlık.

    Tekerinize taş değmesin iyi sürüşler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: swaggerthesenpai

    Hocam inanın siz fotoğraf çekmiyorsunuz fotoğraflar ayrı güzel tasarım ayrı güzel insanın ağzının suyu akıyor fotoğraflara bakarken,konuyu gezerken elinize sağlık.

    Tekerinize taş değmesin iyi sürüşler

    Estağfurullah çok teşekkür ederim..

    *********************************************************************************************************

    Bu arada Megane 4 ile birlikte Renault Sport mühendisleri tarafından yeni geliştirilen arka aks torsiyon sistemi,

    bağımsız sisteme göre biraz daha iyi bir iş çıkarıyor gibi. (Lastiklere dikkat PZero en iyisidir)

    Golf 7 GTI Clubsport (Lastikler Pirelli P Zero -> 225-3-R19) ve Megane 4 GT (Lastikler Continental ContiSportContact 5 -> 225-40-R18)





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 26 Ekim 2019; 17:10:44 >




  • Gelen mesajlarda eleştirdiğiniz noktalar nelerdir diye soran arkadaşlarımız olmuş.

    Megane 4 ile ilgili 9500km sonunda eleştirebileceğim en önemli unsur klima kontrol

    ünitesinin tuşlarının manuel olmayışı ve fan hızı dahil tüm klima işlemlerinin 8.7'' tablet ekrandan

    yapılmak zorunda olması benim için biraz uğraştırıyor diyebilirim. Yani bu tip sürekli kullanım ihtiyacımız

    olan kontrollerin daha hızlı ve gözümüzü yoldan ayırmadan yapılması hem güvenlik hem konfor anlamında daha

    rahat olacaktır diye düşünüyorum ve bu sebeple ICON donanım ile gelen 7'' yatay ekranın alınmasını tavsiye ediyorum.


    Birde aracı yıkadıktan sonra arka bagaj kapağında birçok tahliye kanalı olmasına rağmen içinde su birikiyor ve bagajı

    birkaç saat içinde ne zaman açsanız su damlıyor ve arka bagaj eşiği (tampon üzeri) düz tasarlandığı için azda olsa su birikiyor.

    Bunlar çok önemli konular olmasada benim için özellikle kullanım tasarımı anlamında tespit ettiğim negatif yönleri.




  • yildiz kullanıcısına yanıt
    8.7" yerine 7" alırsak ebat dışında herhangi bir özellik kaybı oluyor mu peki?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    8.7" yerine 7" alırsak ebat dışında herhangi bir özellik kaybı oluyor mu peki?

    @  Renault Megane 4 HB  1.5dci EDC  @ 2019 a  C180 Exclusive ile giriyoruz. @  Renault Megane 4 HB  1.5dci EDC  @ 2019 a  C180 Exclusive ile giriyoruz.

    Ekran boyutları açısından yerleşimi itibariylede boyutlarda hissedilen fark oldukça fazla ancak klima kontrol ünitesi kullanım kolaylığı açısından sağdaki 7'' ekran bence daha iyi.

    Onun haricinde bir fark olduğunu sanmıyorum. Her iki ünitede R-Link2 Kendinden internet bağlantılı entegre navigasyon sistemi mevcut (Icon ve GT Line)

    Dikkat edilirse yurtdışındaki Megane 4 lerde ısıtmalı koltuklarda mevcut ancak Oyak sipariş esnasında istemediğini belirtince ülkemizde en dolu pakette bile gelmemiş.

    Ayrıca yurtdışında Bose edition (Bose ses sistemli) ve Focal Dolby Surround ses sistemli Megane 4 modelleride mevcut ancak ülkemizde böyle seçenekler malesef yok.

    Ben aracı bayiden teslim aldığımda kapılarda ve arka camda Focal logosu vardı diğer renklerde görmedim ancak tüm iconlar böyle sanıyordum meğer kırmızı olarak gelen ilk renklerde

    Focal ses sistemi ile geldiğini söylediler. Ben bu nedenle ses kalitesinden ziyadesiyle memnunum ve Subaru için toparladığım Audison ses sistemini bu araca monte etmeden sattım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 4 Nisan 2017; 14:6:11 >




  • Detaylı cevap için teşekkür ederim.



    7" lik ekran sanki ergonomisi dışında biraz daha da dolu gösteriyor gibi konsolu.





    Bazen Insignia yı daha küçük bir modelle yenilemeyi düşünüyorum, hani 1.5 dCi ile olursa mükemmel bir ekonomi sağlayabilirim ama 1.6 dCi olursa da Insignia nın performansını pek aratmaz lakin onda da şuan otomatik vites seçeneği sunulmuyor.



    Bunların dışında ailedeki Golf 7 ve Astra K dan sonra Megane 4 ün yalıtım ve sarsıntı konforu D sınıfına gönderme yapacak kadar iyi, bu açılardan da aklımda olan bir model.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • esmerce kullanıcısına yanıt
    @esmerce Tespitleriniz çok iyi. Eğer Insignia gibi D segment bir aracı C segment ile değiştirmeyi düşünüyorsanız Megane 4

    otomatik olacaksa bencede mantıklı bir seçenek özellikle 1.5dci yakıt performans oranı gayet tatminkar ve kesinlikle memnun eder.


    Golf 7 ve Astra K modellerini bende deneyimledim hatta bir ara bizimde ailede Golf 7 ve Passat vardı ancak malesef DSG sorunları

    nedeniyle ikiside satıldı. Megane 4 te kullanılan yalıtım ve salınım konforu benimde hoşuma gidiyor. Sizinde dikkatinizi çekmiştir

    ve bu konuda sınıfında en yakın karşılaştırabileceğim rakibi Golf 7 olmuştur.


    Tabiki tasarım kavramı görecelidir ve kişiden kişiye farklılık gösterir ama bence Golf'ün içi Megane'ın dışı gerçekten çok iyi..


    Yalnız şuda çok önemli bazı arkadaşlar Megane 4 test araçlarını test ettiklerinde aracı biraz gergin yani sert bir

    süspansiyon sistemi varmış gibi algılıyorlar, ilk bindiğimde hatta kendi aracımı bayiden teslim alıp bir süre kullandığımda

    bende öyle sanmıştım ancak birkaç gün sonra lastik havalarını ekranda kontrol ettiğimde gereğinden fazla hava basıldığını gördüm ve

    fabrikanın önerdiği (şoför kapısındaki etikette yazan) değerlere getirdim.


    Şuan yazlık lastikler ile önler 32psi arkalar 30psi ve aracın konforu sınıf standartlarında istediğim kıvama geldi.

    Üzerinde gelen Continental ContiEcoContact lastiklerde oldukça konforlu ve sessiz. 205-50-R17

    Aracın asfalt üzerindeki yuvarlanma gürültüsü dikkatlice dinlenirse (hatta ölçülürse) sınıfındaki en iyilerden biri.

    Aslında size Megane 4 GT 1.6dci (çift turbo) 165hp EDC lazım ama bakalım ülkemize gelecek mi..

    Birde bu var ülkemize gelmeyen 1.6 benzinli çift turbo 205hp.. Bu vergiler yüzünden biz göremeyeceğiz sanırım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 4 Nisan 2017; 23:7:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Detaylı cevap için teşekkür ederim.



    7" lik ekran sanki ergonomisi dışında biraz daha da dolu gösteriyor gibi konsolu.





    Bazen Insignia yı daha küçük bir modelle yenilemeyi düşünüyorum, hani 1.5 dCi ile olursa mükemmel bir ekonomi sağlayabilirim ama 1.6 dCi olursa da Insignia nın performansını pek aratmaz lakin onda da şuan otomatik vites seçeneği sunulmuyor.



    Bunların dışında ailedeki Golf 7 ve Astra K dan sonra Megane 4 ün yalıtım ve sarsıntı konforu D sınıfına gönderme yapacak kadar iyi, bu açılardan da aklımda olan bir model.


    Bu arada sizin Opel Insignia'nın modeli motoru neydi ? Araçtan memnunmusunuz ? Satmak isteme sebebiniz nedir ?

    Yeni Insignia'yı inceliyordum bende geldiğinde en çok test etmek istediğim araçlardan biri, gelişmeleri merak ediyorum

    doğrusu zira Almanya'da test eden bir arkadaşım yeni Passat'tan her yönüyle çok daha iyi bir araç olduğunu söyledi.




  • yildiz kullanıcısına yanıt
    Sadece kalabalık yaz aylarında daha küçük bir araçla trafikte olma isteği diyeyim.

    Golf ve Astra (Golf şuan satılık) ş.içinde daha pratikler ama gidilen yollar uzadığında Insignia daha geniş ve rahat koltukları, daha faza çalışma aralığı sunan amortisörleri, yola oturma hissiyatı ve küçük modellerle oldukça kapanan tüketim sarfiyatı ile doğru seçeneğin hala D segmenti olduğunu hatırlatıyor.


    Megane 4 ise hem ş.içinde pratik hem de dediğim gibi yalıtım/darbe emişte C sınıfının ortalamasının üzerinde bir model, bir diğer iyi yanı da bagajının diğer 5 kapılı modeller içinde başarılı bir hacme sahip olması, tabi bir de 1.5 ekonomist motorla alındığında mükemmel bir tüketim/performans dengesi sunması da cabası.


    Aracım 2014 model Insignia Cosmo 1.6 SIDI Turbo 170Hp Active Select.

    Genel olarak çok memnunum; tasarımı olsun, sürüş keyfi olsun, gerekse donanımı ve verdiği mekanik sağlamlık-rijitlik hissiyatı olsun. Bu yüzden yeni nesil Insignia yı da çok merak ediyorum çünkü eski araçlarımdan olan Astra J den sonra aldığımız K kasada resmen J deki verimsiz detaylar tam tersine çevrilmiş, bu bağlamda mevcut Insignia da 1700kg dolaylarındaki ağırlığı ve coupe formlu tasarımından kaynaklı vasat diz mesafesi sorununu aşıp daha da etkileyici bir model olmuş olabilir.




  • Satılık golfün ilanı var mı hocam ? :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sxn4

    Satılık golfün ilanı var mı hocam ? :)

    Buyrun


    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-az-kullanilmis%2Ctertemiz-golf-7-413793505/detay
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Sadece kalabalık yaz aylarında daha küçük bir araçla trafikte olma isteği diyeyim.

    Golf ve Astra (Golf şuan satılık) ş.içinde daha pratikler ama gidilen yollar uzadığında Insignia daha geniş ve rahat koltukları, daha faza çalışma aralığı sunan amortisörleri, yola oturma hissiyatı ve küçük modellerle oldukça kapanan tüketim sarfiyatı ile doğru seçeneğin hala D segmenti olduğunu hatırlatıyor.


    Megane 4 ise hem ş.içinde pratik hem de dediğim gibi yalıtım/darbe emişte C sınıfının ortalamasının üzerinde bir model, bir diğer iyi yanı da bagajının diğer 5 kapılı modeller içinde başarılı bir hacme sahip olması, tabi bir de 1.5 ekonomist motorla alındığında mükemmel bir tüketim/performans dengesi sunması da cabası.


    Aracım 2014 model Insignia Cosmo 1.6 SIDI Turbo 170Hp Active Select.

    Genel olarak çok memnunum; tasarımı olsun, sürüş keyfi olsun, gerekse donanımı ve verdiği mekanik sağlamlık-rijitlik hissiyatı olsun. Bu yüzden yeni nesil Insignia yı da çok merak ediyorum çünkü eski araçlarımdan olan Astra J den sonra aldığımız K kasada resmen J deki verimsiz detaylar tam tersine çevrilmiş, bu bağlamda mevcut Insignia da 1700kg dolaylarındaki ağırlığı ve coupe formlu tasarımından kaynaklı vasat diz mesafesi sorununu aşıp daha da etkileyici bir model olmuş olabilir.


    Hayırlısı olsun. Umarım beğendiğiniz memnun kalacağınız araçlara sahip olursunuz.

    Bende bir kaç gün önce Talismanı tekrar kullandım, bu kez Oyak kampanyasından alan arkadaşımla birlikte Ankara Mais'e gidip

    aracı teslim aldık ve ilk sürüşünü ben gerçekleştirdim. Daha önce test ettiğimde 19 jantlar vardı ancak bu araçta 18 jantlar

    çok farketti konfor anlamında ''şimdi olmuş'' dedim. Arka oturma konforu ve genişliğide makam araçlarına yakışacak kalitede.

    Bende yeni Insignia'yı çok merak ediyorum gelir gelmez test etmeye gideceğim inşallah. Yarında Skoda SuperB tekrar test etmeye gideceğim.

    G.Kore için üretilen Talisman (Samsung SM6)

    @  Renault Megane 4 HB  1.5dci EDC  @ 2019 a  C180 Exclusive ile giriyoruz.

    @  Renault Megane 4 HB  1.5dci EDC  @ 2019 a  C180 Exclusive ile giriyoruz.

    @  Renault Megane 4 HB  1.5dci EDC  @ 2019 a  C180 Exclusive ile giriyoruz.



    Avrupa pazarında satışa sunulan Talisman Initiale Paris Estate (GrandTour SW)

    @  Renault Megane 4 HB  1.5dci EDC  @ 2019 a  C180 Exclusive ile giriyoruz.

    @  Renault Megane 4 HB  1.5dci EDC  @ 2019 a  C180 Exclusive ile giriyoruz.

    @  Renault Megane 4 HB  1.5dci EDC  @ 2019 a  C180 Exclusive ile giriyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 11 Nisan 2017; 21:17:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz


    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Sadece kalabalık yaz aylarında daha küçük bir araçla trafikte olma isteği diyeyim.

    Golf ve Astra (Golf şuan satılık) ş.içinde daha pratikler ama gidilen yollar uzadığında Insignia daha geniş ve rahat koltukları, daha faza çalışma aralığı sunan amortisörleri, yola oturma hissiyatı ve küçük modellerle oldukça kapanan tüketim sarfiyatı ile doğru seçeneğin hala D segmenti olduğunu hatırlatıyor.


    Megane 4 ise hem ş.içinde pratik hem de dediğim gibi yalıtım/darbe emişte C sınıfının ortalamasının üzerinde bir model, bir diğer iyi yanı da bagajının diğer 5 kapılı modeller içinde başarılı bir hacme sahip olması, tabi bir de 1.5 ekonomist motorla alındığında mükemmel bir tüketim/performans dengesi sunması da cabası.


    Aracım 2014 model Insignia Cosmo 1.6 SIDI Turbo 170Hp Active Select.

    Genel olarak çok memnunum; tasarımı olsun, sürüş keyfi olsun, gerekse donanımı ve verdiği mekanik sağlamlık-rijitlik hissiyatı olsun. Bu yüzden yeni nesil Insignia yı da çok merak ediyorum çünkü eski araçlarımdan olan Astra J den sonra aldığımız K kasada resmen J deki verimsiz detaylar tam tersine çevrilmiş, bu bağlamda mevcut Insignia da 1700kg dolaylarındaki ağırlığı ve coupe formlu tasarımından kaynaklı vasat diz mesafesi sorununu aşıp daha da etkileyici bir model olmuş olabilir.


    Hayırlısı olsun. Umarım beğendiğiniz memnun kalacağınız araçlara sahip olursunuz.

    Bende bir kaç gün önce Talismanı tekrar kullandım, bu kez Oyak kampanyasından alan arkadaşımla birlikte Ankara Mais'e gidip

    aracı teslim aldık ve ilk sürüşünü ben gerçekleştirdim. Daha önce test ettiğimde 19 jantlar vardı ancak bu araçta 18 jantlar

    çok farketti konfor anlamında işte budur dedim. Arka oturma konforu ve genişliğide makam araçlarına yakışacak kalitede.

    Bende yeni Insignia'yı çok merak ediyorum gelir gelmez test etmeye gideceğim inşallah. Yarında Skoda SuperB tekrar test etmeye gideceğim.

    Hocam Megane 4 hala duruyor mu sizde?Sordum ama uzun süre oldu kusura bakmayın.




  • yildiz kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim.


    Madem Talisman ı hazır yeni kullanmışsınız, merak ettim; size de genel toplamda Megane Talisman a göre biraz daha "sıkı" hissettirdi mi?




    Megane alt segmenti olsa da bana montaj sağlamlığı - çıtırtı açısından Talisman dan net olarak iyi gelmişti çünkü (aynı gösterge tablosu materyalleri - orta konol plastikleri Megane da daha sağlamken Talisman larda daha gevşek, bozuk yollarda Megane da neredeyse hiç tıkırtı yokken Talisman da az da olsa sesler mevcut, Megane de konsol tek parça yumuşak plastik iken Talisman da ön cam dibi sert vs)
  • Bu arada Megane Türkiye de yılın otomobili seçildi, tebrikler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teneke1236737


    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz


    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Sadece kalabalık yaz aylarında daha küçük bir araçla trafikte olma isteği diyeyim.

    Golf ve Astra (Golf şuan satılık) ş.içinde daha pratikler ama gidilen yollar uzadığında Insignia daha geniş ve rahat koltukları, daha faza çalışma aralığı sunan amortisörleri, yola oturma hissiyatı ve küçük modellerle oldukça kapanan tüketim sarfiyatı ile doğru seçeneğin hala D segmenti olduğunu hatırlatıyor.


    Megane 4 ise hem ş.içinde pratik hem de dediğim gibi yalıtım/darbe emişte C sınıfının ortalamasının üzerinde bir model, bir diğer iyi yanı da bagajının diğer 5 kapılı modeller içinde başarılı bir hacme sahip olması, tabi bir de 1.5 ekonomist motorla alındığında mükemmel bir tüketim/performans dengesi sunması da cabası.


    Aracım 2014 model Insignia Cosmo 1.6 SIDI Turbo 170Hp Active Select.

    Genel olarak çok memnunum; tasarımı olsun, sürüş keyfi olsun, gerekse donanımı ve verdiği mekanik sağlamlık-rijitlik hissiyatı olsun. Bu yüzden yeni nesil Insignia yı da çok merak ediyorum çünkü eski araçlarımdan olan Astra J den sonra aldığımız K kasada resmen J deki verimsiz detaylar tam tersine çevrilmiş, bu bağlamda mevcut Insignia da 1700kg dolaylarındaki ağırlığı ve coupe formlu tasarımından kaynaklı vasat diz mesafesi sorununu aşıp daha da etkileyici bir model olmuş olabilir.


    Hayırlısı olsun. Umarım beğendiğiniz memnun kalacağınız araçlara sahip olursunuz.

    Bende bir kaç gün önce Talismanı tekrar kullandım, bu kez Oyak kampanyasından alan arkadaşımla birlikte Ankara Mais'e gidip

    aracı teslim aldık ve ilk sürüşünü ben gerçekleştirdim. Daha önce test ettiğimde 19 jantlar vardı ancak bu araçta 18 jantlar

    çok farketti konfor anlamında işte budur dedim. Arka oturma konforu ve genişliğide makam araçlarına yakışacak kalitede.

    Bende yeni Insignia'yı çok merak ediyorum gelir gelmez test etmeye gideceğim inşallah. Yarında Skoda SuperB tekrar test etmeye gideceğim.

    Hocam Megane 4 hala duruyor mu sizde?Sordum ama uzun süre oldu kusura bakmayın.

    Evet, Megane 4 ile 8 ay sonunda 9800km yi geçtik bugün.

    Estağfurullah, ne kusuru. Şuan için çok memnunuz, umarım böyle devam eder.

    Yakıtı, gidişi, sürüşü ve kullanışlılığı her yönüyle memnun edici olmuş bu sefer. Sanırım bunu uzun bir süre kullanacağız.

    Şahsen Renault'tan bu kadarını beklemiyordum ama bu sefer diğer rakipleriyle boy ölçüşecek kıvama gelmiş.

    Özellikle şehir içinde kullanımı oldukça rahat, sessiz ve ekonomik. Bu ülkede alınabilecek en iyi C segment araçlardan biri bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz


    quote:

    Orijinalden alıntı: teneke1236737


    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz


    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Sadece kalabalık yaz aylarında daha küçük bir araçla trafikte olma isteği diyeyim.

    Golf ve Astra (Golf şuan satılık) ş.içinde daha pratikler ama gidilen yollar uzadığında Insignia daha geniş ve rahat koltukları, daha faza çalışma aralığı sunan amortisörleri, yola oturma hissiyatı ve küçük modellerle oldukça kapanan tüketim sarfiyatı ile doğru seçeneğin hala D segmenti olduğunu hatırlatıyor.


    Megane 4 ise hem ş.içinde pratik hem de dediğim gibi yalıtım/darbe emişte C sınıfının ortalamasının üzerinde bir model, bir diğer iyi yanı da bagajının diğer 5 kapılı modeller içinde başarılı bir hacme sahip olması, tabi bir de 1.5 ekonomist motorla alındığında mükemmel bir tüketim/performans dengesi sunması da cabası.


    Aracım 2014 model Insignia Cosmo 1.6 SIDI Turbo 170Hp Active Select.

    Genel olarak çok memnunum; tasarımı olsun, sürüş keyfi olsun, gerekse donanımı ve verdiği mekanik sağlamlık-rijitlik hissiyatı olsun. Bu yüzden yeni nesil Insignia yı da çok merak ediyorum çünkü eski araçlarımdan olan Astra J den sonra aldığımız K kasada resmen J deki verimsiz detaylar tam tersine çevrilmiş, bu bağlamda mevcut Insignia da 1700kg dolaylarındaki ağırlığı ve coupe formlu tasarımından kaynaklı vasat diz mesafesi sorununu aşıp daha da etkileyici bir model olmuş olabilir.


    Hayırlısı olsun. Umarım beğendiğiniz memnun kalacağınız araçlara sahip olursunuz.

    Bende bir kaç gün önce Talismanı tekrar kullandım, bu kez Oyak kampanyasından alan arkadaşımla birlikte Ankara Mais'e gidip

    aracı teslim aldık ve ilk sürüşünü ben gerçekleştirdim. Daha önce test ettiğimde 19 jantlar vardı ancak bu araçta 18 jantlar

    çok farketti konfor anlamında işte budur dedim. Arka oturma konforu ve genişliğide makam araçlarına yakışacak kalitede.

    Bende yeni Insignia'yı çok merak ediyorum gelir gelmez test etmeye gideceğim inşallah. Yarında Skoda SuperB tekrar test etmeye gideceğim.

    Hocam Megane 4 hala duruyor mu sizde?Sordum ama uzun süre oldu kusura bakmayın.

    Evet, Megane 4 ile 8 ay sonunda 9800km yi geçtik bugün.

    Estağfurullah, ne kusuru. Şuan için çok memnunuz, umarım böyle devam eder.

    Yakıtı, gidişi, sürüşü ve kullanışlılığı her yönüyle memnun edici olmuş bu sefer. Sanırım bunu uzun bir süre kullanacağız.

    Şahsen Renault'tan bu kadarını beklemiyordum ama bu sefer diğer rakipleriyle boy ölçüşecek kıvama gelmiş.

    Özellikle şehir içinde kullanımı oldukça rahat, sessiz ve ekonomik. Bu ülkede alınabilecek en iyi C segment araçlardan biri bence.

    Rabbim kaza bela vermesin Hocam.Gerçekten de gerek Talisman,gerek de Megane çok iyi oldu bu sefer.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Sadece kalabalık yaz aylarında daha küçük bir araçla trafikte olma isteği diyeyim.

    Golf ve Astra (Golf şuan satılık) ş.içinde daha pratikler ama gidilen yollar uzadığında Insignia daha geniş ve rahat koltukları, daha faza çalışma aralığı sunan amortisörleri, yola oturma hissiyatı ve küçük modellerle oldukça kapanan tüketim sarfiyatı ile doğru seçeneğin hala D segmenti olduğunu hatırlatıyor.


    Megane 4 ise hem ş.içinde pratik hem de dediğim gibi yalıtım/darbe emişte C sınıfının ortalamasının üzerinde bir model, bir diğer iyi yanı da bagajının diğer 5 kapılı modeller içinde başarılı bir hacme sahip olması, tabi bir de 1.5 ekonomist motorla alındığında mükemmel bir tüketim/performans dengesi sunması da cabası.


    Aracım 2014 model Insignia Cosmo 1.6 SIDI Turbo 170Hp Active Select.

    Genel olarak çok memnunum; tasarımı olsun, sürüş keyfi olsun, gerekse donanımı ve verdiği mekanik sağlamlık-rijitlik hissiyatı olsun. Bu yüzden yeni nesil Insignia yı da çok merak ediyorum çünkü eski araçlarımdan olan Astra J den sonra aldığımız K kasada resmen J deki verimsiz detaylar tam tersine çevrilmiş, bu bağlamda mevcut Insignia da 1700kg dolaylarındaki ağırlığı ve coupe formlu tasarımından kaynaklı vasat diz mesafesi sorununu aşıp daha da etkileyici bir model olmuş olabilir.


    Çare Mazda 6

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Teşekkür ederim.


    Madem Talisman ı hazır yeni kullanmışsınız, merak ettim; size de genel toplamda Megane Talisman a göre biraz daha "sıkı" hissettirdi mi?




    Megane alt segmenti olsa da bana montaj sağlamlığı - çıtırtı açısından Talisman dan net olarak iyi gelmişti çünkü (aynı gösterge tablosu materyalleri - orta konol plastikleri Megane da daha sağlamken Talisman larda daha gevşek, bozuk yollarda Megane da neredeyse hiç tıkırtı yokken Talisman da az da olsa sesler mevcut, Megane de konsol tek parça yumuşak plastik iken Talisman da ön cam dibi sert vs)


    Talisman ilk test ettiğimde bende aynı fikirdeydim (19'' jantlar ile konfor azalmıştı) Haliyle araç sert olunca tıkırtı yapabiliyor bozuk yollarda.

    Ancak geçende kullandığım arkadaşıma ait Talismanda 18 inch jantlar ile konfor yerine gelmiş ve sönümleme olması gerektiği gibi başarılıydı

    ve bozuk zeminlerde bu gibi tıkırtıları yapmadı. Ancak birleşim yerleri konusunda Megane 4 ün bende daha sıkı olduğu konusunda hemfikirim.

    Özellikle Skoda SuperB karşısında Talismanı tek eleştireceğim en göze batan nokta vites konsolunun yan duvarları (üst torpidoya bağlanan) sert plastik

    Talisman gibi bir araca hiç yakışmamış onun haricinde sürüşü ve genel konforu oldukça başarılı bir araç. Özellikle 1.6dci 160hp 380nm tork muazzam..




  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.