Şimdi Ara

renault megane 1.5 dci mi;yoksa fiat linea 1.3 multijet mi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
128
Cevap
0
Favori
60.791
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • megane ama 100 lük olanı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: over and under

    |_-0zZie-_|

    akıncl sonsuz banlı istese de gelemez belki fake i gelir

    emregulec_1905

    troy süperdi tek kelime fransızdan uzak dur


    AuToBaN

    auto expertim teşekkür ederim


    yaw harbi banmı yedi heralde geçen tsi olayından sonra banlattı kendini yaw cnm tsi topiğinde corolla daha az yakıo die övnüyordu böle fanatik görmedim yaw çılgındı adam




  • Her koşulda megane derim.Zaten iki aracı yanyana koyup dışardan baktığınızda cevabı bulacaksınız.
  • bence 1-2 ay daha beilkeyip 105 hp 290 torkluk dizel lineayı beklemenizi tavsuye ederim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: aliserpil2006

    bence 1-2 ay daha beilkeyip 105 hp 290 torkluk dizel lineayı beklemenizi tavsuye ederim


    250 beygir olsun isterse o yürüyen aksamla bu iş olmaz arkadaş
  • quote:

    Orjinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orjinalden alıntı: aliserpil2006

    bence 1-2 ay daha beilkeyip 105 hp 290 torkluk dizel lineayı beklemenizi tavsuye ederim


    250 beygir olsun isterse o yürüyen aksamla bu iş olmaz arkadaş

  • quote:

    Orjinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orjinalden alıntı: aliserpil2006

    bence 1-2 ay daha beilkeyip 105 hp 290 torkluk dizel lineayı beklemenizi tavsuye ederim


    250 beygir olsun isterse o yürüyen aksamla bu iş olmaz arkadaş

    doğru söylüyorsun arkadaşım bravonun sonunuda pek parlak görmüyorum eski bravolardan farkı olmayacak
  • megane kullanmadım ama linea kullandım, araç çok geniş ve rahat sürüş özellikleri de oldulça iyi idi. bence linea alınası bir araç üstelik megane uzun zamandır piyasada artık kasa değişim vakti geldi, ama linea daha yeni.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: emregulec_1905


    quote:

    Orjinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orjinalden alıntı: aliserpil2006

    bence 1-2 ay daha beilkeyip 105 hp 290 torkluk dizel lineayı beklemenizi tavsuye ederim


    250 beygir olsun isterse o yürüyen aksamla bu iş olmaz arkadaş

    doğru söylüyorsun arkadaşım bravonun sonunuda pek parlak görmüyorum eski bravolardan farkı olmayacak


    Kaç kere Linea kullandınız da yürüyen aksamı beğenmediniz? Kullanmayı bırak test sürüşlerini de mi okumadınız? Hepsi iyi yol tutuş ve iyi ayarlanmış süspansiyonlardan bahsediyor. Türkiyenin en geniş test arşivine sahip ve en uzman kişilerin test izlenimlerini yazdığı arabam.com'dan Lineanın yürüyen aksamı yorumu:

    "Süspansiyon sisteminde ise önde McPherson tip bağımsız askılar, teleskopik amortisörler ve stabilizatör çubuğu kullanılmış. Arkada ise çapraz aks ve teleskopik hidrolik amortisörlere yer verilmiş. Bir önceki test sürüşünde de etkilendiğimiz süspansiyon sistemi, bu kez de bir sorun yaşatmadı ve performansı ile güven verdi. Yumuşak bir çalışma karakterine sahip olan ve yoldaki çukurları emme konusunda görevini başarıyla yerine getiren süspansiyon sistemi güçlü motordan gelen hızlı sürüş isteklerini sorunsuz bir şekilde yerine getiriyor. Arka arkaya ve limitlerin biraz zorlanarak girildiği virajlarda bile Linea, araç içindekilere güven veriyor ve yoldan ayrılmaya çok fazla niyetli görünmüyor. Bu motor seçeneği ile birlikte opsiyonel olarak ESP+ASR+MSR+Hillholder satın alınabiliyor. Üstelik hız sabitleme sistemi ile birlikte satın alman bu elektronik sürüş yardımcılarının otomobile ekstra maliyeti toplam 1000 YTL. Bu sistemlerin de desteği ile Linea yol tutuş konusunda referans olarak gösterilen rakiplerine rahatlıkla meydan okuyor."


    İnsanlar da sizi ciddiye alıp tercih yapıyolar. yanlış yönlendirmeyin insanları. Adam 30 - 40 milyar para bağlayacak.


    BRAVO nereden çıktı? Ne alaka?




  • Bu da fren sistemi ile ilgili bölüm.

    "Bir önceki testinde de 37 m gibi iddialı bir panik fren duruş mesafesine imza atan Linea, aynı sonuca bir kez de T-Jet motorlu versiyonla ulaşarak, performans kadar duruş kabiliyeti ile de bizden artı puanı almayı başardı."

    Bu da linkhttp://arabam.e-kolay.net/testArsiv.aspx?rowid=643

    İkna olmayan varsa diğer dergilerden de scan edip buraya koyarım.


    Bu da Megane II testi.

    "Megane'ın testimiz süresince tek eleştiri alan noktasıysafrenleri oldu. 100 km/s hızla giderken yapılan ani frendeelde edilen 39 metrelik duruş mesafesi başarılı. Ancak otomobilinfren yaparken öne fazlaca yığılması rahatsızlık yaratıyor.Ayrıca fren pedalının dozlanması çok kolay değil."


    Ya işte böyle ezbere konuşup da kimseyi kandırmayalım.
    http://arabam.e-kolay.net/testDetay.aspx?id=272




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kkvan


    quote:

    Orjinalden alıntı: emregulec_1905


    quote:

    Orjinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orjinalden alıntı: aliserpil2006

    bence 1-2 ay daha beilkeyip 105 hp 290 torkluk dizel lineayı beklemenizi tavsuye ederim


    250 beygir olsun isterse o yürüyen aksamla bu iş olmaz arkadaş

    doğru söylüyorsun arkadaşım bravonun sonunuda pek parlak görmüyorum eski bravolardan farkı olmayacak


    Kaç kere Linea kullandınız da yürüyen aksamı beğenmediniz? Kullanmayı bırak test sürüşlerini de mi okumadınız? Hepsi iyi yol tutuş ve iyi ayarlanmış süspansiyonlardan bahsediyor. Türkiyenin en geniş test arşivine sahip ve en uzman kişilerin test izlenimlerini yazdığı arabam.com'dan Lineanın yürüyen aksamı yorumu:

    "Süspansiyon sisteminde ise önde McPherson tip bağımsız askılar, teleskopik amortisörler ve stabilizatör çubuğu kullanılmış. Arkada ise çapraz aks ve teleskopik hidrolik amortisörlere yer verilmiş. Bir önceki test sürüşünde de etkilendiğimiz süspansiyon sistemi, bu kez de bir sorun yaşatmadı ve performansı ile güven verdi. Yumuşak bir çalışma karakterine sahip olan ve yoldaki çukurları emme konusunda görevini başarıyla yerine getiren süspansiyon sistemi güçlü motordan gelen hızlı sürüş isteklerini sorunsuz bir şekilde yerine getiriyor. Arka arkaya ve limitlerin biraz zorlanarak girildiği virajlarda bile Linea, araç içindekilere güven veriyor ve yoldan ayrılmaya çok fazla niyetli görünmüyor. Bu motor seçeneği ile birlikte opsiyonel olarak ESP+ASR+MSR+Hillholder satın alınabiliyor. Üstelik hız sabitleme sistemi ile birlikte satın alman bu elektronik sürüş yardımcılarının otomobile ekstra maliyeti toplam 1000 YTL. Bu sistemlerin de desteği ile Linea yol tutuş konusunda referans olarak gösterilen rakiplerine rahatlıkla meydan okuyor."


    İnsanlar da sizi ciddiye alıp tercih yapıyolar. yanlış yönlendirmeyin insanları. Adam 30 - 40 milyar para bağlayacak.


    BRAVO nereden çıktı? Ne alaka?





    Al sende buradan yak

    http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/firstdrives/208574/fiat_linea_emotion.html

    However, the softer set-up does mean there's a fair bit of body roll in the corners. We weren't keen on the overly light steering, either...............

    virajları alırken konfora yönelik supansiyonun dezavantajından bahsetmiş elin oğlu

    sen boşver iki tane araç görüp yorum yazan bizimkileri

    o test sürüşlerini yaparken sana saçmaladıkları sürüyle yer gösteririm istersen






    Ben afyonda idim lineayı test ettiğimde

    Arkadaşım golf tsi ile linea arasında kararsız kalmıştı

    Neyse önce gittik golfü test ettik her iki aracı da ben kullandım golf tsi'ı daha öncede istanbulda test ettiğimden arkadaşıma göstermek istedim yapabileceklerini

    Afyon şehir merkezine girmeden soldan düzgün yoldan devam ettik sonra ileride göbeğe geldiğimizde ben tsi ile döndüğüm yeri aynı hızda dönmek isteyince fiat müşteri temsilcisi amannnnn dedi sadece ve araba bir savurdu zor zor yola soktum tekrar ki bu araç lineanın fullu idi

    Daha sonra hızımız 110 gibiyken ben birde panik fren yaptım direksiyonu her zamanki gibi sımsıkı ve düz tutarak sonuç mu linea çizgisini koruyamadı

    Arkadaşım lineadan inince bana teşekkür etti ve bir atasözü söyledi ama onu burada diyemem

    Anlayan anlamıştır



    kkvan sen git başka arabaları test et biraz da çevrenize bakın

    astrası civici leonu octaviası meganı varken gidip linea alana sadece üzülürüm




  • Golf'ü karıştırmasan olmaz di mi?

    Birkere Linea sedan bir araç. Golf ile karşılaştırılması adaletsiz. Karşılaştırılacaksa jetta ile karşılaştırılmalı. . Ben Lineanın hem dizelini hem T-Jetini test ettim. Ani frende çzigisini iyi koruyamama durumunu göremedim. Öyle dengesiz bir aracın 37 m de durabilmesi çok zor zaten. Ben GP starjet kullanıyorum. Yüksek hızda ve frenlerde daha önce kullandığım eski kasa Corolladan bariz bir şekilde daha stabil.

    Konu Megane - Linea karşılaştırması. Yukarıdaki testlere ve birkaç farklı derginin testine bakınca da Linea'nın yürüyen aksamına başarısız demek insafsızlık olur.

    Piyasaya çıkan hemen her iddialı modeli test ederim. Bi makyajlı focusu test etmedim onda da fazla bi değiğiklik yok zaten.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kkvan

    Golf'ü karıştırmasan olmaz di mi?

    Birkere Linea sedan bir araç. Golf ile karşılaştırılması adaletsiz. Karşılaştırılacaksa jetta ile karşılaştırılmalı. . Ben Lineanın hem dizelini hem T-Jetini test ettim. Ani frende çzigisini iyi koruyamama durumunu göremedim. Öyle dengesiz bir aracın 37 m de durabilmesi çok zor zaten. Ben GP starjet kullanıyorum. Yüksek hızda ve frenlerde daha önce kullandığım eski kasa Corolladan bariz bir şekilde daha stabil.

    Konu Megane - Linea karşılaştırması. Yukarıdaki testlere ve birkaç farklı derginin testine bakınca da Linea'nın yürüyen aksamına başarısız demek insafsızlık olur.

    Piyasaya çıkan hemen her iddialı modeli test ederim. Bi makyajlı focusu test etmedim onda da fazla bi değiğiklik yok zaten.


    Jetta tsi da test ettim merak ediyorsan o da lineadan çok daha iyidir

    Zaten o kasayla alakasız 15'' küçük tekerleri insana hiç güven vermiyor bu araç yol tutmaz dedirtiyor daha binmeden içine

    Lineada herşey olabildiğince şehiriçi kullanıma ve konfora yönelik bu nedenle süspansiyonları yumuşak bundan yol tutmasını bekleyemeyiz

    Corolla konusunda da sana katılmıyorum o da lineadan daha iyidir

    Testleri yapanlar bizim elemanlar olunca maalesef sonuçları da tartışmaya açık oluyor




  • çok değerli bilgilerinizi benimle paylaştığınız için hepinize çok teşekkür ederim.Karar açık ara önde olandan yana tabiki ve gönlümden geçen ibrenin gösterdiği araç..

    RENAULT MEGANE 2 1.5 DCİ...
  • şimdiden hayırlısı olsun derim.
    quote:

    Orjinalden alıntı: sabastian34

    çok değerli bilgilerinizi benimle paylaştığınız için hepinize çok teşekkür ederim.Karar açık ara önde olandan yana tabiki ve gönlümden geçen ibrenin gösterdiği araç..

    RENAULT MEGANE 2 1.5 DCİ...

  • Nedense herkes RENAULT düşmanı MEGANE hakkında her kafadan bir ses ama her defasında da galip çıkan yine MEGANE yine MEGANE sırf kıyaslama bölümünde MEGANE ile herşey kıyaslanmış,doğrusu merak ediliyor.
  • Linea uzaktan bakınca siena - city gibi şase üzerine emanet oturmuş gibi duruyor. sınıfında (küçük kompakt sedan) belki iyi bir yerdedir ama kesinlikle megane ile karşılaştırmayın.
    Megane nın sırf ön gösterge panelindeki kalitesi yeter.
    Linea nın bana göre tek avantajı yeni bir araç olması. (gerçi sonu, bi zamanlarki abisi stilio gibi olmasın)
  • 2si arasında megane.....

    Ama megane da kasa yenileyecek.Zor bi karar
  • aynı fiyatlarda megane almak daha mantıklı kalitesi konforu güvenliği kanıtlanmış bir araç en önemlisi piyasada çok tutmuş bir araç istediğin anda elden çıkarırsın ama linea piyasada ne kadar yer edinebilecek ikinci eli ne olacak belli değil stilonun akibetide ortada yani linea almak bence tam bir kumar.Tip olarakta linea Bir megane,civic,jetta,focus gibi durmuyor sınıfının ağırlını veremiyor bence.güveklik olarak ncap testleri ortada güvenliğine laf eden adamla oturup tartışma bile bence. Yani ne biliyim linea nın bir megane,civic,focus,jetta karşısında hiç bir cazibesi yok bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BenGiDeR -- 21 Mart 2008; 13:55:20 >
  • bakın bilen bilir megane'ı sevmem.Ama megane linea'ya 5 çeker.Linea'nın bence tek albenisi t-jet motoru.Siz de onu tercih etmeyeceğinize göre
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.