Şimdi Ara

Renault Latitude'ü teslim aldık (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
183
Cevap
4
Favori
71.079
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • adam 52 bine bir sürü özelliği olan dizel bir araba almış, bir sürü eleştiri yapılmış. yaa aynı 52 bine düz vites donanım ve tip olarak kıyaslanamayacak 90 bg.lik corolla veriyorlar! kimse buna değinmemiş, yok parasının arabası değilmiş vs. latitude'ye 52 yazık ise, corollalara verilen onca paraya bir sıfat bulamıyorum, düşünün yani..
  • 2009 model Peugeot 407 1.6 HDİ Executive kullanıcısıyım. Büyük bir heyecanla 508' i bekledim. Açıklanan fiyatlar karşısında şok oldum. Latitude donanım ve fiyat açısından çok çok daha üstün. Sadece dış tasarımı pek etkileyici değil. 1.5 DCİ executive modelini test ettim ve performans olarak 407' den daha başarılı buldum. Peugeot fiyatları Latitude seviyesine çekmez ise (Executive ve Allure' yi kıyaslıyorum ) kesinlikle Latitude tercih ederim..
  • drmehmetkoo arkadaşım ben de latitude almaya geçen ay karar vermiştim ama 15.03.2011 de 508 lansmanını bekledim. Uzun süreden beri ben de Peugeot kullanıcısıyım. Lansmandan sonra ben de senin gibi düşündüm. Latidude yi alalı 10 gün oldu ama eller serbest ve diğer özelliklerinden çok memnunum. 508 in fiyatı aynı donanımları da ilave edince çok yüksek oluyor. Selamlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: juf1

    drmehmetkoo arkadaşım ben de latitude almaya geçen ay karar vermiştim ama 15.03.2011 de 508 lansmanını bekledim. Uzun süreden beri ben de Peugeot kullanıcısıyım. Lansmandan sonra ben de senin gibi düşündüm. Latidude yi alalı 10 gün oldu ama eller serbest ve diğer özelliklerinden çok memnunum. 508 in fiyatı aynı donanımları da ilave edince çok yüksek oluyor. Selamlar.





    Hayırlı olsun. Güzel bir tercih.
  • Yol tutuşu nasıl, virajlardan dönüşlerde savrulma kontrol sistemi nasıl çalışıyor ?
  • Ben bir sorun yaşamadım. Süspansiyonu yumuşak olduğu söylendiği için biraz takıntı oldu galiba. Onun için geçen hafta şehir dışında virajlara normalden çok daha hızlı girerek deneme yaptım. (Bölünmüş yol-Bursa Eskişehir yolunda) Araç yol tutuşta bir sorun veya yana yatma göstermedi. Ayrıca şunu ifade edeyim: Önceden 2000 cc Peugeot 406 kullanmıştım. O da 110 beygir gücü vardı. Bu aracın da 110 GB. Kesinlikle motor gücü az kasayı kaldırmaz yorumlarına katılmıyorum. Motor gücü ve torku gayet tatmin edici. Bursa çıkışında eğimi oldukça yüksek rampada 6. viteste hız sabitleme ile gidiyorum. Vitesi 5 e küçültmeme bile gerek kalmıyor. Teknik verilerinde zaten 0-100 km. hızlanma verileri belli. Zaten Spor kullanım amacıyla üretilmiş bir araba da değil. Bu açıdan benim gibi bu konuda beklentisi konfor ve donanım olan kişiler için uygun bir seçim olduğu kanaatindeyim.




  • Güzel, peki çukurlara girince arabada sarsıntı nasıl ya da hissetme, ve aracın takılı lastiklerinin markası ne?
    quote:

    Orijinalden alıntı: juf1

    Ben bir sorun yaşamadım. Süspansiyonu yumuşak olduğu söylendiği için biraz takıntı oldu galiba. Onun için geçen hafta şehir dışında virajlara normalden çok daha hızlı girerek deneme yaptım. (Bölünmüş yol-Bursa Eskişehir yolunda) Araç yol tutuşta bir sorun veya yana yatma göstermedi. Ayrıca şunu ifade edeyim: Önceden 2000 cc Peugeot 406 kullanmıştım. O da 110 beygir gücü vardı. Bu aracın da 110 GB. Kesinlikle motor gücü az kasayı kaldırmaz yorumlarına katılmıyorum. Motor gücü ve torku gayet tatmin edici. Bursa çıkışında eğimi oldukça yüksek rampada 6. viteste hız sabitleme ile gidiyorum. Vitesi 5 e küçültmeme bile gerek kalmıyor. Teknik verilerinde zaten 0-100 km. hızlanma verileri belli. Zaten Spor kullanım amacıyla üretilmiş bir araba da değil. Bu açıdan benim gibi bu konuda beklentisi konfor ve donanım olan kişiler için uygun bir seçim olduğu kanaatindeyim.




  • Bende 508 i merakla beklememe rağmen fiyatları görünce hayal kırıklığına uğradım. Latitude düşünmeye başladın aracın ön yüzünü çok beğenmesemde itici veya kötü değil ama harşika donanımlı doluı dolu bir araç..
  • Zaten şehir içi süspansiyon konforu harika. Lastiklerin markası Michlen, ölçüsü 225, jant 17 inç
  • juf1 arkadasım öncelikle aracınız hayırlı olssun kazasız belasız kullanımlar dilerim sizden ricam mümkünse aracın ön konsolunun gece cekilmiş resmini foruma yükleyebilirmisiniz youtube de buldugum videolar genelde rusyada cekişmiş Türkiye'ye gelen aracların gösterge tablosu farklı aradaki farkı görebilmemiz için fotolara ihtiyac var
  • Arkadaşlar Renault Türkiye web sayfasına baktım. 1 Nisan itibariyle araca zam gelmiş:

    Latitude Expression 1.5 dCi 110 bg 55.600 TL
    Latitude Privilege 1.5 dCi 110 bg 59.100 TL

    Opsiyonlar: Teknoloji Paketi (Elektrikli Park Freni+Navigasyon)2.200 TL

    Ben aracı aldığımda Expression 54.100 TL, Privilege ise 57.600 TL. idi. Teknoloji paketi ise 2.000 TL. idi.
    Ben Privilege modelini opsiyonlu paket ile birlikte 58.800 TL. ye almıştım. (57.600 + 2000 = 59.600 idi. 800 TL. indirim yaptırmıştım)

    Yani 1.500 + 200 = 1.700 TL. gibi bir zam gelmiş.
    Bilginize...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi juf1 -- 2 Nisan 2011; 16:36:51 >
  • Anlasilan kimse aracinin resmini foruma koymak istemiyor ? Garip
  • Bugun aracı Ankara Renault Maıste test ettım.test aracı executıve donanımlı full bir aracti.opsiyon olarak ise tum opsiyonlar(sunroof ve teknoloji paketi) vardi.arac siyah renkti ama fazla begenmedim renk olarak.showroomda ise executive full opsiyonlu opak beyaz renk bir latutude vardi.aracin dis tasariminda arka tarafi begendim.on taraf ve farlarin oldugu kisimda guzel ama cok fazla albenisi yok bence.

    Test surusune ciktik.yolumuz eskisehir yolundan ciftlik kavsagina kadar ve oradanda geri donerek bayiye kadardi.test ettigim arac 2.0 motor otomatik vitesti.

    Araci bir taraftan suruyorum diger taraftan inceliyorum.gostergeler guzel.ozellikle navigasyonu cok begendim.tomtom kaliteli baya ve hatasiz cadde ve sokaklari yan yonlari gosteriyor.ic doseme bej renkti fakat kumas kalitesi biraz daha iyi olsa fena olmazmis.

    Onun haricinde viteste biraz sorun gordum.p ve d harflerinde sorun yok.fakat r ve n harflerinde vites tam karsisina gelmiyor.biraz arada kaliyor ve r yada n hangisi araba hareket etmeden anlasilamiyor.

    Arabanin devrini hizlanmasini begendim.fakat iceri ses almasi beni rahatsiz etti.dusuk hizlarda ses yok fakat araba hizlaninca iceri giren ses artiyor.
    Muzik sistemi bose marka ve bence yeterli.geri gorus kamerasi kullanisli.bagaj hacmi yeterli.

    En sevdigim kisim masajli surucu koltugu oldu.belimden problem yasadigim icin 1 saat gibi bir sure ve daha fazla direksiyon basindaysam belimde agri oluyor.masaj koltugu icin surucu koltugu solunda koltuk isitma dugmesi altinda 3 kademe dugme var ve her bolgeye gore masaj ayarlanabiliyor.masaj koltugunun fazla abartisi yok bence bu da iyi bir durum.yoksa direksiyon basinda gevseyip kaza yapabilirsiniz.

    Kisaca ozetlemem gerekirse yol tutus hizlanma konularinda istekleri karsiliyor.navigasyon kusursuz calisiyor.bose muzik sistemi yeterli.masajli koltuk uzun sureli yolculuklarda faydali.bagaj hacmi yeterli.

    Eksilerine gelirsek on dizayni pek begenmedim daha iyi olabilirdi.deri doseme kalitesi biraz daha yumusak ve kaliteli olmaliydi.yuksek hizlarda iceri ses almasi rahatsiz edici.birde aksesuar katalogu gormedim.alarmi bile standart sunmamislar aksesuar olarak donanim kilavuzuna koymuslar.son olarakta aracin fiyati opsiyonlarla beraber 91bin lira civarina geliyor.




  • isko35 arkadaşım merhaba. Aracın resimlerini inşallah yarın çekip buraya koyacağım.
  • şimdiden tesekürlerrr
  • isko35 arkadaşım, gece resimlerini renault altında ayrı bir konuda ekledim. Gerçi 3. fotodan sonra makinenin pili bitti. Yarın normal resimler de çekeceğim. Bilgine. Selamlar.

    http://forum.donanimhaber.com/m_48007069/tm.htm
  • d sınıfı dizel otomobil arayışlarım çerçevesinde ben de latitude 1.5 dizel executive donanımlı aracı test ettim.

    öncelikle aracı canlı olarak ilk defa görecektim ve resimlerde gördüğüm kadarıyla bana çekici geliyordu.

    test aracım siyahtı ve resimlerde görünen dinamik görüntüden yoksundu. özellikle önden görüntüsü moral bozacak kadar heyecansız ve sadeydi. yani özellikle yaşı genç veya kendini genç hissedenlere göre hiç değil gibi diyebilirim..
    arka görüntüsü daha karakterli ve oturaklı duruyordu. yandan görünüşü yine fena değil ama genel olarak 50li yaş arabası gibi göründü gözüme. bu konuda mesela opel insignia buna göre çok daha heyecan veren bir tasarıma sahip.

    ön sol kapıyı açtığımda ilk olarak executive donanımda standart sunulan bej deri döşeme dikkatimi çekti. şık görünen bu koltuğa oturduğumda, elektrikli ayarları ile ideal oturma pozisyon ve rahatlığına ulaştım. ahşap dokulu geniş orta konsol elektronik park freni düğmesi ve multimedya kontrol butonları ile gerçekten şık ve sınıf ötesi bir görüntüye sahip. kabin içi oturum, baş, diz genişliği ise fazlasıyla tatmin edici.

    start stop butonu ile aracı çalıştırdığımda herzaman olduğu gibi sese kulak verdim. sessiz bir ilk çalışma sergileyen otomobili hareket ettirdiğimde devirli kullanımda fazlasıyla motor sesi duydum. direksiyon ise oldukça yumuşak ve rahat idi. sürüş karakteri ise geçenlerde test ettiğim mondeo'ya göre pek tatmin etmedi beni. yol tutuş fena olmamakla beraber süspansiyon konforu sınıfına göre oldukça vasat. yoldaki ufak tefek sarsıntıları bile içeriye bence fazla yansıttı. kullanım esnasında 'oturaklı araba kullanıyorum' hissi yaratmadı veya çok az yarattı..
    8 subaplı eski teknoloji motorun performansı ise yine aynı gün test ettiğim c-max 1.6 16v dizel araca göre zayıf. fakat araba gitmiyor denemez buna. idare eder işte...
    ayrıca manuel vitesli aracın vites geçişleri çok yumuşaktı ve bu yönü övgüye değer buldum.

    ön koltuğu tamamen aşağıya indirerek kullandığım aracın arka koltuğuna geçtiğimde çok ferah bir diz mesafesi görmekle beraber, ön koltuğun tabana yapışması dolayısıyla ayak uçlarımı ön koltuğun altına alamayışım ufak bir sıkıntı yarattı. genel olarak arka koltuklar deri şıklığı, rahat baş mesafesi ve ferahlığı ile uzun yolda rahat ettirebilir yolcusuna.

    araçtaki bose ses sitemini, aracı dinleyebilmek adına açmadım. ayrıca parfüm sistemini de gerek duymadığım için denemedim. araçta açılır tavan yoktu, olsaydı mutlaka ferah olan kabin daha da ferah olacaktı. navi ekranı yeterli ve aracın ambiansına olumlu katkıda bulunmuş. genel olarak yumuşak malzeme kaplı araçta hareket halinde rahatsız edici bir tıkırtı ve gıcırtı oluşmadı.

    test bittiğinde aracın bende bıraktığı izlenim iç mekanda şıklık - yakışıklılık oldu. ama oturaklılık ve sağlamlık hissi pek oluşmadı ve bu yanım boşlukta kaldı.

    renault veya fransız otolarının işte bu yanını hiç sevmiyorum.makyaja ,süse çok önem veriyorlar fakat bazı şeyler devamlı eksik.. alman otolarını kullanan kişiler ne anlatmaya çalıştığımı anlayacaklardır.


    +
    zengin donanım
    sınıf ötesi genişlik ve ferahlık
    prestijli görünümü sunan iç dekor
    donanım-fiyat performansı
    1.5 dizel ekonomik yakıt

    -
    düşük sağlamlık hissi
    süspansiyon
    üst devirde iç kabin gürültüsü
    bu devirde bu ön görünüm
    demode 8v motor




  • Benim soruma cevap veren olmadı mı :)

    En iyisi test sürüşlerine gitmek :)
  • Sayfanın başında ben cevap vermiştim soruna diye hatırlıyorum.
  • @sonlejyon
    incelemen güzel eline sağlık ancak - olarak gösterdiğin 8v motor şu an sınıfında en az yakan çok iyi, çok sorunsuz bir motor emin ol. 8v olmasının başka ne zararı var bilmiyorum. karbondioksit emisyon değeri de en az motorlardan birisi.
    bir de izolasyon olarak çok iyi bir araba diyorlar incelemelerde.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.