Şimdi Ara

<<<<< RENAULT LATİTUDE KULÜBÜ >>>>> (101. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.949
Cevap
69
Favori
503.958
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 99100101102103
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şunu bilmenizi isterimki 140-160 a kadar Latitude connect ve caddye kafa tutamaz.

    En az 1 boy fark olur biz ortalama 60-140 hızlanması yaptık geriden gelip süper bi şekilde fazlada zormadan aracı yokuş yukarı yolda videoda mevcut geçtik.

    Geçerkende hızımız 110-120km/h civarı idi geçtikten sonrada fark baya açıldı zaten arkadanda net çektı emre kardeşim.

    Yani sıfırdan 140-160a kadar connecttin açacagı farka 160-190 arası ancak yetişir LTT Ordada yetişene kadar connectte boş durmayacaktır o yüzden

    Kafa kafaya biter sonuç yani Son hızda 198km/h kıtlenıyor LTT ama connect ile 210km/h yapan var

    LTT için en ideal motor 1.6 ve en az ps 130-140 olmalı bence 300nm üzeride tork
  • Evet Latitude yavaş kalıyor sınıfına göre.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TNR GT

    Evet Latitude yavaş kalıyor sınıfına göre.

    selamlar..
    LTT sınıfındaki hangi araçlardan yavaş öğrenmek isterim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76

    Şunu bilmenizi isterimki 140-160 a kadar Latitude connect ve caddye kafa tutamaz.

    En az 1 boy fark olur biz ortalama 60-140 hızlanması yaptık geriden gelip süper bi şekilde fazlada zormadan aracı yokuş yukarı yolda videoda mevcut geçtik.

    Geçerkende hızımız 110-120km/h civarı idi geçtikten sonrada fark baya açıldı zaten arkadanda net çektı emre kardeşim.

    Yani sıfırdan 140-160a kadar connecttin açacagı farka 160-190 arası ancak yetişir LTT Ordada yetişene kadar connectte boş durmayacaktır o yüzden

    Kafa kafaya biter sonuç yani Son hızda 198km/h kıtlenıyor LTT ama connect ile 210km/h yapan var

    LTT için en ideal motor 1.6 ve en az ps 130-140 olmalı bence 300nm üzeride tork


    selamlar..
    elınızde connect, LTT ve caddy mevcut ıse uygun bır yolda trafıgı tehlıkeye atmayacak sekılde video çekebilrmiyiz acaba..iddaa etmek istemiyorum sonuçta araçların hiçbiri hızlı araçlar değiller ve ortalamada birbirlerine fark atabilecek araçlar değiller..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhat:_19

    quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76

    Şunu bilmenizi isterimki 140-160 a kadar Latitude connect ve caddye kafa tutamaz.

    En az 1 boy fark olur biz ortalama 60-140 hızlanması yaptık geriden gelip süper bi şekilde fazlada zormadan aracı yokuş yukarı yolda videoda mevcut geçtik.

    Geçerkende hızımız 110-120km/h civarı idi geçtikten sonrada fark baya açıldı zaten arkadanda net çektı emre kardeşim.

    Yani sıfırdan 140-160a kadar connecttin açacagı farka 160-190 arası ancak yetişir LTT Ordada yetişene kadar connectte boş durmayacaktır o yüzden

    Kafa kafaya biter sonuç yani Son hızda 198km/h kıtlenıyor LTT ama connect ile 210km/h yapan var

    LTT için en ideal motor 1.6 ve en az ps 130-140 olmalı bence 300nm üzeride tork


    selamlar..
    elınızde connect, LTT ve caddy mevcut ıse uygun bır yolda trafıgı tehlıkeye atmayacak sekılde video çekebilrmiyiz acaba..iddaa etmek istemiyorum sonuçta araçların hiçbiri hızlı araçlar değiller ve ortalamada birbirlerine fark atabilecek araçlar değiller..

    Yunus (yek_ka) arkadaşımdır bende connect ve latitude yok ama yakın bi zamanda yunus ile mustafa abi( cemrek) 110ps connect sahibi

    Böyle bişey yapmayı düşünüyorlar.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: tomkedi

    quote:

    Orijinalden alıntı: serhat:_19

    4-5 yıl once oyle bır arac kullanırdım kı ınanamazsın benden hem daha hızlı hemde daha ıyı yol tutan aracların dahı arkasında kalmıyordum :)) ( tabıkı duz yolda degıl )
    fakat cok yakın bır arkadasımı trafık kazasında kaybettım malesef o gun bugundur kesınlıkle araclarla tehlıkelı ve rısklı hareketler yapmam..herzaman agır ve duzgun kullanmaya calısırım aracı yanı bunlarıda zorla degıl ıcımden gelerek yapıyorum..arabayı hızlı kullanmaktan kesınlıkle hoslanmıyorum usul usul gıtmekten keyıf alıyorum :)
    hernyse emrecım yazdıklarım kesınlıkle yanlıs anlasılmasın tartısma amaclı falan degıldır..sadece kendı fıkırlerımdır..
    hepınıze ıyı geceler dılerım..
    allaha emanet olun..


    Serhat kardeşim, öncelikle hayırlı sabahlar diliyorum şahsında tüm forum arkadaşlarımıza...

    Yazdıklarına noktasına virgülüne katılıyorum özellikle de en son bölümde yazdıklarına. Dün sizlerle paylaştığım küçük şiirimde ve daha önce yazdığım birçok yazıda diile getirdiğim şeylere senin de katkı vermiş olman tebrik edilecek bir durum. Ağır başlı bir sürüş bizleri olası trafik kazalarından koruyabileceği gibi aynı zamanda bizi daha stressiz bir sürüşe sevkeder ve böylece trafikte daha az yorgun düşersiniz.

    Trafik dediğimiz alan ve içindekiler, her an her saçmalığı yapabilecek yetenekte birsürü insan barındırıyor. Sizin düşündüğünüzü karşınızdaki hayal bile edemez ve aynı şekilde onun aklından geçeni de siz hayal edemezsiniz. Böyle olunca trafikte anlaşabilmenin dili olan kuralları çiğnemek resmen orman kanunlarını kabul etmek olur ki, bu durumun neticesi çoğunlukla acıdır, gözyaşıdır... Dediğin gibi ben de 11 yıl öncesine kadar yani Almanya'ya gitmeden önce tam anlamıyla deli bir şofördüm. Makas üstüne makas, emniyet şeridi zaten benim için yapılmış, ters yön de neymiş, agresif olmak yola hakim olmak gibi anlamları taşırdım. Allah'a şükür ciddi bir kaza atlatmadım ama çok fazla ciddi kazadan kılpayı kurtarıldığım için Rabbime şükrediyorum. Ve Almanya sayfası açıldı 2000 yılında. Ben Almanya'ya gittiğimde anladım ki, arabayı onlar kullanıyor biz savaşıyormuşuz. Velhasılı o gün bugün sürüşüm çok değişti. Ben araba kullanmayı Almanya'da yeniden öğrendim diyebilirim.

    30 Nisan 2008'de çok ağır bir trafik kazası geçirdim Almanya'da. Ben araba kullanmıyordum, bisikletimle sakin sakin hem de bisiklet yolundan evime gidiyordum. Ve 73 yaşında bir alman bana arkamdan çarpmış. Çarpmış diyorum, çünkü ben hala kazayı hatırlamıyorum. Otobandan çıkan bir tali yol benim gittiğim bisiklet yolunun hemen solundaki bir yola bitişiyor ve adam otobandan çok hızlı çıktığı ve viraja çok hızlı girdiği için arabasını şeridine sokmaya çalışırken kenarda giden beni farketmiyor ve bana 60 km süratle çarpıyor. Görgü tanıkları çarpmanın etkisiyle ön arabanın camına kafası üstü düştüğümü ve oradan da beni yaklaşık 14 m. öteki şeride attığını söylüyorlar. Düştüğüm yer karşıdan gelen trafiğin ve Allah'a şükür ki o sıra orada araç yok. Yani boş asfalta düşmüşüm ve bana çarpan adam hemen inip trafiği durduruyor ve ardından hemen polisi arıyor. Bir kazaya karıştığını ve kazazedenin arabasının camına vurduğunu, kafasının kan içinde olduğunu ve beyin kanaması geçiriyor olabileceğini aktarıyor. Bunun üzerine polis daha olay yerine ekip yollamadan ilk önce Frankfurt merkez kliniğini arıyor, ilk bbilgileri onlarla paylaşıyor ve ardından olay yerine doğru yola çıkıyorlar. Ve bu haberin arkasından 5 dk. sonra bir helikopter havalanıyor. Yaklaşık 7 dk.lık bir uçuşun ardından kaza bölgesine ulaşıyor. Ambulans helikopterdeki acil doktorunun ilk muayenelerinin ardından havalanıyoruz. Biz havalanırken polis olay yerine yeni geliyor. Yani arkadaşlar yaralıyı hastaneye götürmek için kimse polis falan beklemiyor. Çünkü beyin kanaması geçiriyorum ve polisi beklemek ölüm demek...Velhasılı çok uzun bir hastane hayatım oldu 373 gün kadar.

    Bu konuyla ilgili çok fazla hatıram var. Ben Almanya'ya gittiğim günden beri sürüş tekniğim ve yöntemlerim çok değişti. O sebeple sen bana tercüman olmuşsun. Sürüşte keyif istiyorsanız, sürüşten zevk alacaksınız arkadaşlar. Keyif kahvesini bir fırtta içip ve sonra bundan çok keyif aldığını söyleyen var mıdır acaba? O sebeple arkadaşlar Serhat kardeşimini çok güzel ifade ettiği gibi hele ki araçlarımız sürat otomobili olmadığını da yan cebimize koyarsak, empati ağırlıklı bir sürüş, birçok kişinin hayatına kastetmemize engel olduğu gibi, belki birilerinin bizi örnek almasına da sebep olabiliriz. Düşünsenize herkesin serseri gibi araba kullandığı bir trafikte siz ağırbaşlı ve sakin kuralcı davranın, inanın ki farkınıza varacaklar. Belki kimisi size acemi çaylak diyecek ama desinler, çünkü bizler başkalarının bize ne dediklerine göre değil, içimizdeki sesin bize ne dediğine bakarak yaşamalı ve sürmeliyiz. Unutmayalım ki, ihlal edilen bir kuraldan dolayı sebep olduğumuz kalıcı sakatlık ve ölüm hali, bizi ömür boyu vicdan azabına mahkum eder. İçinizde tehlikeli araç sürme isteği uyandığında aklınıza bunu getirin lütfen. Yarıştığımız insanın da bir ailesi var. O kendini hiçe sayabilir ama siz onu hiçe saymayın. Allah korusun ki, hata yapan siz olursanız, ömür boyu yaşayacağınız vicdan azabı sizi maddi manevi bitirir.

    Neyse arkadaşlar, ben iyi bir sürücüyüm. Çok güvenlikli ve sağlam arabalara bindim her zaman ama bisiklet üstünde iken kötü bir şoförün tecrübesi oldum. Rabbime şükürler olsun ki, bana hayatı verdi, çoluk çocuğuma bağışladı. Ölümün kenarında çok yaşadım ben. Ve arkadaşlar sadece kendiniz için değil, çevrenizdeki insanlar için de sürüş konusunda örnek olabilmektir marifet.

    Serhatım seni bir kez daha tebrik ediyorum yazdıkların için ve elbetteki yazdıklarımızın bir polemik oluşturmasını istemeyiz. Arkadaşlar biz bir grubuz. Her ne kadar herkes birbirini reel olarak tanımıyorsa da şu ortamda kaleme alınanlardan yola çıkarak birçok arkadaşımızın yüreğindeki insan sevgisi ve pozitif davranış bilinci aşikar belli oluyor. O sebeple bizim bu grubumuz çok seviyeli. Seviyeli olmayı ve seviyeli olanları seviyorum arkadaşlar.

    Şimdilik bir virgül koyup müsadenizle diyorum, zira çocuklarımı kaldırmam lazım malum okul vakti ve ben de 3 tane okullu var :)))) , (virgül) :)))

    abi yazdıkların gerçekten hayatın ta kendisi..sonuçta boyle seylerin sakası yok olan olduktan sonra keşkeler hiçbirşeyi değiştirmiyor malesef :(
    allah kimseye keşke dedirtmesin..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhat:_19

    quote:

    Orijinalden alıntı: TNR GT

    Evet Latitude yavaş kalıyor sınıfına göre.

    selamlar..
    LTT sınıfındaki hangi araçlardan yavaş öğrenmek isterim..

    Passat 1.6 Tdi 0-100 km/h : 12.2sanıye

    508 1.6 HDİ 112ps 0-100km/h : 12.4saniye

    Yunus kullandıgı araç içinde 13 saniyeden önce yapmaz 0-100 diyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhat:_19

    emre selamlar..
    1.9 caddy 200km kadar kullandım teknık olarak hızlanma suresını bılmıyorum 1 ve 2. vıtes hızlanma hıssı LTT den ıyı fakat 110-120den sonra araba barız tıkanıp o atletıklıkten eser kalmıyordu..bunun sebebıde tabıkı motor degıl aracın yuksek yapısı nedenıyle ruzgardan oldukca fazla etkılenmesı..ben caddy ıle tam gaz vermeme ragmen arac 150-160tan sonra cok yavas hızlanıyor yanı kesınlıkle LTTden hızlı oldugunu dusunmuyorum..LTT otoyolda gercekten cok cevık bır surus sunuyor yol tutusu olsun dıreksıyon tepkısı olsun hızlanma olsun bence kesınlıkle caddy den ustun..

    connect kullanmadıgım ıcın yorum yapmayacagım ancak benım sahsı fıkrım yol tutus konusundada hızlanma konusundada LTT nın connect ten asagı kalmayacagını dusunuyorum..sonucta bunlar tıcarı arac agırlık merkezlerı olsun suspansıyon ayarları olsun otomobıl gıbı degıller..aynı oranda otomobılın hakkını verebılen ve rısk alan bır sofor kesınlıkle caddyıde connect ıde vırajlarda LtT nın arkasında bırakır..

    hızlanma konusunda fabrıka verılerıne kesınlıkle ınanırım..kısısel olcumlerde bırsekılde hata payı oluyor..atıyorum aracın o anı agırlıgı yolun egımı hava fıltresının dolulugu ruzgar durumu vıtes degısım hızı turbo dolulugu vb arac hızlanmasına etkılı bırcok etken var..bana gore butun bu degerlerı muhendıslık yaparak degerlendırıp dogru sonucu sadece fabrıka bulabılır..eger oyle olmasaydı cogu aracın fabrıka verısı dogru denemezdı sonucta youtube da hızlanma vıdeolarının neredeyse %80 nı fabrıka verılerıyle alakası yok:S

    4-5 yıl once oyle bır arac kullanırdım kı ınanamazsın benden hem daha hızlı hemde daha ıyı yol tutan aracların dahı arkasında kalmıyordum :)) ( tabıkı duz yolda degıl )
    fakat cok yakın bır arkadasımı trafık kazasında kaybettım malesef o gun bugundur kesınlıkle araclarla tehlıkelı ve rısklı hareketler yapmam..herzaman agır ve duzgun kullanmaya calısırım aracı yanı bunlarıda zorla degıl ıcımden gelerek yapıyorum..arabayı hızlı kullanmaktan kesınlıkle hoslanmıyorum usul usul gıtmekten keyıf alıyorum :)
    hernyse emrecım yazdıklarım kesınlıkle yanlıs anlasılmasın tartısma amaclı falan degıldır..sadece kendı fıkırlerımdır..
    hepınıze ıyı geceler dılerım..
    allaha emanet olun..


    abi zaten 1 2 3 vites de bizim araclardan seri uzun yolda bizleri gecme gibi imkanları yok fakat şehir içinde bizleri üzerler genek itibari ile yapı itibari ile 140 dan sonra bizim araclar gibi seri ivmelenemiyyorlar yol tutuşları yüksek hızda bahsetmiyorum bile biri makaslı biri süspansiyonlu :==

    ama sizlerede imrenmiyo degilim gencligin verdigi atşele ufak bir şeyde gaza geliyorum nezaman sakinleşçem çok merek ediyorum abi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TNR GT

    Evet Latitude yavaş kalıyor sınıfına göre.

    o sınıfındaki aracları çok merak ediyorum en hızlısı LTT den 0-5 sadise önce 0-100 e ulaşır :))) lütfen kullanmadan çamur atmayalım araclara
    teknik verilere bakınca hepsi 12 ve 13 saniye arası ve aralarında sadise var saniye bile degil bunu hissetmekte neredeyse mümkünsüzdür çünkü aralarında küç oranı fazla degil 5 ps i anlıyacak şöför yoktur :) siz anlıyosanız ayrı konu tabi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76

    Şunu bilmenizi isterimki 140-160 a kadar Latitude connect ve caddye kafa tutamaz.

    En az 1 boy fark olur biz ortalama 60-140 hızlanması yaptık geriden gelip süper bi şekilde fazlada zormadan aracı yokuş yukarı yolda videoda mevcut geçtik.

    Geçerkende hızımız 110-120km/h civarı idi geçtikten sonrada fark baya açıldı zaten arkadanda net çektı emre kardeşim.

    Yani sıfırdan 140-160a kadar connecttin açacagı farka 160-190 arası ancak yetişir LTT Ordada yetişene kadar connectte boş durmayacaktır o yüzden

    Kafa kafaya biter sonuç yani Son hızda 198km/h kıtlenıyor LTT ama connect ile 210km/h yapan var

    LTT için en ideal motor 1.6 ve en az ps 130-140 olmalı bence 300nm üzeride tork


    kardeşim zaten roll de 1.6 dizel C ve D sınıfı araclarının connct GLX e kafa tutmaları zordur ama 130 dan sonra yan yana gazlayınca GLX arkada kalacagı ap açık :))

    birde kardeşim

    passatın teknik verilerde bütün araclar düşük fakat 508 passat flan bunlarda 12 sn yeden önce ulaşamazlar :)) bizim aracın teknik verisi ile 508 c5 aynı fakat c5 de düzde 13 sn yeden önce ulaşamıyor :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tomkedi

    Serhat kardeşim, öncelikle hayırlı sabahlar diliyorum şahsında tüm forum arkadaşlarımıza...

    Yazdıklarına noktasına virgülüne katılıyorum özellikle de en son bölümde yazdıklarına. Dün sizlerle paylaştığım küçük şiirimde ve daha önce yazdığım birçok yazıda diile getirdiğim şeylere senin de katkı vermiş olman tebrik edilecek bir durum. Ağır başlı bir sürüş bizleri olası trafik kazalarından koruyabileceği gibi aynı zamanda bizi daha stressiz bir sürüşe sevkeder ve böylece trafikte daha az yorgun düşersiniz.

    Şimdilik bir virgül koyup müsadenizle diyorum, zira çocuklarımı kaldırmam lazım malum okul vakti ve ben de 3 tane okullu var :)))) , (virgül) :)))

    inş en kısa sürede bende sizler gibi sakin arac kullanmaya alışırım bazen cidden rahatsız oluyorum eve gelince niye süratli gidiyorum diye ama direksiyona gecince aklımdan her şey ucup gidiyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yek_ka

    quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76

    Şunu bilmenizi isterimki 140-160 a kadar Latitude connect ve caddye kafa tutamaz.

    En az 1 boy fark olur biz ortalama 60-140 hızlanması yaptık geriden gelip süper bi şekilde fazlada zormadan aracı yokuş yukarı yolda videoda mevcut geçtik.

    Geçerkende hızımız 110-120km/h civarı idi geçtikten sonrada fark baya açıldı zaten arkadanda net çektı emre kardeşim.

    Yani sıfırdan 140-160a kadar connecttin açacagı farka 160-190 arası ancak yetişir LTT Ordada yetişene kadar connectte boş durmayacaktır o yüzden

    Kafa kafaya biter sonuç yani Son hızda 198km/h kıtlenıyor LTT ama connect ile 210km/h yapan var

    LTT için en ideal motor 1.6 ve en az ps 130-140 olmalı bence 300nm üzeride tork


    kardeşim zaten roll de 1.6 dizel C ve D sınıfı araclarının connct GLX e kafa tutmaları zordur ama 130 dan sonra yan yana gazlayınca GLX arkada kalacagı ap açık :))

    birde kardeşim

    passatın teknik verilerde bütün araclar düşük fakat 508 passat flan bunlarda 12 sn yeden önce ulaşamazlar :)) bizim aracın teknik verisi ile 508 c5 aynı fakat c5 de düzde 13 sn yeden önce ulaşamıyor :)

    Onu bunu bılmem 1.6 DCi şart size kardeş bide edc ile gelirse tadından yenmez




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HEPHAISTOS

    Sevgili Metin Bey yazdıklarınıza katılmamak elde değil. Forumun başlarında da bir Renault hayranı olarak ifade ettiğim bir cümle vardı LTT konfor ve ekonomi aracı olup şu an Renault'un Amiral gemisi sıfatına haiz bir araçtır. Bunu bilerek çok ciddi performans beklentisi gütmeden bu aracın keyfine vararak kullanılmasının en güzeli olacağını ifade etmiştim. Ayrıca kendim LTT kullanmıyor olsamda forumda bulunan Savas KAYAN çok sevdiğim bir abim olup büro komşumdur ve ona LTT alınmasında belkide aklını çelenlerin başında geliyorumdur. Kendi aracım 170 HP ve 270 Nm lik torka sahip olsada genel kullanımım oldukça sakindir agresif kullanımlarda ciddi anlamda efor sarfedildiği de aşikar. Zaten bu yüzdendir F1 pilotlarının yaklaşık 300 km lik bir yarışta 3-4 kg lık sıvı kaybı.

    LTT konusunda izlenimlerimi daha evvel yazmıştım bir kaç ufak ergonomik kusur dışında ki bunlarda şahsi fikirlerim sadece (ki kendi aracımda da benzer nitelikte pek çok ergonomik anlamda beğenmediğim şeyler var) gerçekten tasarımı duruşu yol tutuşu frenleri ile verilen parayı kuruşu kuruşuna hak eden bir araç. Böyle bir aracın ekonomiside yanına ilave olunca yemede yanında yat demek hata olmayacaktır. Her ne kadar yol tutuş hususunda hiç bir sıkıntı hissetmemiş olsamda LTT konusunda tek düşündüğüm acaba Renault yıllardır yatırım yaptığı ve özelliklede Laguna III GT versiyonda kullandığı 4 Wheel (4 tekerlekten yönlendirme sistemi) torsiyon sistemini uygulasaydı nasıl olurdu diye düşünmeden edemiyorum. Sanki yıllardır eleştirildiği bağımsız süspansiyon yok durumu ile karşı karşıya kalmamak adına alınmış stratejik bir karar gibi geliyor Renault'un bu tutumu. Aracın boyutları ve ağırlığı gözönüne alındığında sanki 4 tekerlekten yönlendirme sistemi kullanılmış olsaydı müthiş bir fark yaratabilirdi kanaatimce. Ancak bu ifade ettiklerim yanlış anlaşılmasın LTT ün şu anki süspansiyon sistemininde çok başarılı olduğunu bir kez daha ifade etmek istiyorum. İlk buluşmanızda işlerim müsait olmuş olsaydı aranızda olmak isterdim bunu Emre'yede ifade etmiştim ama kısmet olmadı umarım hepinizlede bir şekilde tanışabilmek fırsatım olur.


    abi inş ikinci buluşmada sizi ve savaş abiyide aramızda görürüz :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76

    quote:

    Orijinalden alıntı: serhat:_19

    quote:

    Orijinalden alıntı: TNR GT

    Evet Latitude yavaş kalıyor sınıfına göre.

    selamlar..
    LTT sınıfındaki hangi araçlardan yavaş öğrenmek isterim..

    Passat 1.6 Tdi 0-100 km/h : 12.2sanıye

    508 1.6 HDİ 112ps 0-100km/h : 12.4saniye

    Yunus kullandıgı araç içinde 13 saniyeden önce yapmaz 0-100 diyor


    3 ü arasında en hızlı teknik verisi olan 10000kmde motoru acılmıs passat performans olarak bana LTTden farklı gelmedı acıkcası..yanı ben anlayamadım :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76

    quote:

    Orijinalden alıntı: yek_ka

    quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76

    Şunu bilmenizi isterimki 140-160 a kadar Latitude connect ve caddye kafa tutamaz.

    En az 1 boy fark olur biz ortalama 60-140 hızlanması yaptık geriden gelip süper bi şekilde fazlada zormadan aracı yokuş yukarı yolda videoda mevcut geçtik.

    Geçerkende hızımız 110-120km/h civarı idi geçtikten sonrada fark baya açıldı zaten arkadanda net çektı emre kardeşim.

    Yani sıfırdan 140-160a kadar connecttin açacagı farka 160-190 arası ancak yetişir LTT Ordada yetişene kadar connectte boş durmayacaktır o yüzden

    Kafa kafaya biter sonuç yani Son hızda 198km/h kıtlenıyor LTT ama connect ile 210km/h yapan var

    LTT için en ideal motor 1.6 ve en az ps 130-140 olmalı bence 300nm üzeride tork


    kardeşim zaten roll de 1.6 dizel C ve D sınıfı araclarının connct GLX e kafa tutmaları zordur ama 130 dan sonra yan yana gazlayınca GLX arkada kalacagı ap açık :))

    birde kardeşim

    passatın teknik verilerde bütün araclar düşük fakat 508 passat flan bunlarda 12 sn yeden önce ulaşamazlar :)) bizim aracın teknik verisi ile 508 c5 aynı fakat c5 de düzde 13 sn yeden önce ulaşamıyor :)

    Onu bunu bılmem 1.6 DCi şart size kardeş bide edc ile gelirse tadından yenmez

    aynen kardesım olsa mukemmel olurdu dedıgın gıbı :)
    hatta bırak 1.6dcı'ı mevcut motorla bıle edc sunsalardı sınıfında tek olurdu walla :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhat:_19

    quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76

    quote:

    Orijinalden alıntı: serhat:_19

    quote:

    Orijinalden alıntı: TNR GT

    Evet Latitude yavaş kalıyor sınıfına göre.

    selamlar..
    LTT sınıfındaki hangi araçlardan yavaş öğrenmek isterim..

    Passat 1.6 Tdi 0-100 km/h : 12.2sanıye

    508 1.6 HDİ 112ps 0-100km/h : 12.4saniye

    Yunus kullandıgı araç içinde 13 saniyeden önce yapmaz 0-100 diyor


    3 ü arasında en hızlı teknik verisi olan 10000kmde motoru acılmıs passat performans olarak bana LTTden farklı gelmedı acıkcası..yanı ben anlayamadım :)

    abi zaten yukarıdaki mesajımda da yazmıştım anlaşılma imkansızdır anca süre tutarak anlaşılır :)) birde öle fark yok 1.5 ve 1.6 D sınıfı araclar arasında :) vala ben çok memnunum abi yakıtı yeter bazen sıkıntı yaratsada :))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhat:_19

    quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76

    quote:

    Orijinalden alıntı: yek_ka

    quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76

    Şunu bilmenizi isterimki 140-160 a kadar Latitude connect ve caddye kafa tutamaz.

    En az 1 boy fark olur biz ortalama 60-140 hızlanması yaptık geriden gelip süper bi şekilde fazlada zormadan aracı yokuş yukarı yolda videoda mevcut geçtik.

    Geçerkende hızımız 110-120km/h civarı idi geçtikten sonrada fark baya açıldı zaten arkadanda net çektı emre kardeşim.

    Yani sıfırdan 140-160a kadar connecttin açacagı farka 160-190 arası ancak yetişir LTT Ordada yetişene kadar connectte boş durmayacaktır o yüzden

    Kafa kafaya biter sonuç yani Son hızda 198km/h kıtlenıyor LTT ama connect ile 210km/h yapan var

    LTT için en ideal motor 1.6 ve en az ps 130-140 olmalı bence 300nm üzeride tork


    kardeşim zaten roll de 1.6 dizel C ve D sınıfı araclarının connct GLX e kafa tutmaları zordur ama 130 dan sonra yan yana gazlayınca GLX arkada kalacagı ap açık :))

    birde kardeşim

    passatın teknik verilerde bütün araclar düşük fakat 508 passat flan bunlarda 12 sn yeden önce ulaşamazlar :)) bizim aracın teknik verisi ile 508 c5 aynı fakat c5 de düzde 13 sn yeden önce ulaşamıyor :)

    Onu bunu bılmem 1.6 DCi şart size kardeş bide edc ile gelirse tadından yenmez

    aynen kardesım olsa mukemmel olurdu dedıgın gıbı :)
    hatta bırak 1.6dcı'ı mevcut motorla bıle edc sunsalardı sınıfında tek olurdu walla :)

    Kaldırmazdı vites geçişleri sarsıntılı olurdu yunus




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yek_ka

    quote:

    Orijinalden alıntı: serhat:_19

    quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76

    quote:

    Orijinalden alıntı: serhat:_19

    quote:

    Orijinalden alıntı: TNR GT

    Evet Latitude yavaş kalıyor sınıfına göre.

    selamlar..
    LTT sınıfındaki hangi araçlardan yavaş öğrenmek isterim..

    Passat 1.6 Tdi 0-100 km/h : 12.2sanıye

    508 1.6 HDİ 112ps 0-100km/h : 12.4saniye

    Yunus kullandıgı araç içinde 13 saniyeden önce yapmaz 0-100 diyor


    3 ü arasında en hızlı teknik verisi olan 10000kmde motoru acılmıs passat performans olarak bana LTTden farklı gelmedı acıkcası..yanı ben anlayamadım :)

    abi zaten yukarıdaki mesajımda da yazmıştım anlaşılma imkansızdır anca süre tutarak anlaşılır :)) birde öle fark yok 1.5 ve 1.6 D sınıfı araclar arasında :) vala ben çok memnunum abi yakıtı yeter bazen sıkıntı yaratsada :))

    Devir ekonomi devri yunus

    Bu devirde ekonomi ve konforu aynı anda sunan bi araca sahipsiniz bence performans okadarda çok önemli olmamalı




  • Arkadaşlar hayırlı geceler,

    Bugün enteresan bir anım oldu. Emlakçı bir arkadaşımın bürosundaydım. Arabam da otoparktaydı. Birkaç dakika sonra 2 müşteri geldi ve arabayı dükkanın önündeki geniş kaldırıma çektiler. Araba Skoda Superb idi ve beyeazdı. Aracı yandan gördüğüm için ilk önce Passat sandım. Fakat onlar içeri geldi ve arabadan konuşurken Superb olduğunu öğrendik. Benim arkadaş dedi ki, "Metin de yeni Latitude aldı." Ve adamlar dedi ki, o bizim arabadan kısa, benim araç Audi A6'dan 15 cm büyük falan dedi. Ben de göz var nizamn var dedim. Abi sizin araba benimkinden bile kısa Audi ile aramızda 2.5 - 3cm var dedim. Adam diretiyor Allah diretiyor. Bekle abi dedim ve çıktım otoparka gittim. Aldım arabayı geldim. Arabaları ölçüyoruz ve gelen geçen bize bakıyor :)))) Sonra görüldü ki, benim Latitude ona 6 cm gibi bir fark attı. Ve bu sefer çamur atmaya başladı başka teknik özellikleri karşılaştırmaya. Velhasılı 10 dk kadar böyle bir muhabbet oldu ve o gelenlerden biri dedi ki, "ben Latitude'ün bu kadar güzel bir araba olduğunu bilmiyordum. Renault olunca hiç bakmak aklıma bile gelmedi" dedi ve arkasından abisine hitaben"abi bana kızma ama bu araba bizimkinden daha hoş ve albenisi var" :)))) Benim arkadaşla beraber gülüştük. Abi çok geç değil bunu satıp alabilirsiniz dedim. Bizim bir klübümüz de var oraya da buyrun dedim. Neyse arkadaşlar her zaman dediğim gibi Latitude ciddi anlamda çok iyi bilinmiyor. Ben bu saate kadar arabamı görüpte hayret etmeyeni, beğenmeyenini görmedim. Hatta yine dün bir arkadaşım "Passat'a 5 bsar özellikte" dedi. Ben de ha şunu bileydin dedim. Kardeşim siz önyargılısınız o sebeple bahsettiğiniz arabaları ciddi anlamda şişiriyorsunuz dedim.

    Neyse arkadaşlar akşam üzeri biraz kırıktım sağlık olarak ama şimdi daha iyiyim. Biraz iyi gibi olunca gireyim birşeyler paylaşayım dedim...

    Metin yatar şimdi...hadi bana hayırlı uykular, sizlere de olsun...

    Allah rahatlık versin....:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SonpoL

    quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76

    Dün DH Hafif ticariciler olarak gine buluştuk gezdik Yunus(yek_ka) kardeşimizde yanımızda idi

    Yolda Bir Latitude gördük küçümsedi önceleri bizi sellektör yapıp önümüze girmeler falan ama fazla geçikmeden aldı cevabını






    Yazık size, acıdım gerçekten. Umutsuz vakalar. Küçümsemişte, selektör yapmışta, önüne geçmişmişte.. Ezikliğin bu kadarı . Birde foruma koyalım diyor. Al, koydun ne oldu? Kral mı oldun? Ben ortada bir rekabet değil, sadece 10-15 yaş tayfası görüyorum. Bence daha çok kralcığa benziyorsunuz. Sizin bu yaptıklarınızı orta okul zamanı ehliyetim yokken yapardım ben. Büyüyün azıcık .

    Sana katılıyorum değerli kardeşim.

    Bizim aracımız, küçümseyenin, hakir görenin aracı değildir. Asaletin ifadesidir. Beni yolda 100 kişi tahrik ediyor ama ben hiçbirisine eyvallah etmiyorum. Çünkü onlara uyarsam onlar gibi olurum, oysa ben hayatımdan memnunum ve arabamı kullanmaktan tarifsiz keyif alıyorum...

    Bu vesileyle hayırlı sabahlar arkadaşlar...




  • 
Sayfa: önceki 99100101102103
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.