Şimdi Ara

Renault Latitude - Ana Konu (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
197
Cevap
3
Favori
23.596
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün çok kısa süreli de olsa bayide Latitudeyi inceleme fırsatım oldu. Aracın rengi beyazdı. Lagunadan daha büyük ve heybetli görüntüsü vardı. İçi çok geniş. Bagacın kullanılışlı olduğunu söyleyemem. Bagaj ağzı çok dar geldi bana.
    Ben bu aracın yüksek satış rakamlarına çıkacağını sanmıyorum.

    Bu aracı inceleyen, test sürüşü yapan veya kullanan dostlarımız varsa yorumlarını ve izlenimlerini bizimle paylaşabilirler mi?
  • bugün aracı çok detaylı olarak inceledim.üstelik yıllar boyu taksicilik yapmış olan amcamla birlikte.test sürüşünü amcam gerçekleştirdi dolayısıyla.ben arka koltukta yer aldım.öncelikle aracın içi çok geniş.arka diz mesafesi muhteşem.görüş açısı da çok iyi.ben kullanmama rağmen aracın performansını anladım.araç bayılmalar yapmıyor.hızlanışı iyi.şu anda marea mız var.marea nın yapmış olduğu burun göstermelere yaklaşan bi performansı vardı.araç çok konforlu.elektronik el freni sistemi güzel.bi nevi hill holder görevi görüyo.el freni düğmesine bastıktan sonra normal kalkış yapıyorsunuz tam kalktığınız sırada el freni iptal oluyo.daha sonra babam da inceledi.galiba aracı alıcaz.
  • Masajli surucu koltugu ve parfum puskurtucu ince detaylar olmus.
  • valla passat cc sandım ilk gördügümde çakma gibi duruyor
  • renault
     Renault Latitude - Ana Konu


    vw
     Renault Latitude - Ana Konu



    valla arkasınıda başka bi araca daha benzitiyom ama neyse
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burak3655

    renault
     Renault Latitude - Ana Konu


    vw
     Renault Latitude - Ana Konu



    valla arkasınıda başka bi araca daha benzitiyom ama neyse

    Reklamı ilk izlediğimde ortasında yakalamıştım ve bir an ben de aynı şeyi düşündüm. Sonradan farkettim.




  • iç konsala vede arkayada dikkatli bakın iç audi :d arkada jaguar xf ye benzettim fotoları koycam eve gidince



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burak3655 -- 17 Şubat 2011; 9:09:19 >
  • dün aracı inceleme fırsatım oldu. Kaliteli bir iş yapmışlar. Yakından görünce daha ağır başlı bir araç olduğunu anlıyorsunuz. İç kaliteside gayet iyi idi. Tek sevmediğim yanı torpido gözü kapağı. Plastikten yapmışlar koymuşlar oraya. Fiyat konusunda kimse birşey diyemedi, yani ne kadar bir iskonto yapabilcekleri konusunda. Bence alınası bir araç olmuş kendisi.
  • Renault-maise gidip incelemek istiyorum.soylendigi gibi kaliteli ve genis bir aracmi bakalim.
  • gerçekten passatla rasında büyük benzerlik var
  • Bugün 1.5 dci motorlu olanın en donanımlı modelini deneme fırsatım oldu.
    - Araç rölanti dışında dizel olduğunu hissettirmiyor.
    - Özellikle mucurlu asfaltta deneme yaptım. 150 km/h hızda dahi konforlu ve sessiz bir sürüşü var. Aynı güzergahta ardından Fluence otomatik de kullandım. Fluence hem yol sesini fazla alıyordu, 110'dan sonra hem de Latitude'da olmayan bir rüzgar sesi oluşuyordu.(Fluence'den soğutan bir araç yani)
    - 1.5 tona yaklaşan bir ağırlığı nasıl taşıyacağına şüphe duyduğum motor beni utandırdı. Her viteste belirgin ilerleme isteği var. 160'a kadar soluksuz hızlanıyor. Ondan sonra biraz nazlı. Parkur da müsait olmadığından son hızı görme imkanı olmadı. zaten gerek de yok. aracın 2.0lt olanının performansını tahmin edin artık.
    - Altıncı vitesin yolu biraz belirsiz. Net geçiş yapamıyor. Belki deneme aracına mahsustur.
    - Bose ses sistemi mükemmel diyorlar. Ben deneme esnasında müziği açmadığımdan birşey diyemeyeceğim.
    - Frenler alışıldık Reno sert freni değil. Daha yavaş dozlanıyor. Pedala da biraz fazla basmak gerekiyor. Benim tahminin Kore malı lastiklerin yetersizliği.
    - Kabin ve göstergeler düğme dolu. Zamanla alışılabilecek nitelikte.
    - Daha önce de belirttiğim gibi yalıtım üst düzeyde.
    - Bagaj ağzı dar ve eşya koymak için uzanmanızı (ve bu arada çamurlu tampona değmenizi) gerektiren bir derinliği var. Ama yeterli büyüklükte.
    - Bagaj içi ve kaput içi boyalar kesinlikle basit işçilik. Boya ustasının attığı ilk kat boyayı andırıyor. Hatta bagaj kapağı içindeki mastiklere bakılırsa sonradan boyanmış gibi duruyor. (Bence aracı almaya giderken kaportacınızı da yanınızda götürün)
    - Motor ve kapağı amörtisörlü . Güzel bir özellik.
    - Kapılar bir önceki nesil Avensis gibi çok tok kapanıyor.
    - Kapıların contaları sessizliği sağlamaya yönelik olarak kalitesini gösteriyor.
    - İç döşeme montajında ufak-tefek hatalar var ama gözardı edilebilir.
    - Gösterge panelinin, kapı içlerinin ve koltukların malzeme kalitesini ben beğendim.
    - Isıtmalı ve masaj yapan koltuklar gerçekten rahat. Ancak her donanım seviyesinde siyah döşeme seçme imkanı olmalıydı. Anlamsız bir zorunluluk bence
    - Havalandırmayla ilgili iyonizer ve parfüm sistemi benim için yeni ve sürüş esnasında parfüm kokusu falan alamadım.
    Çok uzattım; kusura bakmayın. Şahsen almayı düşündüğüm bir araç. Çok güzel uun yol yapılır.




  • Önceki mesaj
    "Çok güzel uun yol yapılır."

    Özür dilerim. Çok güzel uzun yol yapılır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yonga

    Bugün 1.5 dci motorlu olanın en donanımlı modelini deneme fırsatım oldu.
    - Araç rölanti dışında dizel olduğunu hissettirmiyor.
    - Özellikle mucurlu asfaltta deneme yaptım. 150 km/h hızda dahi konforlu ve sessiz bir sürüşü var. Aynı güzergahta ardından Fluence otomatik de kullandım. Fluence hem yol sesini fazla alıyordu, 110'dan sonra hem de Latitude'da olmayan bir rüzgar sesi oluşuyordu.(Fluence'den soğutan bir araç yani)
    - 1.5 tona yaklaşan bir ağırlığı nasıl taşıyacağına şüphe duyduğum motor beni utandırdı. Her viteste belirgin ilerleme isteği var. 160'a kadar soluksuz hızlanıyor. Ondan sonra biraz nazlı. Parkur da müsait olmadığından son hızı görme imkanı olmadı. zaten gerek de yok. aracın 2.0lt olanının performansını tahmin edin artık.
    - Altıncı vitesin yolu biraz belirsiz. Net geçiş yapamıyor. Belki deneme aracına mahsustur.
    - Bose ses sistemi mükemmel diyorlar. Ben deneme esnasında müziği açmadığımdan birşey diyemeyeceğim.
    - Frenler alışıldık Reno sert freni değil. Daha yavaş dozlanıyor. Pedala da biraz fazla basmak gerekiyor. Benim tahminin Kore malı lastiklerin yetersizliği.
    - Kabin ve göstergeler düğme dolu. Zamanla alışılabilecek nitelikte.
    - Daha önce de belirttiğim gibi yalıtım üst düzeyde.
    - Bagaj ağzı dar ve eşya koymak için uzanmanızı (ve bu arada çamurlu tampona değmenizi) gerektiren bir derinliği var. Ama yeterli büyüklükte.
    - Bagaj içi ve kaput içi boyalar kesinlikle basit işçilik. Boya ustasının attığı ilk kat boyayı andırıyor. Hatta bagaj kapağı içindeki mastiklere bakılırsa sonradan boyanmış gibi duruyor. (Bence aracı almaya giderken kaportacınızı da yanınızda götürün)
    - Motor ve kapağı amörtisörlü . Güzel bir özellik.
    - Kapılar bir önceki nesil Avensis gibi çok tok kapanıyor.
    - Kapıların contaları sessizliği sağlamaya yönelik olarak kalitesini gösteriyor.
    - İç döşeme montajında ufak-tefek hatalar var ama gözardı edilebilir.
    - Gösterge panelinin, kapı içlerinin ve koltukların malzeme kalitesini ben beğendim.
    - Isıtmalı ve masaj yapan koltuklar gerçekten rahat. Ancak her donanım seviyesinde siyah döşeme seçme imkanı olmalıydı. Anlamsız bir zorunluluk bence
    - Havalandırmayla ilgili iyonizer ve parfüm sistemi benim için yeni ve sürüş esnasında parfüm kokusu falan alamadım.
    Çok uzattım; kusura bakmayın. Şahsen almayı düşündüğüm bir araç. Çok güzel uun yol yapılır.



    Paylaşımınız için teşekkür ederim. Artısıyla eksisiyle güzel bir değerlendirme yapmışsınız.




  • Bu arada, direksiyonla ilgili bir tespitim var; düşük hızda ve park manevralarında çok yumuşak. Yüksek hızda ise belirgin bir sertlik hissetmiyorsunuz ama direksiyonda boşluk hissi ve tedirginlik yaratmıyor.
    Kasis, çukur, arnavut kaldırımı vb. geçişlerde ve esnemelerde de araçtan tıkırtı, çıtırtı vb. sesler gelmedi. Rigid bir şasesi var. Bu özellik malesef Fluence'da yok.

    (Bu kadar reklama bayiden bir indirim alırım inşallah:)
  • (sezginaydogan için)

    Nazik yanıtınız için ben teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yonga

    Bu arada, direksiyonla ilgili bir tespitim var; düşük hızda ve park manevralarında çok yumuşak. Yüksek hızda ise belirgin bir sertlik hissetmiyorsunuz ama direksiyonda boşluk hissi ve tedirginlik yaratmıyor.
    Kasis, çukur, arnavut kaldırımı vb. geçişlerde ve esnemelerde de araçtan tıkırtı, çıtırtı vb. sesler gelmedi. Rigid bir şasesi var. Bu özellik malesef Fluence'da yok.

    (Bu kadar reklama bayiden bir indirim alırım inşallah:)


    Dergi sürüş izlenimlerinde süspansiyonunun sert olmadığını okumuştum. Bu konuda bir tespitiniz var mı acaba.
  • Süspansiyon tatlı sert; konfordan ödün vermeyen güvenli bir sürüşü var. Sert olarak nitelendiremeyiz. Kaldı ki aracın jantları 17 inch. Yanak derinliği yükseldikçe konfor daha da artacaktır.(16 ve 17 jantlarda)
    Örneğin köprü geçişlerindeki nasıl anlatsam kot farklılığı diyelim, ani seviye düşmelerinde dahi yüksek hızda salınıma girmedi. Bende şu an Vectra B var; onunla aynı hissi verdi kısacası.
    Saygılarımla...
  • ilk defa reno iyi bir araba yaptı diycez mi acaba yoksa 15,000 den sonra gene arabanın her tarafından ses mi gelecek?
  • takibe alalım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drkayzer

    ilk defa reno iyi bir araba yaptı diycez mi acaba yoksa 15,000 den sonra gene arabanın her tarafından ses mi gelecek?

    bence bu defa olmuş
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.