Şimdi Ara

RENAULT GRAND SCENIC 3 & SCENIC 3 (108. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.315
Cevap
43
Favori
161.859
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 106107108109110
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atmuc

    kumandadaki açma düğmesine basarak mı açıyorsunuz, yoksa yaklaşıp elinizi kola soktuğunda açılmasını mı sağlıyorsunuz?

    Düğmeye basarak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akoray

    İki anahtarlığımında pilini değiştirdim, birisinde pil zayıf uyarısı verdi diğerinde vermedi. Kapıları açmayınca acaba akü mü bitti diye düşünmüştüm ancak pil zatıf uyarısı vermeden kumandanın pili bitmiş.

    Hmm. Bizdeki durum da aynısı demek ki. Çok teşekkürler cevap için. Ben de aküden şüphelenmiştim.

    Peki öyle bir durumda, kumandanın içindeki metal anahtarla kapıyı açtık diyelim. Araba çalışır mı acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cem_ari


    quote:

    Orijinalden alıntı: akoray

    İki anahtarlığımında pilini değiştirdim, birisinde pil zayıf uyarısı verdi diğerinde vermedi. Kapıları açmayınca acaba akü mü bitti diye düşünmüştüm ancak pil zatıf uyarısı vermeden kumandanın pili bitmiş.

    Hmm. Bizdeki durum da aynısı demek ki. Çok teşekkürler cevap için. Ben de aküden şüphelenmiştim.

    Peki öyle bir durumda, kumandanın içindeki metal anahtarla kapıyı açtık diyelim. Araba çalışır mı acaba?

    Rica ederim. Kartı yuvasına taktığınız zaman araç çalışıyor .

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şanzımanı açtırmaktan vazgeçtim. Yoğun trafikte ve rampadaki dur kalklarda manuele geçiyorum. Hafta sonu 700 km yol yaptım. Radyo 3-4 kez kapanıp açıldı. daha önce de kapanıp açılmıştı ama ardarda yapmamıştı. bugün farkettim. tüm istasyonlar silinmiş. bluetooth ayarı da gitmiş. araçların garanti zamanlarını çok iyi ayarlıyorlar :-)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atmuc

    Şanzımanı açtırmaktan vazgeçtim. Yoğun trafikte ve rampadaki dur kalklarda manuele geçiyorum. Hafta sonu 700 km yol yaptım. Radyo 3-4 kez kapanıp açıldı. daha önce de kapanıp açılmıştı ama ardarda yapmamıştı. bugün farkettim. tüm istasyonlar silinmiş. bluetooth ayarı da gitmiş. araçların garanti zamanlarını çok iyi ayarlıyorlar :-)

    geçmiş olsun,

    radyonun bulunduğu sistem ne şekilde bir yere gömülü ise kasis, çukur girmelerde teker zıplamalarında vs. bir şasi mi yapıyor, içinde ki tesisat duyarlı da tepki mi veriyor bunu çözemedim, yazılımsal da olabilir ben de de birkaç radyo istasyonu ilk çalıştırdıktan sonra gidip geri geliyordu.
    mümkün olduğunca iyi gözlemleyip hemen tamire yönelmemek gerekiyor sanki,
    önemli olan hayati değer taşıyan ürünlere zarar gelmemesi onlar öngörüldüğünde hemen tamirhane olmalı...




  • ilk 3 sene bende de radyo ara ara kendi kendine kapanırdı. Hemen geri geldiği için önemsememiştim hiç. Garanti dolmak üzereyken geri dönüş tuşunun üzerinde hafif bir soyulma olunca garantiden değiştirdim. Gelen radyo yeni olduğu için versiyonu da yeniydi. Artık hiç yapmıyor. Sorun muhtemelen yazılımsaldı diye düşünüyorum. Güncellemenin bir yolunu bulmak lazım.
  • Usb den 3 klasör altında müzik var fakat teyp ilk sıradaki klasördeki şarkıları çalıyor ve diğer klasörleri görmüyor, klasörler arasında nasıl geçiş yapılıyor.
  • Merhaba Arkadaşlar; 2012 model Scenic sahibiyim; tavsiye edeceğiniz Hoparlör var mıdır ? twetırın ve hoparlorlerin yeri çok güzel ancak ya patlak ya da kalitesiz ses veriyor benimki. Niyetim amfi bağlamadan yüksek değil ama kaliteli müzik dinlemek. Pioneer hoparlör almayı düşünüyorum ya da tavsiyeniz var mıdır JBL belki ? kapı içindekiler kaç inch söküp takması zor mu bir fikrim de yok tabi.
  • Arkadaşlar 2012-2014 model full paket edc düşük km de grand scenıc bakıyorum.Acill kesinlikle bu araçta karar kıldım.Satmayı düşünenler yorum yazsınlar.Hayırlı günler , hayırlı cumalar.
  • Selamlar arkadaşlar,

    Sileceklerde bir sorunumuz var. Kolu aşağı çekince ikisi de dik kalıyor. Sonra biri iniyor, diğeri dik kalıyor Vs saçma sapan bir sorun. Bugün triger değişimi için servise gittiğimde, bu sorunu da söyledim. Arabayı almak için geri döndüğümde, sorunun silecek motorlarından kaynaklandığını ve değişmesi gerektiğini söylediler. İki ayrı motor varmış ve tanesi 800 TL :) İki motorun da aynı anda bozulmayacağını, bu sebeple motordan olmayabileceğini , sorunun elektronik bir şey olabileceğini söyledim ama pek oturmadı kafalarında sanırım. Neyse, müşteri memnuniyerinden halletmeye çalışacaklar.

    Daha önce bu sorunu yaşayan var mı?


    Edit: Motorun tanesi 200 değil, 800 TL.

    Edit 2: Yaptığım araştırma sonucunda bu sorunu bir çok kullanıcının yaşamış olduğunu öğrendim arkadaşlar. Şöyle ki, ön camla kaputun birleştiği, sileceklerin bulunduğu bölümün köşelerinden yaprak, toz, pislik vs girmesiyle tıkanan gider içerde su birikmesine sebep oluyormuş ve ilginç bir şekilde, silecek motorlarının (2 adetmiş) ve tesisatının açıkta olması sebebiyle motorun zarar gördüğü söyleniyor. Hatta bu sorun Renault'un diğer bazı modellerinde de varmış.

    Açıkca anlaşılıyor ki, yine bir tasarım hatası ile karşı karşıyayız. Yarın servisi arayarak, edindiğim bilgiyi servis danışmanı ile paylaşacağım. Öte yandan, acaba bu durumu servis gerçekten bilmiyor mu? Yoksa biliyor da, kullanıcıya mı yıkmak niyetindeler, çok merak ediyorum. Bundan sonraki süreçte göreceğiz.

    Edit 3: Hala cevap bekleniyormuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cem_ari -- 12 Haziran 2017; 12:41:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Scenic3 modellerin geri görüş kameraları ön monitöre entegre biçimde sonradan serviste taktırılabiliyor mu?



    Taktıran var mı, sorun çıkartıyor mu acaba?

    (bayram nedeniyle ulaşamadım servisinden de cevap alabilirsem buraya yazarım)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sizin araçta da 6. viteste 5 e geçerken bir dişli sürtünme sesi geliyor mu? düşük devirle geçişte pek duyulmuyor ama genelde 6 dan 5 e geçiş hızlanma amaçlı olduğu için yüksek devirde gerçekleşiyor. otomatikde de manuelde de yapıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atmuc

    sizin araçta da 6. viteste 5 e geçerken bir dişli sürtünme sesi geliyor mu? düşük devirle geçişte pek duyulmuyor ama genelde 6 dan 5 e geçiş hızlanma amaçlı olduğu için yüksek devirde gerçekleşiyor. otomatikde de manuelde de yapıyor.

    Ilk aldigim aylarda farketmistim bu sesi. Bircok edc kullanicisinin karsilastigi bir durum. Yazilim guncelleyerek halletmislerdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • atmuc A kullanıcısına yanıt
    Bu dediğiniz hepimizin başına geldi. 6. vitesle giderken gaza bastığınızda 5'e düşerken bir dişli sıyırma sesi gibi.
    Bunu 2013'ün ortalarında bir güncelleme ile çözdüler.
    Şayet siz şikayet etmezseniz -mevcut olanı koru- politikası çerçevesinde güncelleme yapılmıyor.
    Bir tek yokuş yukarı geri geri kalkışta hill holder'ın bırakmaması sorunu kaldı o kadar.
    Eskiden ev yokuştayken çok zor oluyordu. Evi taşıdım kurtuldum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bende son güncellemeden sonra bir debriyaj sorunu olmuştu. Ama bu sorun aslında çift kavramalı yarı otomatik debriyaja istediği gibi davranmamadan kaynaklanıyormuş. güncelleyi geri almışlardı. sanırım bayağı eski bir sürüme almışlar :-)

    peki frene basıldığında rahatsız edici tiz bir ses geliyor mu? camları kapalı tutmam gerekiyor. balatalar yeni değiştiğinde de vardı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atmuc -- 5 Eylül 2017; 15:40:54 >
  • atmuc A kullanıcısına yanıt
    Bir ara frenlerden durmaya yakın rahatsız edici bir sürtme sesi geliyordu. Şimdilerde olmuyor ne değiştiyse.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sierre34 kullanıcısına yanıt
    Geçen hafta arabayı yıkamacıdan alırken "Abi, lastikleri ve jantları da iyice bi temizledik" dediler ve bir gün boyunca dediğiniz olay benim de başıma geldi hatta kendi kendime ne çabuk balatalar bitti diye düşündüm sonra geçti.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • yazılım güncellemesine baktılar.son sürüm olduğunu söylediler.bir parçadan olduğunu söylediler.sanırım şanzıman çatalı gibi birşeydi dedikleri.anladığım kadarı ile şanzımanı gövdeye bağlayan parçaymış.Araç 4 yıllık olmadan kaçıncı kez sorun nedeni ile servise gitti.Daha önce Honda Civic ve Opel Corsayı çok daha uzun kullanmıştım bir kere bile gitmemişti. scenic bugüne kadar 2 kez farlar, 2 kez ön amortisörler, 1 kez açılmayan depo kapağı, 2 kez debriyaj ile ilgili servise gittim. servis ilgilenip çözüyor ama bir aracın servise bu kadar gitmesi normal mi?

    Ses arka balatalardan geliyormuş.Değiştirdiler ses gitti.Bir balata diğerine göre daha fazla aşınmış. Kullanıcı hatası dediler ama bunu nasıl becerdim bilmiyorum :-) araç 4 yaşında olmadı 42.000 km de ve 3 kereden fazla balata değiştirmiş oldum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atmuc

    yazılım güncellemesine baktılar.son sürüm olduğunu söylediler.bir parçadan olduğunu söylediler.sanırım şanzıman çatalı gibi birşeydi dedikleri.anladığım kadarı ile şanzımanı gövdeye bağlayan parçaymış.Araç 4 yıllık olmadan kaçıncı kez sorun nedeni ile servise gitti.Daha önce Honda Civic ve Opel Corsayı çok daha uzun kullanmıştım bir kere bile gitmemişti. scenic bugüne kadar 2 kez farlar, 2 kez ön amortisörler, 1 kez açılmayan depo kapağı, 2 kez debriyaj ile ilgili servise gittim. servis ilgilenip çözüyor ama bir aracın servise bu kadar gitmesi normal mi?

    Ses arka balatalardan geliyormuş.Değiştirdiler ses gitti.Bir balata diğerine göre daha fazla aşınmış. Kullanıcı hatası dediler ama bunu nasıl becerdim bilmiyorum :-) araç 4 yaşında olmadı 42.000 km de ve 3 kereden fazla balata değiştirmiş oldum.



    Sizin yaptiginiz km'ye gore bas gosteren hatalar cok garip ve fazla. Bende sizinkisi kadar olmasada salak sacma problemler yasadim. Hem garantisi bitmis olmasina ragmen yetkili servise devam etmem hem de seneler icerisinde belli bir muabbet duzeyi kurmam sayesinde sizin gibi uzulmeden gonderiliyorum ama yine de git gel can sikici oluyor. Arabam 5 sene ve 95bin km'yi doldurdu. Hala cok severek kullaniyorum ve ozenerek ilgileniyorum. Yakin zamanda degistirmeyi planliyorum artik. Ilgilendigim arabalarin hicbiri bu kadar kullanisli degil. Ama hem aileden birinin arabamla ilgilenmesi hem de degisiklik istegi scenic maceramizin sonunu getirecek galiba.

    Bahsettiginiz catal denilen parcayi bende duymustum. Servis ucretsiz degistirecektir umarim.

    Ben de zaman zaman edc ile ilgili sikinti yasiyorum. Bu 5 sene icerisinde ara ara vites kutusu arizasi uyarisi cikip bizim 1/3/5 no'lu vitesler giderdi.Motoru ac kapa yapilip duzeldiginden pek onemsememistim. Gecen senenin sonlari bu ariza biraz fazlalasinca servise anlatmistim. Once bahsettigim vitesleri ayarlayan motoru degistirdiler duzelmedi. Sonra mekanik bir ayar yaptiklarini soylediler 5 aydir guzel gidiyordu.Ne guzel kurtulduk derken gecen hafta durup dururken yine cikti ortaya. Benim arabayi iyi taniyan servis sef'i izinden donunce yanina ugrayacagim. En son ayarda tekrar yaparsa sanzimani indirmemiz gerekecek demisti. Millet dsg'ye laf atiyor ama edc'de oyle sutten cikan ak kasik degil maalesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar

    Kalabalık bir aile olmamız ve araç değiştirme hevesimizin de olması sebebiyle 2012 model grand scenic privilige veya icon donanımlı bir araç almayı planlıyorum.Araçlar 68-73 bin bandında.Kimsede fiyat düşmüyor,forumu geriye doğru okudum aynı model 120 binde aracı bir arkadaş Nisan ayında 58.000 tl ye almış.Bu zaman diliminde bu araç bu kadar zamlandımı,yoksa fiyatlarmı fahiş.Bu arabanın alış satışı nasıl,satmak istesek ne kadar sürede gider.Aracı tavsiye edermisiniz .EDC şanzıman kullanıcılarının durumu nedir.
    kendim 2009 megane 2 dizel otomatik kullanıcısıyım.
  • 
Sayfa: önceki 106107108109110
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.