Şimdi Ara

RENAULT FLUENCE (YENİ MEGANE SEDAN)fiyat ,donanım,tüm detaylar (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
291
Cevap
0
Favori
82.485
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Megane 2 Sedanı forum geneli beğenmez ama tasarım olarak gayet iyidir bence.

    Fluence'i beğenemedim ne yalan söyleyeyim,Megane 2 sedan gibi iddialı birşey bekliyordum.Keşke önü megane 3 hb ile aynı olsaymış,en azından böyle garip görünmezdi.Ayrıca hız göstergisi de meganedaki gibi digital değil Fluence'de,o da ilginç bir detay.
  • Türkçe meailini veriyorum size


    Renault Megane Sedan’ın yerine Fluence
    2009 sonbaharından itibaren, Renault dinamik ve şık tasarımlı yeni bir sedan modelini Fluence adıyla pazara sunacak.
    Renault Fluence, kendi sınıfının en çekici ürünü olmayı hedefliyor, sportiflik ve sağlamlık ifade eden çizgileri, konforlu iç mekânıyla olduğu kadar, içerdiği üstün teknolojik donanım seviyesi ile rakiplerinin arasından sıyrılıyor.
    Prestijli bir model arayışında olan müşterilere yönelik tasarlanan Fluence Bursa Oyak-Renault OtomobilFabrikaları’nın üretim bantlarında, Megane II Sedanı takiben üretilecek, mevcut endüstriyel tesislerin deneyim ve uzmanlığından yararlanacak.
    4,62 metre uzunluğunda bu yeni sedan, boyutları ve donanımlarıyla C segmenti ile üst segmentin kesişme noktasında yer alıyor.
    İnce uzun formdaki farları kasayı çevreleyen akıcı ve şık omuz çizgisi takip ediyor ve bagajı ahenkli bir şekilde sarıyor. Kromaj çerçeveli ön hava girişi sportif bir hava veriyor. Aracın dinamik dizaynı ile bütünleşen çamurluklar ve uzun motor kaputu Renault Fluence’ın statü kazandırıcı prestijli karakterini pekiştiriyor. Arkada, iki bölümlü yatay stop lambaları geniş bir bagaj açıklığı sunuyor ve aracın kesinlikle modern tasarımını doğruluyor.
    Versiyon düzeyi yükseldikçe araca kromajlı yan cam alt fitili, bagaj kapağı çıtası, sis lamba çerçeveleri ve kapı kolları ayrıca parlak siyah orta direk giydirmeleri ve kasa rengi yan çıtalar gibi özel görsel detaylar ekleniyor.
    Camlar ve - alt korumalara sahip - geniş kapı yüzeyleri arasındaki oranların dengesi sağlamlık ve güvenlik duygusu veriyor. Profilden bakıldığında, dolgun ön çamurluklar arkaya doğru uzanan ve aracın güçlü omuzlarını ortaya çıkaran kasa yanı çizgisiyle devam ediyor.
    Renault Fluence’da karoseri boşluklarının azaltılması için gösterilen özel itina, araçta algılanan kalite hissini artırıyor. Arka tampon park yardım sensörleri göze çarpmayacak bir şekilde yerleştirildi. Cam silecekleri estetik nedenlerle birlikte, daha iyi akustik ve aerodinamik özellikler sağlamak amacıyla kaput çizgisinin altına gizlendi.

    Geniş ve şık iç mekân
    İç mekânda, « havada asılı» izlenimi veren torpido paneli, dekoratif ve kavisli çıtasının vurguladığı pürüzsüz ve güçlü çizgilerini gözler önüne seriyor. Kabinde yaşam için gereken tüm kumandalara kolaylıkla ulaşılabiliyor. Bu kumandalar maksimum alan yaratmak ve iç mekân genişliğini artırmak amacıyla direksiyonun ve orta konsolun etrafında yoğunlaşıyor.
    Malzeme kalitesi de özenli bir çalışmaya konu oldu: torpidoya entegre kadran siperliğinin günlük kullanıma elverişli ve güneş ışınlarına dayanaklı yumuşak bir malzeme ile kaplanması mükemmel işçiliğin bir örneği olarak ortaya çıkıyor.
    Aynı zamanda, ürün gamında üst versiyonların farklılığı, kapı kolları, kadran çerçeveleri, vites kolu topuzu gibi kromajlı yüksek kaliteli detaylar ile açık veya koyu renk deri döşemelerin varlığı sayesinde aracın içinde de yüksek konfor hissi belirginleşiyor.
    Donanım seviyelerine bağlı olarak değişken ve farklı ambiyanslar elde edilmesi için dekor unsurlarına da özel bir dikkat gösterildi. Böylece müşteriler, konfora dönük aydınlık, şık, açık renk bir ambiyans ile sportif beklentilere uygun daha koyu renk bir ambiyans arasında seçim yapabilecekler.


    Ergonomik sürücü bölümü
    Renault Fluence ergonomisi sayesinde kolayca benimsenebilen bir kimliğe sahip. Kabinde, her sürücü kendine en uygun sürüş konumunu ergonomik ve kolayca erişilebilen çok sayıda fonksiyon butonu sayesinde kişiselleştirebilecek. Bu ayarlar ile, sürücü birkaç saniyede:
    Koltuk sırtlığının ve kafalığının eğiminin ayarlanmasını,
    Bel desteğinin ayarının değiştirilmesini,
    Direksiyonun yükseklik ve derinlik ayarını,
    70 mm yükseklik (+/- 35 mm) ve 240 mm strok (ileri-geri) ayarlarıyla koltuk konumunun ayarlanmasını yapabilecek.
    Kumanda paneli üzerinde, entegre Navigasyon sisteminin uzaktan kumandası, klima kumandası, direksiyondan radyo ve telefon kumandası ile hız ayar ve sınırlayıcı düğmesi gibi kolaylıkla erişilebilen yapı sürücünün dikkatinin dağılmaması adına özenle tasarlanarak geliştirildi.

    Herkes için geniş oturma alanı ve eşya saklama gözleri
    Kabinde rahatlık duygusu özenli akustik ve çok iyi seviyedeki iç mekân genişliği değerleriyle, özellikle « sınıfının en iyisi » olan, önde 1 480 mm ve arkada 1 475 mm dirsek mesafelerini sunarak, sınıfının standartlarını yükseltiyor.
    Renault Fluence kabin içine dağıtılmış olarak, aralarında 9 litrelik aydınlatmalı ve soğutmalı torpido gözü, 2,2 litrelik orta konsol gözü ve her biri 2,6 litre hacimli ön kapı cepleri olmak üzere 23 litreden fazla yerleştirme alanı kapasitesi sunuyor.
    530 dm3’lük bagaj hacmi sınıfının en iyileri arasında yer alıyor. Bagaja erişim alçak yükleme eşiği ve arka stopların bir kısmının bagaj kapağı üzerine yerleştirilmesiyle oluşan geniş bir yatay açıklık (1 020 mm) ile kolaylaştırıldı.
    2/3-1/3 katlanabilen arka koltuk sırtlığı da, özellikle de uzun ve hacimli yük durumlarında bagaj ile iç mekân arasında sac bölme olmadığı için, yükleme hacminin müşterinin ihtiyaçları doğrultusunda ayarlanmasını sağlıyor.

    Birinci sınıf ısı konforu
    Isı konforu da özenli bir çalışmaya konu oldu. İdeal bir etkinlik için, özellikle de ciddi güneş ve nem kriterlerinin geçerli olduğu uluslararası pazarlar için Renault Fluence modelinde ilk donanım seviyesinden itibaren klima sistemi ile aşağıdaki noktalarda konumlandırılmış havalandırma ızgaraları birlikte sunuluyor:
    Öndeki yolcular için ön cam dibinde, ön panelin ortasında ve uçlarında,
    Arka yolcular için ön koltukların altında ve orta konsolun arkasında.

    Aynı zamanda çift bölgeli otomatik klima da bazı versiyonlarda sunuluyor. Megane ailesi üzerinde denenmiş olan bu klima akustiği bozmadan mükemmel bir etkinlik sağlıyor. Klima sürücü ve öndeki yolcunun «Soft-Auto-Fast (Yavaş-Otomatik-Hızlı) » kumanda seçenekleriyle bireysel olarak arzu ettikleri sıcaklık ve havalandırma düzeylerini ayarlayabilmelerini sağlıyor:
    « Auto-Otomatik » modu: Isı ve akustik konforu ile ayarlama hızını optimize için,
    « Soft-Yavaş » programı: Kabinin tamamına dağılmış sessiz ambiyanslara öncelik vermek için,
    « Fast-Hızlı» modu: İç mekânın tamamının hızla havalandırılması için.


    Entegre navigasyon sistemi Carminat TomTom®
    Kullanımı kolay olan Carminat TomTom® 500 Avro’dan düşük ulaşılabilir bir fiyat ile yüksek navigasyon özelliklerini birleştiriyor;
    5.8’’ büyük ekran üzerinde ayrıntılı ve hassas yol haritaları,
    Alternatif yol önerileri ile trafik bilgi sistemi, (Ülkeye göre değişim göstermektedir)
    Hız sınırlandırma göstergeleri, (Ülkeye göre değişim göstermektedir)
    Çok sayıda ilgi noktası,
    Çok sayıda radar uyarısı, (Ülkeye göre değişim göstermektedir)
    Çok sayıda kişiselleştirme olanağı.
    Sistemin torpido paneline dâhil edilmesi hem kalite hem de güvenliği sağlıyor.
    SD kartıyla, kullanıcı navigasyonunu kolaylıkla güncelleyebilir ve geliştirebilir. Kullanıcı güncel navigasyon verileri ve kişiselleştirme olanakları için özel bir internet sitesinden sürekli olarak yararlanabilecek.

    Ses kalitesi ve bağlantı olanaklarına öncelik veren yeni bir otoradyo serisi
    Renault Fluence ilk donanım düzeyinde 60 W gücünde, mp3 CD okuyuculu bir « RadioSat Classic » ürün seçeneğinden yararlanıyor.
    Daha performanslı bir donanım isteyen müşteriler için, Renault Arkamys® ile işbirliği halinde aşağıdaki aksamları içeren «3D Sound by Arkamys®» isimli bir otoradyo seçeneği geliştirdi:
    140W gücünde ve sekiz hoparlörden oluşan bir sistem (4 boomers ve 4 tweeters)
    Bluetooth® bağlantısı
    Aslına sadık şekilde 3 boyutlu ses veren (mekânı tamamen dolduran), ve kabin içindeki malzeme ve formlara göre sesin kişiye özel biçimde ayarlanmasını sağlayan Arkamys® dijital audio sistemi.
    Çift antenle ideal ses alımı
    Plug & Music opsiyonu ayrıca sürücüye portatif cihazlarına (USB, walkman veya iPod®) direksiyondaki kumandalarla kumanda etme olanağı verirken bunların menü ve müzik listeleri gösterge panelindeki ekranda görüntülenebiliyor.
    Bluetooth® bağlantısı ile de sürücü direksiyondaki kumanda aracılığıyla telefonunu kontrol edebiliyor.

    Renault Eller serbest araca binme ve çalıştırma kartı (araçtan uzaklaşıldığında kapıları kilitleme fonksiyonlu) veya hız ayar ve sabitleyici gibi aynı şekilde pratik diğer donanımlar da teknolojik ürün arzını tamamlıyor.


    Dinamik sürüş özellikleri
    Renault Fluence, performans, konfor ve sürüş keyfini bir araya getiren bir şasiye sahip. Yürüyen aksam direksiyon hassasiyeti ile yüksek titreşim ve akustik filtreleme gücünü uzlaştıracak şekilde geliştirildi. Renault Fluence, önde alt dörtgen salıncaklı McPherson tipinde süspansiyon ve arkada programlı tasarımlı esnek dingilli süspansiyona sahip.
    Renault Fluence, maksimum performans sunmak amacıyla kapasitesi artırılmış güçlü ve dayanıklı bir fren sisteminden yararlanıyor.
    Renault Fluence’ın elektrik takviyeli direksiyonu, kullanımda doğal bir algılama ve efor gereksinimi sağlayacak şekilde, sürücünün komutu ile sistemin yanıtı arasında mükemmel bir senkronizasyon sağlıyor.

    Ekonomik ve performanslı motor seçenekleri
    Renault Fluence lansmanından itibaren, ülkelere göre bir takım farklılıklarla, tutumluluk ve kullanım keyfi kriterlerini bağdaştıran geniş motor seçeneklerine sahip olacak. Türkiye’de, 1.6 litre 110 HP benzinli ve 1.5 litre 85 HP, 1.5 litre 105 HP dizel motorlarla satılacak olan Fluence’te otomatik şanzıman opsiyonu ilk etapta sadece benzinli versiyonda bulunacak.

    Güvenlik
    Renault Fluence modelinin satışa sunulacağı pazarların birçoğunda mevcut olan zorlu yol koşulları dikkate alınarak standart testlerde 800 ek kontrol noktası belirlendi. Bu noktalar, örneğin iç giydirmelerde, zaman içerisinde yaşlanmadan kaynaklanan, seslerin ortaya çıkmasını engelliyor.
    Renault günlük kullanım maliyetlerinin % 20 -30 civarında azaltılması konusunda başlattığı çalışmaları Renault Fluence modelinde de sürdürüyor. Örneğin, klima artık gaz değişimi gerektirmiyor.

    Yol gerçeklerine ve müşteri beklentilerine uyarlanmış güvenlik
    Renault Fluence’ın tasarımı Markanın diğer araçlarının çizgisinde yer alıyor. Renault Fluence’ın satışa sunulacağı farklı pazarlardaki reel sürüş durumlarına uygun en etkin donanımları geliştirmek amacıyla LAB tarafından yürütülen çalışmalar ile kendi mühendislik birimlerinin uzmanlık ve yetkinliklerinden yararlandı.

    Renault Fluence ilk donanım düzeyinden itibaren kademeli olarak, aşağıdaki donanımlara sahip:
    Elektronik fren dağıtıcılı ABS
    Acil Fren Destek Sistemi (AFU) ve otomatik yanan dörtlü flaşörler
    (CSV) Viraj Kontrol fonksiyonlu ESP Elektronik Denge Kontrolü fonksiyonu
    Aktif ön gergili ve ön koltuklarda güç limitörlü 3 noktalı kemer makaraları
    Arka üç koltukta güç limitörlü kemer makaraları
    Sürücü hava yastığı, yolcu hava yastığı, 2 yan göğüs4hava yastığı ve 2 perde4 hava yastığı
    Sürücü ve yolcu kemer takma uyarı ışıkları4
    Arka yan koltuklarda 3 noktalı 2 Isofix sabitleme noktası
    Hız ayar ve sınırlayıcı
    Yeni nesil koltuk başlıkları


    Türkiye’de Kasım 2009’dan itibaren satışa sunulacak Renault Fluence, Megane II Sedan’ın en büyük diğer iki pazarından Rusya ve Romanya’da da satılacak.

    Türkiye
    2003 yılı sonundaki lansmanından bu yana, Megane II Sedan Türkiye’de çok büyük başarı elde etti. 6 yılda 140 000’den fazla satılan otomobil sınıfının en çok satılan modeli oldu. Kendi segmentinden aldığı % 20’nin üzerinde pazar payıyla otomobil, toplam pazarda en çok satılan ilk 3 model arasında yer alıyor.
    Orta boy kompakt modeller segmenti sürekli büyüyor ve 2008 yılında Türk pazarının % 40’ından fazlasını oluşturdu (2005’te % 36 idi). Segmente toplam satışların % 70’ini oluşturan sedan modeller hâkim.
    Performanslı ve tutumlu 1.5 dCi motor seçenekleriyle, Megane II Sedan segmentinde Türk tüketicisine ulaşılabilir fiyata dizel motor seçeneklerini sağlayan ilk model oldu.

    Rusya
    2004 yılında lanse edilen Megane II sedan, yaklaşık 60 000 satışla, Logan ve Symbol’den sonra Renault gamının Rusya’da satışa sunulan 3. önemli modeli oldu. 2006 ve 2008 yılları arasında toplam pazardaki payını % 19’dan % 25’e çıkararak hızla büyüyen orta kompakt modeller segmentine sedan kasalar hâkim oldu.
    Rusya’da, Renault grubu 2009 yılının ilk yarısında % 48,6 daralan pazarda 1 puan kazanarak %4,7 pazar payına ulaştı. Mevcut krizden oldukça olumsuz etkilenen Rusya gelecek yıllardaki büyüme potansiyeli nedeniyle Grup için stratejik bir pazar özelliğini koruyor.

    Romanya
    Eylül 2003’teki lansmanından bu yana Megane II sedan 35 000 adetten fazla satıldı. 2007 yılında 10 000 satışı geçti ve Romanya’da en çok satılan 4. model oldu.
    Pazarın yaklaşık % 30’unu oluşturan orta boy kompakt modeller segmentinde, satışların yarısını sedan kasalar elde etti. 2007 yılına kadar, Megane II sedan kendi segmentinin birincisi oldu. 2009 yılında ve pazara sunulduktan 6 yıl sonra, Renault gamının Romanya’da en çok satılan 2. modeli olarak hala 4. sırada yer alıyor.

    Türkiye – Bursa’daki Oyak-Renault Fabrikasında üretiliyor
    1969 yılında Türkiye’de Bursa’da kurulan ISO 9001 ve ISO 14001 belgelerine sahip Oyak-Renault Otomobil Fabrikaları Renault Üretim Standartlarını (SPR) kullanıyor. Renault Fluence, Yeni Renault Symbol, 3 ve 5 kapılı Clio hatchback ve Clio Grand Tour ile birlikte bu fabrikada üretilen beşinci araç olacak.

    Renault Fluence’ın Bursa’da üretimi için 110 milyon Avro yatırım yapıldı
    Bursa önceki iki nesil Megane sedan üretimiyle elde ettiği deneyiminden yararlanıyor. Fabrika içindeki yatırımlar optimize edildi:
    Yatırımların yaklaşık yarısı imalatçılardaki kalıpların yapımında kullanıldı.
    Diğer yarısı ise fabrika içinde gerçekleştirildi ve şu şekilde dağıldı:
    35 Milyon Avro pres atölyesinde: 171 kalıptan oluşan 40 kalıp serisi Renault Fluence’ın platformunun ve üstyapısının üretilmesi için gerçekleştirildi.
    21 Milyon Avro Kaporta Birleştirme atölyesi için: Yeni bir kaporta bandı İttifak kökenli AIMS (Alliance Industrial Manufacturing System-İttifak Endüstriyel Üretim Sistemi) prosesine göre oluşturuldu. Bu sistem aynı bant üzerinde çok sayıda farklı kasanın üretimine olanak sağlıyor. Böylece Oyak Renault bugün bir platform ile iki farklı kasa üretebiliyor ve bu proses sayesinde bu kapasitesini iki katına çıkarabilecek. Genel birleştirme kalıplarında kullanılacak yarı birleşik parçaları hazırlama kalıpları da bu yeni bant boyunca yerleştirildi.

    Renault Fluence’ın üretim hazırlığı için fabrika çalışanlarının tamamına 45 000 saat eğitim verildi
    Ekim 2008’de 3 milyonuncu aracını üreten Oyak Renault mükemmel bir kalite seviyesine sahip. Bu sonuç özellikle yüksek nitelikli fabrika operatörleri sayesinde elde ediliyor. 2008 yılında, 45 000 saati Renault Fluence’ın üretimine yönelik olmak üzere çalışanlara toplam 420 000 saat eğitim verildi.
    Ayrıca 160 kişi Technocentre (Guyancourt - Fransa) mühendislik Ar-Ge merkezinde görevlendirildi: Bunlar arasında yer alan 60 operatör ve 100 kadar kalite mühendisi, AVES (Alliance Vehicule Evaluation Standard-İttifak Araç Değerlendirme Standardı) kalite değerlendirme uzmanı ve mühendislik çalışanı CRPV (Centre de Réalisation des Prototypes Véhicules- Araç Prototip Gerçekleştirme Merkezi)’nde ilk prototip üretimlerine katıldı ve böylece otomobillerin fabrikaya gelişi için gerekli üretim hazırlıklarını tamamladılar.

    Oyak Renault, Renault Grubunun çevre politikası çerçevesinde çok sayıda çalışma ve faaliyet yürütüyor. 1999’dan bu yana ISO 14001 belgeli olan üretim tesisleri, 2001 ve 2008 arasında araç başına enerji tüketimini % 45’ten fazla azaltmasını sağlayacak şekilde sürekli yatırım ve eğitimler gerçekleştirdi.

    Oyak-Renault Fabrikası genel bilgiler

    Kuruluş tarihi: 1969
    Genel Müdür: Tarık Tunalıoğlu
    Çalışan sayısı: 31 Aralık 2008 itibariyle 6 276 kişi
    Faaliyet: Karoseri-Montaj ve Mekanik Fabrikaları
    Yüzölçümü: 29,2 hektarı kapalı toplam 51 hektar
    Tarihçe: Kuruluşundan bu yana fabrika 15 farklı model üretti ve yıllar içerisinde özellikle orta boy kompakt modellerin üretiminde uzmanlaştı.

    1969 : Oyak Renault Otomobil Fabrikaları AŞ kuruldu.
    1971 : Renault 12 üretimi başladı.
    1973 : C motorlarının üretimi başladı.
    1985 : Renault 9 üretimi başladı.
    1987 : Renault 11 üretimi başladı.
    1990 : Renault 21 üretimi başladı.
    1994 : Renault 19 üretimi başladı.
    1995 : 1 milyonuncu araç üretildi.
    1996 : ISO 9001 belgesi alındı.
    1997 : Megane Sedan üretimi başladı.
    1998 : Megane SW dünya çapında sadece Bursa’da üretilmeye başladı.
    1999 : Symbol üretimi başladı.
    K motor üretim hattı devreye alındı
    ISO 14001 belgesi alındı
    2003 : Megane II Sedan dünya çapında sadece Bursa’da üretilmeye başladı.
    2004 : 2 milyonuncu araç üretildi.
    2006 : 3 ve 5 kapılı Clio HB üretimi başladı.
    2 milyonuncu vites kutusu üretildi.
    250 000. Megane Sedan ihraç edildi.
    2007 : Clio Grand Tour dünya çapında sadece Bursa’da üretilmeye başladı.
    100 000. motor ve bir milyonuncu araç ihraç edildi.
    Üretim, ihracat ve ciro rekoru kırıldı.
    2008 : Yeni Renault Symbol’un üretimi başladı.
    3 milyonuncu araç üretildi.
    K9K dizel motorun üretimi başladı.
    2009 : Bir milyonuncu K motor üretildi.
    500 000. Megane II Sedan üretildi.

    Kalite Güvence Sertifikaları: ISO 9001 ve 14001.
    Üretilen araçlar: Megane II Sedan, Renault Symbol, Clio Hatchback, Clio Grand Tour
    Motorlar (K7J, K4M, K4J, K9K).
    Üretim bantları: 1 montaj hattı ve 4 mekanik üretim hattı

    2008 yılında üretimin dağılımı: %23 Megane II sedan, %24 Symbol ve %53 Clio
    2009 ilk altı ayındaki üretimin dağılımı: %11 Megane II sedan, %25 Symbol ve %64 Clio.

    http://www.otomobilal.com/Haber/1_manset/202_renault_megane_sedan_in_yerine_fluence
    Kaynak: otomobilal.com




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rallyman23

    bu navigasyon iş iyi olmuş diyen arkadaşlar ; bu fotolar sizi aldatmasın bu megane 2 nin fotolarındada navigasyon vardı.navigasyon var ama bazı ülkelerde ve en full olanında var.türkiyede olmaz malesef

    Şu an Clio III de dahi navigasyon var bundada olacaktır.Araç benim için dış tasarım olarak hayal kırıklığı oldu.İçi zaten belliydi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Bence suankı sedan cok daha ıyı duruyor.


    ucuz pazarlara üretilen araçlar gibi duruyor(dış olarak)

  • arka resmen ford utanmasa fordun stoplarını alıp takacak nerdeyse



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cossolina -- 31 Ağustos 2009; 15:55:11 >
  • böylece megane serisinin sedan vesiyonu meganeII sedan la birlikte tarih oldu
    samsung-Renault motor üretimi sm serilerine benzemiş basın bülteni,nde de açıkça yazıldığı gibi daha çok sedan seven Türkiye ..vb ülkeler için üretilmiş
    en azından önü megane 3 gibi olsaydı benim beklentilerimin aşağısında kaldı
    bakalım donanımı ne kadar çalacaklar

     RENAULT FLUENCE (YENİ MEGANE SEDAN)fiyat ,donanım,tüm detaylar
  • Peynir ekmek gibi satacak zaten arkadaşların dediği gibi 3. dünya ülkeleri için üretilmiş bir araç.
  •  RENAULT FLUENCE (YENİ MEGANE SEDAN)fiyat ,donanım,tüm detaylar
     RENAULT FLUENCE (YENİ MEGANE SEDAN)fiyat ,donanım,tüm detaylar
     RENAULT FLUENCE (YENİ MEGANE SEDAN)fiyat ,donanım,tüm detaylar
     RENAULT FLUENCE (YENİ MEGANE SEDAN)fiyat ,donanım,tüm detaylar
     RENAULT FLUENCE (YENİ MEGANE SEDAN)fiyat ,donanım,tüm detaylar
     RENAULT FLUENCE (YENİ MEGANE SEDAN)fiyat ,donanım,tüm detaylar
     RENAULT FLUENCE (YENİ MEGANE SEDAN)fiyat ,donanım,tüm detaylar
     RENAULT FLUENCE (YENİ MEGANE SEDAN)fiyat ,donanım,tüm detaylar
     RENAULT FLUENCE (YENİ MEGANE SEDAN)fiyat ,donanım,tüm detaylar
     RENAULT FLUENCE (YENİ MEGANE SEDAN)fiyat ,donanım,tüm detaylar




  • megane I sedan kötü - megane II sedan iyi - megane III sedan kötü böyle gidecek herhalde tasarım açısından
  • neden hb sedanın önünü aynı yapmadılar acaba
  • Bence gayet guzel olmus. Fotograflar bazen yaniltici olabiliyor piyasaya cikinca cok daha guzel gorunecegine eminim. Bence iyikide megane 3 un yuzunu koymamislar Clio,Megane HB,Laguna hepsi birbirinin aynisi zaten sanki ayni hepsi ayni arabada parasina gore boyutu degisiyor gibi.bence her aracin kendine ozgu bir tasarimi olmali.

    eger MAIS eski vurdum duymaz tavrini sergileyipde avrupaya gidenle Turkiye ye giden araclara ayni donanimlari vermez,ayni isciligi saglamaz ise Allah belasini versin batsin iflas etsin zaten. Yok MAIS kendi insanini insan yerine koyarsa bence C segmentinde cok tatli bir rekabet ortami saglanir. Birde bu MAIS de neden istek uzerine arac getirme imkani yok? Yurtdisinda yaptiklari gibi yada Alman firmalarinin Turkiye dede yaptiklari gibi neden istedigimiz donanimlari tek tek biz secip istedigimiz motoru secip alamiyoruz da MAIS in neye gore belirledigi belli olmayan 2. sinif donanim ve motorlari aliyoruz? Sonucta tum megane lar bursada uretiliyorsa niye ben sundan istiyorum diyemiyorum? Ben 1.4tCE istiyorum belki niye satmiyorsun kardesim? Hayir bana ozel motor yap demiyorumki olani sat diyorum.


    Renault herturlu satar mantigida yavs yavas kaybediyor arkadaslar, Artik FORD ve VW de anadolu dahil oldukca iyi satislar yapmaya basladilar, Eskiden golf cok gorurdum simde neredeyse herkose basinda birtane goruyorum,Focus icinde durum farkli degil.Ozellikle 30-35 yas ve alti artik Renault-Fiat olsun tastan olsun demiyor, ust yas gruplarida genelde bir arac alip uzun yillar kullanayim mantiginda oluyor yani MAIS ya bu duzene uyacak yada FIAT gibi binek otomobil pazarindan elini ayagini cekecek.




  • Uzak doğulu çakmalara benzemiş arkası.
  • Araç yandan ve arkadan güzel görünüyor ama ön taraftan farlar işi bozuyor.
  • fena değil...
  • İyi yaklamışsınız "Tek rakamlar kötü çift rakamlar iyi" Şaka bir yana aracın ön kısmında bir tuhaflık var sanki. Şu M3 Hb ten photosoplu M3 sedan photoları daha hoş duruyor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: connectgücü

    megane I sedan kötü - megane II sedan iyi - megane III sedan kötü böyle gidecek herhalde tasarım açısından
  • Megane III hatcback tip olarak çok daha güzel bundan..

    Eski safrane'e benzemiş önü biraz..
  • yan taraftan bakınca hatların akışı o kadar kötü görünüyor ki tarif edemem, sanki dizayndan sorumlu mühendislere son bir haftada iş yaptırmışlar gibi, ön kaputtaki fabrikadan gelen orijinal göçüğe, çöküğe ayrıca bişey demiyorum zaten, o allahlık
  • İç donanım çok hoşuma gitti umarım fiyatlari uygun olur
  • megane 3 hb kullanıcısıyım....
    sedan araç bana pek hitap etmez aslında....
    ama bu aracı beğendim tebrikler renault çok şık gözüküyor....
    ön kısmın zaten farklı olması gerekirdi isimler farklı sonuçta....
    HB dizayn olarak yine yine yine daha güzel tabi....
  • Sedanları ana segment modellerinden ayırmaya başladı röno..

    Clio Symbol Symbol oldu.. Megane Sedan, Fluence oldu. Fluence bence de Megane II Sedan kadar hoş değil umarım onun eksiklikleri, başta ESP ve yol tutuş, bu modelde kapanmıştır
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.