Şimdi Ara

RENAULT FLUENCE (YENİ MEGANE SEDAN)fiyat ,donanım,tüm detaylar (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
291
Cevap
0
Favori
82.477
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İzmir oto fuarında fluenceyi baya inceledim aklımda kalan tek şey çok rahat, kaliteli koltukları ve ön konsolda çok adi, ve itici duran herhalde navigasyon ekranı olan şey ??? di.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bunyo1974

    Megane 2 HB sahibi olarak gidip aracı inceledim.Dıştan kesinlikle resimlerinden çok daha güzel görülüyor. Beyaz çok yakışmış. Araba çok iri ve kaslı gözüküyor. İçi ise dışından tamamen farklı düğmeler küçücük ön konsol bom boş olmuş. O düğmeleri hareket halinde kullanabilmek cesaret işi bence. Baktığım araçta 51 bin lira etiket vardı ayıp diyorum artık. Navigasyona da 1000 lira fiyat çekmişler internette 200-300 e satılan navigasyon cihazlarının aynısının 1000 liraya satılması göz göre göre soygun başka bişey değil. Toplu alım yaptıkları için kesinlikle bizden daha ucuza mal edebilecekleri tom tom u 2-3 kat fiyata satmak üçkağıtçılıktan başka bişey değil.



    Elektronik eşya alırken ödenen vergi ile otomobil alıken ödenen vergi aynı mı peki? O cihaz aracın fabrika çıkış fiyatına 300 TL olarak ekleniyorsa satış fiyatına 1000 TL olarak ekleniyor.




  • Yüzde 300 vergi yok ki..Bir de anladığım kadarı ile cihazlar serviste takılıyor..Reno şu an parrot bluotooth ve garmin navigasyon cihazlarını dışarı ile yakın fiyata takıyor..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bunyo1974

    Yüzde 300 vergi yok ki..Bir de anladığım kadarı ile cihazlar serviste takılıyor..Reno şu an parrot bluotooth ve garmin navigasyon cihazlarını dışarı ile yakın fiyata takıyor..



    Servisteki işlemlerde ÖTV yok çünkü.
  • 2011 ilk yarısında bursada üretilecek olan elektrikli fluence ZE(zero emision)aynı yıl fransada kangoo ZE ve twizy ZE fransada üretilecek olan diğer elektrikli araçlar


     RENAULT FLUENCE (YENİ MEGANE SEDAN)fiyat ,donanım,tüm detaylar
  • Reneult Megane II 2009 Privilage(extra paketleri de dahil) ile hemen hemen aynı donanıma sahip bir Fluence için bence bu kadar yüksek para verilmez. Renault Megane 1 den Megane II ye geçerken iyi bir atılım yaptı. Bariz farklar hissediliyordu. Ama Megegane II'den Fluence'e geçerken bu kadar değil. Megane Sports Tourier almak bence daha mantıklı.
  • Herkese Selam;

    Aracı test ettim. Ve aldım. Belki önemli olan da bu. Resme bakıp dışardan inceleyip değil de test etmek. Tabi zaman içerisinde sorun çıkarabilir aldığıma da pişman edebilir ama her gün araba almıyoruz değilmi. İçine sinen bütçene uyan bir araba olunca alıyorsun. Gerisi hikaye bence. Privilage modelini 41.600 TL gibi bir fiyata aldım. Bir iki gün içerisinde teslim alacağım. 47.500 Liste fiyatı ama pazarlık ve rakabet sonucu 6.000 tl bir indirim oldu. Mondeo ya karar kılmıştım Benzinli en baz modeli klima bile manuel 44.000 di Fuluence yi görünce karar değiştirdim daha ucuza dizel ve donanım özellikleri daha iyi olan bir araç. Kalite şudur budur onu belkide tartışmak gereksiz. Fiyat performans aralığı en uygun olanını seçtim. Bütün opsiyonları almak zaten saçma git o zaman daha iyi olduğunu düşündüğün bir araç al. Megan da kullandım görüntüsünün arabası değildi içeri ses alıyordu. Kapılar oyuncak gibiydi. Bu araçta bu sorunları aşmışlar ve 6 ileri şanzıman koymuşlar inanın test ettiğim yokuş 60 derece meğilli 5. vitesten yavaşlatıp 4. vitese aldım sonra kazı kökleyip beşe taktım inanın güçlüydü. Çabuk toparladı. Ankaranın kepekli yokuşunu hemen hemen herkez bilir. Performansı yüzünden aldım aracı, dizel, az yakıyor, renault servis ağı iyi, araç megan 2 ye göre daha kaliteli, beğendim, konfor ve donanım artıları ile bence ucuz. :) yorum size ait. Kazasız belasız yolculuklar herkese.




  • Megane stationu beğendim ama fluence ıh...!
  • arkası audi A4 önü zaten enteresan millet kaputu şişirir renault çölüntü yapmış araç baya yüksek yoltutuşu yokmuş gibi duruyor ve hala arka süspansiyon serbest değil arkadan bakınca sanki ford transite bakıyorum gibi arka aks dımdızlak ortada bunları sorun edilmez ise çok güzel araç öte yandan fena değil farklı bi tasarıma sahip
  • megane 3 coupe cabriolet yakında çıkacak belki fluence cc de çıkar


     RENAULT FLUENCE (YENİ MEGANE SEDAN)fiyat ,donanım,tüm detaylar
  • Bana göre iç mekan güzel, dış görünüm berbat.
  • bu elektrikli fluence bizdede satılacak mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acu___men

    bu elektrikli fluence bizdede satılacak mı?



    avrupada 2011 sonlarında piyasada ve altyapı çalışmaları devam ediyor

    tr de ise 2012 deniliyor ama ben hiç zannetmiyorum ortada ne bi hazırlık var ne de bişey
  • Aradan geçen kısa süre çok şeyi değiştirdi herhalde şu an segmentinin hem en beğenilen hem de çok satan modeli. Yollarda kısa zamanda çok fazla görülmeye başlandı.
  • Orta donanım düzeyinde alacak olursanır verdiğiniz paranın karşılığını alırsınız ancak gidip te Fluence Privilège 1.5 DCI almak isterseniz cebinizden renault kasasına gidecek olan para 49.650 TL dir.

    50.000 TL para verip Fluence e binmek ütopik bir durumdur.. aynı fiyata ondan çok daha iyi araçlar alınabilir.
    Skoda Octavia nın 1.6 TDI motorlu aracının fiyatı da 50.000 TL dir ki , bu araç Elegance donanımı ile Fluence de olmayan bir çok özelliğe sahiptir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    Orta donanım düzeyinde alacak olursanır verdiğiniz paranın karşılığını alırsınız ancak gidip te Fluence Privilège 1.5 DCI almak isterseniz cebinizden renault kasasına gidecek olan para 49.650 TL dir.

    50.000 TL para verip Fluence e binmek ütopik bir durumdur.. aynı fiyata ondan çok daha iyi araçlar alınabilir.
    Skoda Octavia nın 1.6 TDI motorlu aracının fiyatı da 50.000 TL dir ki , bu araç Elegance donanımı ile Fluence de olmayan bir çok özelliğe sahiptir.


    Örnek?




  • Bir kaç Örnek vereyim arkadaşım...

    Öncelikle DSG gibi tüm dünyanın kabul ettiği bi şanzıman var octavia da... Fluence de ise dedede kalma bir otomatik şanzıman var.

    17 Inch Aliminyum alışımlı jant a 750 TL ekstra vermek zorundasın

    Bu ikisi yeterli olur sanırım... Özellikle DSG yi bir defa kullanın gerçekten anlayacaksınız ne demek istediğimi.. vites geçişleri olsun , araca verdiği performans olsun gerçekten muhteşem...
  • Yaklaşık 6 aydır fluence 1.5 priv. kullanıyorum. Şirket aracıdır. Size sıkıntılarını açıkça yazayım, toplamda 30.000 km kadar yol yaptım.

    1. Daha 2. ayda deri direksiyon da dökülmeler başladı. Servis değişim kararı verdi 2 ay geçti hala gelecek bekliyoruz. Bu problem her 3 fluence aracından birinde çıkıyor sırada direksiyon bekleyen arkadaşlarım var.
    2. Silecekleri yukarı kaldırdığınızda ön kaprtaya deyiyor, çok aptalca bir mühendislik hatası. Aracı incelemeye gittiğinizde mutlaka kontrol edin.
    3. Herkes bagajı çok geniş diye yazmış ancak bagajı tam doldurmadan bunu anlayamazsınız. Tam bir rezalet bagaj yayı atan pek çok arkadaşım var. Bu zamanda böyle bir arabaya böyle saçma bir bagaj tasarımı nasıl yapmışlar ilginç. Bagajı kapağının yanlarındaki çubuklar bagaja girdiği için bagajın yanlarına eşya koydugunuzda kapatamazsınız.
    4. Aracın en önemli kusuru dış plastik aksamlarda kullanılan boyanın kalitesizliği. Kısa sürede döüklmeler başlıyor.
    5. Yakıt sarfiyatı fazla 110km üzerine çıktıgınızda 6.0 lt altına düşürmek çok zor. Sabit 100km ile gidecekseniz sorun yok.o zaman düşer.

    İşin özü bukadar çok para verip böyle bir araba almak akıllı işi değil. Ben şirket arabası oldugu için kullanıyorum. Aynı fiyata hatta daha ucuza başka marka araçlar alınabilir.

    Bence renault bu araçları filo kiralama yapan şirketler için tasarlamış. Bireysel kullanım için tam bir facia.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aranesp

    Yaklaşık 6 aydır fluence 1.5 priv. kullanıyorum. Şirket aracıdır. Size sıkıntılarını açıkça yazayım, toplamda 30.000 km kadar yol yaptım.

    1. Daha 2. ayda deri direksiyon da dökülmeler başladı. Servis değişim kararı verdi 2 ay geçti hala gelecek bekliyoruz. Bu problem her 3 fluence aracından birinde çıkıyor sırada direksiyon bekleyen arkadaşlarım var.
    2. Silecekleri yukarı kaldırdığınızda ön kaprtaya deyiyor, çok aptalca bir mühendislik hatası. Aracı incelemeye gittiğinizde mutlaka kontrol edin.
    3. Herkes bagajı çok geniş diye yazmış ancak bagajı tam doldurmadan bunu anlayamazsınız. Tam bir rezalet bagaj yayı atan pek çok arkadaşım var. Bu zamanda böyle bir arabaya böyle saçma bir bagaj tasarımı nasıl yapmışlar ilginç. Bagajı kapağının yanlarındaki çubuklar bagaja girdiği için bagajın yanlarına eşya koydugunuzda kapatamazsınız.
    4. Aracın en önemli kusuru dış plastik aksamlarda kullanılan boyanın kalitesizliği. Kısa sürede döüklmeler başlıyor.
    5. Yakıt sarfiyatı fazla 110km üzerine çıktıgınızda 6.0 lt altına düşürmek çok zor. Sabit 100km ile gidecekseniz sorun yok.o zaman düşer.

    İşin özü bukadar çok para verip böyle bir araba almak akıllı işi değil. Ben şirket arabası oldugu için kullanıyorum. Aynı fiyata hatta daha ucuza başka marka araçlar alınabilir.

    Bence renault bu araçları filo kiralama yapan şirketler için tasarlamış. Bireysel kullanım için tam bir facia.


    paylasim icin tesekkürler.
    reno nun 30 senelik sorunu bu zaten. aslinda göze gelen hos araclar yapiyorlar.konforlu ve uzun ömre
    tasarlanmis mekanizma/teknik.
    Ama son iscilik ve finish dediginiz gibi bir facia : 19,clio,twingo,21,espace..al birini vur ötekini.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muavinkonsolos


    quote:

    Orijinalden alıntı: aranesp

    Yaklaşık 6 aydır fluence 1.5 priv. kullanıyorum. Şirket aracıdır. Size sıkıntılarını açıkça yazayım, toplamda 30.000 km kadar yol yaptım.

    1. Daha 2. ayda deri direksiyon da dökülmeler başladı. Servis değişim kararı verdi 2 ay geçti hala gelecek bekliyoruz. Bu problem her 3 fluence aracından birinde çıkıyor sırada direksiyon bekleyen arkadaşlarım var.
    2. Silecekleri yukarı kaldırdığınızda ön kaprtaya deyiyor, çok aptalca bir mühendislik hatası. Aracı incelemeye gittiğinizde mutlaka kontrol edin.

    Bunun çözümü var kontak kapalıyken silecegi en alt moda getiriyosun silecek yukarıda duruyor böylece problemsizce açabilirsin

    3. Herkes bagajı çok geniş diye yazmış ancak bagajı tam doldurmadan bunu anlayamazsınız. Tam bir rezalet bagaj yayı atan pek çok arkadaşım var. Bu zamanda böyle bir arabaya böyle saçma bir bagaj tasarımı nasıl yapmışlar ilginç. Bagajı kapağının yanlarındaki çubuklar bagaja girdiği için bagajın yanlarına eşya koydugunuzda kapatamazsınız.

    evet kollar kötü olmuş yakışmıyor ama bagaj gerçekten çok geniş


    4. Aracın en önemli kusuru dış plastik aksamlarda kullanılan boyanın kalitesizliği. Kısa sürede döüklmeler başlıyor.

    5. Yakıt sarfiyatı fazla 110km üzerine çıktıgınızda 6.0 lt altına düşürmek çok zor. Sabit 100km ile gidecekseniz sorun yok.o zaman düşer. dogru

    İşin özü bukadar çok para verip böyle bir araba almak akıllı işi değil. Ben şirket arabası oldugu için kullanıyorum. Aynı fiyata hatta daha ucuza başka marka araçlar alınabilir.

    Bence renault bu araçları filo kiralama yapan şirketler için tasarlamış. Bireysel kullanım için tam bir facia.


    paylasim icin tesekkürler.
    reno nun 30 senelik sorunu bu zaten. aslinda göze gelen hos araclar yapiyorlar.konforlu ve uzun ömre
    tasarlanmis mekanizma/teknik.
    Ama son iscilik ve finish dediginiz gibi bir facia : 19,clio,twingo,21,espace..al birini vur ötekini.




  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.