Şimdi Ara

*** Renault FLUENCE Sevenleri ve Kullanıcıları Grubu *** (552. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
13.280
Cevap
102
Favori
1.313.226
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 550551552553554
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sefer4229

    Fiyat olarak kaça yaptırdınız,aracınız da hayırlı olsun bu arada

    Bende merak ettim kaca yaptırdınız acaba

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • kayake K kullanıcısına yanıt
    quote:

    Orijinalden alıntı: kayake

    dediginiz dogru, herhangi engelle karsilastiginda cami durduran ya da aksi yonde calistiran bir sistem mevcut ama bu sistemin adinin "termik" olmasi ihtimal dahilinde degil. termik kelimesi isil, isiyla ilgili anlamina gelmektedir


    Termik kullanılan rölenin türüdür, cam motoru bir engelle karşılaştığında çekilen akım artar, dolayı ile ısı yükselir ve röle koruma amaçlı olarak akımı keser.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ARroWCoLT -- 16 Mart 2016; 22:51:05 >
  • Slm arkadaslar Edc kullanirken dikkat edilecek hususlar nelerdir durunca N ye almaya gerek varmi bir usta ya sordum N yi unut diyor diğeri durunca N ye al diyor yokusta falan neye dikkat edelim kitapcikta bir şey yazmiyo en sağlıklısi nedir acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lee67

    Slm arkadaslar Edc kullanirken dikkat edilecek hususlar nelerdir durunca N ye almaya gerek varmi bir usta ya sordum N yi unut diyor diğeri durunca N ye al diyor yokusta falan neye dikkat edelim kitapcikta bir şey yazmiyo en sağlıklısi nedir acaba

    Çift kavrama şanzımanlar manuelle aynı mantıkla çalıştığı için istediğin her zaman n ye alabiliyorsun. İtiraz edenler çıkabilir ama ben iki yıldır şehir içindeki inişlerde n ye alıyorum. D ye alınca uygun vitesten devam ediyor. Işıklarda gerek yok. Çünkü araba zaten kendini boşa alıyor. Freni bıraktıktan 1 sn kadar sonra vitese takıp devam ediyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1şahıs -- 17 Mart 2016; 10:42:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1şahıs

    quote:

    Orijinalden alıntı: lee67

    Slm arkadaslar Edc kullanirken dikkat edilecek hususlar nelerdir durunca N ye almaya gerek varmi bir usta ya sordum N yi unut diyor diğeri durunca N ye al diyor yokusta falan neye dikkat edelim kitapcikta bir şey yazmiyo en sağlıklısi nedir acaba

    Çift kavrama şanzımanlar manuelle aynı mantıkla çalıştığı için istediğin her zaman n ye alabiliyorsun. İtiraz edenler çıkabilir ama ben iki yıldır şehir içindeki inişlerde n ye alıyorum. D ye alınca uygun vitesten devam ediyor. Işıklarda gerek yok. Çünkü araba zaten kendini boşa alıyor. Freni bıraktıktan 1 sn kadar sonra vitese takıp devam ediyor.

    kavramalı araçlarda uzun süreli durmalarda n ye almak gerekir. Yoksa balataları yersiniz.




  • boylum kullanıcısına yanıt
    Balata yüke binmiyor ki. Araba kendini boşa alıyor. Hatta yolda giderken hafif inişlerde frene basınca da boşa alıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1şahıs

    Balata yüke binmiyor ki. Araba kendini boşa alıyor. Hatta yolda giderken hafif inişlerde frene basınca da boşa alıyor.

    boşa almasını şöyle düşünün. Normal vitesli arabada ayağınızı debriyaja basmaya eşdeğer bir boşa almadır. Trafik ışıklarında uzun süreli durmalarda sürekli ayağınızı debriyaja basılı tutup vitesi boşa almazsanız balataların ömrü azalır. Yani tam boşa alma değildir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lee67

    Slm arkadaslar Edc kullanirken dikkat edilecek hususlar nelerdir durunca N ye almaya gerek varmi bir usta ya sordum N yi unut diyor diğeri durunca N ye al diyor yokusta falan neye dikkat edelim kitapcikta bir şey yazmiyo en sağlıklısi nedir acaba


    İnişlerde n'ye almayın.

    Hareket halindeyken vites kolunun konumunu değiştirmeyin.

    5-10 sn'den uzun durmalarda n'ye alın..

    Yokuşu daha düşük bir vitesle inmek inmek istediğinizde, fren pedalını yaklaşık 10 sn süreyle hafif basılı tutun... Böyle yapıldığında, EDC'li Fluence'de, pro aktif özelliği nedeniyle, araç vitesi boşa almaz, vitesi küçültür..
  • hareket halinde iken manuele almakta sıkıntı olurmu ,çok dik yokuşları çıkarken manuele almak gerekırmı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lee67

    hareket halinde iken manuele almakta sıkıntı olurmu ,çok dik yokuşları çıkarken manuele almak gerekırmı

    hareket halindeyken manuel e alınabilir. Dik yokuşlarda otomatikte de çıkabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boylum

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1şahıs

    Balata yüke binmiyor ki. Araba kendini boşa alıyor. Hatta yolda giderken hafif inişlerde frene basınca da boşa alıyor.

    boşa almasını şöyle düşünün. Normal vitesli arabada ayağınızı debriyaja basmaya eşdeğer bir boşa almadır. Trafik ışıklarında uzun süreli durmalarda sürekli ayağınızı debriyaja basılı tutup vitesi boşa almazsanız balataların ömrü azalır. Yani tam boşa alma değildir.

    Olabilir. Bu kadar derinlemesine bilmiyorum. Ama hareket halinde iken hem edc hem dsg boşa alınabilyor problemsiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayake

    dediginiz dogru, herhangi engelle karsilastiginda cami durduran ya da aksi yonde calistiran bir sistem mevcut ama bu sistemin adinin "termik" olmasi ihtimal dahilinde degil. termik kelimesi isil, isiyla ilgili anlamina gelmektedir

    Arkadaş açıklamış (röle tipinden dolayı) ben de bu kadar detaylı bilmiyordum ama sanayide veya servislerde "termik cam" dediğinizde ustalar ne demek istediğinizi anlıyor. Bu nedenle "termik cam" ifadesi kullandım yoksa bu sistemin başka bir terminalojik karşılığı yok.
  • Elimde 2010 model privilege var. Manuel vites 300 binde satılık almak isteyen ulaşabilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boylum

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1şahıs

    Balata yüke binmiyor ki. Araba kendini boşa alıyor. Hatta yolda giderken hafif inişlerde frene basınca da boşa alıyor.

    boşa almasını şöyle düşünün. Normal vitesli arabada ayağınızı debriyaja basmaya eşdeğer bir boşa almadır. Trafik ışıklarında uzun süreli durmalarda sürekli ayağınızı debriyaja basılı tutup vitesi boşa almazsanız balataların ömrü azalır. Yani tam boşa alma değildir.

    Hocam frene basıldığında zaten araba kendini boşa alacaktır. Ayağınız frende iken ayrıca boşa almanızın bir getirisi olmaz. Ha boşa alırsan bir zararı olur mu? Olmaz elbette.

    Diyelim trafik ışığında bekliyorsunuz eğer frene basmanız aracın boşa geçmesi için yeterli olacaktır. Frene basılınca hareketi kesmiş oluyorsunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: celebic

    quote:

    Orijinalden alıntı: boylum

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1şahıs

    Balata yüke binmiyor ki. Araba kendini boşa alıyor. Hatta yolda giderken hafif inişlerde frene basınca da boşa alıyor.

    boşa almasını şöyle düşünün. Normal vitesli arabada ayağınızı debriyaja basmaya eşdeğer bir boşa almadır. Trafik ışıklarında uzun süreli durmalarda sürekli ayağınızı debriyaja basılı tutup vitesi boşa almazsanız balataların ömrü azalır. Yani tam boşa alma değildir.

    Hocam frene basıldığında zaten araba kendini boşa alacaktır. Ayağınız frende iken ayrıca boşa almanızın bir getirisi olmaz. Ha boşa alırsan bir zararı olur mu? Olmaz elbette.

    Diyelim trafik ışığında bekliyorsunuz eğer frene basmanız aracın boşa geçmesi için yeterli olacaktır. Frene basılınca hareketi kesmiş oluyorsunuz.


    Selam Cengiz Bey Kardeşim,

    Sn. Boylum'un belirttiği gibi, frene bastığınızda araç vitesi boşa almıyor, sadece debriyaja basıyor...




  • Arkadaşlar dün babam İstanbul'a gitti araç full halde 4.9 ortalama yakalamış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pcwolf28 P kullanıcısına yanıt
    Ben 15 gün önce Bursa-Çanakkale arası 3.9 yakaladım ama bi ara kamyonlar solluyodu CC olsa dahada düşerdi 90'la gitim.
  • Lastik konusu geçmişti arkadaşlar bende birşey danışmak istiyorum.

    Bizim aracın lastikleri "205/60R16 92H"

    Ben Michelin CrossClimate 4 Mevsim Lastiklerini çok araştırdım ve bunlardan almaya kesin karar verdim yakın zamanda almayı planlıyorum. Lastik almayı düşünenlerde varsa araştırmasını tavsiye ederim hatta youtube videoları var amatör olarak 2 Türk video çekmiş çok güzel karşılaştırma videosu olmuş. Bir aracın birisinde kış lastiği var diğerinde de crossclimate lastikler var o kardaki performansına ben şaşırdım açıkçası.

    Yalnız şöyle birşey var;

    Michelin 205/60 R16 96H XL CrossClimate 4 Mevsim Lastik - 323.90 TL
    Michelin 205/55 R16 94V XL CrossClimate 4 Mevsim Lastik - 245,90 TL

    Fiyatları HB aldım n11 felan daha uygun bulunabiliyor ama genelde bu iki lastik ebatlarındaki fark aynı. Şimdi ben 205/55 R16 94V alsam olur mu? yada bu ölçülerde lastik alan oldu mu aranızda?

    http://www.hepsiburada.com/michelin-205-55-r16-94v-xl-crossclimate-4-mevsim-lastik-uretim-yili-2015-p-OTLSTMIC094665



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zgronrn -- 18 Mart 2016; 20:58:19 >




  • Merhaba arkadaslar.En son yag degisimi sorum kimse yaniylamamisti umarim bunlari bilen vardir.

    -busines 90 beygir manuel 1 ve 2. Vitese arabayi gecirmek iskence digerleride gayet sert neden boyle ,herkeste boylemi hic baska fluence kullanmadim yani arabayi vitese atmak cok sert ve salliyor
    -Torpidoda isik yok lamba yuvasini alsam tesisat varmidir icinde.ayrica torpido sogutma kapanmiyor deli gibi ufkuyor fan acinca
    -cok yakiyor 1.5 dci 90 beygir normal kullanimda sehir ici ortalama nedir ben ilk aldihimde 6.5 idi simdi7 den asagi inmiyor nedense
    -suspansiyonlar cok sert ve yeri hissettiriyor yumusak lastik mi almali.Ayrica virajlarda araba arka got atiyor esp de yok.dolu versiyonda degisiyormu
    Bu arada biri cok acil torch plus satiyor 10 bin farka alabilirim businessten ne farklar olabilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi souledge -- 19 Mart 2016; 0:42:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bravaman

    Bu da benden bir çalışma olarak gelsin sizlere:

     *** Renault FLUENCE Sevenleri ve Kullanıcıları Grubu ***


    Arkadaşlar 2013 iconum var. Radyosu ile sıkıntılıyım. Uzun yola gittiğimde kayıtlı istasyonlar çekmiyor.

    Bu tuş bizimkilerde yok, bizimkilerde "seek" tulu basılı tutunca çalışıyor. Bunu el kumandasına ayarlam şansımız varmıdır?

    Buna uygun bir teyple değiştirmeyi bile düşünüyorum.

    Yardım lütfen...




  • 
Sayfa: önceki 550551552553554
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.