Şimdi Ara

*** Renault FLUENCE Sevenleri ve Kullanıcıları Grubu *** (551. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
13.280
Cevap
102
Favori
1.313.226
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 549550551552553
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bayÇINAR

    66000 km orjınal full servis bakımlı...dizel..
    2011 privilage sanruf 17 inch jant tomtom navi füme renk araç...
    Boya değişen yok...
    Ağır bakımı serviste yapıldı...
    Muayene yeni yapıldı...
    Fiyat ne aralıkta olabilir...



    Hocam dizel araba fiyatını en çok etkileyen faktörlerden biri de yaptığı km dir. Bahsettiğiniz aracın km si orjinal 66.000 km ise siz o aracı 52.000.-TL'den aşağı vermeyin hatta aceleniz yoksa 53 bine rahat satarsınız. 52'nin altına vermek yazık olur. Hayırlı olsun...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sürücü18

    43.000 45.000 arası gider

    Hocam sizin verdiğiniz fiyat BENZİNLİ model için olabilir.
  • hocam bende 1.5 dci edc 88 binde aldım ruhsatta extrem yazıyo ama sizin dediğiniz edition özelliklere sahip siyah kumaş pıano black ayna falan , en son arabam 2008 jetta dsg 7 ileri idi edc ile dsg arasında bir fark göremedim , genel olarak bakarsak jetta kalitesinde değil ama çokda eksik bir araba değil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lee67 -- 15 Mart 2016; 11:19:34 >
  • arkadaşlar meraba yakında babama 1.5 edc privilege fluence almayı düşünüyoruz. özellikle şu ilandakine yakın bir araç arıyoruz:http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-2011-orjinal-arayana-279163550/detay/ size birkaç sorum olacak:
    1-bu kilometrede bize motordan, turbodan, edc den bir sıkıntı çıkartırmı?
    2-ilk çıkan fluencelerden olduğundan yenilerden büyük bir eksiği varmı?
    3- 4 cam tek tıkla inip kalkarmı?
    4- bu araba bu fiyata değer mi?
    kusura bakmayın bu konularda pek bilgimiz yok ilan sahibine sorduk bize cevabını vermedi. bende size soruyum istedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahmud19

    arkadaşlar meraba yakında babama 1.5 edc privilege fluence almayı düşünüyoruz. özellikle şu ilandakine yakın bir araç arıyoruz:http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-2011-orjinal-arayana-279163550/detay/ size birkaç sorum olacak:
    1-bu kilometrede bize motordan, turbodan, edc den bir sıkıntı çıkartırmı?
    2-ilk çıkan fluencelerden olduğundan yenilerden büyük bir eksiği varmı?
    3- 4 cam tek tıkla inip kalkarmı?
    4- bu araba bu fiyata değer mi?
    kusura bakmayın bu konularda pek bilgimiz yok ilan sahibine sorduk bize cevabını vermedi. bende size soruyum istedim.


    Benim araba 94 binde. Edc veya motor hiç sorun çıkartmadı. Fiyatına bir şey diyemem. Kararalıcı ile satıcının. Ama ben arabadan çok memnunum. Hatta daha yeni chip tuning yaptırdım. Deneme aşamasındayım. Bu konudaki tecrübelerim arttıkça burada paylaşacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1şahıs kullanıcısına yanıt
    teşekkürler sağolun
  • Merhaba. 2010 1.6 BVA lpg'li aracım. Eşim sabah aracı çalıştıramamış. Yani marş motoru dönüyor ama bir türlü çalışmıyor. Öğle tatilinde gelip kontrol ettim. 3-5 sn marşa basılı tutunca çalıştı. Ustamı arayıp sorduğumda manyetik kaptör arızasıdır dedi. Nette de aynı şikayetlerde aynı teşhis konulmuş, Renault'ların genel kronik problemi deniyor. Benzer sorunu yaşayan varsa nasıl, kaç tl ye çözdüğünü paylaşabilirse memnun olurum. İyi forumlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1şahıs


    quote:

    Orijinalden alıntı: mahmud19

    arkadaşlar meraba yakında babama 1.5 edc privilege fluence almayı düşünüyoruz. özellikle şu ilandakine yakın bir araç arıyoruz:http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-2011-orjinal-arayana-279163550/detay/ size birkaç sorum olacak:
    1-bu kilometrede bize motordan, turbodan, edc den bir sıkıntı çıkartırmı?
    2-ilk çıkan fluencelerden olduğundan yenilerden büyük bir eksiği varmı?
    3- 4 cam tek tıkla inip kalkarmı?
    4- bu araba bu fiyata değer mi?
    kusura bakmayın bu konularda pek bilgimiz yok ilan sahibine sorduk bize cevabını vermedi. bende size soruyum istedim.


    Benim araba 94 binde. Edc veya motor hiç sorun çıkartmadı. Fiyatına bir şey diyemem. Kararalıcı ile satıcının. Ama ben arabadan çok memnunum. Hatta daha yeni chip tuning yaptırdım. Deneme aşamasındayım. Bu konudaki tecrübelerim arttıkça burada paylaşacağım.

    Dostum chip tuning hayırlı olsun. Kaça ve kime yaptırdınız? Yaptırdıktan sonra dyno test yaptırıp sonuçları aldınız mı? Merak ettim nasıl sonuçlar çıktığını? Asıl sizin ne fark gördünüz tabii ki.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: celebic

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1şahıs


    quote:

    Orijinalden alıntı: mahmud19

    arkadaşlar meraba yakında babama 1.5 edc privilege fluence almayı düşünüyoruz. özellikle şu ilandakine yakın bir araç arıyoruz:http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-2011-orjinal-arayana-279163550/detay/ size birkaç sorum olacak:
    1-bu kilometrede bize motordan, turbodan, edc den bir sıkıntı çıkartırmı?
    2-ilk çıkan fluencelerden olduğundan yenilerden büyük bir eksiği varmı?
    3- 4 cam tek tıkla inip kalkarmı?
    4- bu araba bu fiyata değer mi?
    kusura bakmayın bu konularda pek bilgimiz yok ilan sahibine sorduk bize cevabını vermedi. bende size soruyum istedim.


    Benim araba 94 binde. Edc veya motor hiç sorun çıkartmadı. Fiyatına bir şey diyemem. Kararalıcı ile satıcının. Ama ben arabadan çok memnunum. Hatta daha yeni chip tuning yaptırdım. Deneme aşamasındayım. Bu konudaki tecrübelerim arttıkça burada paylaşacağım.

    Dostum chip tuning hayırlı olsun. Kaça ve kime yaptırdınız? Yaptırdıktan sonra dyno test yaptırıp sonuçları aldınız mı? Merak ettim nasıl sonuçlar çıktığını? Asıl sizin ne fark gördünüz tabii ki.

    Kardeş yaptıralı 2 gün oldu.Henüz toplamda 20 km bile yapamadım. Üstelik hepsi şehir içi. Zorlamadan bir yazılım yapıldı. Duman falan hiç yok. İlk izlenim olarak araba canlandı tabi ki. Daha az gaza basıyorsun. Araba daha devirli çalışıyor sanki. Sesi de biraz azald gibi. 2. 3. Viteslerde manuele alıp gazı kökleyince farkı çok net anlıyorsun ama arab otm. Olduğu için gazı köklemeden torku hissedemedim. Çünkü edc hemen vites yükseltiyor. Ancak gazlayınca vites düşüp fırlıyor. Ben biraz daha yüksek bir performans bekliyormuşum herhalde. Ama şöyle düşününce 110 bg den 135 bg e çıkınca ancak bu kada olur. 240 tork 300 dendi. O da orantılayınca mantıklı bir fark olduğnu düşünüyorum. Dynoya çıkmadım. Araba otm olduğu için boşa dönüyor gibi olurmuş. Henüz arabanın tepkisini bildiğim rampalara vurmadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1şahıs


    quote:

    Orijinalden alıntı: celebic

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1şahıs


    quote:

    Orijinalden alıntı: mahmud19

    arkadaşlar meraba yakında babama 1.5 edc privilege fluence almayı düşünüyoruz. özellikle şu ilandakine yakın bir araç arıyoruz:http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-2011-orjinal-arayana-279163550/detay/ size birkaç sorum olacak:
    1-bu kilometrede bize motordan, turbodan, edc den bir sıkıntı çıkartırmı?
    2-ilk çıkan fluencelerden olduğundan yenilerden büyük bir eksiği varmı?
    3- 4 cam tek tıkla inip kalkarmı?
    4- bu araba bu fiyata değer mi?
    kusura bakmayın bu konularda pek bilgimiz yok ilan sahibine sorduk bize cevabını vermedi. bende size soruyum istedim.


    Benim araba 94 binde. Edc veya motor hiç sorun çıkartmadı. Fiyatına bir şey diyemem. Kararalıcı ile satıcının. Ama ben arabadan çok memnunum. Hatta daha yeni chip tuning yaptırdım. Deneme aşamasındayım. Bu konudaki tecrübelerim arttıkça burada paylaşacağım.

    Dostum chip tuning hayırlı olsun. Kaça ve kime yaptırdınız? Yaptırdıktan sonra dyno test yaptırıp sonuçları aldınız mı? Merak ettim nasıl sonuçlar çıktığını? Asıl sizin ne fark gördünüz tabii ki.

    Kardeş yaptıralı 2 gün oldu.Henüz toplamda 20 km bile yapamadım. Üstelik hepsi şehir içi. Zorlamadan bir yazılım yapıldı. Duman falan hiç yok. İlk izlenim olarak araba canlandı tabi ki. Daha az gaza basıyorsun. Araba daha devirli çalışıyor sanki. Sesi de biraz azald gibi. 2. 3. Viteslerde manuele alıp gazı kökleyince farkı çok net anlıyorsun ama arab otm. Olduğu için gazı köklemeden torku hissedemedim. Çünkü edc hemen vites yükseltiyor. Ancak gazlayınca vites düşüp fırlıyor. Ben biraz daha yüksek bir performans bekliyormuşum herhalde. Ama şöyle düşününce 110 bg den 135 bg e çıkınca ancak bu kada olur. 240 tork 300 dendi. O da orantılayınca mantıklı bir fark olduğnu düşünüyorum. Dynoya çıkmadım. Araba otm olduğu için boşa dönüyor gibi olurmuş. Henüz arabanın tepkisini bildiğim rampalara vurmadım.

    Uzun yol seyahatlerinde özellikle sollamalarda ara hızlanmalar 60-90 veya 60-110 arası hızlanmalar kısalıyor yani araba askıda kalmıyor. Son hızda az da olsa artıyor. Güle güle kullanın.




  • celebic kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. İnşallah ben de memnun kalırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1şahıs kullanıcısına yanıt
    Fiyat olarak kaça yaptırdınız,aracınız da hayırlı olsun bu arada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mahmud19 M kullanıcısına yanıt
    4 cam tek tıkla inip kalkmıyor. Ön iki cam tek tikla inip kalkiyor. Arka camlar güvenlik için o özlellikte değil. Motoru bence güvenilir bi motor. Fiyat ise size kalmış araba temiz duruyo fiyatida normal bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TALENJEKTAZİ

    4 cam tek tıkla inip kalkmıyor. Ön iki cam tek tikla inip kalkiyor. Arka camlar güvenlik için o özlellikte değil. Motoru bence güvenilir bi motor. Fiyat ise size kalmış araba temiz duruyo fiyatida normal bence

    Arka camların tek tıkla inmemesinin sebebi güvenlik için değil yanlış bilgi vermeyelim.

    Elektrikli camlarda güvenlik termik cam denilen bir sistemle sağlanmaktadır. Eğer camlar istem dışı bir dokunuşla hareket edip kapanmaya kalktığı zaman önüne bir engel çıkarsa sistem bunu algılayıp açılma işlemini durdurur ve cam geri aşağı iner. Buna termik cam denir.

    Biliyorsunuz daha önce bir kaç küçük çocuk otomatik cam kapanması sebebiyle can vermişti. Bu sebeple elektrikli camlar kaliteli arabalarda termik olarak üretilir. Bir maliyeti olacağından her arabaya her modele koymazlar.

    Benim bildiğim Privilege ve Dynamic modellerde 4 cam termiktir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TALENJEKTAZİ

    4 cam tek tıkla inip kalkmıyor. Ön iki cam tek tikla inip kalkiyor. Arka camlar güvenlik için o özlellikte değil. Motoru bence güvenilir bi motor. Fiyat ise size kalmış araba temiz duruyo fiyatida normal bence

    2012 den itibaren 4 cam tek tıkla iniyor kalkıyor. Ayrıca anahtar üzerinden 4 cam kapatılabiliyor. Açılamıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • celebic kullanıcısına yanıt
    Sizin dediğiniz sistem çok kuvvet uygulayınca devreye giriyor. Yanlış bilgi vermiyorum.

    Renault bu yüzden kaldırdı. Ama şikayet gelince tekrar 2012 fluencelerde aktif hale getirdi. 2010 2011 privilege ve dinamiklerde yok bu özellik.

    Bilgiler doğrudur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TALENJEKTAZİ

    Sizin dediğiniz sistem çok kuvvet uygulayınca devreye giriyor. Yanlış bilgi vermiyorum.

    Renault bu yüzden kaldırdı. Ama şikayet gelince tekrar 2012 fluencelerde aktif hale getirdi. 2010 2011 privilege ve dinamiklerde yok bu özellik.

    Bilgiler doğrudur

    Yok hocam arka camların tek tık ile olmamasının sebebi güvenlik için değildir. Bunun sebebi tamamen maliyetle ilgilidir.

    Ayrıca termik cam güvenlik sistemini iyice bir araştırın derim çünkü sistemin devreye girip camın geri aşağı inmesi için öyle aşırı bir kuvvet uygulamaya gerek yoktur. Misal; parmağınızı camın üzerine koyup camı tek tıkla yukarı kaldırın. Cam parmağınızı çerçevenin üst kısmına yapıştırdığında canınızı yakmayacak derece basınçtan sonra geri inecektir. Tarafımdan bizzat denenmiştir.

    Söz konusu güvenlik sistemi önceki yorumumda bahsettiğim gibi çocuk ölümleri üzerine uygulanmaya başlamıştır. Maliyet getireceği için kimi modellere konulmamaktadır.




  • celebic kullanıcısına yanıt
    dediginiz dogru, herhangi engelle karsilastiginda cami durduran ya da aksi yonde calistiran bir sistem mevcut ama bu sistemin adinin "termik" olmasi ihtimal dahilinde degil. termik kelimesi isil, isiyla ilgili anlamina gelmektedir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TALENJEKTAZİ T kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar hayırlı geceler,

    Aracım 2011 extreme edc aracın orjinal cd çaları ilk fotoğraftaki gibi arama yaptım ama bulamadım. Benim cd çalar da usb girişi ve Bluetooth yok oem sistem düşünmüyorum. İkinci fotoğrafta yer alan yeni nesil usb ve Bluetoothlu cd çalar uyar mı yapılmış örnek var mı. Çıkma olarak alsam eğer uyuyorsa ekranın da değişmesi gerekir mi?

    Selam ve saygılarımla.


    Bu mesaja eklenen görseller:

     *** Renault FLUENCE Sevenleri ve Kullanıcıları Grubu *** *** Renault FLUENCE Sevenleri ve Kullanıcıları Grubu ***

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 549550551552553
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.