Şimdi Ara

RENAULT 21fan club 21ciler BURAYA!!!! efsane araç 21 optima-manager-concorde-turbo-quadra (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10.098
Cevap
39
Favori
1.304.217
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • valla kardeş onun yerine git concorde veya manager 2000 al. seni ancak bunlar keser. (Hız istiyorsan)

    Ama yinede sen bilirsin.
  • kardes ben 2 aydir optima kullaniyom uzun yolda surat sorunu yok basa bildigin kadar gidiyor lpg olmasina ragmen 170 bastim
  • arkadaslar sis lambalari takilabilirmi onkismina optima icin soruyorum lutfen y
  • ne tur ıstedıgıne baglı sıs lambası her arabaya takılır sen ıste yeterkı orjınalde taktırabılırsın mesela concordelerınkınden .:D
  • hız istiyorsan concorde alacaksın hatta daha da fazla hız istiyorsan 260 km/s gibi 0-100 6.5 saniyede çıkmak istiyorsan R21 turbo alacaksın(bulabilirsen)
  • arkadaşlar meraba.ilk arabam 91 manager ve hala bende.üzerine neler neler aldım taunus favorit vectra cdx v6 hatta kamyonetim bile var(kia turbo 2004).ama hala nostalji için bu aracı kullanırım arasıra.ilk arabamızdı üniversite kazanma hediyemizdi 96 da aldım.manyak bişeydi o zamanlar.ruhsatta 103 ps yazıyo gerçekte 93 hp dir ama ne yazıkki o zamanlar astrralarla kalkardım ve başabaş da giderdik yaw.ama kimse konuşmasın daha frenleri doğru işleyen ve arkası savrulmayan 21 çıkmadıııı....o motoru tamamen ellerimle söktüğümü bilirim.tek başıma fanını bile değiştirdim ki tüm ön tarafı sökmen gerekir.ama ben hala 180 in üstüne çıkmadım korkudan.tamam yolu hissettirmez ama bi yere kadar o da.97 vectram ile 250 yi gördükten sonra tek dileğim managerimi gerçekten turbolu modifiye edip bu hızlara çıkmak oldu ama unutmayalım ki bu aracın yürüyeni standart haliyle asla kaldıramaz o yüksek 250 hızlarını.bi ara satmaya kalktım alan lpg takmış arabaya bi de kapağı taşlatmış salak araç acaip değişmiş.hararete kalıyo ve son sürati berbat bi durumda kahretsin.benden tavsiye arabanız aiyi bakın çünkü benimkindeboya dahil ön takım vs ile 2,5 milyarlık masraf var..olsun kullnmak ve eskiyi hatırlamak çok güzel. daha bugün biraz kullandım ve mutlu oldum yaw




  • valla bende ehlıyet yok ben ankarada otobanda opel 97 gt yle 245 gordum yalan dıyen varsa alsın temız benzınlı bı gt denesın araba masallah helal olsun ama tırstım tabı bıraz hız bellı etmıyo derler oyle bı edıyokı 200den sonrası dıreksıyon elınde oyuncak gıbı kalıyor denemeyın tavsıye etmem hız tutkunlarına bısıy dıyemem tabı sun optimadan haber gelsede alsam yaw arabasız kaldım valla ben ona bı maspıyer bı ruzgarlık bıde az oynarız motorla tmmdır haha:D
  • quote:

    Orjinalden alıntı: genie79

    arkadaşlar meraba.ilk arabam 91 manager ve hala bende.üzerine neler neler aldım taunus favorit vectra cdx v6 hatta kamyonetim bile var(kia turbo 2004).ama hala nostalji için bu aracı kullanırım arasıra.ilk arabamızdı üniversite kazanma hediyemizdi 96 da aldım.manyak bişeydi o zamanlar.ruhsatta 103 ps yazıyo gerçekte 93 hp dir ama ne yazıkki o zamanlar astrralarla kalkardım ve başabaş da giderdik yaw.ama kimse konuşmasın daha frenleri doğru işleyen ve arkası savrulmayan 21 çıkmadıııı....o motoru tamamen ellerimle söktüğümü bilirim.tek başıma fanını bile değiştirdim ki tüm ön tarafı sökmen gerekir.ama ben hala 180 in üstüne çıkmadım korkudan.tamam yolu hissettirmez ama bi yere kadar o da.97 vectram ile 250 yi gördükten sonra tek dileğim managerimi gerçekten turbolu modifiye edip bu hızlara çıkmak oldu ama unutmayalım ki bu aracın yürüyeni standart haliyle asla kaldıramaz o yüksek 250 hızlarını.bi ara satmaya kalktım alan lpg takmış arabaya bi de kapağı taşlatmış salak araç acaip değişmiş.hararete kalıyo ve son sürati berbat bi durumda kahretsin.benden tavsiye arabanız aiyi bakın çünkü benimkindeboya dahil ön takım vs ile 2,5 milyarlık masraf var..olsun kullnmak ve eskiyi hatırlamak çok güzel. daha bugün biraz kullandım ve mutlu oldum yaw

    21lerin savurduğunu da ilk defa duydum gerçi bendeki concorde managerla arasında dingil mesafeleri ve yükseklik farkları var yola gerçekten çok iyi yapışıyor yüksek hızlarda da çok stabil
    o araçla aynı platformda üretilen R21 turbo rahatlıkla 260 lı hızlara çıkabilen le mans serisini kazanmış bir araç ve vectra gt falan da tanımaz 0-100 ü 6.5 ile 7.5 saniye arasında değişiyor(167 ve 175 bg motorları var)




  • kardes ben opel gt dıyorum sana 2.5ın gt sı hemde bu araba senın dedıgın reno21 turbo170 ksuru beygır dıyosun dedıgım araba modıfıyesıyle bırlıkte 205 beygır getır bulabılıosan bı turbo 21 kapıssınlar gt tanımam dıyosun dedıfın araba 3.25 ıde gecer o zaman 3.35 motor var araba 280 beygır 6 ılerı sanzuman bana masal okumayın reno 21 turbo falan resımlerı harıc hıc gormedım ama anlatıLANA KADAR ahım şahım bısıyde degıl dedıgın araba yı gecıcegınıde hıc sanmam ankara yolları bılır bu 3.25 ı
  • dedıgın reno 21 normallerınden farklı mı kılosu normallerı duydugum kadarıyla 1060 kılo falan bu kasayla o gotunu kaldırana kadar ben 3.25 onun onunu toplarım araba ttmm lafım yoktur surat vardır aksesur olur kalkıslardada suratlı olur ama dedıgım 3.25 bırıncı vıteste 110 gormus bı arabadır 6 vıtes var sen dusun artık gerısını katran 280 var arabada 850ci katranı var arabada ama mıl olrak yazdırcaz trafıkcıler yasal degıl falan dıyolar bazen ruhsata gore onun ıcın oyle ısletcez dedıgım araba subaruyu geectı 425 beygır subaryı subaru rahmetlı olduda sımdı eskı ankara bırıncısı olan araba drag sampıyonu ıddasına kalktılar adamlar bas basa bızımkı onde gırdı cızgıye ama




  • Renault 21 Turbo, Renault 21 Turbo Quatro ve Renault 21 Turbo Competition. Bu ismini zikrettiğim arabalar birer efsanedir. Üretildiği yıllarda sınıfında ki tüm rakiplerinden üstün özellikleri ile adını altın harflerle yazdırmıştır. 1988 yılında buz üzerinde 258 km/h sürat yaparak bir rekor kırmıştır. Bu rekor halen daha egale edilememiştir. Satışa sunulduğu ülkelerde ciddi fanatikleri vardır. Euro cup yarışlarına katıldığı her dönemde 1.lik elde etmiştir. Burada saymakla bitiremeyeceğim kadar güzide bu makina Ne Vectra GT tanır ne de BMW 3.25 ... Bu iddiayı ortaya koyan adama bir rica. Birazcık araştır lütfen. Son kez belirtmek istiyorum ki bu araba Türkiye'ye getirilmemiştir. Bulunduğu yerde alınması elzem olan bir arabadır. Renault 21 Turbo dedin mi düşünmek lazım. Hatta durup bir daha düşünmeli...
    Sağlıcakla ...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: biyomanyak

    kardes ben opel gt dıyorum sana 2.5ın gt sı hemde bu araba senın dedıgın reno21 turbo170 ksuru beygır dıyosun dedıgım araba modıfıyesıyle bırlıkte 205 beygır getır bulabılıosan bı turbo 21 kapıssınlar gt tanımam dıyosun dedıfın araba 3.25 ıde gecer o zaman 3.35 motor var araba 280 beygır 6 ılerı sanzuman bana masal okumayın reno 21 turbo falan resımlerı harıc hıc gormedım ama anlatıLANA KADAR ahım şahım bısıyde degıl dedıgın araba yı gecıcegınıde hıc sanmam ankara yolları bılır bu 3.25 ı

    arkadaş sözlerinden R21 turboyu tanımadığın belli
    R21 turbo 3.25 falan tanımaz söylediğim gibi lemans(hani şu porchelerin yarıştığı le mans) ve bir çok yarış kazanmış efsane bir arabadır bildiğim kadarıyla Türkiyede 1 yada 2 tane var
    stock halde 175 bg dir gt falan R21 in plakasını bile okuyamaz keşke bende olsaydıda yarışşsak
    sen kalkışta 6.5 sn nin altına inebiliyorsan eyvallah(ama bu değer stock bir R21 için geçerli modifiyeli bir R21 i söylemiyorum)modifiyeli genelde 300 bg civarı oluyorlar türkiyede bir tane 280 bg var
    ağırlığı 1100 kg civarı herhalde 3.25 900 kg


    bilmiyorsan aşağıdaki linklerden bak

    http://www.youtube.com/watch?v=MJMLCnAryN0&mode=related&search=



    http://www.youtube.com/watch?v=rKEMLqoSE_g&mode=related&search=


    http://www.youtube.com/watch?v=WfzlUXZfioQ&mode=related&search=

    bu da Buz üzerindeki dünya rekoru yine R 21 turboya ait

    --------------------------------------------------------------------------------

    http://www.youtube.com/watch?v=MJMLCnAryN0&mode=related&search=

    R 21 0-100 6.2 sn
    bunlarda R21 in muhtelif arabaları (subaru sti m3 3.2, subaru gt...vb)tokatlarken çekilmiş videoları

    http://www.youtube.com/watch?v=rKEMLqoSE_g&mode=related&search=


    http://www.youtube.com/watch?v=WfzlUXZfioQ&mode=related&search=

    http://www.youtube.com/watch?v=fndCJJB9IRA&mode=related&search=



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cncrd -- 24 Aralık 2006; 8:37:08 >




  • merhaba arkadaşlar net de dolaşırken bu siteye takıldım ve hemen üye oldum.gerçekten çok sevindim.emeği geçen herkesin ellerinesağlık... ben şu aralar ticaretle uğraşıyorum...ama bir kaç sene öncesine kadar otomotiv sektöründeydim 7 sene kadar istanbulda BMW yetkili servisin de çalıştım...son 3 yılında ise ustabaşılık yaptım...ukala demeyin lütfen ama bu işin hem okulunda hemde işçiliğinde emek verdim....niyetim sizlere yardımcı olmak ve bilgi alışverişinde bulunmak...benim 91 model bi renault 21 concorde aracım var ben aracın ilk sahibiyim...uzun zamandır net de renault 21 leri inceliyorum bütün türkiye ve türkiye dışındaki sitelere girdim buna anavatanı france de dahil....benim aracım garaj da muhafaza edilen bi araç şişli den taksim e kullanıyorum ev iş arası yanigaraj kendi garajım akşam orada gündüz dükkan önünde durur...aracımı diğer araçlarla kıyaslayınca benim ki neredeyse sıfır valla... 91 model crj fransız yani bu ne derseniz fransız montaj....çok yaşlı dilim 29 um araç babadan bize geçti... bir sürü aracım oldu BMW DE oldu ama arkadaşlar hakkaten bu araç farklıdır bunu bilen insanlarla iletişim kurmak beni sevindiriyor.aracın bütün tamir ve bakımlarını ben kendim yapıyorumheralde türkiyede bu aracı en hızlı ve doğru ben söküp takarım.... elim de concordun ve menagerin yedek parça - parça numaraları--ve tamir katalogları var...ihtiyacınız olursa seve seve yardımcı olurum...dükkanım da kendi çapımda bir stok umda var bunlar: sinyaller.stoplar- far-buji-hava flitresi-gösterge paneli-merkezi kilit motorları-- cam düğmeleri-kalorifer rezistansı-öntakım mlz-rölanti valfi...potansiyometre--müşirler vs....vs..bu araç aslında 115 bg deildir çünkü motor 2000 cc deildir....aracın türkiyeye girişi yapıldığında 1990-1991 yıllarında motorlu araçlar ticaret kanunu na göre 2000cc üzeri araçların girişi birkaç firmanın tekelindeydi. yani bu araç 2000 cc üzeri ve 135 bg üzeridedir motor güç test cihazında 155 bg e kadar güç üretir...tabi ayarları doğru set edilmiş se egzos subap ı 15 emme subap ı 10 olmalıdır bu araç illede bu ayarı ister...buji si eyqm ince paso olmalıdır...fransada parçalar çok ucuz bunları oradaki depolardan temin eden arkadaşlarım var...sizlerede yardımcı olmak isterim...inanın bunca yıldır birkez yolda bıraktı birkez onuda 30 dakikada hallettimaracınızı tanırsanız halledilmeyecek ciddi bir arıza çıkarmaz... aman trigerine çok dikkat edin 60 000 km de mutlaka değiştirin rulmanıyla birlikte mutlaka... bu kayış 80 90 bin kilometre bile gidebiliyor ama tak diye kopartır ve motoru bitirir... kesinlikle orj kayışı GETZ markadır.. ben bu araçla 4. vitesle 200 km ye kadar çıktım...5 ile 240 km ye ulaşır bu araçlar....araç hızlandıkça gaz pede-alı yukarı doğru geldiğini hissedersiniz... yakıt sistemi farklıdır....gerçekten full enjeksiyon dur...motor yağ nosu 10\40 dır..daha ince tam sentetik koyarsanız subap şıkırtısı yapar genellikle rölantide duyulur bu ses...arkadaşlar bundan sonra her akşam bu siteyi kontrol edicem iyiki bu foruma rastladım hepinize selamlar hoşcakalın ATLANTIS...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: atlantıs_5636

    merhaba arkadaşlar net de dolaşırken bu siteye takıldım ve hemen üye oldum.gerçekten çok sevindim.emeği geçen herkesin ellerinesağlık... ben şu aralar ticaretle uğraşıyorum...ama bir kaç sene öncesine kadar otomotiv sektöründeydim 7 sene kadar istanbulda BMW yetkili servisin de çalıştım...son 3 yılında ise ustabaşılık yaptım...ukala demeyin lütfen ama bu işin hem okulunda hemde işçiliğinde emek verdim....niyetim sizlere yardımcı olmak ve bilgi alışverişinde bulunmak...benim 91 model bi renault 21 concorde aracım var ben aracın ilk sahibiyim...uzun zamandır net de renault 21 leri inceliyorum bütün türkiye ve türkiye dışındaki sitelere girdim buna anavatanı france de dahil....benim aracım garaj da muhafaza edilen bi araç şişli den taksim e kullanıyorum ev iş arası yanigaraj kendi garajım akşam orada gündüz dükkan önünde durur...aracımı diğer araçlarla kıyaslayınca benim ki neredeyse sıfır valla... 91 model crj fransız yani bu ne derseniz fransız montaj....çok yaşlı dilim 29 um araç babadan bize geçti... bir sürü aracım oldu BMW DE oldu ama arkadaşlar hakkaten bu araç farklıdır bunu bilen insanlarla iletişim kurmak beni sevindiriyor.aracın bütün tamir ve bakımlarını ben kendim yapıyorumheralde türkiyede bu aracı en hızlı ve doğru ben söküp takarım.... elim de concordun ve menagerin yedek parça - parça numaraları--ve tamir katalogları var...ihtiyacınız olursa seve seve yardımcı olurum...dükkanım da kendi çapımda bir stok umda var bunlar: sinyaller.stoplar- far-buji-hava flitresi-gösterge paneli-merkezi kilit motorları-- cam düğmeleri-kalorifer rezistansı-öntakım mlz-rölanti valfi...potansiyometre--müşirler vs....vs..bu araç aslında 115 bg deildir çünkü motor 2000 cc deildir....aracın türkiyeye girişi yapıldığında 1990-1991 yıllarında motorlu araçlar ticaret kanunu na göre 2000cc üzeri araçların girişi birkaç firmanın tekelindeydi. yani bu araç 2000 cc üzeri ve 135 bg üzeridedir motor güç test cihazında 155 bg e kadar güç üretir...tabi ayarları doğru set edilmiş se egzos subap ı 15 emme subap ı 10 olmalıdır bu araç illede bu ayarı ister...buji si eyqm ince paso olmalıdır...fransada parçalar çok ucuz bunları oradaki depolardan temin eden arkadaşlarım var...sizlerede yardımcı olmak isterim...inanın bunca yıldır birkez yolda bıraktı birkez onuda 30 dakikada hallettimaracınızı tanırsanız halledilmeyecek ciddi bir arıza çıkarmaz... aman trigerine çok dikkat edin 60 000 km de mutlaka değiştirin rulmanıyla birlikte mutlaka... bu kayış 80 90 bin kilometre bile gidebiliyor ama tak diye kopartır ve motoru bitirir... kesinlikle orj kayışı GETZ markadır.. ben bu araçla 4. vitesle 200 km ye kadar çıktım...5 ile 240 km ye ulaşır bu araçlar....araç hızlandıkça gaz pede-alı yukarı doğru geldiğini hissedersiniz... yakıt sistemi farklıdır....gerçekten full enjeksiyon dur...motor yağ nosu 10\40 dır..daha ince tam sentetik koyarsanız subap şıkırtısı yapar genellikle rölantide duyulur bu ses...arkadaşlar bundan sonra her akşam bu siteyi kontrol edicem iyiki bu foruma rastladım hepinize selamlar hoşcakalın ATLANTIS...

    hoşheldin arkadaş senin gibi arkadaşların aramızda olması çok güzel




  • Hoşgeldin arkadaşım ...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: genie79

    arkadaşlar meraba.ilk arabam 91 manager ve hala bende.üzerine neler neler aldım taunus favorit vectra cdx v6 hatta kamyonetim bile var(kia turbo 2004).ama hala nostalji için bu aracı kullanırım arasıra.ilk arabamızdı üniversite kazanma hediyemizdi 96 da aldım.manyak bişeydi o zamanlar.ruhsatta 103 ps yazıyo gerçekte 93 hp dir ama ne yazıkki o zamanlar astrralarla kalkardım ve başabaş da giderdik yaw.ama kimse konuşmasın daha frenleri doğru işleyen ve arkası savrulmayan 21 çıkmadıııı....o motoru tamamen ellerimle söktüğümü bilirim.tek başıma fanını bile değiştirdim ki tüm ön tarafı sökmen gerekir.ama ben hala 180 in üstüne çıkmadım korkudan.tamam yolu hissettirmez ama bi yere kadar o da.97 vectram ile 250 yi gördükten sonra tek dileğim managerimi gerçekten turbolu modifiye edip bu hızlara çıkmak oldu ama unutmayalım ki bu aracın yürüyeni standart haliyle asla kaldıramaz o yüksek 250 hızlarını.bi ara satmaya kalktım alan lpg takmış arabaya bi de kapağı taşlatmış salak araç acaip değişmiş.hararete kalıyo ve son sürati berbat bi durumda kahretsin.benden tavsiye arabanız aiyi bakın çünkü benimkindeboya dahil ön takım vs ile 2,5 milyarlık masraf var..olsun kullnmak ve eskiyi hatırlamak çok güzel. daha bugün biraz kullandım ve mutlu oldum yaw

    hiç güleceğim yoktu arkasını savuran manager dostum aynı arabadan bendede var dün lastikçiye gittim bijonları kırmadan sökemedi.buda virajlara aşırı sert girmemden kaynaklanıyormuş.ama ben hiç arkasını savurduğunu farketmedim.izmit istanbul arasında 180 le seri makasa girdim hiç savurmadı.sen heralde başka bir arabadan bahsediyosun yada managerdan başka ferrari falan kullandın.ilk defa duyuyorum savurduğunu.araban kazasız değil mi ?bazı arkadan yoğun darbe almış arabaları kesip birleştiriyorlar oyle falan olmasın?




  • kendın dıyosun kardes 1100 r21 turbo 900 3.25 dusun ıste dedıgım arabada boru degıl ben kafa tutumadım sadece bıısy anlattım ne arablar var r21 dınlemez ayrıca bu r21 den ankarada varmıs gecen gordum demette sıtede gordum resmını aynı arabanın araba.com satılık bakın ıstersennız 3.25 2500 degıl 3500 cc dıyorum sız dusunun rakıp olmayın oldurmayında ben cok ıyı bılıyorum bu arabaları tmmı r21 tahmın edıyorum kullanmadım ama tmm yag gıbı arabadır ama ne arabalar var bu kadar buyutmeyın gounude dıyorum sadece ben r21 karıs bırısıde degılım dedım ılk basta optıma alcam dıye haber beklıom ıste ama bmw 325 farklı bıısy cok boyle dıyenler gordum 300 beygırlık 425 beygırlık subarular ama yedı bu araba hepsın r21 yutar yanı bunlara gore 300 dıyosun o agırlıkla subaru dusun bıde 425 hp hadı sana koolay gelsın ıyı arastır 3.25 lerı sade 2500 yeter ama bu araba 3500 cc moıfıyelı motor dıkkatını cekerım bu arada arksım yenı geldın h.g :D
  • quote:

    Orjinalden alıntı: biyomanyak

    kendın dıyosun kardes 1100 r21 turbo 900 3.25 dusun ıste dedıgım arabada boru degıl ben kafa tutumadım sadece bıısy anlattım ne arablar var r21 dınlemez ayrıca bu r21 den ankarada varmıs gecen gordum demette sıtede gordum resmını aynı arabanın araba.com satılık bakın ıstersennız 3.25 2500 degıl 3500 cc dıyorum sız dusunun rakıp olmayın oldurmayında ben cok ıyı bılıyorum bu arabaları tmmı r21 tahmın edıyorum kullanmadım ama tmm yag gıbı arabadır ama ne arabalar var bu kadar buyutmeyın gounude dıyorum sadece ben r21 karıs bırısıde degılım dedım ılk basta optıma alcam dıye haber beklıom ıste ama bmw 325 farklı bıısy cok boyle dıyenler gordum 300 beygırlık 425 beygırlık subarular ama yedı bu araba hepsın r21 yutar yanı bunlara gore 300 dıyosun o agırlıkla subaru dusun bıde 425 hp hadı sana koolay gelsın ıyı arastır 3.25 lerı sade 2500 yeter ama bu araba 3500 cc moıfıyelı motor dıkkatını cekerım bu arada arksım yenı geldın h.g :D


    ben lafın gelişi dedim 325 900 kg falan değil 1500 kg civarında
    ankarada satılık olan R21 i biliyorum daha dün konuştum bana söylediği burda subaruyla kaldıracağız geçmezse araba bedava senin dedi bilmem anlatabiliyormuyum
    şu anda o parayı verebilecek olsam gözüm kapalı alırım
    bu arada R21 in m3 3.2 ve subaru sti ile olan videosunu seyretmissindir umarım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cncrd -- 27 Aralık 2006; 7:59:55 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tomisus

    arkadaşlar ön amörtisörleri yenilemeyi düşünüyorum,malum belediyelerin sürekli yaptığı kazı çalışmaları sonucu yolların hali off road gibi.hangisini tavsiye edersiniz marka olarak.selamalar saygılar(bu arada 21lerin arkasını savurduğuda haftanın esprisi olsa gerek...ne gördüm ne işittim nede yaşadım )

    1. tercihin de carbon olsun olmazsa monroe da fena değil
    de carbon 130-140 ytl civarı monroe bir 10 ytl daha ucuz
  • ya arkadaşlar gerçekten herhalde siz başka hiç bir arabaya binmediniz.iyice bakın ben diğer araçlarımdan da bahsettim sedan araçlar daima arkasını savurur.merso falan bunun dışında tabi.ben vectrayla bile 200 ün üzerinde atacak kıçını diye korkuyorum.o bahsettiğiniz turbolu 21 ler ve orjinal fransızlar yerlilere göre daha iyi yoltutuşuna sahiptir.ya 200 görücem falan diye hayatınızı riske atmayın pekçok pert r21 in taklalı olduğunu yada önden hasarlı olduğunu biliyomusunuz?anakaradayım ve yıldız sanayiine yaha hurdacılar sitesine gidip bakabilirsiniz bunu görmek için.
    hakkaten hız istiyosanız gidip bi turbolu bulup getireceksin türkiyeye yada bisürü aynı fiyatlara yaklaşık arabalar var. alın kullanın.bende severim hatta arabam da var ama sadece sevin bu arabayı yani gereksiz fanatikliğe girmeyelim olamazmı.diğer arabaları da kullanın sonra yol tutuşundan falan bahsedin bu aracın.bakınız aynı motordaki r11 kerdede aynı problemler vardır.makasa falan girilmez 14-15 yaşındaki araçla yaw.merso yada bmw hiç değilse opel olsa bi derece.zaten saçma kullanımlar yüzünden piyasadan silindi gitti bu araçlar.kalmadı ki çoğu hurda oldu yada olmak üzere.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.