Şimdi Ara

<<<< RENAULT 19 KULÜBÜ >>>> (32. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.051
Cevap
41
Favori
593.029
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: halils2


    quote:

    Orjinalden alıntı: Sziv



    Bence de 19 diyorum.

    Amaaa..........


    Bir kere çeşit çeşit bunlar. Karbüratörlülerden uzak dur deim. Kışın çalışmaz, jikleyle uğraş dur....
    1.4e enegy motorları var. Ama 7 8 liraya güzelini bulmak biraz kısmet işi.
    1.6e rteler var. Onlarda çok güzel.

    Sana şuanda en uygun enjeksyonlu bir r19 görünemkte bence.
    Ben çok memnunum. Kıyamam satmaya.

    R9la kıyaslayamam bile konforunu, sürüş keyfini. Karbüratörlüler R9 motorlarıyla aynı ama 97 ve sonrasına bakmanı tavsiye ederim.



    bu kışın benzinde çalışmaması 19 larda kronik galiba. benim aracı yaz kış lpg de çalıştırıyorum maşallah tek marşta alıyo hiç yormuyo beni. ama benzinde yazın bile çalışrırana dek 6-8 sefer marş yapıyorum :D



    bak size ufak bir ipucu;
    dediğimi deneyin farkı göreceksiniz...

    direksiyona oturdunuz, kontağı açtınız, farları kısalar yanacak şekilde açın.. 5 sn kadar bekleyin, kapatın,
    sonra farkaları tekrar açın (kısaları yani) 2-5 sn kadar daha bekledikten sonra marşa basın... çalışacak

    en fazla 2 defa marş basacaksınız ama %99 birinci marşa basışınızda motor çalışacak...
    sebebi nedir? onu bende bilmiyorum ama benzinde de Lpg de de bunu yapınca araç ilk marşta çok rahat çalışıyor..

    tabi bu dediğim far açma olayını her zaman yapmanız gerekmiyor, aracı ilk çalıştırırken yapın, onun harici gün içinde her seferinde far açıp kapamanıza gerek yok

    bu arada bnm araç Reno 19 1.4 Rna karb. LPG'li

    edit : ilave



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cehennemli -- 10 Nisan 2009; 17:04:02 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: cehennemli

    quote:

    Orjinalden alıntı: halils2


    quote:

    Orjinalden alıntı: Sziv



    Bence de 19 diyorum.

    Amaaa..........


    Bir kere çeşit çeşit bunlar. Karbüratörlülerden uzak dur deim. Kışın çalışmaz, jikleyle uğraş dur....
    1.4e enegy motorları var. Ama 7 8 liraya güzelini bulmak biraz kısmet işi.
    1.6e rteler var. Onlarda çok güzel.

    Sana şuanda en uygun enjeksyonlu bir r19 görünemkte bence.
    Ben çok memnunum. Kıyamam satmaya.

    R9la kıyaslayamam bile konforunu, sürüş keyfini. Karbüratörlüler R9 motorlarıyla aynı ama 97 ve sonrasına bakmanı tavsiye ederim.



    bu kışın benzinde çalışmaması 19 larda kronik galiba. benim aracı yaz kış lpg de çalıştırıyorum maşallah tek marşta alıyo hiç yormuyo beni. ama benzinde yazın bile çalışrırana dek 6-8 sefer marş yapıyorum :D



    bak size ufak bir ipucu;
    dediğimi deneyin farkı göreceksiniz...

    direksiyona oturdunuz, kontağı açtınız, farları kısalar yanacak şekilde açın.. 5 sn kadar bekleyin, kapatın,
    sonra farkaları tekrar açın (kısaları yani) 2-5 sn kadar daha bekledikten sonra marşa basın... çalışacak

    en fazla 2 defa marş basacaksınız ama %99 birinci marşa basışınızda motor çalışacak...
    sebebi nedir? onu bende bilmiyorum ama benzinde de Lpg de de bunu yapınca araç ilk marşta çok rahat çalışıyor..

    tabi bu dediğim far açma olayını her zaman yapmanız gerekmiyor, aracı ilk çalıştırırken yapın, onun harici gün içinde her seferinde far açıp kapamanıza gerek yok

    bu arada bnm araç Reno 19 1.4 Rna karb. LPG'li

    edit : ilave

    cevabın için saol da benim aracın lpg de çalışmama gibi bir sıkıntısı yok tam tersi benzinde zor çalışıyıyor. lpg de kontağı açık lpg lambasını sönene kadar bekleyip aynı işlemi 2 veya 3 defa yaptığımda ilk marşta alıyor ve sıkıntı çıkartmıyor. ama benzinde çok fazla marş yapmak durumunda kalıyorum. Buna sebep olarak da karbüratör üstündeki mixeri gösteriyor ustalar. mixer çapı 3cm karbüratör boğazı 5cm bu 2 cm lik farktan dolayı içeri giren havanın miktarı azalıyor ve raç geç çalışıyormuş.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: cehennemli

    selamlar, DH de burayı yeni keşfettim...bende aranıza katılmak istedim kabul ederseniz...

    merak ettiğim bişi var bnm Renault 19 RN ile RNA arasındaki fark nedir?

    RL 1.4 Europa- Latitude(1397 cc) 8-subaplı, 65 BG - 48 kW Azami hız: 159 km/h
    RL 1.4e Europa- Latitude(1390 cc) 8-Subaplı 80 BG - 60 kW Azami hız: 168 km/h
    RN 1.4 Europa- Latitude(1397 cc) 8-subaplı, 65 BG - 48 kW Azami hız: 159 km/h
    RN-RNA 1.4e Europa- Latitude(1390 cc) 8-Subaplı 80 BG-60 kW Azami hız: 168 km/h
    RN-RNA 1.6 Europa (1565 cc) 8-subaplı,73 BG- Azami hız:165 km/h

    vikipedia.org da böyle bişi var.. bizim araba 1.4 RNA karbülatörlü.
    listede ise 1.4 RNA 'da 1.4e yazıyor, bu "e" enjeksiyon ibaresimi acaba? yoksa RNA , RN 'ye göre 15 hp daha mı güçlü? anlayamadım gitti.. ruhsatta 65 hp yazıyor? :S bilen biri yanıt verirse çok ama çok sewinirim..
    teşekkürler...


    aracın gerçek gücünü bilmek istiyorsan gidip ölçtürmen en sağlıklısı. e harfi enjeksiyonlu olduğu anlamına geliyor. ama aralarında başka ne gibi farklar ben de bilmiyorum. ama 19larda merkezi kilit elk. öncamlar hepsinde var die biliyorum. olmayanını da hiç görmedim.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: cehennemli

    quote:

    Orjinalden alıntı: halils2


    quote:

    Orjinalden alıntı: Sziv



    Bence de 19 diyorum.

    Amaaa..........


    Bir kere çeşit çeşit bunlar. Karbüratörlülerden uzak dur deim. Kışın çalışmaz, jikleyle uğraş dur....
    1.4e enegy motorları var. Ama 7 8 liraya güzelini bulmak biraz kısmet işi.
    1.6e rteler var. Onlarda çok güzel.

    Sana şuanda en uygun enjeksyonlu bir r19 görünemkte bence.
    Ben çok memnunum. Kıyamam satmaya.

    R9la kıyaslayamam bile konforunu, sürüş keyfini. Karbüratörlüler R9 motorlarıyla aynı ama 97 ve sonrasına bakmanı tavsiye ederim.



    bu kışın benzinde çalışmaması 19 larda kronik galiba. benim aracı yaz kış lpg de çalıştırıyorum maşallah tek marşta alıyo hiç yormuyo beni. ama benzinde yazın bile çalışrırana dek 6-8 sefer marş yapıyorum :D



    bak size ufak bir ipucu;
    dediğimi deneyin farkı göreceksiniz...

    direksiyona oturdunuz, kontağı açtınız, farları kısalar yanacak şekilde açın.. 5 sn kadar bekleyin, kapatın,
    sonra farkaları tekrar açın (kısaları yani) 2-5 sn kadar daha bekledikten sonra marşa basın... çalışacak

    en fazla 2 defa marş basacaksınız ama %99 birinci marşa basışınızda motor çalışacak...
    sebebi nedir? onu bende bilmiyorum ama benzinde de Lpg de de bunu yapınca araç ilk marşta çok rahat çalışıyor..

    tabi bu dediğim far açma olayını her zaman yapmanız gerekmiyor, aracı ilk çalıştırırken yapın, onun harici gün içinde her seferinde far açıp kapamanıza gerek yok

    bu arada bnm araç Reno 19 1.4 Rna karb. LPG'li

    edit : ilave


    bahsettiğin olayı yıllardır yapıyorum işe yaradığı kesin ama kısaları açmaya gerek yok 3 kere kontağı aç kapa sonra direk bas marşa tık diye alıyo benimki...bu arada araç 450 binde olmasına ramen( motor yaptırdım )




  • benzindeyken dediğimi dene bi bakalım ;)
    bi akşam arabayı benzinde bırak, iki gün sonra dediğimi yap ;)


    quote:

    Orjinalden alıntı: halils2


    quote:

    Orjinalden alıntı: cehennemli

    quote:

    Orjinalden alıntı: halils2


    quote:

    Orjinalden alıntı: Sziv



    Bence de 19 diyorum.

    Amaaa..........


    Bir kere çeşit çeşit bunlar. Karbüratörlülerden uzak dur deim. Kışın çalışmaz, jikleyle uğraş dur....
    1.4e enegy motorları var. Ama 7 8 liraya güzelini bulmak biraz kısmet işi.
    1.6e rteler var. Onlarda çok güzel.

    Sana şuanda en uygun enjeksyonlu bir r19 görünemkte bence.
    Ben çok memnunum. Kıyamam satmaya.

    R9la kıyaslayamam bile konforunu, sürüş keyfini. Karbüratörlüler R9 motorlarıyla aynı ama 97 ve sonrasına bakmanı tavsiye ederim.



    bu kışın benzinde çalışmaması 19 larda kronik galiba. benim aracı yaz kış lpg de çalıştırıyorum maşallah tek marşta alıyo hiç yormuyo beni. ama benzinde yazın bile çalışrırana dek 6-8 sefer marş yapıyorum :D



    bak size ufak bir ipucu;
    dediğimi deneyin farkı göreceksiniz...

    direksiyona oturdunuz, kontağı açtınız, farları kısalar yanacak şekilde açın.. 5 sn kadar bekleyin, kapatın,
    sonra farkaları tekrar açın (kısaları yani) 2-5 sn kadar daha bekledikten sonra marşa basın... çalışacak

    en fazla 2 defa marş basacaksınız ama %99 birinci marşa basışınızda motor çalışacak...
    sebebi nedir? onu bende bilmiyorum ama benzinde de Lpg de de bunu yapınca araç ilk marşta çok rahat çalışıyor..

    tabi bu dediğim far açma olayını her zaman yapmanız gerekmiyor, aracı ilk çalıştırırken yapın, onun harici gün içinde her seferinde far açıp kapamanıza gerek yok

    bu arada bnm araç Reno 19 1.4 Rna karb. LPG'li

    edit : ilave

    cevabın için saol da benim aracın lpg de çalışmama gibi bir sıkıntısı yok tam tersi benzinde zor çalışıyıyor. lpg de kontağı açık lpg lambasını sönene kadar bekleyip aynı işlemi 2 veya 3 defa yaptığımda ilk marşta alıyor ve sıkıntı çıkartmıyor. ama benzinde çok fazla marş yapmak durumunda kalıyorum. Buna sebep olarak da karbüratör üstündeki mixeri gösteriyor ustalar. mixer çapı 3cm karbüratör boğazı 5cm bu 2 cm lik farktan dolayı içeri giren havanın miktarı azalıyor ve raç geç çalışıyormuş.




  • bu arada ruhsatta 72 HP yazıyormuş, yanlış yazmışım, pardon ;)

    quote:

    Orjinalden alıntı: halils2


    quote:

    Orjinalden alıntı: cehennemli

    selamlar, DH de burayı yeni keşfettim...bende aranıza katılmak istedim kabul ederseniz...

    merak ettiğim bişi var bnm Renault 19 RN ile RNA arasındaki fark nedir?

    RL 1.4 Europa- Latitude(1397 cc) 8-subaplı, 65 BG - 48 kW Azami hız: 159 km/h
    RL 1.4e Europa- Latitude(1390 cc) 8-Subaplı 80 BG - 60 kW Azami hız: 168 km/h
    RN 1.4 Europa- Latitude(1397 cc) 8-subaplı, 65 BG - 48 kW Azami hız: 159 km/h
    RN-RNA 1.4e Europa- Latitude(1390 cc) 8-Subaplı 80 BG-60 kW Azami hız: 168 km/h
    RN-RNA 1.6 Europa (1565 cc) 8-subaplı,73 BG- Azami hız:165 km/h

    vikipedia.org da böyle bişi var.. bizim araba 1.4 RNA karbülatörlü.
    listede ise 1.4 RNA 'da 1.4e yazıyor, bu "e" enjeksiyon ibaresimi acaba? yoksa RNA , RN 'ye göre 15 hp daha mı güçlü? anlayamadım gitti.. ruhsatta 65 hp yazıyor? :S bilen biri yanıt verirse çok ama çok sewinirim..
    teşekkürler...


    aracın gerçek gücünü bilmek istiyorsan gidip ölçtürmen en sağlıklısı. e harfi enjeksiyonlu olduğu anlamına geliyor. ama aralarında başka ne gibi farklar ben de bilmiyorum. ama 19larda merkezi kilit elk. öncamlar hepsinde var die biliyorum. olmayanını da hiç görmedim.




  • benim araç lpg li benzin deposu çürüdüğü için çıkarıp attım yani benzin koyacağım bi depo olmadığından deneyemeyeceğim..
  • hadi ya :D


    quote:

    Orjinalden alıntı: alp2828

    benim araç lpg li benzin deposu çürüdüğü için çıkarıp attım yani benzin koyacağım bi depo olmadığından deneyemeyeceğim..
  • zaten benim araba taksiden çıkma en iyi yeri motoru ve lpg sistemi diğer yerleri dökülüyo diyebilirim..
    motoru yeni yapıldı birde lpg kitinin parçaları değişdi tıkır tıkır işliyor motor ve lpg depoya gerek yok..
  • Merhaba,
    Ben arabamı satmaya karar verdim malum ÖTV indirimi sebeb oldu.

    1999 model 1.6i RNE Sedan 36000km 'de

    11,500 TL düşünüyorum fiyat nasıl sizce.

    Yardımlarınız için şimdiden Teşekkürler.
  • motor iyi, aracın dışıda temizse, vuruk çarık yoksa rakam iyi ama zor satarsın..
    malum ötv indirimi ikinci el piyasasını vurdu...
    sıfır alacağın yere verirsen 8 e falan sayarlar ancak..
    pazara bi çıkar, kısmet.....

    2000 model 1.4 full orjinal 66000 de bizimki 11500 e kadar düştük alıcı bulmadık...(uygun fiyatlı bi kangoo denk gelmişti onu almak için) takasa girelim dedik, galeri 8 e saydı bizimkini vermedik... 3 ay önce.

    edit : 6.600 yazmışım 66.000 olacak

    quote:

    Orjinalden alıntı: hititman

    Merhaba,
    Ben arabamı satmaya karar verdim malum ÖTV indirimi sebeb oldu.

    1999 model 1.6i RNE Sedan 36000km 'de

    11,500 TL düşünüyorum fiyat nasıl sizce.

    Yardımlarınız için şimdiden Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cehennemli -- 13 Nisan 2009; 22:32:31 >




  • benm bir sorum var. araç 1.4 lpg'li.
    yazın havalarda ısınınca deli gibi hararet yapıyor. malum soğutma suyu, LPG yi ısıtmak için LPG'nin beyin diye tabir edilen bölümünden geçiyor ama motor ısındıktan sonra... daha da ısınmaya devam ediyor...
    kışın hararet 3.çizgede(90 C) yazın ise 4. çizgeye (120 C) kadar çıkıyor.
    bu sebepten radyotör değiştirip büyük radyatör takmak istedim ama Reno servisi takılmıyor dedi :S

    bilginiz var mı bu konuda???
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cehennemli

    benm bir sorum var. araç 1.4 lpg'li.
    yazın havalarda ısınınca deli gibi hararet yapıyor. malum soğutma suyu, LPG yi ısıtmak için LPG'nin beyin diye tabir edilen bölümünden geçiyor ama motor ısındıktan sonra... daha da ısınmaya devam ediyor...
    kışın hararet 3.çizgede(90 C) yazın ise 4. çizgeye (120 C) kadar çıkıyor.
    bu sebepten radyotör değiştirip büyük radyatör takmak istedim ama Reno servisi takılmıyor dedi :S

    bilginiz var mı bu konuda???

    termostatını kontrol ettir arkadaşım. benim de kışın ısıtmana sorunum vardı gerçi kalorifer peteği tıkanmış değişecek... neyse hararet en alt çizgi ile üstündekinin arasında idi ustama gittim termostatı değiştirdi araç biraz daha ısınmaya başladı şimdi yaz geldi die yine kışlık termostatı çıkarttım yazlığı taktırttım. yazlık 75C kışlık 82C
    onun haricinde 120 yi gördüğünde su kaynatıp conta yakam ihtimali çok yüksek sen nasıl oldu kurtardın hayret!!! Birde aracın su eksiltiyor mu? eğer hortumlarda sorun varsa su bittiğinde de aynı olay oluyor 120C gördüm ben bir türlü kaçağı bulamamıştık. Taki bu akşama kadar. karbüratörcüye götrdüm arabayı gaz takılı kalıyo die. işi bittikten sonra gazı dipledi 6000- 7000 d/dk çıktı o zaman gördük kaçağı. hava alınan cıvatanın dibinden kaçırdığını. Hava demişken motor suyunun havasını da aldır.belki öyle çözülür. ben 1,5 yıldır aradım kaçağı bulamadım bu akşama kadar.




  • benim de bir sorum olacak. araçlarınızda ne yağ kullanıyosunuz. marka ve özellik olarak. netten okuduğum bir yazı üzerine dün aracıma elf 10-40 yarı sentetik yağ koydurdum. Bakalım deneycem sonuçlar ne olacak. şuan için yağ lambasının yaklaşık 2 sn geç sönmesi dışında sorunum yok ama ne olacak bilmiyorum. Hatta çekişte bir artış bile oldu. araç 239000 km ama 15000km önce motor yaptırdım. istanbula giderken motoru yaktığım için. 4. pistonu eritmişim. normalde 20-50 yağ kullanıyordum ama özellik olarak kalın kalıyordu. castrolün sitesinden hangi yağı kullanmalıyım bölümünden baktığımda araca 10-40 magnetek öneriyordu ben de aracın dolum yağı elf olduğu için elfin 10-40 yağını kullandım.
    arkadaşlar forumda bu şekilde yaptığımız denemeleri paylaşalım ki herkesin bilgisi olsun ne dersiniz???
    bu arada araçlarınızın km deki yakıtlarını da yazarsanız sevinirim. depoyu doldurup denemedim ama yaklaşık 160 tl yakıyor benim araç. Depoyu doldurduğumda sizinle paylaşacam... iyi geceler.




  • çok baktım, herhangi bir kaçak yok, su eksiltme durumu söz konusu değil. 3500 devir bile yapmıyorum(az yaksın diye :D )

    quote:

    Orjinalden alıntı: halils2


    quote:

    Orjinalden alıntı: cehennemli

    benm bir sorum var. araç 1.4 lpg'li.
    yazın havalarda ısınınca deli gibi hararet yapıyor. malum soğutma suyu, LPG yi ısıtmak için LPG'nin beyin diye tabir edilen bölümünden geçiyor ama motor ısındıktan sonra... daha da ısınmaya devam ediyor...
    kışın hararet 3.çizgede(90 C) yazın ise 4. çizgeye (120 C) kadar çıkıyor.
    bu sebepten radyotör değiştirip büyük radyatör takmak istedim ama Reno servisi takılmıyor dedi :S

    bilginiz var mı bu konuda???

    termostatını kontrol ettir arkadaşım. benim de kışın ısıtmana sorunum vardı gerçi kalorifer peteği tıkanmış değişecek... neyse hararet en alt çizgi ile üstündekinin arasında idi ustama gittim termostatı değiştirdi araç biraz daha ısınmaya başladı şimdi yaz geldi die yine kışlık termostatı çıkarttım yazlığı taktırttım. yazlık 75C kışlık 82C
    onun haricinde 120 yi gördüğünde su kaynatıp conta yakam ihtimali çok yüksek sen nasıl oldu kurtardın hayret!!! Birde aracın su eksiltiyor mu? eğer hortumlarda sorun varsa su bittiğinde de aynı olay oluyor 120C gördüm ben bir türlü kaçağı bulamamıştık. Taki bu akşama kadar. karbüratörcüye götrdüm arabayı gaz takılı kalıyo die. işi bittikten sonra gazı dipledi 6000- 7000 d/dk çıktı o zaman gördük kaçağı. hava alınan cıvatanın dibinden kaçırdığını. Hava demişken motor suyunun havasını da aldır.belki öyle çözülür. ben 1,5 yıldır aradım kaçağı bulamadım bu akşama kadar.




  • ARKADAŞLAR BAZI ARKADAŞLARIN SORUNLARINI OKUYORUM ŞU KATİLAZÖR DEDİKLERİ SORUNLARINI AKTARANLAR OLU
    YOR. BEN ŞUNU BELİRTMEK İSTERİMKİ. BU KATALİZÖR DENEN ALET HER ARABADA YOK. BUNLAR SADECE FABRİKA ÇIKIŞI OLAN 1.4 İ RT VE 1.8 İ RT 19LARDA VE DE 1.6 ALİZELERDE VAR DİYORUM. YANİ BU KATALİZÖR DENEN SADECE TEK NOKTA VE
    ÇOK NOKTALI ENJEKSİYONLU ARAÇLARDA MEVCUT. KARBÜRATÖRLÜ OLANLARDA YOK DİYE BİLİRİM. BANA KATILAN VARMI BİLMİYORUM AMA BEN BÖYLE BİLİYORUM.

    HAPİMİZE KAZASIZ BELASIZ GÜNLER DİLEGİ İLE.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: urall


    ARKADAŞLAR BAZI ARKADAŞLARIN SORUNLARINI OKUYORUM ŞU KATİLAZÖR DEDİKLERİ SORUNLARINI AKTARANLAR OLU
    YOR. BEN ŞUNU BELİRTMEK İSTERİMKİ. BU KATALİZÖR DENEN ALET HER ARABADA YOK. BUNLAR SADECE FABRİKA ÇIKIŞI OLAN 1.4 İ RT VE 1.8 İ RT 19LARDA VE DE 1.6 ALİZELERDE VAR DİYORUM. YANİ BU KATALİZÖR DENEN SADECE TEK NOKTA VE
    ÇOK NOKTALI ENJEKSİYONLU ARAÇLARDA MEVCUT. KARBÜRATÖRLÜ OLANLARDA YOK DİYE BİLİRİM. BANA KATILAN VARMI BİLMİYORUM AMA BEN BÖYLE BİLİYORUM.

    HAPİMİZE KAZASIZ BELASIZ GÜNLER DİLEGİ İLE.


    artı bin de benden doğrudur...
  • R19 1.6e RNE ile %90 uzun yol %10 şehiriçi 1180km yol yaptım 240tl'lik benzin ile

    6.77lt/100km 20kuruş/km gibi bir veri elde ettim sizce nasıl arabamda lpg kullanmıyorum herhangi ekstra birşey de yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hititman -- 27 Nisan 2009; 0:55:56 >
  • rolentim sorunlu nasıl sorunu giderebilirim
  • 1ay önce aldım 2000 1.4 rna aldım hatcback tüpü işli degil diye söktüm. rolenti düzensiz çalışıyor. motorsesi bile rolentide dengesiz çalışıyor. karbüratör temizlettim.kapiş parçası degişti.çekiş düzeldi ama rolent sorunu düzelmedi. benzin alınca yarımsaat sonra durunca istop ediyor.UStalar karbüratörün iyi olmamış veye benzin deposu kirli,paslı benzin pompası bozuk.ve ateşleme sistemi bozuk dediler distrübitör kapagı,buji ve kablolarını degiştirdim.hiç bişey degişmedi.acemi oldugum için birkaç kaza tehlikeside atlattım.yardımcı olur sanız sevinirim siteye yeni üye oldum.
  • 
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.