Şimdi Ara

RENAULT 12 Ve TOROS KULÜBÜ (30. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
621
Cevap
31
Favori
463.049
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tekrar merhaba, kalorifer kumandasında ki musluk açma kapama kolu kırıldı. Tel paslanmış ki hareket etmeyince kol çat diye yerinden çıktı. Bu kolu nasıl değiştirebilirim?@DH Konsey

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemcem4534

    Tekrar merhaba, kalorifer kumandasında ki musluk açma kapama kolu kırıldı. Tel paslanmış ki hareket etmeyince kol çat diye yerinden çıktı. Bu kolu nasıl değiştirebilirim?@DH Konsey
    Üçlü kolun orası kırıldıysa göğsü söküp değiştirmeniz gerekir. Küllüğü çıkardığınızda altta küçük civatayı sökeceksiniz. Spirali değiştirdikten sonra toplarsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mekanik arabaların devri kapanmasaydı çok iş yapardı. Eski arabamın sağ ön tekeri negatif kamber olduğu halde yolda güzel giderdi. Alt takım bitik olsa bile ciddi sorun olmuyor. Bundan sonra kalitesiz yedek parçadan başka sorunu olmaz.

    Bağımsız süspansiyonda alt takım bitince dalga yemiş tekne gibi sallanıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba. Vites değişiminden sonra gaza yüklenince ve gazdan ayağı hızlı çekince gelen sarsıntı nedendir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Batman_Begins

    Merhaba. Vites değişiminden sonra gaza yüklenince ve gazdan ayağı hızlı çekince gelen sarsıntı nedendir?
    Aks boşluğu olabilir. Motor kulağı da yapabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese merhaba arkadaşlar bende aranıza 90 model sw toros ile katıldım aracı alalı çok olmadı herhangi bir sıkıntısı da yok ama ben aracı biraz gençleştirmek istiyorum öncelikle göğüslüğü söküp boyatıcam alt rafı değıstirmekte istiyorum tabi ve kartonlarinıda göğüslük nikelajı ve kaloriferkumanda paneli ve tuşları (simtec kalorifer 4 lü vs) ama buna başlamadan önce gerekli tüm parçaları alıp ısı en kısa sürede bitirmek istiyorum. Tabi hepsinin isminide bilmiyorum mesela ön kapıların ön tarafında kalan kartonlu halı gibi parçanın adı ne yada bilmediğim için soruyorum göğüslukten alta kadar nelere ihtiyacım var.

    Şimdiden herkese teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese Merhabalar, aranıza 77 model R12 TS ile Kayseri'den katıldım. Aracımın titiz kullanmaktan keyif alıyorum yıllardır inip binerdim sürekli toros ve r12lere ama bunun yeri bende bambaşka o yüzden biraz projelendirmek istiyorum. İlk etapta 13 veya 14 çelik jant, gordini şerit ve kaporta düzenlemeleri aklımda. Jant 3 bijon bulmakta çok zorlanıyorum 4 bijona nasıl çeviriyorsunuz porye mi değişiyorsunuz yoksa spacer-flanş mı kullanıyorsunuz. Tavsiyelerinizi alırım. Herkese iyi forumlar. Kayseri'de olan arkadaşlar görüşmek tanışmak isterim..
  • Herkese merhaba. Aracınıza kullandığınız veya tavsiye ettiğiniz motor yağı hangisidir ve alışkanlık değeri nasıl olmalıdır? Az önce baktım babamın 92 Toros arabasında 20w 50 var bu kalınlıkta bir yağa gerek var mı bu araçlarda? 10w50 veya 10w40 kullanmak nasıl olur sizce?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motor yağı iklime göre değişir. Ayrıca rektefiye edilen motorda parçalara ne kadar boşluk verildiği de önemli.
    Eski arabamda motor rektefiye edilmişti. Dizel araba kadar çabuk marş alırdı. Lpg ile kullandığım motora 15 40 ve 20 50 yağ koyarak yolumun üzerindeki dik rampada denemeler yaptım. TL motoru güçsüz olduğu için farkı hissettiriyordu zaten.
    3. vites 70 ile tırmanmaya başladığım rampada ince yağ kullandığım zaman 2. viteste 30 veya 40 gibi hızlarla rampayı bitirdim.
    20 50 yağ ile deneme yaptığımda 40 ile biterken sona doğru 2. vites ile 3. vites arasında kararsız kalırdım.
    20 50 yağlarda en çok Elf ile PO Lpg yağları işime yarıyordu. 70 ile başlayan rampayı yine 3. vites 50 gibi süratle bitiriyordum. Net bir şekilde 3. viteste kalabiliyordum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba bende 1976 model beyaz renault 12 sw alarak araniza katıldım öncelikle işim çelik jant ve lastik almak sizce hangi model jant taktırsam daha yakışıklı ve çekici olur  RENAULT 12 Ve TOROS KULÜBÜ  RENAULT 12 Ve TOROS KULÜBÜ  RENAULT 12 Ve TOROS KULÜBÜ  RENAULT 12 Ve TOROS KULÜBÜ  RENAULT 12 Ve TOROS KULÜBÜ

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Bu jantı aldım resmen arabanın duruşu değişti

     RENAULT 12 Ve TOROS KULÜBÜ

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • araba dururken bile gidiyor gibi olmuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eng.

    araba dururken bile gidiyor gibi olmuş
    Eyvallah hocam jant taktıktan sonra araç baya bi dikkat çekti birde uygun fiyata alınca arabayı mahallede bi kaç kişi daha niyetlendi renault 12 almaya bi kaç kişide abi kâr ını koy üzerine bana sat dedi arabayı gösteren aksesuarmış



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-B3C93D2DD -- 25 Haziran 2020; 22:22:46 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar hava filtresinin yaz kış ayarı nasıl oluyor, (Antalya), aşağıya giden kısım kapanacak şekilde kolu aşağı itip kullandığımda sanki araba daha tepkili gibi geldi bana. Bir de hız ve devir ibresi arıyorum elinde bulunan veya bulabilecek varsa burayı yeşillendirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, 2 gün önce 79 model TS için motor yağı, yağ ve hava filtreleri değişimi yaptırdım.

    Kullanılan ürünler:
    - PO Maxima 20-50 LPG (kırmızı bidon, 2019-11 üretimi) - TP akaryakıt istasyonunda 4 litresini 80 TL'ye aldım
    - Şampiyon marka yağ filtresi
    - Markasını bilmediğim bir hava filtresi takıldı.

    Bu parçaların son değişimi yaklaşık 7500 km/1.5 yıl önce yapılmıştı; yanlış hatırlamıyorsam Castrol GTX LPG yağı konulmuştu o zaman. Son 4-5 aydır motorun sesi yüksekti ve özellikle şıkır şıkır ses geliyordu. Bu değişimle birlikte o şıkırtı gitti, motor sesi azaldı.

    Çekiş anlamında rampa testi yapamadım zira Adana'da yakınımda gidebileceğim rampa yok. Ancak düz yolda devir çevirme anlamında belirgin şekilde rahatladı, öncesinde 4000 devri zar zor geçerdi şuan stabil şekilde 4000'e geliyor ve geçiyor. Ara hızlanmalar iyileşti. Değişim öncesi 110'u zor görürdü, şuan 120'ye rahatça çıkıyor. Şimdilik ilk performans testi bu şekilde memnun edici.

    Hava sıcaklığı Adana'da son birkaç gündür 43-44 derece civarında; yukarıdaki testleri de bu sıcaklıkta kısa süreliğine yapmıştım. Hararet orta çubuk ile kırmızı çizginin ortasındaydı.

    Ustayla muhabbet ederken, kendileri ELF marka yağ kullandığını ve bu araçlarda 5000 km'de bir yağ değişimi yaptığını söyledi. Bilginize.




  • kırmızımercimek kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Sizce Liqui Moly 10 50 bu arabaya nasıl olur? Fazla mı gelir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sadece bi sitede okudum aslı var mı bilmiyorum 94 98 arası toplam 350 aded 1.6 motor toros üretilmiş gerçekten böyle bisey var mı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ilk jant harikaymış bulabilirsek bende alırım. RENAULT 12 Ve TOROS KULÜBÜ
  • Y.DOGAN kullanıcısına yanıt
    İlk jantı bende çok istedim fakat renault twizy modelinin jantı imiş bijon aralık mesafesi daha kısa olduğu için renault 12 olmuyor onun için arabaya taktırdıgım vossen jantı aldım canlı gördüğünüz de resimdeki halinden daha güzel duruyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.