|
Bildirim

|
ne kadar gereksiz fir sektör. Parası varsa insanlar para verir alır yemeğini, kimisi o yemek parası ile eve alışveriş yapar, evde yaptığını getirir iş yerinde de yer. Bu firmalar ancak şirketlerden aracı olup komisyon alıyorlar.
|
|
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
|
|
Kime göre gereksiz ? Şöyle örnekleyeyim, 100 tane fabrika dışında çalışan personelin var ve farklı şehirlere dağılmış, işçinin yemek ücreti gider olarak muhasebeleştirilir ve bunu sonucunda KDV tutarı ödeceğin KDV den, yemek bedeli ise ödeyeceğin gelir vergisinden düşülür. Eskiden idari işler bu elemanlardan fişleri tek tek toplar ve bu kayıplara neden olurdu. Şimdi yemek kartı şirketi ile anlaşıp bu dertten kurtuluyorlar. |
_____________________________
Mid-tempo beats, soulful grooves and head nodding selections. |