Şimdi Ara

Rehber hocaların her şeyi biliyorum tripleri

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
41
Cevap
3
Favori
2.885
Tıklama
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> TYT / AYT >> Rehber hocaların her şeyi biliyorum tripleri
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    350 Mesaj

    Söylediklerinin altına imzamı atarım hocam benzerini bizzat kendim yasadim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: soniablade
    _____________________________
  • Yarbay
    6079 Mesaj
    Zamanında gittiğim dersaneden değilde başka bir dershaneden pdrci bi rehberlik hocasına tercih yapmıştım. Aşağı yukarı 4 yıllık işletme bölümünü tutturabiliyordum. (4 puanla erz işletme kaçırdım) iyi ki tutmamış. Şuan 2 yıllık mezunu olarak atandım devlet hastanesinde çalışıyorum. Her zaman işinin ehlini bulmak önemli. Bak albani hocam aklıma geldi şimdi...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    ...
  • Yüzbaşı
    397 Mesaj
    Salim ünsal edebiyat mezunu, Gri koç biyoloji mezunu, okullarda veya dershanelerde gördüklerinizin çoğu ya felsefe ya da sosyoloji mezunu. Alan dışı atama yapılması mesleğin itibarını düşürüyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    510 Mesaj

    Katılıyorum hocam, devletin rehberlikçilere ayırdığı bütçenin yarısını dh ygs lys ye dağıtması lazım hatta



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    helixSNAA kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    311 Mesaj
    bu rehber hocalarına program hazırlatıp ona göre çalışanlar kazanamaz çok net. bizim dersanede hoca bıkmadan usanmadan tüm öğrencilere aynı programı odasına çağırıp 20'şer dakika anlatıyordu senin ne istediğin fark etmez kendi sözde programlarını dayatıyorlar.
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    78 Mesaj
    Geçen yıl fazlasıyla tecrübesizdim ve rehber hocalarımın tavsiyelerini dinledim.Yok günde 5 saat çalış yok 10 saat çalış yok şunu yap yok bunu yap.Kitap okuma alışkanlığım vardı ve rehber hocam bana zaman kaybedeceğimi söyledi ve bende mal gibi dinledim.Denemelerde türkçem neredeyse fullerdeyken kitap okumayı bırakır bırakmaz düşmeye başladı ve bende fazlasıyla soğudum bu işlerden.Hatta ygs'ye kadar neredeyse hiç lys konularına bakmadık okulca.Son üç ay kala kendi programlarımla çalıştım ama süre çok azdı.Elimden geleni yaptım ama baktım yetişmeyecek dedim mezuna kalayım.Geçenlerde okula gittim hocaya anlatıyorum onun yönlendirmesiyle yaptığım hataları bana tam tersini söylüyor.Okulun başında kitap okuma zaman kaybı ders çalış diyen insan sonra okusaydın diyor yetmezmiş gibi diyorum mezuna kalacam yok kalma diyor ve saçma sapan bölümleri öneriyor.Sonra eve geldim acayip sinirlendim sonra oturdum direk başladım derse aslında 14 ağustos da başlayacaktım ama o kadar sinir oldum ki 17 temmuz da başladım çalışmaya.Şu an o kadar iyi gidiyorum ki cidden denemelerde 75 neti geçemezken şu an 90-100 arası gidip geliyorum.Yani demek istediğim seni senden daha iyi tanıyan biri yok şu dünyada boş ver kendi kendine programını yap geç.O zavallılarla diyalog bile kurma.
    |
    |
    _____________________________




  • Gri koç ben sınav yılımda nasıl hazırlandım diye video çekmişti. Aceba hangi senesini anlattı. Malum 4-5 kere hazırladığı için 😂



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: CristoRedentor

    Gri koç ben sınav yılımda nasıl hazırlandım diye video çekmişti. Aceba hangi senesini anlattı. Malum 4-5 kere hazırladığı için 😂

    4-5 sene hazırlanınca ne oluyor ?
    _____________________________

  • 4-5 sene hazırlanmak sorun değil. 4-5 sene hazırlanıp dandik yer kazanmak sorun paşam



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Pharmaceutical kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    853 Mesaj

    Ne alakası var neden küçümseyici baksınlar ki saçma sapan bir yorum yapmış bu hoca birçok hoca böyle zaten
    |
    |
    cetveldekidelik kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: CristoRedentor

    4-5 sene hazırlanmak sorun değil. 4-5 sene hazırlanıp dandik yer kazanmak sorun paşam

    Nereyi kazanmış ki o
    _____________________________

  • 4. Senesinde erciyes biyoloji kazanmış



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Pharmaceutical kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    563 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: PeteMitchell01

    Ne alakası var neden küçümseyici baksınlar ki saçma sapan bir yorum yapmış bu hoca birçok hoca böyle zaten

    Benim okuldaki rehber hoca ikinci öğretim okumuş, düşün işte hocam nasıl bir eziklik duygusu var ise o konuşmadan sonra selam bile vermedim
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    853 Mesaj

    yazık ya
    |
    |
    cetveldekidelik kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    315 Mesaj
    Hiçbir şey bilmemelerinden dolayı öyledirler.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    324 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ronon Dex

    Zamanında gittiğim dersaneden değilde başka bir dershaneden pdrci bi rehberlik hocasına tercih yapmıştım. Aşağı yukarı 4 yıllık işletme bölümünü tutturabiliyordum. (4 puanla erz işletme kaçırdım) iyi ki tutmamış. Şuan 2 yıllık mezunu olarak atandım devlet hastanesinde çalışıyorum. Her zaman işinin ehlini bulmak önemli. Bak albani hocam aklıma geldi şimdi...

    hocam sağlık meslek çıkışlı mıydınız ? 2 yıllık bi sağlık bölümüne gittiniz sanırım .
    _____________________________


    1959-1961-1964-1965-1968-1970-1974-1975-1978-1983-1985-1989-1996-2001-2004-2005-2007-2011-2014


    2016-2017 THY EUROLEAGUE ŞAMPİYONU FENERBAHÇE
  • Yarbay
    6079 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Uchiha-İtachi


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ronon Dex

    Zamanında gittiğim dersaneden değilde başka bir dershaneden pdrci bi rehberlik hocasına tercih yapmıştım. Aşağı yukarı 4 yıllık işletme bölümünü tutturabiliyordum. (4 puanla erz işletme kaçırdım) iyi ki tutmamış. Şuan 2 yıllık mezunu olarak atandım devlet hastanesinde çalışıyorum. Her zaman işinin ehlini bulmak önemli. Bak albani hocam aklıma geldi şimdi...

    hocam sağlık meslek çıkışlı mıydınız ? 2 yıllık bi sağlık bölümüne gittiniz sanırım .

    Düz lise mezunuyum. Puanla giriş yaptım. Tıbbi dokümantasyon ve sekreterlik bölümüm.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    ...
  • Teğmen
    165 Mesaj
    heh bitane de bizde vardı bunlardan bi halta yaradıkları olmaz okulda derse mi girip çıkıyolar sanki
    boş beleş meslek devlet okulunda rehberliğe gerek mi olurmuş ki sanki çok sallıyor devlet bireyleri
    temel hizmeti ver yolla gitsin devlet başka bişey düşünmez senin hedefin neymiş iş bulur muymuşsun çok da umrunda devletin
    |
    |
    _____________________________
    -
  • Teğmen
    165 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: falımım

    o rehberlikciler felsefe hocalarından bozma. Lütfen karıştırmayalım

    kardeş felsefe mezunuyum esas felsefe mezunlarının yetkin olması gerekmiyor mu tam aksine? cidden kofti bir milletiz
    bir de dersaneciler alıyor bu tarz adamları.. hem rehberlik yapıp hem felsefe derslerine giriyorlar falan
    o dersanedeki adam da böyle koftiydi. tek bi bayan hocamı hatırlıyorum üni öncesi hayatımda.. o da psikoloji dersine giriyordu kadın iyiydi.. düz lise için
    |
    |
    _____________________________
    -
  • Teğmen
    100 Mesaj
    400k sıralamayla üniversiteye girip hiç kendini geliştirmemiş adam ilk 5k hedefleyen adamımı hazırlıcak , yav he he
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Mobilya Takımları
Bey Azura
SEO
kolayoto.com
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,531
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.