Şimdi Ara

REEDER P10S(ANA KONU)-5.5 inç AMOLED FULL HD EKRAN OCTA CORE 4GB RAM/64GB HAFIZA 3D TOUCH AKILLI TEL (25. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
503
Cevap
12
Favori
39.732
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arakadaşlar reeder p10 kullanıcıyım şu an. Reeder p10 forumu olmadığı için burada sordum;reeder p10 0 dan 100 e dolma süresi ne kadar acaba?ben de iki saati buluyor.bana biraz uzun gibi geldi;hızlı şarj destekli telefonlar 1,5 saat olmadan bitirebiliyorlar genelde.bu konuda bilgisi olan varsa bana bilgi verebilir mi?
  • Ben bu telefonu yaklaşık bir senedir kullanıyorum bugüne kadar iyiydi fakat telefonum şu anda şarj olmuyor. Şarj aleti ve kablosunda bir sorun yok. Böyle bir olay başına gelen varsa beni bilgilendirebilir mi acaba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eroled

    !!!
    !!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eroled -- 14 Kasım 2017; 23:12:2 >
  • eroled kullanıcısına yanıt
    eroled arkadaşın söylediklerine birebir katılıyorum. Zaten reedere güvenerek telefon alınmaz. reederin sorumsuzluğunu biliyordum. telefonu sat kurtul günü kurtar modundalar. sattıkları hiçbir telefona yeni android sürümünü vermediler. GİONNE MARKASINA OLAN GÜVENİMDEN ALDIM BU TELEFONU. GİONNE S8 TELEFONUMUZ. AKSESUAR LAZIMSA ALİEXPRSVS ÇİN SİTELERİNDEN UCUZA ALABİLİRSİNİZ. REEDERE YOLDURMAYIN KENDİNİZİ.
  • donanımhaberiçin D kullanıcısına yanıt
    Yani telefondan memnun değil misiniz ? Hiç garantiye gönderdiniz mi telefonu. Gönderdiyseniz de para talebinde bulundular mı acaba ben telefonu şarj olmamasından dolayı garantiye gönderdim 15 gün oldu hala serviste işlemleri devam ediyor diyor. Cevaplarsanız sevinirim.
  • abdullah Özkus A kullanıcısına yanıt
    ben memnunum telefondan. önce tip c kablo bozuldu daha sonrada şarj adaptörü bozuldu. reeder la zar zor iletişime geçtim adaptör satın almak istiyorum diye bana verdikleri cevap muadil bi adaptör al kullan dediler. reeder telefonu getirmiş satıyorlar adaptörünü getirmemiş.
  • donanımhaberiçin D kullanıcısına yanıt
    telefon bugün geldi kablosu bozukmuş. Kabloyu değiştirmişler ücret istemediler garantinin böyle bir şey yapacağını beklemiyordum açıkçası.
  • Bu telefonda kılıf modu diye bir özellik var. Bu özellik ne işe yarıyor bir bilgisi olan var mı? Kapaklı kılıf taktım hiçbir işe yaramadı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abdullah Özkus

    telefon bugün geldi kablosu bozukmuş. Kabloyu değiştirmişler ücret istemediler garantinin böyle bir şey yapacağını beklemiyordum açıkçası.

    Garanti belgesinde aksi belirtilmedikçe kutu içeriginin hepsi garantiye dahildir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • !!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eroled -- 14 Kasım 2017; 23:12:37 >
  • eroled kullanıcısına yanıt
    reeder da satış sonrası hizmet ve destek bulunmuyor.
    5 sene sonra reeder diye bir firma kalmaz.
  • Hayatimizin hangi acisindan bakarsak biz millet olarak zaten umutsuz mutsuz ve kotumser millet olarak elektronik cihazlardaki arizayida cok kisisellestirmekyiz . 1 senedir kullaniyorum telefon cok iyi. Bu kadar kaliteli ekran tepkime suresi olan telefon kullanmadim. Herseyden durmadan bekletisi olan insan turleri de elektronikden beklentisi ne olabilirki telefon ya sadece telefon ara sms at int bakacagina bak ve kapa gitsin . Kablo sorun oldu gittim aldim sarji %20 dusunce takiyorum 28 saat cok rahat gidiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhabalar arkadaşlar benim p10s'inde adaptörü bozuldu, sanırım bu telefonun şimdilik anlaşılan hatası da bu bende sizlerin yorumlarına nazaran hiç servisle falan uğraşmak istemiyorum en azından telefon da bozulmasın git gel diye yanlız hızlı şarj adaptör fiyatlarının markasız olanları dahi 25 TL (kablo hariç) bu fiyat bana abartılı geldi, yurt dışından alıp kullanıp deneyim kazanan ve tavsiye edebilecek olan var mı ? zira bu deneyimleri paylaşmaya başlasak iyi olur sanırım epey kişiye lazım olacak. Saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkem0707

    Hayatimizin hangi acisindan bakarsak biz millet olarak zaten umutsuz mutsuz ve kotumser millet olarak elektronik cihazlardaki arizayida cok kisisellestirmekyiz . 1 senedir kullaniyorum telefon cok iyi. Bu kadar kaliteli ekran tepkime suresi olan telefon kullanmadim. Herseyden durmadan bekletisi olan insan turleri de elektronikden beklentisi ne olabilirki telefon ya sadece telefon ara sms at int bakacagina bak ve kapa gitsin . Kablo sorun oldu gittim aldim sarji %20 dusunce takiyorum 28 saat cok rahat gidiyor.

    kesinlikle ama kesinlikle KA TIL MI YO RUM neden mi ben Reeder markasını sadece ama sadece TÜRK markası olmasından dolayı aldım ama gel gelelim verilen sözlere android 8 e geçiyor şunun şurasında sayılı günleri var diyebilirim ama p10s hala 7.0 a bile geçememiş sebeplerini yada bahanelerini bilemem hiç yazılım yapmadım nasıl yapılır süreç nasıl işler bilemem lakin büyük markaların yazılım çıkarma süreçlerine bakarsak hadi büyük firmaların çalışanları çok vs bahanelerine takılınsa da 1 sene sürmemeli bence gayet olumsuz
  • !!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eroled -- 14 Kasım 2017; 23:13:11 >
  • GeRYLiM G kullanıcısına yanıt
    10 sene geçsede bunlar android 7 sürümünü vermeyecekler p10s e. birde utanmadan halen 1600 tl ye satıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eroled

    Kardesim benim adaptörsağlamdı ve sadece off durumundaki kabloyu N11 'den 17 küsür Tl'ye sipariş geçtim. Her ne kadar resimde olandan farklı bir kablo gelmiş olsada ben memnunum üründen. şayet dandik bir ürün gelmiş olsaydı, aynı şekilde iade ederdim. Yani ucuz yollu bir ürün sipariş edin geçin, ürün elinize geçtiğinde işe yarayıp yaramayacağına dair kanaatiniz oluşur zaten. AYRICA adaptör hususu daha önemli bir detay, çünkü her adaptör, hızlı şarz özelliğine sahip değil. MUTLAKA hızlı şarz özelliği olan bir adaptör almalısınız. Aksi takdirde sonuç hüsran ve pişmanlık olur.

    benim kablo sağlam bilgisayarda tanıyor, çalışıyor adaptör gitti, onunda markalı olanları 75 TL'den başlıyor, yan sanayi ise 30 TL çinde 5 usd ama işte ordan test etmiş olmak lazım, görülen o ki bu telefonuda ya çok kullanan yok ya da sadece bizimkilerde sorun var :)
  • Bir yılı geceli bir ay olacak neredeyse , kablom bozuldu . Onu da gidip dunya ticaret merkezindeki ofislerinden ucretsiz tedarik ettim . İlk basta kablo garantiye girmiyor dediler fakat fazla direnemediler :-)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar merhaba, benim sorunumda data kablosundan kaynaklıymış bugün yeni bir data kablosu aldım çalışıyor, anlaşılan o ki henüz telefonda kronik bir sorun belirmemiş olsa da data kabloları sorunlu o anlaşılmış oldu. ancak geleceğe dair bir not paylaşmak istiyorum içimde kalmasın, bu sorunu yaşayıp burada bu mesajı okuyan arkadaşlar bu data kablosunu internetten satın alın hatta bu tip şeyleri hep internetten satın alın, zira bugün bana internette 3 TL olduğunu sonradan öğrendiğim (şehir dışına çıkacağım diye halledeyim dedim) data kablosunu sözde 20 TL'den indirim yaparak 15 TL'ye satan sözde telefoncu dükkanındaki şahsiyete teşekkürü bir borç bilirim. Dükkandan satış-internet satış kıyaslamalarına ve maliyet tablolarına girmeyeceğim ancak bu malın alışı 3 TL olsa bari 10 TL'ye sat, zorla satmadı ama durduk yere 10 TL kazıklanmış olmak çok koydu bu sebeple gerek bu iş için gerekse bu tür aksesuarlar için kesinlikle online alışveriş sitelerinden şaşmayın diye ekliyorum. Saygılar.
  • Valla bende çok kararsız kaldım yaa..
  • 
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.