Şimdi Ara

redcar tornado s30

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
258
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba bugün gittim redcar tornado s30 aldım rodaj yapıcam araba 1 2 kere stop etti ısıtıcıyı takıyorum ipi çekeyim derken inanılmaz derecede sert oluyor bir türlü çalıştıramadım video larda izledim adam hiç zorlanmadan çekiyor ipi bujiiyi söktüm dedim boğulmuştur diye bujiyi çıkarıp deneyince oluyo problemyok ip çok kolay çekiliyor nezaman bujiyi taksam taklıyor neden acaba ?



  • Buji takılıyken kompresyondan dolayı ipin piston en üst noktadayken sıkışması normal. Ama normalden fazla ise motor boğuluyordur. Isıtıcıyı çıkarınca stop ediyorsa LSN ayarı zengindir. Onu ayarlamanız gerekir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şimdi bujiyi söktüm motoru öksürtmek için düzeldi ip olayı yeni ateşleyici sipariş verdim küçük akülere bağlanan cinsten o geldiği zaman deniycem benimde dikkatimi çekti rodajdan geldi araba 4-5 sn lik çalışmada yakıt borusuna baktım hiç hava kabarcığı yoktu etkileşime geçicek derece fazla havayı almıyor bilginiz için teşekkür ederim bir sorum daha olucak nitrolu araçlarda buji seçme olayı nasıl r1 r2 r3 r4 r5 gibi sınıflama var bu "R" nedir ve sıcak buji almayı düşünüyorum sıcak bujiler diğerlerine göre motoru daha mı hızlı rolantiye sokup ısıtıyor ?
  • sorun çözüldü sorun bujiden dolayıymış beyler buji kızdırıcıyı çıkardığınızda motor sıcak ise ve yinede stop ediyorsa bujiniz ölmüştür yenisi ile değiştirin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aposan9987

    sorun çözüldü sorun bujiden dolayıymış beyler buji kızdırıcıyı çıkardığınızda motor sıcak ise ve yinede stop ediyorsa bujiniz ölmüştür yenisi ile değiştirin

    Merhabalar. Kusuruma bakmayın bildirim gelmediği için mesajınızı görmedim forumda dolaşırken denk gelince farkettim.



    Küçük güçlü motorların silindir kısımları çabuk soğur. Bu sebeple küçük motorlarda 15lik 18lik vb. Motorlarda buji kolay sönmesin diye sıcak buji kullanmak gerekir. Yani sıcak buji düşük devirlerde stop etmeyi önler. Ama sizin sorununuz bununla alakalı değil, ki zaten siz çözmüşsünüz. Büyük güçlü motorlarda ise Orta-soğuk buji tercih edilir ve bu motorlarda silindir sıcaklığı problemi yoktur. Motor büyük olduğu için sıcaklığı muhafaza eder. Soğuk buji de yüksek devirlerde performans sağlar.



    8 numara orta sıcak bujidir. Neredeyse her motorda kullanılır. (No:8 Buji)



    R harfli olanlarda ise sayı büyüdükçe buji soğuk,ufalcıkça buji sıcaktır.



    Yani r2 buji sıcak. R10 buji veya No 10 buji soğuktur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.