Şimdi Ara

Recep Baltaş Yazım Kuralı Yüzünden Yine Çıldırdı!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
67
Cevap
0
Favori
4.235
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
15 oy
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Recep Baltaş Yazım Kuralı Yüzünden Yine Çıldırdı!



    _____________________________
    Herkes ederi kadar.
  • banlamaya moderatörden başlasınlar. hem cümleler devrik gibi bi garip hem de ki ile cümleye başlamış, bildiğin anlatım bozukluğu

    recep dh hesapları:https://forum.donanimhaber.com/recep-baltas-dh-hesabi--123804272

    bu da konudaki en beğenilen masajdaki konu:https://forum.donanimhaber.com/youtube-yasagi-iyi-oldu-d--20487585?


  • Ehehehehhe bunu çıldırtmak ne kadar kolay la dkdkfkfkfkf

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Boş herif
    _____________________________
    bir ihtimal yok artık bu muhtemel son
  • Ben türkçe dil bilgisi sitelerinde yardım ararken millet yazım yanlışlarıma laf etmiyor bu kim aga?
    _____________________________
  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-D50B08F8B -- 15 Eylül 2020; 22:5:28 >
    _____________________________
  • Aman hocam boşver değmez.
    _____________________________
    Herkes ederi kadar.
  • hayatımda gördüğüm en boş insan. şunu ciddiye alanı ciddiye almayın. kendi kendine konuşsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Sınav koçluğu yapmak istiyorum çok cüzi fiyatlara. Detaylı bilgi için DM atabilirsiniz.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    KONUYA 1 YAZIM YANLISI BIRAK
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Çok gıcık biri
    _____________________________
  • Hayattaki tek başarısı imla kurallarını düzgün yazmak sanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Mithrandir. kullanıcısına yanıt
    Haklısınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Herkes ederi kadar.
  • Kaç yaşında bu, çocuk gibi görünüyor. Belki psikolojik sorunları vardır. Sakalları da ektirmiş sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • iNAd1n@ ImLa h@T@sI

    gelsin beni de eleştirsin hadi hodri meydan sanki resmi yazı yazıyoruz bir kuruma.

    altı üstü forum sitesinde ya da bir alışveriş sitesinde hızlı bir şekilde özenmeden yorum yapmış.

    kendi imla kurallarına dikkat ediyor diye herkesin etmesi lazım sanki.

    H€R ߀Ѐn1 ß1R İml@ kAtLİ


    edit:

    heeeeee gelelim ürün yorumuna 970i almış güzel para bayılmış beğenmemiş tatmin etmemiş 1 yıldız vermiş ama alternatifleri daha kötüdür diye veya uğraşmak istemediğinden kullanıyor olabilir. KİMSEYİ İLGİLENDİRMEZ.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AvriL -- 6 Temmuz 2018; 19:7:42 >
    _____________________________
    Bizi birbirimizden ayırabilirler ama kalbimizden asla söküp atamazlar.
  • ben recep baltaş şimdi sizlere 30 bin liralık masaüstü toplayacağım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kendi forumlari kesmemis simdi de alisveris sitelerine sarmışlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    F-4E Phantom II
    1987-2014
    F-4E 2020 Terminator over Turkish Skies

    1958-2018 Baba Phantom 60 yıldır göklerde
  • sırf bir kelimeyi küçük yazdığım için 7 günlük ban attığından beri bu adama gıcık kapıyorum
    _____________________________
  • Bir yabancı gelip foruma Türkçe konuşmaya çalışsa, taşlayacaklar mı?

    Ben bunların ne tarz bir kafa yaşadığını hala anlayamadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E94B9CA23 -- 6 Temmuz 2018; 19:36:56 >
    _____________________________
  • MR olduğunu düşünüyorum bu adamda, ama emin değilim. :)

    Abi, şöyle bir şey var, sen burada yazım kuralına göre yazmıyorsun, aynı konuştuğun dili yazıya geçiriyorsun, virgül koyuyorsak, duraksıyoruz ki ondan koyuyoruz. Kaç yıldır internettesin, halen daha anlamadın mı bunu? Hani her cümlenin sonuna .. . şeklinde artıstlik belirten şeyler yazanlara ben de tilt oluyorum ancak noktalama koyuyorsak karşıdaki yanlış anlamasın, okuduğu şeyi aynı bizim karşısında olup konuştuğumuzu düşünerek anlasın diye koyuyoruz.
    _____________________________
  • aynen gerçekten de yazım yanlışı yüzünden çıldırmış bayağı öyle görünüyor çünkü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi B-2 Spirit -- 6 Temmuz 2018; 19:44:52 >
    _____________________________
  • Helal olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Herkes ederi kadar.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.