Bildirim
Recep Baltaş Yazım Kuralı Yüzünden Yine Çıldırdı!
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Ehehehehhe bunu çıldırtmak ne kadar kolay la dkdkfkfkfkf
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Boş herif _____________________________ bir ihtimal yok artık bu muhtemel son -
Ben türkçe dil bilgisi sitelerinde yardım ararken millet yazım yanlışlarıma laf etmiyor bu kim aga? _____________________________ -
...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-D50B08F8B -- 15 Eylül 2020; 22:5:28 >_____________________________ -
Aman hocam boşver değmez. _____________________________ Herkes ederi kadar. -
hayatımda gördüğüm en boş insan. şunu ciddiye alanı ciddiye almayın. kendi kendine konuşsun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ Sınav koçluğu yapmak istiyorum çok cüzi fiyatlara. Detaylı bilgi için DM atabilirsiniz. -
Çok gıcık biri
_____________________________ -
Hayattaki tek başarısı imla kurallarını düzgün yazmak sanırım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Haklısınız.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ Herkes ederi kadar. -
Kaç yaşında bu, çocuk gibi görünüyor. Belki psikolojik sorunları vardır. Sakalları da ektirmiş sanırım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
iNAd1n@ ImLa h@T@sI
gelsin beni de eleştirsin hadi hodri meydan sanki resmi yazı yazıyoruz bir kuruma.
altı üstü forum sitesinde ya da bir alışveriş sitesinde hızlı bir şekilde özenmeden yorum yapmış.
kendi imla kurallarına dikkat ediyor diye herkesin etmesi lazım sanki.
H€R ߀Ѐn1 ß1R İml@ kAtLİ
edit:
heeeeee gelelim ürün yorumuna 970i almış güzel para bayılmış beğenmemiş tatmin etmemiş 1 yıldız vermiş ama alternatifleri daha kötüdür diye veya uğraşmak istemediğinden kullanıyor olabilir. KİMSEYİ İLGİLENDİRMEZ.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AvriL -- 6 Temmuz 2018; 19:7:42 >_____________________________ Bizi birbirimizden ayırabilirler ama kalbimizden asla söküp atamazlar. -
ben recep baltaş şimdi sizlere 30 bin liralık masaüstü toplayacağım
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Kendi forumlari kesmemis simdi de alisveris sitelerine sarmışlar.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ 
F-4E Phantom II
1987-2014
F-4E 2020 Terminator over Turkish Skies
1958-2018 Baba Phantom 60 yıldır göklerde -
sırf bir kelimeyi küçük yazdığım için 7 günlük ban attığından beri bu adama gıcık kapıyorum _____________________________ -
Bir yabancı gelip foruma Türkçe konuşmaya çalışsa, taşlayacaklar mı?
Ben bunların ne tarz bir kafa yaşadığını hala anlayamadım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E94B9CA23 -- 6 Temmuz 2018; 19:36:56 >_____________________________ -
MR olduğunu düşünüyorum bu adamda, ama emin değilim. :)
Abi, şöyle bir şey var, sen burada yazım kuralına göre yazmıyorsun, aynı konuştuğun dili yazıya geçiriyorsun, virgül koyuyorsak, duraksıyoruz ki ondan koyuyoruz. Kaç yıldır internettesin, halen daha anlamadın mı bunu? Hani her cümlenin sonuna .. . şeklinde artıstlik belirten şeyler yazanlara ben de tilt oluyorum ancak noktalama koyuyorsak karşıdaki yanlış anlamasın, okuduğu şeyi aynı bizim karşısında olup konuştuğumuzu düşünerek anlasın diye koyuyoruz._____________________________ -
aynen gerçekten de yazım yanlışı yüzünden çıldırmış bayağı öyle görünüyor çünkü
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi B-2 Spirit -- 6 Temmuz 2018; 19:44:52 >_____________________________ -
Helal olsun
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ Herkes ederi kadar.
|
hayatımda gördüğüm en boş insan. şunu ciddiye alanı ciddiye almayın. kendi kendine konuşsun.
|
|
Hayattaki tek başarısı imla kurallarını düzgün yazmak sanırım
|
|
Mac os ve hackintosh bölümlerinde çok bilmiş gibi konuşmasına yıllar önce gıcık olmuştum ve düzgün bir dille konu hakkında yanlış bildiğini ve sorunu çözmenin daha basit bir yolu söylemiştim, 1-2 saat sonra sınırsız banlanmıştım
|
|
Gereksiz adamları ünlü yapmayın.
|
|
banlamaya moderatörden başlasınlar. hem cümleler devrik gibi bi garip hem de ki ile cümleye başlamış, bildiğin anlatım bozukluğu
![]() recep dh hesapları:https://forum.donanimhaber.com/recep-baltas-dh-hesabi--123804272 bu da konudaki en beğenilen masajdaki konu:https://forum.donanimhaber.com/youtube-yasagi-iyi-oldu-d--20487585? ![]() ![]() |
|
Kaç yaşında bu, çocuk gibi görünüyor. Belki psikolojik sorunları vardır. Sakalları da ektirmiş sanırım.
|
|
sırf bir kelimeyi küçük yazdığım için 7 günlük ban attığından beri bu adama gıcık kapıyorum
|
Benzer içerikler
- avrupa yakası en büyük lcw mağazası
- psikomotor testi
- kader mahkumu ne demek
- vtunnel proxy 4
- azı diş çekimi yorumları
- rekorlar kitabı
- bim para sayma makinesi
- prompt mühendisliği nedir
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler





kullanıcısına yanıt






