|
Arkadaşlar merhaba. Bilgisayarımda 3 tane arkada 2 tane önce olmak üzere 5 tane jak girişi var. Ben kulaklığı öne takılı durumda kullanıyordum, elimde creative sbs a520 ses sistemi var, bu sistemi de arkaya takayım, istediğim zaman kulaklıktan ses gelsin istediğim zaman hoparlörden gelsin kullanırım diye düşündüm. Ses sistemini taktığım zaman 3 hoparlörün çalışmadığını gördüm. Bunun için pc yi kurcalarken REALTEK HD AUDİO programının açılmadığını ve Denetim Masasında olmadığını gördüm. Hoparlörleri düzgün çalıştırabilmek için kendi sürücülerimi sildim, anakartın sitesinden sürücü indirdim, olmadı, realtek in kendi sitesinden sürücü indirdim olmadı. Eğer kulaklığı ses sistemi ile beraber kullanmak istersem 3 tane hoparlör çalışmıyor. Eğer tüm hoparlörleri çalıştırırsam kulaklık ayrı bir cihaz olarak görünmüyor, taktığım anda ses direkt kulaklığa gidiyor, seçim yapamıyorum. REALTEK HD AUDİO programında bunun için bir ayar varmış ön jakleri ayır gibisinden, ama programı bir türlü yükleyemediğim, yüklesem de açamadığım için bu ayarı yapamadım. AYNI ANDA HEM 5 HOPARLÖRÜ KULLANIP, HEM DE PC DEN KULAKLIK - HOPARLÖR ARASINDA SEÇİM YAPACAK ŞEKİLDE BU PC Yİ NASIL AYARLAYABİLİRİM ? |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






