< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|

< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Hocam cihazın olumlu yönü aynı zamanda olumsuz yönü maalesef. Bu fiyata 8 gen 1 almak çok büyük fırsat ama ısınan ve verimliliği düşük bir işlemci. Şöyle bir şey daha var, 8 gen 1 içeren cihazların içerisinde soğutma çözümü iyi olan cihazlardan biri. Yani bu verimsiz işlemciyi kullanan iyi cihazlardan biri. Ben de ısıyı çok net farkedebiliyorum, özellikle wildlife extreme testi yaptığımda alt çerçevelere kadar ısındı cihaz ama yapacak bir şey yok. |
|
_____________________________
|
|
Ben bu işi anlamıyorum. Hangi uygulamada 46 dereceye çıkıyor ve hangi uygulamadan bakıyorsunuz? Ben bu konunun hala idrak edilemediğini düşünüyorum. Mesela bu cihaz genshin impacte ısınıyor ama yüksek ayarda 45 ve üzerini zorluyor. Bu fiyatta olan cihazlar düşük ayarda 60 fps vermek için can çekişiyor. Mesele bu cihazın ısınması değil ısınarak da olsa bu performansı verebilmesi. Normal hayatta aşırı ısınıyor diyen varsa öyle konuşalım. 3D Mark Wildlife extrem testi mobil cihazlarda en ağır testlerden birisi zaten. Siz buraya 8 Gen 2 de koysanız, A16'da koysanız ısınacak zaten. 8 Gen 1 problem çünkü bunun kadar büyük olmayıp, bunun kadar soğutma bütçesi olmayan cihazlarda yük binince çıldırıyor olay bu. , |
|
_____________________________
|
|
Ne wildlife extremi hocam pubgde hdr ve aşırı kare hızı yaptınmı 45 oluyor zaten ultra da aşırı bile açamıyor < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Hocam bu ısılarda amoled yanığı olabilir amoled yanığı oldumu böylesine pahalı bir ekranı cihazın yarı fiyatına anca yaptırırız < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Elimde S23 de var. GT 2 Pro'nun S23'e göre ısınma ivmesi daha hızlı, ısındığında ele verdiği hissiyat daha sıcak bunu kabul etmek gerek fakat aradaki yüzde 80'lik fiyat farkını da kabul etmek gerekiyor. Ben bu paraya bu ürünü aldığım için mutluyum ki yukarıda söylediğim gibi elimde S23 de var. Sırf meraktan aldım GT 2 Pro'yu ve şöyle söyleyeyim GT 2 Pro ile S23 kameraları arasında uçurum olmasaydı ana cihaz olarak rahatlıkla GT 2 Pro'yu kullanırdım. 13000 liraya sunduğu özelliklerin yanında gözardı edilebilecek bir şey bu ısı sorunu bence, alan arkadaşlar cihazın güçlü yönlerinin tadını çıkarmaya baksın. Yüzde 30 40 fazla ödeyip alacağınız 8 gen 1'li cihazlar bu üründen daha az ısınmayacak. |
|
_____________________________
|
|
Hocam gündelik kullanımınızda bu denli ısınıyorsa ürün hatalıdır, eğer sadece ağır işlerde ısınıyorsa bu konuda elden bir şey gelmiyor. Güçlü işlemciye sahip her cihaz mutlaka ısınıyor ve ekrandan sıcaklığı hissediliyor, verimli işlemcilerle verimsiz işlemciler arasındaki fark ısıdan ziyade thermal throttling olarak karşımıza çıkıyor. Gündelik kullanımda ben abartı bir ısı hissetmedim. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Kaynak burası hocam. Patent davası yüzünden saydığım firmalar avrupa pazarından ayrılmayı düşünüyor. Davayı açan şirket ise çok yakından tanıdığımız NOKIA. https://www.gizmochina.com/2023/03/27/oppo-withdraw-operations-germany-uk/ Oppo and OnePlus close in Europe, according to a reputable leaker - Gearrice https://www.gearrice.com/update/oppo-and-oneplus-close-in-europe-according-to-a-reputable-leaker/ |
|
_____________________________
Göklerden gelen bir karar vardır.
|
|
Aynı fikirdeyim. Siyah model cam kapak dolayısıyla ısıyı daha hızlı dağıtacaktır. Cihazın içindeki ısının dışarı atılması anlamında bu bir avantaj ama elde tutarken ellerin daha fazla ısınması demek bu. Kılıf kullanımı ile bu durum nispeten sorun olmaktan çıkar diye düşünüyorum. Ayrıca cam kapak daha rijit olduğu için düşme durumunda kırılma/çatlama olasılığı daha yüksek. O yüzden siyah modeli kılıf ile kullanmak hem kırılmaya karşı hem de ellerin aşırı ısınmasına karşı daha mantıklı. Beyaz/yeşil modeller ise çevreci biyopolimer kapak dolayısıyla nispeten daha düşük ısı geçirgenliğine sahip olacaktır. Bu durum yüksek performanslı kullanım esnasında cihazı tutmayı daha konforlu hale getirecektir ancak içeride biriken ısının dışarıya daha geç atılmasına sebep olacaktır diye düşünüyorum. Öte taraftan kılıfsız kullanımda düşme durumunda beyaz/yeşil modeller esneklik dolayısıyla daha güvenli olabilir. Sonuç olarak kılıfsız kullanımda beyaz/yeşil renkler, kılıflı kullanımda ise siyah renk daha avantajlı gibi görünüyor. Cihazı henüz kullanmadım. İzlediğim çeşitli yabancı inceleme videoları ve kapak malzemelerini göz önüne alarak yaptığım teorik bir değerlendirme sadece. Not: Renk ve malzeme görünüşü/hissiyatı tamamen kişisel tercih meselesi tabi ki. Kimileri için beyaz/yeşil olanın 10 gr daha hafif olması, arkadaki çıkıntı ve tasarımcı imzası daha cazip olabilir. Kimileri için de traşlanmış cam yüzey daha premium görüntü/hissiyat sunabilir. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smksahin -- 10 Nisan 2023; 2:22:50 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Katılıyorum kesinlikle. yazılım desteği gelmeyecekse yurtiçi cihaza neden insanlar misliyle para ödesinlerki. yurtdışı xiaomi üst seviye telefonlarını alıp güncelleme yapmadan kullanırsınız mecburen. Ayriyeten telefon iyi güzel hoş ama 8 GEN 1 işlemcisi çok ama çok güçlü bir işlemci. yaz aylarında o telefon çöl sıcaklıklarını yaşatacaktır özellikle oyun oynamak amacıyla alınıyorsa bunu göz önüne almakta fayda var. Ayriyeten firma Avrupa'dan komple çekildiği takdirde Türkiye pazarına önem kesinlikle vermeyecektir. Asya ve Hindistan pazarında çok önemli satış rakamlarına ulaşmış bir firma Avrupadan elde edeceği karın belki %100 de %1'ini türkiye pazarından alamayacaktır diye düşünüyorum. |
|
_____________________________
Göklerden gelen bir karar vardır.
|
|
Hocam 40fps e sabitleyince ısı 39 oluyor ama m52 den bir farkı kalmıyor bu sefer aynı ısı değeri ve aynı performansı veriyor grafik düşürünce. Bu arada ikisininde ekran kalitesi aynı gt 2 pro 2k olarak avantaj ama çoğu kişi batarya anlamında 1080p kullanacaktır zaten M52 ile aynı ekran süresi veriyor ben bu cihazın Pek avantajlı olduğunu düşünmüyorum fazla abartıldı bence şahsen aldığıma pişman oldum aldığım fiyata alan varsa satabilirim 😁 < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kraliyetdevi -- 10 Nisan 2023; 4:53:38 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Her iki linkteki yazıları okudum. Avrupa'dan çekilmenin ana sebebi karlılığın düşmesi olarak görünüyor, patent davası dolayısıyla değil. Teknoloji şirketleri arasındaki patent davaları yeni bir durum değil. Bu davalar yıllar sürer ve sonunda firmalar ya anlaşır ya da ceza olarak nispeten küçük bir tazminat öder. En ciddi durumlarda belki belli modellerin belli ülkelerde satışına kısıtlama getirilir ama bu durum mevcut satılmış modellere destek verilmesine engel değildir. Aksine desteğin kesilmesi firmalara daha büyük ceza riski doğurur. Kaldı ki Realme bu cihaza 3 Android sürüm güncellemesi, 4 yıl boyunca da güvenlik güncellemesi vereceğini taahhüt etmiş. Realme 8 kullanıyorum. Android 11 ile geldi. Android 12 aldı ve yılın ikinci çeyreği sonunda Android 13 alması bekleniyor. Her 2 ayda bir de düzenli olarak güvenlik güncellemeleri alıyor. Daha önce kullandığım Xiaomi gibi markalara kıyasla güncelleme performansı hem daha düzenli hem de daha stabil. Realme UI kararlılık/akıcılık vs. özellikler anlamında da çok dengeli bir arayüz bence. Yani yazılım desteği konusu bence bu cihazdan vazgeçmek için son sebep olabilir. Realme tüm dünyada dükkanı kapatmadığı sürece böyle bir sıkıntı olmasını beklemiyorum. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Hocam ben bu 2 cihazı karşılaştırmadım zaten karşılaştırılcak seviyede değiller demek istediğim Elinde M52 , S20FE veya A52S olanlar elindeki cihazı satıp buna geçmelerine pek gerek yok < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|