Şimdi Ara

Rc Tutkunlarının Yeni Gözdesi Picco Z Mini Helikopter

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
92
Cevap
0
Favori
14.662
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 14 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 49
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 8
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 gün 13 saat 15 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • RockStar (9 mesaj) yilmazeest (8 mesaj) Anarsizm (6 mesaj) budden (5 mesaj) aytax (4 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Hobi Forumları >> Radyo Kontrollü Model Araçlar / Radio Control RC >> Rc Tutkunlarının Yeni Gözdesi Picco Z Mini Helikopter
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1691 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Namı diyar picco z çinli arkadaşların kopyaldığı ismi ise vespid2.
    Sadece 10 gr olan bu küçük dehada 1 ana ve 1 de kuyrukta olmak üzere 2 tane motor bulunmakta.
    Gövdesi strafor köpükten yapılmış olan bu modelde oldukça hafif ve varlığını bile hissedemeyeceğiniz bir pil bulunmakta.
    Bu kadar küçük olmasına karşın pil enerjisiyle çalışan tüm helikopterlere göre havada çok daha fazla kalabiliyor. (10-15 dk)
    Cihazın içinde arada bir yanıp sönen güzel bir led bulunuyor.

    http://www.youtube.com/watch?v=0I_pkCvnZlw
    http://www.youtube.com/watch?v=m58ZBv_Kjjc&mode=related&search=
    http://www.youtube.com/watch?v=5AwvSDwqGUc&mode=related&search=

    Bu küçük mucevi alet henüz türkiyede satılmıyor.
    Bir kaç tekil kullanıcı tarafından getirilmiş ama henüz el yakıyorlar.
    Yurt dışında toy marketlerde (Toys R Us) 30-40 $ gibi rakamlara satılıyor.
    Çok yakın zamanda türkiyeyede geleceğine eminim.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >



    |
    |




  • Yüzbaşı
    756 Mesaj
    Gittigidiyorda ürünün orjinali satılıyor, fyatıda yaklaşık 100 YTL gibi.

    http://www.silverlit-flyingclub.com/
    |
    |
  • Çavuş
    86 Mesaj
    tahtakalede var 70 ytlye uçmuyo ama yerde dönüyor.
    |
    |
  • Binbaşı
    1691 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orjinalden alıntı: RockStar

    tahtakalede var 70 ytlye uçmuyo ama yerde dönüyor.



    Tahtakaledekiler bundan değil onlardan bendede var ayrıca uçmuyor dğeiller sadece kontrol edilemiyorlar
    |
    |
  • Çavuş
    86 Mesaj
    he tamam o zaman bende bi arkadaşta gördüm yerde dönüp dönüp duruyordu demekki o kullanamyı bilmiyor .
    |
    |
  • Yüzbaşı
    591 Mesaj
    süper bir icad ya yanlız biraz konturolu zor sanırım kumandalı mı bu yoksa kafasına gore mı gidiyor :D devamlı düşüyor cunku ..
    |
    |
  • Binbaşı
    1691 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orjinalden alıntı: RockStar

    he tamam o zaman bende bi arkadaşta gördüm yerde dönüp dönüp duruyordu demekki o kullanamyı bilmiyor .


    |
    |
  • Binbaşı
    1691 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orjinalden alıntı: KOND

    süper bir icad ya yanlız biraz konturolu zor sanırım kumandalı mı bu yoksa kafasına gore mı gidiyor :D devamlı düşüyor cunku ..



    Yok hocam kafasına göre nere gidecek yau

    Kontrolleri gerçekten ilk başlarda çok zor ama sonradan alışıyorsun.

    Kumandasının kullanımı oldukça kolay fakat dediğim gibi alışmak gerekiyor.
    Bu cihaz ayrıca şarjını kumandadan çıkan küçük bir kablo ile yapıyor.
    |
    |
  • Emekli Yönetici
    1793 Mesaj
    Deli bişie yav
    |
    |
  • Yüzbaşı
    993 Mesaj
    çok büyükmüş
    |
    |
  • Yarbay
    7600 Mesaj
    çok şeker bişi

    fiyatıda kendi kadar güzelmiş
    |
    |
  • Yarbay
    3183 Mesaj
    40 dk'de şarj olup 20 dk kullanım süresi var,şarjıda kumandadan
    |
    |
  • Yarbay
    3206 Mesaj
    Ürün gelmiş mağazalara 100ytl.Feci uçuyor
    |
    |
  • Onbaşı
    39 Mesaj
    paylaşim için saol feçi bi aygıta benziyo :D ama walkeranın yerını tutmaz be hocam
    |
    |
  • Binbaşı
    1691 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Arkadaşlar bu ürün küçük bir odada dar bir mekanda harikalar yaratıyor açık havada denemeyin uçan balon gibi uçar gider he
    |
    |
  • Yarbay
    3980 Mesaj



    Bunu ucurmak zordur yaw
    |
    |
  • Yarbay
    3183 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Kenshi




    Bunu ucurmak zordur yaw

    bu piccoz deil ama
    |
    |
  • Yarbay
    2620 Mesaj
    Çok pahalı ya
    |
    |
  • Yarbay
    3183 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: jackosman

    Çok pahalı ya

    bu pahalı ise yakıtlı Rc'ler hazinedir bence
    |
    |
  • Binbaşı
    1098 Mesaj
    Picco Z isteyen arkadaşlar. San huan markalısını 60 YTL ye satıyorum bütün kanalları mevcut adetli de var. Sarı kırmızı ve mavi renklerinde. Ana pervane kuyruk pervanesi ana motor kuyruk motoru ve içindeki küçük pil olmak üzere yedekleri mevcut. Ayrıca isteyen olursa Silverlit Markalı Gyrotor da mevcut. Konu hakkında görüşmek isteyenler özel mesaj yada mutlu_toker@msn.com dan ulaşabilirler. Eğer mesaj buraya uygun değilse ilgili yer hakkında Moderator arkadaşlar uyarma ihtiyacı hissederlerse ilgili yere taşıyabilirim. Verdiğim rahatsızlık için özür diler, anlayışınız için teşekkür ederim.
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
vp satın al
pubg mobile uc
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,578
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.