Şimdi Ara

Razr xt910 ekran sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
1
Favori
4.085
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 8 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 19
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 9
  • Ortalama Mesaj Aralığı 9 gün 8 saat 31 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 5
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • seyyah1984 (9 mesaj) El Fuego (5 mesaj) hicrin (5 mesaj) anticor (4 mesaj) hosbirisi73 (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (20 mesaj) Mobil (9 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Android Telefonlar >> Motorola >> Razr xt910 ekran sorunu
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    158 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    S.A arkadaşlar h.burada.com alışveriş sitesinden razr xt910 aldım (almaz olaydım keşke).Cihazda ölü piksel , ekranın alt kısmında köşelerde ışık sızması ve benim için en önemli sorun olan karanlık bir ortamda kamerayı açtığınızda ya da siyah renk ağırlıklı bir ekran görüntüsünde cihazın ekranının arka kısmında siyah lekeler var.Cihazı değişim için yolladım ve 1 ay sonra cihaz yenisiyle değiştirilmiş olarak gönderildi.Yeni gelen cihazda da yine aynı sorunlar var.Acaba ne yapmalıyım yine değişim için yollasam 1 ay boyunca h.burada ile uğraşacağım , göndermesem cihazı karanlık ortamda kullandığımda acayip moralim bozuluyor.
    Birde razr xt910 kullanan arkadaşlarımdan cihazı karanlık bir ortamda kapatıp açtıklarında 1 motorola logosu ekrandan gittiğinde sizde de akran arkasında lekeler var mı ya da cihazın kamerasını karanlık bir ortamda açtığınızda bu demiş olduğum lekeleri görebilcekmisiniz.



    |
    |
  • Yüzbaşı
    310 Mesaj
    hocam bende dediğin yerden aldım cihazı fakat dediğin hiçbir sıkıntı oluşmadı bende telefondan da gayet memnunum içine sinmediyse para iadesi iste sonuçta 1200 para vermişsin....
  • Teğmen
    158 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: hicrin

    hocam bende dediğin yerden aldım cihazı fakat dediğin hiçbir sıkıntı oluşmadı bende telefondan da gayet memnunum içine sinmediyse para iadesi iste sonuçta 1200 para vermişsin....

    Arkadaşım sizden ricam karanlık bir ortamda cihazın kamerasını açıp ekranı inceleyebilirmisiniz.Acaba sizde de ekranın arka kısmında leke tarzı bir şeyler varmı
  • Yüzbaşı
    310 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: seyyah1984

    quote:

    Orijinalden alıntı: hicrin

    hocam bende dediğin yerden aldım cihazı fakat dediğin hiçbir sıkıntı oluşmadı bende telefondan da gayet memnunum içine sinmediyse para iadesi iste sonuçta 1200 para vermişsin....

    Arkadaşım sizden ricam karanlık bir ortamda cihazın kamerasını açıp ekranı inceleyebilirmisiniz.Acaba sizde de ekranın arka kısmında leke tarzı bir şeyler varmı


    yok denedim hocam leke falan yok sizdeki nasıl bişey anlayamadımki
  • Teğmen
    158 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: hicrin

    quote:

    Orijinalden alıntı: seyyah1984

    quote:

    Orijinalden alıntı: hicrin

    hocam bende dediğin yerden aldım cihazı fakat dediğin hiçbir sıkıntı oluşmadı bende telefondan da gayet memnunum içine sinmediyse para iadesi iste sonuçta 1200 para vermişsin....

    Arkadaşım sizden ricam karanlık bir ortamda cihazın kamerasını açıp ekranı inceleyebilirmisiniz.Acaba sizde de ekranın arka kısmında leke tarzı bir şeyler varmı


    yok denedim hocam leke falan yok sizdeki nasıl bişey anlayamadımki

    Hocam aydınlatmanın olmadığı karanlık ortamda kamerayı açtığımda ekranda koyu siyah lekeler gözüküyor.bu durumu daha net görmek için cihazı kapatıp açtığınızda ilk andaki siyah ekranda bu koyu siyah lekeler daha net görünüyor




  • Yüzbaşı
    310 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: seyyah1984

    quote:

    Orijinalden alıntı: hicrin

    quote:

    Orijinalden alıntı: seyyah1984

    quote:

    Orijinalden alıntı: hicrin

    hocam bende dediğin yerden aldım cihazı fakat dediğin hiçbir sıkıntı oluşmadı bende telefondan da gayet memnunum içine sinmediyse para iadesi iste sonuçta 1200 para vermişsin....

    Arkadaşım sizden ricam karanlık bir ortamda cihazın kamerasını açıp ekranı inceleyebilirmisiniz.Acaba sizde de ekranın arka kısmında leke tarzı bir şeyler varmı


    yok denedim hocam leke falan yok sizdeki nasıl bişey anlayamadımki

    Hocam aydınlatmanın olmadığı karanlık ortamda kamerayı açtığımda ekranda koyu siyah lekeler gözüküyor.bu durumu daha net görmek için cihazı kapatıp açtığınızda ilk andaki siyah ekranda bu koyu siyah lekeler daha net görünüyor


    hocam gunduz bu lekeler gorunmuyormu gece kamera iyi cekmediginden o lekeler gorunebilir. ekranda normalde gozukmuyorsa sorun yoktur bence..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Teğmen
    158 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: hicrin


    quote:

    Orijinalden alıntı: seyyah1984

    quote:

    Orijinalden alıntı: hicrin

    quote:

    Orijinalden alıntı: seyyah1984

    quote:

    Orijinalden alıntı: hicrin

    hocam bende dediğin yerden aldım cihazı fakat dediğin hiçbir sıkıntı oluşmadı bende telefondan da gayet memnunum içine sinmediyse para iadesi iste sonuçta 1200 para vermişsin....

    Arkadaşım sizden ricam karanlık bir ortamda cihazın kamerasını açıp ekranı inceleyebilirmisiniz.Acaba sizde de ekranın arka kısmında leke tarzı bir şeyler varmı


    yok denedim hocam leke falan yok sizdeki nasıl bişey anlayamadımki

    Hocam aydınlatmanın olmadığı karanlık ortamda kamerayı açtığımda ekranda koyu siyah lekeler gözüküyor.bu durumu daha net görmek için cihazı kapatıp açtığınızda ilk andaki siyah ekranda bu koyu siyah lekeler daha net görünüyor


    hocam gunduz bu lekeler gorunmuyormu gece kamera iyi cekmediginden o lekeler gorunebilir. ekranda normalde gozukmuyorsa sorun yoktur bence..

    Yok arkadaşım gündüz telefonda hiçbir sorun yok ama dediğim gibi karanlık ortamda demiş olduğum koyu lekeler ortaya çıkıyor




  • Yüzbaşı
    310 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: seyyah1984

    quote:

    Orijinalden alıntı: hicrin


    quote:

    Orijinalden alıntı: seyyah1984

    quote:

    Orijinalden alıntı: hicrin

    quote:

    Orijinalden alıntı: seyyah1984

    quote:

    Orijinalden alıntı: hicrin

    hocam bende dediğin yerden aldım cihazı fakat dediğin hiçbir sıkıntı oluşmadı bende telefondan da gayet memnunum içine sinmediyse para iadesi iste sonuçta 1200 para vermişsin....

    Arkadaşım sizden ricam karanlık bir ortamda cihazın kamerasını açıp ekranı inceleyebilirmisiniz.Acaba sizde de ekranın arka kısmında leke tarzı bir şeyler varmı


    yok denedim hocam leke falan yok sizdeki nasıl bişey anlayamadımki

    Hocam aydınlatmanın olmadığı karanlık ortamda kamerayı açtığımda ekranda koyu siyah lekeler gözüküyor.bu durumu daha net görmek için cihazı kapatıp açtığınızda ilk andaki siyah ekranda bu koyu siyah lekeler daha net görünüyor


    hocam gunduz bu lekeler gorunmuyormu gece kamera iyi cekmediginden o lekeler gorunebilir. ekranda normalde gozukmuyorsa sorun yoktur bence..

    Yok arkadaşım gündüz telefonda hiçbir sorun yok ama dediğim gibi karanlık ortamda demiş olduğum koyu lekeler ortaya çıkıyor


    hocam dedigim gibi kamera kalitesi iyi olmadigindan gozukuyor yani sadece kamerada gozukuyosa o lekeler sorun ekranda degil kamerada..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Teğmen
    158 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: hicrin


    quote:

    Orijinalden alıntı: seyyah1984

    quote:

    Orijinalden alıntı: hicrin


    quote:

    Orijinalden alıntı: seyyah1984

    quote:

    Orijinalden alıntı: hicrin

    quote:

    Orijinalden alıntı: seyyah1984

    quote:

    Orijinalden alıntı: hicrin

    hocam bende dediğin yerden aldım cihazı fakat dediğin hiçbir sıkıntı oluşmadı bende telefondan da gayet memnunum içine sinmediyse para iadesi iste sonuçta 1200 para vermişsin....

    Arkadaşım sizden ricam karanlık bir ortamda cihazın kamerasını açıp ekranı inceleyebilirmisiniz.Acaba sizde de ekranın arka kısmında leke tarzı bir şeyler varmı


    yok denedim hocam leke falan yok sizdeki nasıl bişey anlayamadımki

    Hocam aydınlatmanın olmadığı karanlık ortamda kamerayı açtığımda ekranda koyu siyah lekeler gözüküyor.bu durumu daha net görmek için cihazı kapatıp açtığınızda ilk andaki siyah ekranda bu koyu siyah lekeler daha net görünüyor


    hocam gunduz bu lekeler gorunmuyormu gece kamera iyi cekmediginden o lekeler gorunebilir. ekranda normalde gozukmuyorsa sorun yoktur bence..

    Yok arkadaşım gündüz telefonda hiçbir sorun yok ama dediğim gibi karanlık ortamda demiş olduğum koyu lekeler ortaya çıkıyor


    hocam dedigim gibi kamera kalitesi iyi olmadigindan gozukuyor yani sadece kamerada gozukuyosa o lekeler sorun ekranda degil kamerada..

    Teşekkür ederim cevaplarınız için sağolun.
    |
    |




  • Binbaşı
    1593 Mesaj
    anlatmak istediğin sanırım şu;
    sanki ekran buğu yapmış gibi, bulut bulut gibi siyahlıklar var ekranda koyu siyah. ben de aynı şeyi farketmiş idim daha önce. sen yazınca şimdi araştırdım yabancı forumlarda. bunun normal olduğunu okudum, bu bir sorun, hata değilmiş. Kafaya takmaya gerek yok. ayrıca ben de bir tane ölü piksel çıktı. (razr maxx) başta gözüm çok takılıyordu, biraz biraz alıştım. şimdi görmüyorum :)
  • Teğmen
    158 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: BackConnect

    anlatmak istediğin sanırım şu;
    sanki ekran buğu yapmış gibi, bulut bulut gibi siyahlıklar var ekranda koyu siyah. ben de aynı şeyi farketmiş idim daha önce. sen yazınca şimdi araştırdım yabancı forumlarda. bunun normal olduğunu okudum, bu bir sorun, hata değilmiş. Kafaya takmaya gerek yok. ayrıca ben de bir tane ölü piksel çıktı. (razr maxx) başta gözüm çok takılıyordu, biraz biraz alıştım. şimdi görmüyorum :)

    Dediğim gibi cihazın gündüz ya da aydınlık ortamda hiçbir sorunu yok ama karanlık ortamda telefonun ekranını yakından incelediğinizde bu koyu lekeleri görüyorum.Neyse belirtmiş olduğunuz gibi sorun değilse kafaya takmayalım. Sağolun yardımlarınız için
  • Yüzbaşı
    310 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: seyyah1984

    quote:

    Orijinalden alıntı: BackConnect

    anlatmak istediğin sanırım şu;
    sanki ekran buğu yapmış gibi, bulut bulut gibi siyahlıklar var ekranda koyu siyah. ben de aynı şeyi farketmiş idim daha önce. sen yazınca şimdi araştırdım yabancı forumlarda. bunun normal olduğunu okudum, bu bir sorun, hata değilmiş. Kafaya takmaya gerek yok. ayrıca ben de bir tane ölü piksel çıktı. (razr maxx) başta gözüm çok takılıyordu, biraz biraz alıştım. şimdi görmüyorum :)

    Dediğim gibi cihazın gündüz ya da aydınlık ortamda hiçbir sorunu yok ama karanlık ortamda telefonun ekranını yakından incelediğinizde bu koyu lekeleri görüyorum.Neyse belirtmiş olduğunuz gibi sorun değilse kafaya takmayalım. Sağolun yardımlarınız için

    bencede hocam takma kafana fotoğraf makineleri bile gece iyi çekim yapmıyor sonuçta bu telefon kamerasından fazla bişey beklememek gerek. telefonun görüntüsü olsun özellikleri olsun rakiplerine fark atar benim arkadaşlar da ilk başta yok samsung yok lg önerdiler ama telefonu görünce hepsinin fikri değişti mükemmel bi cihaz
    |
    |




  • Er
    5 Mesaj
    vatandan bi hafta önce internet üzerinden aldığım telefonda aynı sorunu ben de yaşadım, bugün vatan samsun mağazasına götürüp değişim istedim, çok yardımcı oldular ve teli hemen yenisiyle değiştiler, ama maalesef şimdi gördüm ki yeni telde de aynı sorun var, sanırım atrix modeli gibi razr modelini de sorunlu ikinci el tel satmaya başladılar...
    |
    |
  • Yarbay
    5954 Mesaj
    Sorun yok. Super Amoled ekranlarin tamamina yakininda var. Razr Maxx kullaniyorum, ayni lekeler var. Sorun degil yani :)

    Dead pixel dedected and fix ile olu pikseli duzeltebilirsiniz. 2 saat falan surer ama temizler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teğmen
    173 Mesaj
    karanlık odada telefon açılşında kırmızı motorola logosunun alt tarafında siyah siyah lekeler bendede var su damlası gibi duruyor genel birşeyse yukarda yazılanlara göre sanırım sorun yok
    |
    |
  • Er
    5 Mesaj
    vatan bilgisayar telimi sadece beyanım üzerine 2. defa değiştirdiyse de sonuç değişmedi, artık normal olduğunu ben de kabul ettim...
    |
    |
  • Yarbay
    3667 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: seyyah1984

    quote:

    Orijinalden alıntı: hicrin

    hocam bende dediğin yerden aldım cihazı fakat dediğin hiçbir sıkıntı oluşmadı bende telefondan da gayet memnunum içine sinmediyse para iadesi iste sonuçta 1200 para vermişsin....

    Arkadaşım sizden ricam karanlık bir ortamda cihazın kamerasını açıp ekranı inceleyebilirmisiniz.Acaba sizde de ekranın arka kısmında leke tarzı bir şeyler varmı


    aynen leke tarzı şeyler çıkıyor ama camera çekiminde veya telefon açıkken o lekeler gözükmüyor yani bir sorun yok
    |
    |




  • Yarbay
    2275 Mesaj
    bu maalesef her türlü amoled ekranda görülebilen bir sorun;

    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1743836

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    367 Mesaj
    gece fotoğraf çekimlerin de bu olayın olması gayet normaldir. gece çekimlerinde iso oranı yukarı çıktığı için fotoğrafçılıkta gren denilen şeylerin oluşması gayet normaldir. hem küçücük sensör ve lensden profesyonel sonuçlar bekleme gafletine düşmeyin. iyi fotoğraf çekmek için bir lense akıllı telefon parası veriyoruz!
    |
    |
  • Binbaşı
    1349 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: El Fuego

    Sorun yok. Super Amoled ekranlarin tamamina yakininda var. Razr Maxx kullaniyorum, ayni lekeler var. Sorun degil yani :)

    Dead pixel dedected and fix ile olu pikseli duzeltebilirsiniz. 2 saat falan surer ama temizler

    HOcam düzeltir derken? nasıl çalışıyor bu program. ekrana renkli sinyal veriyor gibi mi? ben indirdim de onun gibi birşey sanırım o dediğiniz. o programı açıp bir kenara mı koyacağız? Bİraz yardımcı olabilirseniz seviniriz. forumda benim gibi çok kişi var. 1 tane veya en fazla 2 tane piksel hatası olan.
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
pubg mobile uc
vp satın al
Webtures SEO;SEO Nedir?
LOL RP Satın Al - LOL RP Yetkili Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,391
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.