Şimdi Ara

RayTracing Performans Etkisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
482
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Max Payne, Alan Wake ve Quantum Break'ten hatırladığımız Remedy Entertainment, Northlight oyun motoruna eklediği RayTracing efektlerinin performans değerlerini paylaşmış. Etkinliğe katılan Golem.de sitesinin haberine göre 1080p çözünürlükte 2080Ti ile yapılan demoda RT aktifken temas ve gölge efektleri frame başına 2.3ms, yansımalar 4.4ms, kumlama giderme ve aydınlatma için de 2.5ms gerektiriyor. Toplamda 9.2ms'lik bir ek yük söz konusu. Bu ek yükü fps olarak çevirmek istersek; 30 fps 33ms gerektiriyor ve 60 fps kare başına 17ms gerektiriyor. Dolayısıyla, gerçek zamanlı RT efektleri etkinleştirildiğinde, temelde frame başına 26ms'lik bir performans söz konusu, bunu da kabaca 40 fps olarak çevirebiliriz.

    Özetle Northlight oyun motorunda RT aktif edildiğinde 60fps'lik performans 40fps'ye düşmekte.
    https://www.dsogaming.com/news/remedy-reveals-early-performance-overhead-for-real-time-ray-tracing-effects-in-northlight-engine/https://www.golem.de/news/geforce-rtx-was-raytracing-effekte-an-leistung-kosten-koennen-1810-137115.html







  • 4k kartı diye satılıp zor bela 60 70 fps alındığında kimse 20 25 fps'den feragat etmek istemeyecektir.söylendi ilgili başlıkta bu ışık efekti performansı ciddi düşürecek diye.
  • 1200 dolarlık kartın RT açınca 1080p 30-60 fps düşeceğini ana konuda defalarca belirttim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Neyseki herkeste sinematik kalitesinde oyun takıntısı yok.
  • Bakınız tamda bu durumun illaci 1080ti. Rtx mtx yok kafalar rahat.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.