Şimdi Ara

Ratchet & Clank: Rift Apart | Ana Konu | PS5 Exclusive | Çıktı! (21. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
533
Cevap
10
Favori
22.683
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KAKÁ

    Naptiniz kardesim siz boyle dibim düstu resmen agzim acik oynuyorum.
    Ratchet & Clank: Rift Apart | Ana Konu | PS5 Exclusive | Çıktı!

    Benim de burda dibim düşmüştü. :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şu sony'nin acil alınan screenshot'ları mobil uygulamaya otomatik gönderme güncellemesi vermesi lazım,xbox'ta bu olay efsane koskoca sony bu bakar basit bir olayı neden hâla getirmiş değil anlam veremiyorum,screenshot alıp arkadaşa mesajla gönderip mobil uygulamaya girio ordan telefona kayıt ediyoruz düştüğümüz hallere bak,ilk defa bir oyunda bu kadar screenshot alıp arkadaşlara falan attım :)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • fatihsar kullanıcısına yanıt

    aynen katılıyorum mobil için bir çözüm yaratmaları lazim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GT_55 kullanıcısına yanıt

    "Cgi Kalitesinde Desen" Kimse İtiraz Edemez Hocam,İnanılmaz Duruyor Her YerRatchet & Clank: Rift Apart | Ana Konu | PS5 Exclusive | Çıktı! 

  • Horizon bu çıtayı bi üste taşır bence ps5 bu haliyle bile bunları yapıyor demek bunun pro versiyonu falan çıkarsa 60-120 fpslerde cgi oyun deneyimi yaklaştı demek.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • oyun anlatılacak gibi değil oynamak lazım gerçekten de efsane olmuş finale geldim aksiyonun dozunu çok arttırmışlar son bölümlerde ve oyunu 17 saattir zor modda oynuyorum daha bitmedi her ps5 sahibi mutlaka oynamalı bu oyunu

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Weycell 61

    Horizon bu çıtayı bi üste taşır bence ps5 bu haliyle bile bunları yapıyor demek bunun pro versiyonu falan çıkarsa 60-120 fpslerde cgi oyun deneyimi yaklaştı demek.

    pro gelsin 4k 60 fps fix olmalı. 30 fps falan artık olmuyor. zaten keşke iki model tanıtsalarda xbox gibi. bir ps5 birde ps5 pro. isteyen istediğini alsaydı

  • Arkadaşlar oyunu bitirenler kaç saatte bitiyor oyun acaba?Oyunu kiralayacagim da spoiler yemeden önceki sayfaları okumadım uzunluğunu merak ettim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • spartacus55 kullanıcısına yanıt

    oynayişa göre değişir hocam 18-20 saat diyelim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ratchet & Clank: Rift Apart | Ana Konu | PS5 Exclusive | Çıktı!
    Ratchet & Clank: Rift Apart | Ana Konu | PS5 Exclusive | Çıktı!




  • byvolcan kullanıcısına yanıt

    10 saatte platinlenen oyun nasıl 20 saatte bitiyor? :/


    Ratchet & Clank: Rift Apart | Ana Konu | PS5 Exclusive | Çıktı!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yav he he 10 saat :))


    önce oyna sonra yorum yap....


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • OnLiNe MaNaGeR kullanıcısına yanıt
    speed run falan yaparsan anca biter 9-10 saate yoksa imkansız

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • fatihsar kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle acilen böyle bir özelliğin gelmesi lazım

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • İlk defa bir oyunda deli gibi Türkçe dublaj aradım. Grafikler o kadar güzel ki sağı solu hayranlıkla incelemekten altyazıları okuyamıyorum :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TaKo -- 17 Haziran 2021; 3:34:50 >
  • Ratchet & Clank: Rift Apart version 1.001.003 release notes


    Çeviridir :


    • Geliştirilmiş genel oyun kararlılığı
    • Bir silah videosu oynatılmazsa oyuncuların takılması engellendi
    • Phantom kovalamaca sırasında oyuncunun takılıp kalabileceği bir sorunu ele aldı
    • Perçin'in çekiç olmadan ortaya çıkabileceği bir sorunu ele aldı
    • Meydan Okuma Modunda Zurpstone'ları topladıktan sonra Perçin'in takılıp kalabileceği bir sorunu ele aldı
    • Çeşitli ek düzeltmeler
    • Performans modlarında otomatik 120 Hz görüntü çıkışı devre dışı bırakıldı
    • Bu güncellemeden önce, sistem ayarlarında "120 Hz Çıkışı Etkinleştir" ayarlanmışsa, Performans RT veya Performans modunun kullanılması 120 Hz özellikli bir ekranı otomatik olarak algılar ve 120 Hz çıkış modunu kullanır. Bu, oyunun kare hızını değiştirmese de giriş gecikmesini ~8 ms kadar azalttı. Ancak, bu moda girildiğinde, bazı ekranlarda, oyunculara otomatik olarak empoze etmekten çekindiğimiz görsel uyumluluk sorunları ortaya çıktı. Gelecekteki bir güncellemede bu giriş gecikmesini azaltma özelliğini yeniden sunmanın yollarını araştırıyoruz.



    General Fixes & Polish


    • Improved general game stability
    • Prevented players from getting stuck if a weapon video does not play
    • Addressed an issue where the player could become stuck during the Phantom chase
    • Addressed an issue where Rivet could spawn without the hammer
    • Addressed an issue where Rivet could become stuck after collecting Zurpstones in Challenge Mode
    • Various additional fixes
    • Disabled automatic 120 Hz display output in Performance modes
    • Prior to this update, if "Enable 120 Hz Output" was set in the system settings, using the Performance RT or Performance mode would auto-detect a 120 Hz-capable display and use a 120 Hz output mode. While this did not change the game's frame rate, it did reduce input latency by ~8 ms. However, entering this mode introduced visual compatibility issues with some displays that we didn't feel comfortable imposing automatically on players. We're exploring ways to re-introduce this input latency reduction feature in a future update.


    Kaynak : https://support.insomniac.games/hc/en-us/articles/4403131131917-Version-1-001-003-Release-Notes





  • quote:

    Orijinalden alıntı: A r c h A n g e L.

    Ratchet & Clank: Rift Apart version 1.001.003 release notes


    Çeviridir :


    • Geliştirilmiş genel oyun kararlılığı
    • Bir silah videosu oynatılmazsa oyuncuların takılması engellendi
    • Phantom kovalamaca sırasında oyuncunun takılıp kalabileceği bir sorunu ele aldı
    • Perçin'in çekiç olmadan ortaya çıkabileceği bir sorunu ele aldı
    • Meydan Okuma Modunda Zurpstone'ları topladıktan sonra Perçin'in takılıp kalabileceği bir sorunu ele aldı
    • Çeşitli ek düzeltmeler
    • Performans modlarında otomatik 120 Hz görüntü çıkışı devre dışı bırakıldı
    • Bu güncellemeden önce, sistem ayarlarında "120 Hz Çıkışı Etkinleştir" ayarlanmışsa, Performans RT veya Performans modunun kullanılması 120 Hz özellikli bir ekranı otomatik olarak algılar ve 120 Hz çıkış modunu kullanır. Bu, oyunun kare hızını değiştirmese de giriş gecikmesini ~8 ms kadar azalttı. Ancak, bu moda girildiğinde, bazı ekranlarda, oyunculara otomatik olarak empoze etmekten çekindiğimiz görsel uyumluluk sorunları ortaya çıktı. Gelecekteki bir güncellemede bu giriş gecikmesini azaltma özelliğini yeniden sunmanın yollarını araştırıyoruz.



    General Fixes & Polish


    • Improved general game stability
    • Prevented players from getting stuck if a weapon video does not play
    • Addressed an issue where the player could become stuck during the Phantom chase
    • Addressed an issue where Rivet could spawn without the hammer
    • Addressed an issue where Rivet could become stuck after collecting Zurpstones in Challenge Mode
    • Various additional fixes
    • Disabled automatic 120 Hz display output in Performance modes
    • Prior to this update, if "Enable 120 Hz Output" was set in the system settings, using the Performance RT or Performance mode would auto-detect a 120 Hz-capable display and use a 120 Hz output mode. While this did not change the game's frame rate, it did reduce input latency by ~8 ms. However, entering this mode introduced visual compatibility issues with some displays that we didn't feel comfortable imposing automatically on players. We're exploring ways to re-introduce this input latency reduction feature in a future update.


    Kaynak : https://support.insomniac.games/hc/en-us/articles/4403131131917-Version-1-001-003-Release-Notes

    Hocam helal olsun :) Şu bölümde en takdir ettiğim, çalışkan üyelerin başında geliyorsun. Bir yerde editörlük yapmayıp, sırf keyfi bu kadar içerik paylaşıyorsanız diyecek laf yok. Bölümün sizi el üstünde tutması lazım :)





  • Hocam güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim. :) Beklentim hiç olmadı tamamen zevk alarak paylaşım yapıyorum. Zamanında Editörlük yapmıştım ama ara verdim. Oyunculuk sanırım içimize işlemiş her ne kadar yaş ilerlemiş olsa da. El üstünde tutulmak bize göre değil hocam. Bir teşekkür bazen her şeye bedel olabiliyor. :)


    @oyuncu11790

  • Ratchet & Clank: Ayrı Dünyalar Hakkında Bilmeniz Gerekenler


  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.