DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
%%% Rarlı dosya birleştirmede sorun. 'ARŞİV BULUNMADI' sorunu %%%
9
Cevap
0
Favori
1.179
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Tüm Forumlar >> İşletim Sistemleri ve Yazılımlar >> Yazılım Genel >> %%% Rarlı dosya birleştirmede sorun. 'ARŞİV BULUNMADI' sorunu %%%
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • 09 Mayıs 2008 10:02:01 Konu Sahibi
      Arkadaşlar bir yerlerden Lost oyunu buldum. Rarlı tek parça dosyaydı, Klasöre çıkarttım, aşağıdaki resimdeki gibi oldu. Sonra .rarlı parçalı dosyaları ayırdım ve "yeni klasör" oluşturup, buraya .iso dosyasını tek parça halinde çıkarttım. İsoyu da açmak için sağ tıklayp "klasöre çıkart" diyorum ama "ARŞİV BULUNMADI" diyor. İlk kez böyle bir sorunla karşılaştım, ne yapmalıyım ? Arkadaşlar lütfen yardımcı olun hdd de yer kalmadı :'(



      BİR DE 30. DOSYA VE SONRASI .RAR LI ŞEKİLDE GÖRÜNMÜYOR, SORUN BU MU ACABA, BİR ÇÖZÜM YOLU GÖSTERİN ARKADAŞLAR. :'(



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PoTemKiN_02 -- 9 Mayıs 2008; 18:10:58 >



      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      2 Not
      09 Mayıs 2008 15:15:17
      iso doyasını zaten rar ile açmayacaksın.. iso imaj dosyasıdır.. ya sanal bir sürücüye takarsın yada boş cd yada dvdye yazarsın.. yukarıdaki resimde de rar dosyalarının herhangi birine sağ tıklayıp açacaksın.. ikincisi rar simgesi olmayıpta sıralı giden dosyaları birbirinden ayırma.. yani 29 da bitmiş 30-31-32 diye gidiyo.. bu dosyaları başka klasörlere filan aktarma hepsi aynı klasörde kalsın çünkü arşivin bir parçası onlarda...
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      608 Mesaj
      09 Mayıs 2008 15:52:09
      herhangi bir dosyanın(rar lı olacak ) üstüne sağ tıklayıp buraya çıkart dersen dosyalar tek dosya olarak bütünleşir. yeni dosyayı alıp kalanı temizleyebilirsin. oyunu direk kurmak istiyorsan poweriso ,daemon tools gibi programlarla sanal sürücü oluşturup iso dosyasının konumunu göstererek ya da sürükle bırak yaparak dosyayı kurabilirsin. diğer yolla dosyayı cd/dvd ye yazdırıp cdrom dan yükleyebilirsin. nero kurulu ise dosyaya çift tıklama ile nero açılır. yazdırırsın. diğer türlü neroya ekleyerek dosya içeriği çalıştıralabilir şekilde cd ye yazılmaz. imaj halinde kalır. mutlaka çift tıklama ya da nero içinden imaj yazdır bölümü var. bu şekilde yazdırmalısın. poweriso da da imaj yazdırma var. fakat nero varsa hiç gerek yok.
      |
      |
      _____________________________

    • 09 Mayıs 2008 17:41:35 Konu Sahibi
      Şimdi arkadaşlar bu rarları birleştiğimde .iso adında bir dosya çıkıyor. Ama ben normalde iso dosyalarına sağ tıklayıp "klasöre çıkart" dediğimde tüm içeriği klasöre alıp .iso dosyasından kurtuluyordum. Oyunlarımı dvd ye .iso şeklinde yazdırmak istemiyorum, dosyalar ve klasörler şeklinde yazdırmak istiyorum.

      Let Down peki oyunumu nasıl klasör ve dosya şeklinde yazdırabilirim? Benim için bu çok önemli.
      |
      |
      _____________________________

    • 09 Mayıs 2008 17:45:10 Konu Sahibi
      Şimdi 7 gb. büyüklüğünde bir dosya daha indirdim, sağ tıklıyorum "klasöre çıkart" diyorum, "ARŞİV BULUNMADI" diyor. Napıcam ben ya :(
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      608 Mesaj
      09 Mayıs 2008 18:13:38
      iso dosyasını sanal sürücü oluşturmadan dosya klasör şeklinde göremezsin.bu konuda poweriso yu tavsiye ederim. ayarlardan yeni sürücü oluştur. daha sora Bilgisayarıma girdiğinde yeni cd/dvd ram eklenecek. içerisine iso dosyasını atarsan program okur içeriğini görebilirsin.
      |
      |
      _____________________________

    • 09 Mayıs 2008 18:26:29 Konu Sahibi
      Let down, teşekkür ediyorum öncelikle. İso buldum da program olarak trial versiyon, bunun ilacını da bulamıyorum p2p lerden :(
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      608 Mesaj
      09 Mayıs 2008 18:47:06
      hocam forum kuralları malum. pm de olmaz. düz yolda. google amca bu konuda herşeyi bilir. eminim himmetinden seni de esirgemez.
      |
      |
      _____________________________

    • 09 Mayıs 2008 19:50:07 Konu Sahibi
      Let down, sağol kardeşim beni de esirgemedi, hallettim, yani power iso adlı programı kurup, medya olmadan disk kalıbı oluştur diyoruz sağ tıklayarak yeni gelen cd sürücüsünün üzerine, sonra dosyamızı seçiyoruz ve içeriği görünüyor. Sonra o içeriği istersek klasöre çıkarıyoruz. Bunu niye yazdığıma gelince, belki başkalarıda aynı noktada takılır da yolu görsünler diye yazıyorum.
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      16973 Mesaj
      10 Ocak 2010 18:05:37
      @PoTemKiN_02
      Söylediğin yolla kurtardım , saolasın. 7 GB kurtuldu...
      |
      |
      _____________________________

Reklamlar
SEO
SEO
modasor
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,297
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.