İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar...

üyelik alalı henüz 1 gün 7 saat oldu...1024 kbps bağlantı hızım var. ilk gün 19 saat sonra 10 GB'ı doldurduğum uyarısı geldi (hemen açıklayıcı bir mail gönderdim ve bağlantı hızımla 24 saatte ancak 8-8,5 GB indirebileceğimden bahsettim...belki flashgettendir dedim ve İDM kullanmaya başladım...ikinci gün için 6 saat geçti ve 22 tane 100 MB partı tam olarak indirdim...Premium zondan kontrol ettiğimde, 6500 MB'lık trafik kaldığını, yani toplam 3500 MB kullanmış görünüyorum, ama öyle bir durum da yok ve imkansız...bu arada, mailime cevap gelmiş ve puanlarımı çevirebileceğimden, puan başına 15 MB kazanacağımdan, genel kurallarından vs. bahsetmiş...ne yapmalıyım ben???...her download 1,5 katı yazılıyor gibi bir durum var...

bu da gönderdikleri cevap:

NOT: Bunları yazarken, 20 dakikalığına indirmeyi duraklattım ve o süreçte 113 MB daha harcanmış

quote:

Hello,

we are sorry that you got the error message about the download limit.

Traffic management is necessary to keep the prices we have right now and the
    high download speeds we offer.

You have the possibility to convert your RapidPoints for additional traffic.
    Every point is worth 15 megabyte. The maximum amount of traffic which can be
    added to your account is displayed in your premium zone.

Please be aware that some download managers can cause more traffic than the
    actual file size.
    The reason is that our system and the download managers do not match.

Downloading with a web browser will not cause any unnecessary traffic.

Every Premium Account receives 10000 MB traffic volume each day.
    The maximum amount that can be collected is 50 GB.
    Once you have reached the limit you have to wait until 00:01 CET of the next
    day to receive the next 10000 MB. In certain circumstances your download
    volume can be overdrawn. In this case the overdrawn amount is subtracted from
    the next day credit.

Traffic Example:

Day 1 10000 MB New Account, no Downloads
    Day 2 20000 MB No Downloads
    Day 3 25000 MB 5000 MB has been downloaded
    Day 4 35000 MB No Downloads

With the link "View Logs" in the premium zone you can see how much you have
    downloaded on each day and from what IP-address.

If there are IP-addresses listed that you do not know, please change your
    password (and maybe your e-mail address) in the premium zone using the link
    "settings" and make sure that your computer and email-address are secure so
    nobody could access your RapidShare-account.

Best regards,

Support Team

RapidShare AG
    Gewerbestrasse 6
    6330 Cham
    Switzerland

Tel: +41 41 748 78 80
    Fax: +41 41 748 78 99

< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boldshark -- 9 Ekim 2008; 12:01:12 >

• up
  • up
  • selam rapid yeni sistem ile birlikte yeni bazı alavera dalaveraları da beraberinde saman altından yürütmekte.. ben de yeni premium üyelik aldım sayılır yani 1-2 hafta filan oluyor tam hatırlamıyorum gününü.. ama bu aldığım ilk premium hesap değil.. bir altı ay kadar önce yada biraz daha erken bir zaman içinde 6 aylık bir hesabım da kapanmıştı.. şimdi o süre zarfında premium üyeliğimi kullanırken karşılaştığım kota ile şimdiki kota kullanımı hakkında bir kaç şey söylicem..

Birincisi bir keresinde geçen premium üyelik aldığımda ki henüz yeni sisteme geçmemişlerdi o zaman bilgisayar bütün gün yani 24 saat aralıksız download işlemi yapmıştı.. 1024 sınırsız bağlantı ile.. sadece ve sadece 30dk. gibi bir süre download işlemine ara vermiştim.. ve o günün download miktarına raidden baktığımda 9 milyon bir küsür byte indirmiştim...yani 10 milyona ulaşamamıştı.. çünkü teorik olarakta ulaşması imkansızdır.. yani senide belirttiğin gibi 8,5GB gibi bir rakama ancak ulaşılabilir...

Ancak bugün yaptığım denemede sadece 20 saat download işleminde 12milyon byte kota limitine ulaşmışım.. halbuki bu teorik olarak imkansızdır... henüz yeni sisteme geçmeden önce nasl download yapıyorduysam şimdide aynı şekilde download yapıyorum ama o zaman ulaşmam imkansız olan değerlere çok rahat bir şekilde beni ulaştırıyor.. 23,5 saatte o zaman full download ile 10 milyana ancak yaklaşırken şimdi sadece 20 saatte 12 milyon byte'a ulaşıyorum.. bu çok saçma.. eğer dedikleri gibi flashget tarzı programlar bu şekilde bir şişirme yapıyor olsa idi bunu yeni sisteme geçtiklerinde mi yapmaya başladılar.. eski sistemde ikende ben flashget kullanıyordum ama hiç böyle birşeyle karşılaşmıyordum.. suçu direkt olarak başka yerlere atıyorlar halbuki değişen birşey yok sorunun nedeni kendileri... download programı kullanmayın diyorlar dolaylı yoldan..

forumda da rapid-share ile ilgili paylaşım topiğinde birileri flashgetin daha fazla kota kullandığını söylemişlerdi teoride biraz doğru olabilir ama bu benim yaşadıklarımı açıklayamaz... aynı programla ulaşamadığım değerlere şimdi nasıl ulaşıyorum.

bunun tek açıklaması var.. rapid üç kağıt yapıyor .. olay tamamen bundan ibaret...kim ne derse desin ama bu böyle ama mecbur katlancaz... yapcak birşey yok..

• Valla Batuist hocam, tam manasıyla derdime tercüman olmuşsun, kesinlikle bir dalavere var bu işte, çünkü ben de daha önce pkullandığım premium hesaplarda böyle bir sorunla karşılaşmadım...yeni sistem, gerçekten hile işi,...yani illa ki, tek tek, browser yoluyla download yapmamızı istiyorlar...1,5 saat kadar önce mail göndermiştim ve senin de yazdıklarınla bire bir örtüşüyor...bakalım, cevap bekliyorum şimdi...

İngilizcem yettiğince, resimler de ekleyerek sorunu anlatmaya çalıştım:

quote:

hello again,
    I read all you have writen, word by word...I am still very sure that, there is an error with counting system. I got another account on 10th June 2008 of which limit was 25 GB per five days and I used to download with flashget and there was no counting problem with it...its account name was 4989942 and password was NES****...Now, download limit is 10 GB per a day, it looks better; but not in my situation, because I can download only about 5-6 GB because of rapidshare's exceeding warning of 10 GB, and it is so funny I can do that with 1 Mbit/second (128 KB/s) connection in 18-19 hours...In practical, this connections' maximum avarage download ratio is 108-110 KB/s and 8-8,5 GB per 24 hours!!!

I had already changed the password before your reply, then I had the system scanned with up-to-date ESET Smart Security, Spyware Doctor and Spybot Search and Destroy...No trojan, spyware, malware, rootkit etc. was found; however I changed the password again (for the probability of stolen)...I checked "View Logs" menu and IP address; IP address is mine. And nobody use this account except of me and i use it only at home by my home connection which can provide only 108-110 KB/s...less, but not more....So, I repeat it again; it is impossible to download 10 GB in 18-19 hours with my connection speed!
    You pointed out that some download managers can cause more trafic than actual size. Maybe it is true, maybe it can download 150 MB in real when it shows 100 MB, but it is impossible to download 10 GB in 18 hours with my connection. Nobody can fill 3 litres of water in a 2 litres volumed bottle...this is the same thing; my connection speed never allowed more than 8.5 GB in a day and never allows! Furthermore, I uninstall flashget then set Internet Download Manager up; the problem was going on. Then, I closed this application and downloaded with using web browser; again the same problem...I download only one part which was 100 MB, but used trafic was seen 170 MB at rapidshare's premium page!
    Now look at the screensaves below; you will see the problem...I can download max. 6-6,5 MB per minutes with my connection speed. Please look at times and calculate the used traffic:

http://img100.imageshack.us/my.php?image=connectionspeedduringdoab2.jpg

This is my connection speed with premium account download with unlimited speed. %1 of 100 Mb/s, namely 1 Mb/s (128 KB/s) and as you see, it is close to %1 but not more and it is equal to the speed that I mentioned (108-110 KB/s)

http://img100.imageshack.us/my.php?image=rapid1copyiu3.jpg

http://img100.imageshack.us/my.php?image=rapid2copyfe1.jpg

as you see, the download ratio is 41 MB in 1 minute and 8 seconds instead of 7.5 MB

http://img100.imageshack.us/my.php?image=rapid5copypf7.jpg

http://img100.imageshack.us/my.php?image=rapid6copyec8.jpg

http://img100.imageshack.us/my.php?image=rapid7copyox9.jpg

and here, 279 MB download in 27 minutes and 10 seconds, instead of 178 MB (normally 178 MB with my connection speed of 6,5 MB per minutes maximum)...and about 300 MB in about 40 minutes however I limited download speed to 60 KB/s during this process (because I was uploading these pictures)...in normal, it must be about 240-260 MB in 40 minutes with full download speed (128 KB/s), but as you see, the trafic is seen as 300 MB also with limited speed (60 KB/s)...

I started second days downloads today at 01:00 by your time (02:00 in Turkey), I did not download anything about 4 hours totally and now it is 20:32 by your time and left traffic seems 1600 MB...namelly 8400 MB downloads in 16.5 hours...It is IMPOSSIBLE with my connection speed!!! It can be downloaded almost in 24 hours...There is an error with your counting system. I don't know if your system always count as the examples above or this is my bad luck; but I am sure there was no error with my last account which I bought in 10th June 2008...

For this new account, first 2 days mistakes are not problem for me; but I don't want to struggle with this ploblem for next 88 days more!

Please deal with this problem in earnest... I do not want to use free acount after 9 pm however I have 10 GB limit and my connection speed is not able to exceed it!

< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boldshark -- 9 Ekim 2008; 23:24:03 >

• niahyet, sorunun çözümüne yönelik bir cevap geldi

quote:

Hello,

please note that if you are using a download manager that makes split or multi
    thread downloads the traffic may fallout higher.
    The reason for this is that these programs are not adapted properly to our
    system. By splitting the one single download thread into multiple download
    steams the speed can be boosted, this will although result in multiple
    requests of the same data. Since our system only counts the traffic which was
    physically sent from our servers, this will lead to an over count, as it was
    requested by the program.

We suggest to check the settings of your download manager. You should download
    the files in only one part.
    Please note that the downloads from RapidShare.com work with third party
    download tools, but we do not support them.

Downloading with a web browser will not cause any unnecessary traffic.

We suggest to download/upload with our RSM. The program allows premium users
    to download and upload files with a size of 2000 MB per file.
    Free users can only use this program for uploading and still have the 100 MB
    limit for uploads.
    The download can be found with this link:

http://rapidshare.com/rsm.html

Please note that the language can be changed in the programs options to
    English or German, please ask our support
    if you have any questions.

Best regards,

Support Team

RapidShare AG
    Gewerbestrasse 6
    6330 Cham
    Switzerland

Tel: +41 41 748 78 80
    Fax: +41 41 748 78 99

Bu mail, aslında gece geldi ama deneyip emin olmadan, buraya cevap yazmak istemedim...

Aslında, o kadar sürede, öylesine şişik miktarda download yapamayacağımız konusunda haklıyız, ancak rapidin hesaplama sistemiyle ilgili bir sorun var...download yöneticisi yazılımlarla indirme yaparken, her bir dosya için birden fazla (flashget'te normali 5 bağlantı) bağlantı aldığımızda, kotamız bu şekilde şişebiliyormuş....site manager bölümünden ayar yaptım ve her bir dosya için tek bir bağlantı olacak şekilde ayarladım [doğrudan yaparsak ve F4'e bastığımızda gelen pencerede de aynı ayarı saparsak; yine de her dosya için 5 bağlantı kurmaya devam ediyor....download listesindeki tüm linkleri ve site yöneticisi bölümünde tanımladığımız siteyi sildikten sonra, tekrar site ismi ve şifreyi yazıp, bu kez her dosya için tek bağlantı olacak şekilde ayarlayıp, sonrasında içeri attığımız link için F4'e basıp orada da tek bir bağlantı için ayarladıktan sonra, sorun kalmıyor ve her dosyayı tek bağlantıyla indiriyor]

Geceden beri takipteyim; sorun ortadan kalktı diyebilirim

6,5 saatte, 3000 MB download yazmış görünüyorum. Normalde bu, mümkün değil...nasıl 4,37 GB'lık DVD'lerin üzerinde 4,7 GB yazıyorsa ve hileye başburuyorlarsa, aynı şeyi rapidin de yaptığını düşünürsek; yakın bir değer ortaya çıkıyor...

3000000000 Bayt= 2861 MB [3000000000/1024/1024]

• rapiddeki yetkili vatandaş maalesef soruna uydurulmuş bir kılıf hazırlayarak cevap yazmış... Resmen soruna bahane uydurulmuş durumda.. O zaman onlara şunu sormak lazım.. Neden eski sistemde böyle bir problem yoktu.. Neden o zaman bu download managerlar kotayı şişirmiyorlardı da ne zamanki 25GB olan kotayı 50'ye çıkardıktan sonra şişirmeye başladılar??? O zaman da serverları destek vermiyordu bu programlara... Boşyere sallamasınlar.. dediğin gibi 2 litre su ile 3 litrelik şişe dolmaz.. download managerlar kafasından veri mi uyduruyorlar?? benim bildiğim %10-15 kadar bir başlık verisi taşır her bir blok veri... o da zaten 128KB/s yerine neden 106 ile download yaptığımızı gösterir. bizim bütün hesaplarımızda zaten 106KB/s üzerinden...

Rapid herhalükarda üç kağıt yapıyor.. o zaman eski sistemde neden bu tür problemleri yaşamadığımızı söylesinler??? biz download şeklimizi değiştirmedik o zaman nasıl download yapıyorsak şimdide aynı şekilde yapıyoruz...

Bende genelde tek dosyayı 10 parça halinde indirirdim.. en iyisi şimdi on dosyayı tek parça halinde indirmek ama bunlar alışmış üç kağıda yine şişecek kota biliyorum içime doğuyor neyse en azından kota 50GB da onu şişiriyorlar ya 25GB olsaydı da onu şişirselerdi daha kötü olurdu...

• quote:

Orjinalden alıntı: Eh®imeN

http://forum.donanimhaber.com/m_20416471/mpage_40/tm.htm

cevap gelmiş mi? hayır.... o zaman mesele yok

Batuist, kesinlikle katılıyorum
  • Ana konudan devam....
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.