Slm, babama topladığım makinanın özellikleri xp 1700+@2000+ voltajsız(133x12.5) 42derece normal kullanım Msi KT2 combo 256ddr pc2100 Oem (auto-auto-auto-2.5 default) Gf2 Mx400 tornado (200/166@250/200 7/24) Şimdi bu makinanın ram zamanlarını 5-2-2-2 Dımm volt 2.6 yapıyorum makina gayet güzel hiç sorun çıkarmadan çalışıyor. Fakat CS ye girdiğimde ekran kartı acayip görüntüler veriyor.
Normal mi acaba?
ramlari marcomdan m.tech ömür boyu garanti diye aldım(büyük ihtimal Twinmoss gelir diye ahmin etmiştim ama Fly diye bir marka geldi bende sesimi çıkarmadım nede olsa sudan ucuz diye.. :)
Sorun sadece cs'de mi?
Hyr opengl in olduğu heryerde aynı problem oluyor.Şimdi ram zamanlamlarını değitirdim 5-2-2-2.5 kısacası CAS 2 olunca bu problemi yapıyor..
Ben ram zamanlamalarından olduğunu anlıyınca fazla uzatmadan ram zamanlarını eski haline getirdim yani sadece opengl de olduğunu biliyorum.
<blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by chn</i> <br />babama topladığım makinanın özellikleri .... Fakat CS ye girdiğimde ekran kartı acayip görüntüler veriyor. <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'> konu ile alakasız kaçacak ama, kafama takılan bir konu var;
baban CS oynuyor ise makinasını kendisi toplamalıydı. baban CS oynayacak kadar genç ise sen makina toplayacak yaşa gelmemiş olmalıydın. sen makina toplayacak yaşta isen babanın CSyi bilmemesi gerekirdi. cevap her ne olursa olsun, ya seni ya babanı tebrik edeceğim.
soru: benim topladığım makina ile babam CS oynarken ekran kartı acayip görüntüler veriyorsa, benle babamın yaşlarımız toplamı kaçtır?
Babam cs oynuo dememıskı babama makıne topladım o makıneyle cs ye gırıyorum demıs sanırım
konu ile alakasız kaçacak ama, kafama takılan bir konu var;
baban CS oynuyor ise makinasını kendisi toplamalıydı. baban CS oynayacak kadar genç ise sen makina toplayacak yaşa gelmemiş olmalıydın. sen makina toplayacak yaşta isen babanın CSyi bilmemesi gerekirdi. cevap her ne olursa olsun, ya seni ya babanı tebrik edeceğim.
soru: benim topladığım makina ile babam CS oynarken ekran kartı acayip görüntüler veriyorsa, benle babamın yaşlarımız toplamı kaçtır?
2pac kardeşim doğru anlamış.Bende seni tebirik etmek istiyorum sende çok iyi geyik yamışın[lamer]
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme