Şimdi Ara

Ram İadesi Kabul Edilmiyor Mu?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.858
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba. Hepsiburada'dan dizüstü bilgisayarım için almış olduğum RAMi, nasıl olduysa gafletime geldi, bilgisayarın 1.35 V desteklemesi, RAM'in de 1.5 V olması nedeniyle uyumsuz olduğu gerekçesiyle iade ettim. Bunu yaparken de elbette Cayma Hakkı kapsamına girmeyen süreçleri ve koşulları inceleyerek iademi yaptım. Ancak Ram paketinin açıldığı gerekçesiyle iadem reddedildi.

    Hepsiburada Cayma Hakkı kapsamına girmeyen, paketi açılmış ürünlerle ilgili şu şart yazılmış;

    7.Aşağıdaki ürünlerde cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır:
    · Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan (iç çamaşırı, mayo, kozmetik, kulaklık vb) ürünler iade alınamamaktadır.
    · Her türlü yazılım ve programlar
    · DVD, VCD, CD ve kasetler
    · Bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit v.b)
    · Telefon kontör siparişleri

    Görüldüğü üzere bilgisayar ile ilgili olarak "Bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri(toner, kartuş, şerit vb.)"nin iade alınamayacağı söylenmiş, RAM, İşlemci, Ekran Kartı gibi elektronik aksamda iade alınamayacağına dair bir ibarede bulunulmamıştır.

    Taraflarına tekrardan dönüş yaparak durumumu izah ettim, konuya cevap veremediler ve üst merciye ileteceklerini ifade ettiler. Nasıl bir açıklama getireceklerini merakla bekliyorum.

    Sizlerden de benzer süreç yaşayan oldu mu? Cayma Hakkına göre sizce ben haksız mıyım, olumsuz bir yanıt gelirse Tüketici Hakları'na başvurursam birşey elde edebilir miyim? İade alınmama durumu sadece RAM için mi geçerli, atıyorum 3000 küsür liraya bir ekran kartı aldık ve onu da iade etmek istedik edemiyor muyuz?



  • Konu ile ilgili gelişme var mı?
  • Sanırım iadeyi alan personelle alakalı. Daha önce Hepsiburada'dan ddr3l yerine ddr3 ram almıştım. Bozuk diyerek iade gönderdiğimde almışlardı. Daha önce ölü pikseli olan ve Windows yüklenirken mavi ekran veren laptopu da sıkıntı yaşamadan iade ettim ama hiç beğenmedim diyerek sorunsuz, pahalı bir bilgisayar bileşeni iade etmeye kalkışmadım.

    Edit:
    Mesaj tarihini şimdi gördüm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eshnud -- 17 Haziran 2017; 15:6:2 >
  • Hayır arkadaşlar RAM elimde patladı, tüketici hakem heyeti ile de uğraşamadım çok yoğun çalışıyorum, bu ş.fsizler de zaten tüketici uğraşamaz, yanımıza kar kalır zihniyetiyle böyle davranıyorlar. Ama bir daha Hepsiburada mı?..........TÖVBE!
  • Kötü olmuş. Üzüldüm. Neyazıkki öyle kimse hakkını bilmiyor ve uğraşmıyor diye istediklerini yapıyorlar. İtiraz etmeye kalkarsan da ben koskoca şirketim senden iyi bilirim yapamzsın (Şu sözleşmenin şu maddesinde böyle diyor. Bunu kabul ederek aldın. ...) diye yıldırmaya çalışıyorlar. İşin doğrusunu THH bilir. İstersen işin peşini bırakma. Henüz zaman aşımına uğramamıştır. Telefonla arayıp danışabiliyorsun diye biliyorum. Bazı THH'leri faks numaralarını da veriyor. Belki faksla da başvuru yapabilirsin. Faksla başvuru ile ilgili herhangibi bir şey bulamadım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.