Şimdi Ara

RADYO FENOMEN'DE ÇALAN PARÇA İSİMLERİ ? (644. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
19.430
Cevap
163
Favori
1.663.645
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
3 oy
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JDaniels

    2 ricam olacak, ilkinde lirikler biraz sonradan geliyor,diğerini ortada yakaladım zaten, yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden çok teşekkürler

    http://www65.zippyshare.com/v/83028782/file.html
    http://www63.zippyshare.com/v/12398081/file.html

    1. Şarkı : Despina Vandi - Geia
    2. Şarkı : Ocean's Four Feat Adam Clay - Beautiful Life
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratonline

    quote:

    Orijinalden alıntı: JDaniels

    2 ricam olacak, ilkinde lirikler biraz sonradan geliyor,diğerini ortada yakaladım zaten, yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden çok teşekkürler

    http://www65.zippyshare.com/v/83028782/file.html
    http://www63.zippyshare.com/v/12398081/file.html

    1. Şarkı : Despina Vandi - Geia
    2. Şarkı : Ocean's Four Feat Adam Clay - Beautiful Life

    Hocam nasıl teşekkür edeceğimi bilemedim, çok sağolun
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JDaniels

    quote:

    Orijinalden alıntı: muratonline

    quote:

    Orijinalden alıntı: JDaniels

    2 ricam olacak, ilkinde lirikler biraz sonradan geliyor,diğerini ortada yakaladım zaten, yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden çok teşekkürler

    http://www65.zippyshare.com/v/83028782/file.html
    http://www63.zippyshare.com/v/12398081/file.html

    1. Şarkı : Despina Vandi - Geia
    2. Şarkı : Ocean's Four Feat Adam Clay - Beautiful Life

    Hocam nasıl teşekkür edeceğimi bilemedim, çok sağolun

    Rica ederim keyifle dinleyin
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JackGhosen

    Forumu en çok ban yiyen adamı oldum iyi mi !

    Hayırdır hocam bayadır yoktun neden ban yediniz tabi sormamda bir sakınca yoksa..
    _____________________________
  • Az önce fenomende bir şarkı çaldı bir kısmında 2-3 kere only magic gibi brişey diyordu bilen var mı?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smtd1

    quote:

    Orijinalden alıntı: JackGhosen

    Forumu en çok ban yiyen adamı oldum iyi mi !

    Hayırdır hocam bayadır yoktun neden ban yediniz tabi sormamda bir sakınca yoksa..

    Ya adamların bana garezi var ya da biri hesabımın şifresini biliyor.

    Sürekli küfürlü içerikten ban yiyorum




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JackGhosen -- 12 Ağustos 2012; 20:38:47 >
    _____________________________
  • @Runaway

    Bir şarkının 320 kbps'liğini arıyordun hocam bulabildin mi ?

    Önceden hazırladım ama ban yediğim için ulaşamadım, bulamadıysan özelden yaz
    _____________________________
  • Merhaba arkadaşlar bu şarkının adı nedri romanya ama ne olduğun bulamadım edward maya ya çok benziyor:) rodi mood da kıyafet baarken çalmıştır bende hemen kayıt ettim tlefelona :) linkler aşağıda

    http://www20.zippyshare.com/v/35356740/file.html
    http://www20.zippyshare.com/v/93911712/file.html
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By JoKer757575

    Merhaba arkadaşlar bu şarkının adı nedri romanya ama ne olduğun bulamadım edward maya ya çok benziyor:) rodi mood da kıyafet baarken çalmıştır bende hemen kayıt ettim tlefelona :) linkler aşağıda

    http://www20.zippyshare.com/v/35356740/file.html
    http://www20.zippyshare.com/v/93911712/file.html


    Adrian Sina feat. Sandra N - Angel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sadraazam
    Az önce fenomende bir şarkı çaldı bir kısmında 2-3 kere only magic gibi brişey diyordu bilen var mı?

    David Guetta - I Can Only Imagine ft. Chris Brown, Lil Wayne olabilir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emmpati

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sadraazam
    Az önce fenomende bir şarkı çaldı bir kısmında 2-3 kere only magic gibi brişey diyordu bilen var mı?

    David Guetta - I Can Only Imagine ft. Chris Brown, Lil Wayne olabilir mi?

    Evet o dostum teşekkür ederim :)
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smtd1

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kefalci

    quote:

    Orijinalden alıntı: smtd1

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kefalci

    Yeni şarkım:In your head,in your head Mohombi Mohombi!
    Gülmekten öldüm ya

    "Jay Sean - I'm All Yours ft. Pitbull"

    Deli misin ya Jay Sean'la ne alakası var.Şarkının adı ''In your head''. Mohombi söylüyor.

    Bende yeni şarkım bu diyorum ne var

    Pardon o zaman
    _____________________________
    ''Hep ileriye giden insan ölüme giden insandır. Zaman zaman arkana dönüp bakmazsan yaşayamazsın.'' -Maksim Gorki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kefalci

    quote:

    Orijinalden alıntı: smtd1

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kefalci

    quote:

    Orijinalden alıntı: smtd1

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kefalci

    Yeni şarkım:In your head,in your head Mohombi Mohombi!
    Gülmekten öldüm ya

    "Jay Sean - I'm All Yours ft. Pitbull"

    Deli misin ya Jay Sean'la ne alakası var.Şarkının adı ''In your head''. Mohombi söylüyor.

    Bende yeni şarkım bu diyorum ne var

    Pardon o zaman

    Sıradaki parçaya da bak Favorilerimden..
    _____________________________
  • Parça budur!

    _____________________________
  • bayan söylüyo içinde far away geçiyo yeni bir sarkı 2012 yada 11

    BULDUM




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Creativeflo -- 13 Ağustos 2012; 13:40:23 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • http://www21.zippyshare.com/v/99528652/file.html Rusça tarzı bi şarkıydı..
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haayakee

    http://www21.zippyshare.com/v/99528652/file.html Rusça tarzı bi şarkıydı..


    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *Mr.BlackMask*

    bayan söylüyo içinde far away geçiyo yeni bir sarkı 2012 yada 11

    BULDUM




    David Guetta - Titanium
  • 2-3gün önce dinledim bende fenomende ama tamamen uçtu şarkının sözleri aklımdan sadece sertap erenerin bi şarkısının melodisi kullanılıyodu nakaratta.ye ye li bişey geçiodu yine nakaratta
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sound_of_silence!

    2-3gün önce dinledim bende fenomende ama tamamen uçtu şarkının sözleri aklımdan sadece sertap erenerin bi şarkısının melodisi kullanılıyodu nakaratta.ye ye li bişey geçiodu yine nakaratta

    Ye ye kısmından bu aklıma geldi..

    "In Grid - Le Dragueur (Fedo Mora Radio Edit)"
    _____________________________
  • 
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.