Şimdi Ara

RADYO FENOMEN'DE ÇALAN PARÇA İSİMLERİ ? (311. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19.430
Cevap
163
Favori
1.663.577
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
3 oy
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: castraelectro

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lejon

    Merhaba arkadaşlar,ben bir şarkıyı arıyorum.Saçma sapan bir tanım yapıcam size umarım bulabilirsiniz,tanımımı mazur görün.

    Bir bayan söylüyor ve fenomende bu aralar nadir duyduğum bir şarkı.

    Şarkıya ilk girişte sanırım "Memories of you..." diye başlıyor,hakreketli bir şarkı.

    Umarım bulabilirsiniz çünkü radyoda çıkmasını beklemekten sıkıldım

    Radio Killer-Lonely heart budur.

    Alıntıları Göster
    http://www.upload.gen.tr/d.php/www/qrs66nd5/Kaydet001.amr.html

    Arkadaşlar muhakkak duymuşsunuzdur bunu,ama şarkı kime ait bi türlü bulamadım,yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: [ QzMéN ]

    http://www.upload.gen.tr/d.php/www/qrs66nd5/Kaydet001.amr.html

    Arkadaşlar muhakkak duymuşsunuzdur bunu,ama şarkı kime ait bi türlü bulamadım,yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler

    Alexandra Stan - Get Back
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .Runaway.

    quote:

    Orijinalden alıntı: [ QzMéN ]

    http://www.upload.gen.tr/d.php/www/qrs66nd5/Kaydet001.amr.html

    Arkadaşlar muhakkak duymuşsunuzdur bunu,ama şarkı kime ait bi türlü bulamadım,yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler

    Alexandra Stan - Get Back

    Sağol hocam tuttuğun altın olsun
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: [ QzMéN ]

    quote:

    Orijinalden alıntı: .Runaway.

    quote:

    Orijinalden alıntı: [ QzMéN ]

    http://www.upload.gen.tr/d.php/www/qrs66nd5/Kaydet001.amr.html

    Arkadaşlar muhakkak duymuşsunuzdur bunu,ama şarkı kime ait bi türlü bulamadım,yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler

    Alexandra Stan - Get Back

    Sağol hocam tuttuğun altın olsun



    Rica ederim keyifle dinle.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aly58

    Arkadaşlar az önce TV'de duydum bu şarkıyı bi adam "nan nenın nenın nanna" diyordu orasını duydum sadece çok güzel geldi kulağıma bende kendim belki hatırlarsınız diye ses kaydı yaptım orasını :D Bulursanız çok sevinirim :(

    http://hotfile.com/dl/130252260/ac8719f/nananan.wav.html

    Alıntıları Göster
    fenomende çalıyor nakaratı labson baby diyor yanlış duymadıysam slow bayan söylüyor bir zahmet bilen varsa yazıversin 1 haftadır arıyorum

    http://www.4shared.com/audio/dWznMT6n/record.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onur[CrZy] -- 22 Eylül 2011; 22:08:18 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onur[CrZy]

    fenomende çalıyor nakaratı labson baby diyor yanlış duymadıysam slow bayan söylüyor bir zahmet bilen varsa yazıversin 1 haftadır arıyorum

    http://www.4shared.com/audio/dWznMT6n/record.html

    Alıntıları Göster
    she is burning dance gibi bişiler söylüyorr teşekkürler
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alb@tros

    she is burning dance gibi bişiler söylüyorr teşekkürler

    Sean Kingston-Fire Burning



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi castraelectro -- 22 Eylül 2011; 22:59:22 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onur[CrZy]

    fenomende çalıyor nakaratı labson baby diyor yanlış duymadıysam slow bayan söylüyor bir zahmet bilen varsa yazıversin 1 haftadır arıyorum

    http://www.4shared.com/audio/dWznMT6n/record.html

    Selena Gomez & the Scene - Love You Like a Love Song
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ReservoirDogs

    Selamun aleyküm herkeze.

    Benimde aradağım bir kaç şarkı var.

    1- Radyo fenomende ara ara çalan enstüremantel bir parça var adı nedir sanırım hafiften el mariachi parçası tınısı var enstürümanlarda.

    2-Shakiranın gyspy şarkısının değişik bir enstümansal hava ile çalınanı var onun adı nedir ?

    Teşekkürler.




    1-http://www.youtube.com/watch?v=Kbm5zA2a5Ss&feature=share

    2 -http://www.youtube.com/watch?v=c5nxfT4BtRE



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ReservoirDogs -- 23 Eylül 2011; 1:02:41 >
    _____________________________
    92/3

    Bitermi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ReservoirDogs

    quote:

    Orijinalden alıntı: ReservoirDogs

    Selamun aleyküm herkeze.

    Benimde aradağım bir kaç şarkı var.

    1- Radyo fenomende ara ara çalan enstüremantel bir parça var adı nedir sanırım hafiften el mariachi parçası tınısı var enstürümanlarda.

    2-Shakiranın gyspy şarkısının değişik bir enstümansal hava ile çalınanı var onun adı nedir ?

    Teşekkürler.




    1-http://www.youtube.com/watch?v=Kbm5zA2a5Ss&feature=share

    2 -http://www.youtube.com/watch?v=c5nxfT4BtRE

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar bende dün duydum bir bayandan geçen sayfaları aradım ama bulamadım o şarkıyı. Sürekli vaaay vaaay falan diyor ama sözlerini tam olarak anlayamıyorum.Yardımcı olursanız sevinirim
    _____________________________
    2012 Merida Matts TFS 300d
  • quote:

    Orijinalden alıntı: operator11

    arkadaşlar bende dün duydum bir bayandan geçen sayfaları aradım ama bulamadım o şarkıyı. Sürekli vaaay vaaay falan diyor ama sözlerini tam olarak anlayamıyorum.Yardımcı olursanız sevinirim

    Ian Carey - Keep on Rising ?
    _____________________________
  • Arkadaşlar uzun suredir arıyorum bu şarkıyı

    2 kız söylüyor gitar eşliginde italyanca olucak şarkı bi yerinde FELİCİ CORO NORO ORE diye bişey soyluyor hızlıca soyledikleri icin bulamadım şarkıyı bi turlu bulan olursa minnettar olucam
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: roller4030

    Arkadaşlar uzun suredir arıyorum bu şarkıyı

    2 kız söylüyor gitar eşliginde italyanca olucak şarkı bi yerinde FELİCİ CORO NORO ORE diye bişey soyluyor hızlıca soyledikleri icin bulamadım şarkıyı bi turlu bulan olursa minnettar olucam

    Aylin Prandi - 24000 Baci
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .Runaway.

    quote:

    Orijinalden alıntı: roller4030

    Arkadaşlar uzun suredir arıyorum bu şarkıyı

    2 kız söylüyor gitar eşliginde italyanca olucak şarkı bi yerinde FELİCİ CORO NORO ORE diye bişey soyluyor hızlıca soyledikleri icin bulamadım şarkıyı bi turlu bulan olursa minnettar olucam

    Aylin Prandi - 24000 Baci

    Alıntıları Göster
    dostum cok sagol direk buldun parcayı :D
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: roller4030

    dostum cok sagol direk buldun parcayı :D

    Alıntıları Göster
    Rica ederim keyifle dinle hocam.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .Runaway.

    quote:

    Orijinalden alıntı: operator11

    arkadaşlar bende dün duydum bir bayandan geçen sayfaları aradım ama bulamadım o şarkıyı. Sürekli vaaay vaaay falan diyor ama sözlerini tam olarak anlayamıyorum.Yardımcı olursanız sevinirim

    Ian Carey - Keep on Rising ?

    Çok saol hocam aynen budur. Teşekkür ettim.
    _____________________________
    2012 Merida Matts TFS 300d
  • quote:

    Orijinalden alıntı: operator11

    quote:

    Orijinalden alıntı: .Runaway.

    quote:

    Orijinalden alıntı: operator11

    arkadaşlar bende dün duydum bir bayandan geçen sayfaları aradım ama bulamadım o şarkıyı. Sürekli vaaay vaaay falan diyor ama sözlerini tam olarak anlayamıyorum.Yardımcı olursanız sevinirim

    Ian Carey - Keep on Rising ?

    Çok saol hocam aynen budur. Teşekkür ettim.

    Alıntıları Göster
    http://www.4shared.com/audio/gjeI8CEd/1_online.html
    http://www.4shared.com/audio/eEtHGqE8/2_online.html

    Arkadaşlar bu şarkının ismini bilen varsa yardımcı olabilir mi? Teşekkürler.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: operator11

    quote:

    Orijinalden alıntı: .Runaway.

    quote:

    Orijinalden alıntı: operator11

    arkadaşlar bende dün duydum bir bayandan geçen sayfaları aradım ama bulamadım o şarkıyı. Sürekli vaaay vaaay falan diyor ama sözlerini tam olarak anlayamıyorum.Yardımcı olursanız sevinirim

    Ian Carey - Keep on Rising ?

    Çok saol hocam aynen budur. Teşekkür ettim.

    Rica ederim keyifle dinleyin.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: statikler82

    http://www.4shared.com/audio/gjeI8CEd/1_online.html
    http://www.4shared.com/audio/eEtHGqE8/2_online.html

    Arkadaşlar bu şarkının ismini bilen varsa yardımcı olabilir mi? Teşekkürler.

    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratonline

    quote:

    Orijinalden alıntı: statikler82

    http://www.4shared.com/audio/gjeI8CEd/1_online.html
    http://www.4shared.com/audio/eEtHGqE8/2_online.html

    Arkadaşlar bu şarkının ismini bilen varsa yardımcı olabilir mi? Teşekkürler.



    Alıntıları Göster
    ARKADAŞLAR BİRAZ DEĞİL ÇOK ZOR OLACAK BİLİYORUM FAKAT AFFOLA RADYO FENOMENDE AKŞAM 8 CİVARI 2 GÜN ÜST ÜSTE DUYDUĞUM BİR PARÇA VAR. İNANIN NAKARATI BİLE AKLIMA GELMİYOR ŞUAN FAKAT BAYAN SÖYLÜYOR BİRAZ ELEKTRONİK SES GİBİ HİNT MÜZİĞİ GİBİ FİLAN İLK DEFA DUYDUM. BU KONUDA YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM
    _____________________________
  • 
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.