Şimdi Ara

RADYO FENOMEN'DE ÇALAN PARÇA İSİMLERİ ? (156. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19.430
Cevap
163
Favori
1.663.510
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
3 oy
Giriş
Mesaj
  • sessiz_yalın

    Keyifle dinle
    _____________________________
    EXCLUSIVE Hits CONJURE
  • _____________________________
    FreeDoom
    Somebody Else's Lover
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sessiz_yalın
    Bu şarkıları bilen var mı ?
    1-http://www54.zippyshare.com/v/35130426/file.html
    2-http://www54.zippyshare.com/v/65293312/file.html
    3-http://www54.zippyshare.com/v/23129487/file.html
    4-http://www54.zippyshare.com/v/19528359/file.html
    5-http://www54.zippyshare.com/v/35750987/file.html
    Teşekkürler...

    1.Paul johnson-get get down
    2.
    3.
    4.Will Smith-gettin jiggy with it
    5.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi castraelectro -- 30 Nisan 2011; 22:01:52 >
    _____________________________
  • @castraelectro
    @electronics
    @noble

    Teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FreeDoom -- 1 Mayıs 2011; 17:56:26 >
    _____________________________
    FreeDoom
    Somebody Else's Lover
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sessiz_yalın

    Bu şarkıları bilen var mı ?
    1-http://www54.zippyshare.com/v/35130426/file.html
    2-http://www54.zippyshare.com/v/65293312/file.html
    3-http://www54.zippyshare.com/v/23129487/file.html
    4-http://www54.zippyshare.com/v/19528359/file.html
    5-http://www54.zippyshare.com/v/35750987/file.html
    Teşekkürler...


    2- ?
    3- Mike Candys feat Jack Holiday - La Serenissima
    5- ?
    _____________________________
  • _____________________________
  • Arkadaşlar bi şarkı arıyorum, bikere radyoda denk gelmiştim..

    English man in newyork şarkısını düşünün onun cover'ı sanki;

    Sanırım italyanca söyleniyor, söyleyen erkek.. I'm italian, I'm italian falan diyor sonraki sözler italyanca sanırım.. Bilen varsa ve söylerse çok sevinirim teşekkürler
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PVH

    Arkadaşlar bi şarkı arıyorum, bikere radyoda denk gelmiştim..

    English man in newyork şarkısını düşünün onun cover'ı sanki;

    Sanırım italyanca söyleniyor, söyleyen erkek.. I'm italian, I'm italian falan diyor sonraki sözler italyanca sanırım.. Bilen varsa ve söylerse çok sevinirim teşekkürler



    PH Electro - Englishman In New York
    _____________________________

  • Benimde Bir Şarkım Var Şarkı Full Ama İsmi Yok


    http://www.sharebeast.com/smkbiqh44mpb


    Sessiz Yalın Ayıptır Sorması Nasıl Beceriyorsun Bu Benim Çocukluğumun Şarkılarını Bulmayı...Fenomende Çalmazlar Bunları Artık, Nostalji Kuşağında Bile



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GHQSEN -- 1 Mayıs 2011; 10:25:38 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GHQSEN

    Benimde Bir Şarkım Var Şarkı Full Ama İsmi Yok


    http://www.sharebeast.com/smkbiqh44mpb


    Sessiz Yalın Ayıptır Sorması Nasıl Beceriyorsun Bu Benim Çocukluğumun Şarkılarını Bulmayı...Fenomende Çalmazlar Bunları Artık, Nostalji Kuşağında Bile

    şarkıda güzelmiş yani bulan olursa bende memnun olurum.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GHQSEN

    Benimde Bir Şarkım Var Şarkı Full Ama İsmi Yok


    http://www.sharebeast.com/smkbiqh44mpb


    Sessiz Yalın Ayıptır Sorması Nasıl Beceriyorsun Bu Benim Çocukluğumun Şarkılarını Bulmayı...Fenomende Çalmazlar Bunları Artık, Nostalji Kuşağında Bile

    Valla ben bütün gün radyo dinleyen biriyim. Okuldan çıkıp laptopun başına geçiyorum ve radyoyu açıyorum. Hoşuna giden şarkı olursa da hemen kaydediyorum. Sonra da foruma koyuyorum tabi sizde beni kırmayıp şarkıların isimlerini buluyorsunuz. Kocaman teşekkür ediyorum. Sağolun
    _____________________________
    FreeDoom
    Somebody Else's Lover
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GHQSEN


    Benimde Bir Şarkım Var Şarkı Full Ama İsmi Yok


    http://www.sharebeast.com/smkbiqh44mpb


    Sessiz Yalın Ayıptır Sorması Nasıl Beceriyorsun Bu Benim Çocukluğumun Şarkılarını Bulmayı...Fenomende Çalmazlar Bunları Artık, Nostalji Kuşağında Bile

    Everybody Dance (Roma Kenga Radio Edit) - Gravitonas & Roma Kenga
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noble

    quote:

    Orijinalden alıntı: GHQSEN


    Benimde Bir Şarkım Var Şarkı Full Ama İsmi Yok


    http://www.sharebeast.com/smkbiqh44mpb


    Sessiz Yalın Ayıptır Sorması Nasıl Beceriyorsun Bu Benim Çocukluğumun Şarkılarını Bulmayı...Fenomende Çalmazlar Bunları Artık, Nostalji Kuşağında Bile

    Everybody Dance (Roma Kenga Radio Edit) - Gravitonas & Roma Kenga

    teşekkür ederim dostum ellerin dert görmesin.
    _____________________________
  • Arkadaşlar şu müziği arıyorum bende yqnlış hatırlamıyorsam film müziğiyde ama aklıma gelmedi bir türlü bir el atarsanız çok iyi olur.

    http://www.4shared.com/audio/9Sqma0K3/Nuri_ALCOys.html
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: castraelectro

    Arkadaşlar şu müziği arıyorum bende yqnlış hatırlamıyorsam film müziğiyde ama aklıma gelmedi bir türlü bir el atarsanız çok iyi olur.

    http://www.4shared.com/audio/9Sqma0K3/Nuri_ALCOys.html


    john carpenter - the end
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: castraelectro

    Arkadaşlar şu müziği arıyorum bende yqnlış hatırlamıyorsam film müziğiyde ama aklıma gelmedi bir türlü bir el atarsanız çok iyi olur.

    http://www.4shared.com/audio/9Sqma0K3/Nuri_ALCOys.html


    John Carpenter - The End

    Nuri Alço

    Edit: Noble bulmuş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eléctronics -- 1 Mayıs 2011; 14:06:31 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noble

    quote:

    Orijinalden alıntı: castraelectro

    Arkadaşlar şu müziği arıyorum bende yqnlış hatırlamıyorsam film müziğiyde ama aklıma gelmedi bir türlü bir el atarsanız çok iyi olur.

    http://www.4shared.com/audio/9Sqma0K3/Nuri_ALCOys.html


    john carpenter - the end

    çok teşekkür ettim noble
    electronics dostum sanada ilginden dolayı teşekkür ederim
    _____________________________
  • rica ederim, keyifli dinlemeler
    _____________________________
  • begendigim ve bulamadım bi şarkı...
    yardımlarnızı bekliyorum...

    http://www28.zippyshare.com/v/65503842/file.html
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: g.bale

    begendigim ve bulamadım bi şarkı...
    yardımlarnızı bekliyorum...

    http://www28.zippyshare.com/v/65503842/file.html


    Snoop Dogg - Wet [David Guetta]
    _____________________________
  • 
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.