Hocam bana o benchmark fake gibi geldi. Control'da ray tracing sadece Nvidia kartlarda açılabiliyor benim bildiğim (açılsa da performans yerlerde sürünüyor), bu eleman gitmiş Control'a AMD DXR benchmark'ı falan koymuş, bir de neredeyse aynı değeri yazmış 3080 ile, saçmalık tamamen. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anisotropic -- 20 Kasım 2020; 22:8:25 > |
Yani ben sanmıyorum fake olduğunu değerler olabilecek değerler. Kanala güveniyorum. Belkide AMD'nin son sürücüsü ile bu duruma gelmiştir performans. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Yani önceki driverda sorun yaşanmıştır raytraycingde, yeni driverda çözülmüştür. Saf performansda geçtiği oluyor. Olabilir yani AMD gibi bir firma Nvdia'nın raytraycingde fark atmasına müsade etmez diye düşünüyorum. Hatta yakın zamanda DLSS'e bile rakip gelebilir. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Ha bu kartlarda donanımsal ray traycing çekirdekleri var Nvidia'daki gibi, yani o yüzden çok fazla etkikenmiyor eskisi gibi. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bariz fake video. Çok rastlıyorum böyle kanallara. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Video fake değilmiş, yorumlardada yazanlar aynı fpsleri aldıklarıni doğruluyorlar. Aslında RX 6000 serisinin RT de geride kalmasının tek sebebi oyunların kartlara optimize edilmemiş olması. Yeni çıkan oyunlarda bu durum yok (DIRT 5,COD COLD WAR). Olmayacaktırda optimize edilirse oyunlar. Tek sıkıntı DLSS rakibi olmaması o da gelicekmiş zaten (FidelityFX Super Reeolution). < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
İlk çıktığı zamanlarda forumda çok övülüp geleceğin teknolojisi diyenler vardı ki hala var. Bence physx ten hallice bir olacak, zira rekabetçi oyun odaklı oyuncuların sahnedeki ışın izlemeyi çok umursadıklarını sanmıyorum. Fazla hype landı, single player oyunculuğa hitap eden bir teknoloji genele yayılması pek mümkün değil. Mümkün olmama sebebi ise düşürdüğü performansa karşılık fazla getirisi olmaması. O yüzden ben pek sallamıyorum. Saf performans neyse onun peşinden giderim. |
|