Şimdi Ara

Quiksilver Tişört 35₺ / Ücretsiz Kargo / SPX

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
0
Favori
9.315
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 hafta
  • Cevaplayan Üyeler 30
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 5
  • Ortalama Mesaj Aralığı 6 saat 52 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • iustumExtract (5 mesaj) yannispapapetru (4 mesaj) realistspary (3 mesaj) ekksl6 (3 mesaj) EmuRu (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (18 mesaj) Mobil (18 mesaj) Mini (2 mesaj) (4 mesaj) (6 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Sıcak Fırsatlar >> Gıda, Giyim ve Aksesuar >> Quiksilver Tişört 35₺ / Ücretsiz Kargo / SPX
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    288 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Spx'ten 3 adet quicksilver tisort almistim. Hatta başlığınıda actim foruma. Gelir gelmez iade ettim üçünüdr. Orijinal qs ile uzaktan yakindan alakası yok kumaşların. İncecik.
  • Spx'ten 3 adet quicksilver tisort almistim. Hatta başlığınıda actim foruma. Gelir gelmez iade ettim üçünüdr. Orijinal qs ile uzaktan yakindan alakası yok kumaşların. İncecik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    380 Mesaj

    Almış bulundum teşekkürler gelince kumaşına göre iade edebilirim

    |
    |
  • Yüzbaşı
    288 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    https://www.spx.com.tr/quiksilver-drumtherapyss-erkek-t-shirt-lacivert-eqyzt05752-byj0-12818/?integration_color_code=10

    Bu linkte 199₺ gözüküyor fiyat. Ben bir tane sipariş verdim. Olmadı evde giyerim veya iade ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    4069 Mesaj

    Türkiye'de üretilen t-shirt modellerinin kumaşları, kalıpları vs. farklı.

    |
    |
  • Yüzbaşı
    981 Mesaj

    Baskısı ne olursa olsun girer alırım diyordum da beyaz tişört olmadı ya. Yine de teşekkürler fırsat için.

    |
    |
  • Teğmen
    197 Mesaj

    Arkasındaki kurukafayı görün ona göre alın  

  • Yüzbaşı
    288 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    evet hocam kurukafa var arkasında konuda da belirttim. Bi değişiklik olmuş olur yaa  

    Olmadı evde falan giyerim, dediğim gibi. 35’e tişört yok zaten bir yerde. 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    giges1997 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    784 Mesaj

    Cahilliğimin kusuruna bakmayın fakat bu ürünün (indirimsiz) 480TL yapacak ne özelliği var acaba lütfen biri açıklayabilir mi?


    https://www.spx.com.tr/m-ag-flatout-ss-gri-21376100020w20-285/?#ins_sr=eyJwcm9kdWN0SWQiOiI0NzUxMTEifQ==

  • Yüzbaşı
    697 Mesaj

    Yurtdışında normal fiyat, 30.99 tl olarak düşün.


    https://www.amazon.co.uk/Burton-FlatOut-SS-Mens-T-Shirt/dp/B07W4T5JYF?th=1


    1 pound 12 tl. 370 tl yapıyor zaten. Tshirtün özelliği yok ülkenin parası çöp  

    JMaharaja kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    8119 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: iustumExtract

    evet hocam kurukafa var arkasında konuda da belirttim. Bi değişiklik olmuş olur yaa  

    Olmadı evde falan giyerim, dediğim gibi. 35’e tişört yok zaten bir yerde. 

    defacto 'ya girdim 20 liraya tişört var kampanyasız.

    https://m.defacto.com.tr/indirimli-urunler?filtre=cinsiyet:erkek;kategori:t-shirt&sortorder=1

    kampanya-kombo falan 10 tlye kadar düşüyor.
    sen şimdi defacto giymiyom diyecen, konumuz bu değil ama, 35in altına tişört yok diye bişey yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahmut716 -- 15 Mayıs 2021; 18:5:25 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Yarbay
    2520 Mesaj
    Arka yüzün fotosu var mı?
    Edit: bu galiba

    < Resime gitmek için tıklayın >



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ali222 -- 15 Mayıs 2021; 18:12:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2708 Mesaj
    Tükiyede üretilenlerin kalitesi çok düşük ona göre alın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    293 Mesaj
    Aldım bakalım, gelince yorumlarım teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    784 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: EmuRu

    Yurtdışında normal fiyat, 30.99 tl olarak düşün.


    https://www.amazon.co.uk/Burton-FlatOut-SS-Mens-T-Shirt/dp/B07W4T5JYF?th=1


    1 pound 12 tl. 370 tl yapıyor zaten. Tshirtün özelliği yok ülkenin parası çöp  

    Hocam ozmanan konu başlığındaki ürün onlar için 3-4$ bişey. Adamlar evde giymek için bile almıyor olmalılar :/

    |
    |




  • Er
    2 Mesaj

    Aldım teşekkürler kardeş

    |
    |
  • Binbaşı
    1405 Mesaj
    Yurtiçi üretimini uyguna bulup da 40-50 liraya satan çok oluyor, yurtiçi üretiminin çoğu ürünü pek kaliteli değil yine de tasarım yurtdışından geliyor,
    güzel model olursa düşük fiyata alınabilir. Adamlar 40 liraya satarken bile kar yapıyorsa daha düşük fiyata aldıkları yeri bulmak lazım
    (spx için söylemiyorum, normal ikinci el ilan sitelerinde satıyorlar sıfırlarını)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3160 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: EmuRu

    Yurtdışında normal fiyat, 30.99 tl olarak düşün.


    https://www.amazon.co.uk/Burton-FlatOut-SS-Mens-T-Shirt/dp/B07W4T5JYF?th=1


    1 pound 12 tl. 370 tl yapıyor zaten. Tshirtün özelliği yok ülkenin parası çöp  

    Hocam fiyat 30 TL gibi değil. Adamların alım gücü yüksek ama cidden o paranın aldığı malzeme de çok. Maaş/tişört olarak oranlarsanız tamam ama et/tişört olarak oranlarsanız bu markalar orada da pahalı sayılır.





  • Yüzbaşı
    697 Mesaj

    Doğrudur, marka kalitesi hakkında bir fikrim yok. Örneğin 10 pounda Everlast vb. markalardan kalın sweatler almıştım. 5-10-15 pounda kaliteli şeyleri var. Belki bu marka oranın orta-üst seviyesidir.

    |
    |
    SiNaPSiS kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    251 Mesaj
    teşekkürler aldım 1 adet. 35 liraya tshirt mü kaldı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
Radyo Dinle
Instagram takipçi satın al
Webtures SEO;SEO Nedir?
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,570
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.