Şimdi Ara

Pupa Batarya Değişimi Sonrası Ekrar Kenarları Sarardı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.790
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 10
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 gün 21 saat 11 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • babasamsunlu (3 mesaj) Dalgic2005 (1 mesaj) karti (1 mesaj) clopin (1 mesaj) Hyperchondriac (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (3 mesaj) Mobil (5 mesaj) Mini (1 mesaj) Uygulama (3 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Merhaba,

    Geçen hafta 3 senelik İphone 6 mı batarya değişimi için Samsun Pupaya verdim.2 saat önce teslim aldım.Kurulumda farkettim ki ekranın köşe ve kenarlarında sarı bir gölge hakim.Servise vermeden önce kesinlikle böyle bir şey yoktu.

    Sarılık beyaz ekranda beliriyor.Ekranın ortalarında bir anormallik yok sadece kenarlarında sarartı hakim.

    Başına böyle bir hadise gelen varmı acaba? Ne yapmalıyım şimdi?



    |
    |
  • Merhaba
    Tekrardan götürün bence vakit kaybetmeden memnun kaldınız mı peki pupa dan. Bende 5s imi pil değişimi için götürmeyi planlıyorum. Ne kadara mal oldu kaç günde alabildin için cihazı ve orijinal mi taktırdınız?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Benimde garanti bitmesine 18 gun kaldi ve pil yenileyecektim ki bu konu beni her an vazgecirebilir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Orjinal ledi cikarmislar cakma olani koymuslar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 1 yıllık ip7 pil değişimi için Bursa pupaya yolladım, cihaz değişimi yapılmış. Ancak bende arada bir şebeke kesilmesi de oluyordu. İos 11.4.1 idi bu arada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 senelik iPhone 6 da o sararmalar çok normal hocam size denk gelmiş bizim evde herkese i6 var 3 senelik cogu hepsinin kenarları sararmış.
  • Konusu burada aylarca konuşuldu. Apple iki farklı üreticiden (Samsung & LG) ekran paneli alıyor bu markalardan birinin ürettiğinin köşeleri daha sarımtırak, yani o ekran çakma degil..
    Hatta o sarı olan ekran daha iyi çıkmıştı testlerde.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

  • Hocam köşeleri sarı sadece.tüm ekran sarımtrak olsa onu biliyorumda.Ayrıca batarya değişiminden önce hiçbirşey yoktu.Bu işte bir ilginçlik var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    SaB0 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör

  • İlginç hocam hiç duymamıştım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    karti kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Bence bu kose sararmasi olayi kullanim ve zamanla alakali babamin 5s i de 2 sene sonra sarardi ablamin 6plusi da

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim başıma farklı bir durum geldi anlatıyım;
    garanti süresi dört ay önce bitmiş i6s+ telefonu batarya değişimi için götürmüştüm pupa'ya. bana testler esnasında ekranın sahte olabileceğini söylediler ki telefon ablamın olduğu için biliyorum asla böyle bir ekran değişimi olmadığını. neyse bana pil değişimi sonrası ekranın çalışmayabileceğini vs söylediler. ancak telefonun testlerini yaptıklarında tüm testlerden geçtiğini gördüm servise alınma sırasında. daha sonra pili değiştirdiler, tarafıma verdiler ki telefonun kamerası çalışmıyor. cidden simsiyah bir halde kalıyor öyle. servise girerken soktukları teste de tekrar soktuklarında kamerada hata veriyordu. bana ekrandan dolayı böyle bir şey olacağını söylediler. resmen gönderdiler beni oradan. ben de apple müşteri hizmetlerini aradım, telefonu tekrar götürmemi eğer ki işlem yapmazlarsa yetkili servis şikayeti için kendilerini tekrar aramamı söylediler. ertesi gün gittim ve olayı iki farklı teknisyene gösterdim. ilk teknisyen telefonun pilinin kendisinin değiştirdiğini ve ekranın içinde parmak izlerinin bulunduğunu dolaysıyla çakma olduğunu söyledi. diğer teknisyen arkadaş da daha ilk bakışta ekranın orijinal olduğunu renklerden belli edeceğini söyledi. ilk teknisyene bunu söylediğimde bana söylediği şey çok komikti " telefon servisten dışarı çıktı, gelmeden önce orijinal ekran takmadığını nereden bileyim?" aldım telefonu ve tekrar müşteri hizmetlerini aradım, beni üst bir yetkiliye yönlendirdiler ve durumu izah ettikten sonra bana iki gün içinde tekrar arayacaklarını söylediler. ikinci gün gerçekten aradılar ve tarafım adına mağduriyet doğduğunu bu sebeple telefonun değişimi için değişim kodunu hazırladığını söyledi. gelen kodu ben de pupa servisine verdim ve cihazın yenisi geldi. yüz ifadeleri çok komikti arkadaşların.

    demem odur ki yıldırma politikalarına gelmeyin. o arkadaşın pervasızlığı yüzünden işin peşini bırakmadım. sonunda gülen taraf ben oldum.




  • Tüm bunların ardından belli oluyor ki akıllarınca dolandırıcılık peşindeler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.