Şimdi Ara

Pupa Apple Premium Servis Deneyimlerimizi Aktarıyoruz (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
318
Cevap
4
Favori
34.505
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Makale_Helvetia kullanıcısına yanıt
    Hocam anladıgım kadarıyla sıfır cihaz ile değişim yapıldı.

    Benim ipad air 2 de de durduk yere ekranın tam ortasında dikey bir çizgi oluştu pupa ya verdim değişim mi çıkar birde sizinki toplam kac gunde oldu ? Pupadan bakıyorum magazada işlem görecek yazıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: __Nikolaus__

    Hocam anladıgım kadarıyla sıfır cihaz ile değişim yapıldı.

    Benim ipad air 2 de de durduk yere ekranın tam ortasında dikey bir çizgi oluştu pupa ya verdim değişim mi çıkar birde sizinki toplam kac gunde oldu ? Pupadan bakıyorum magazada işlem görecek yazıyor.

    selamlar;

    yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum değişim cihazını sorun çıkarmadı,valla gidip değişip gelmesi 2 haftayı buldu, teslim ettiğin mağaza'da ataşehir'deki teknik servise kargoluyor oradan da gün kaybı olur mutlaka. aynı sorun olmuş sizde de,garantisi devam ediyorsa eğer sorunsuzca değiştirirler cihazı.
  • Makale_Helvetia kullanıcısına yanıt
    Ben samsunda verdim 4 gün oldu mağazada işlem görecek yazıyor neyse bekleyelim bakalım :) 1.5 aylık cihaz daha

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: __Nikolaus__

    Ben samsunda verdim 4 gün oldu mağazada işlem görecek yazıyor neyse bekleyelim bakalım :) 1.5 aylık cihaz daha

    epeydir aktif olamadım forumda, ne yaptınız nedir cihazın durumu? teslim aldınız mı?
  • Makale_Helvetia kullanıcısına yanıt
    Aynı sizin gibi oldu 2 hafta sürdü , sıfır cihaz ile değişim oldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: __Nikolaus__

    Aynı sizin gibi oldu 2 hafta sürdü , sıfır cihaz ile değişim oldu.

    gözün aydın hocam :) güle güle kullan tekrar
  • İyi geceler. ayın 1'inde 7 aldım. ilk günün sabahında şarjım 100 iken hiç bir şey yapmama rağmen tam 3 saat sonra yüzde 76 olduğunu gördüm. direkt servisi aradım haliyle beni servise yönlendiler. ikinci gün de kilit tuşunda basıklık oldu ve kullanılamaz hale geldi. bir nevi içine göçtü. ilk apple deneyimimde 2 0 başlamak beni hüsrana uğrattı. bunun haricinde ufak tefek sıkıntıları da gördüm 3 günlük telefonda. simdeki kişileri aktaramadım telefona. kişileri aktar yazıyor bekle bekle hiç bir yükleme olmuyordu. tekrar aradığımda beni pupa bilişime yönlendirdiler. ayın 3 ünde verdim cihazı. teknik servis çalışanına sorduğumda öngörünüz nedir diye, o bana büyük ihtimal değişim olur dedi. sizin yorumlarınızı da okuduğumda tedirgin de olmadı değilim. akasya da 1 hafta sonraya randevu vardı keşke bekleseydim diye söylendim kendime. sizin öngörünüz nedir bu durumda arkadaşlar? bu arada cihazın değişmesi durumu sıfır paketle mi gerçekleşiyor? kulaklık şarj makinesi vs? yoksa sadece telefon ile mi? teşekkür ederim




  • Resto Tekniker R kullanıcısına yanıt
    Hocam randevun varsa akasyaya da götürebilirdin de vermişsin servise artık. Bende de değişim olur yani kilit tuşu sıkıntısı zaten başlıca değişim sebebi olur. 3 günlük telefonun da değişiminde sıkıntı yapacaklarını sanmıyorum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • yarın samsundaki pupaya gitmeyi düşünüyordum pupayamı vereyim cihazı yoksa başarı servisemi ? pil değişimi çıktı ve tel şuan şarj almıyor şarj soketi problemli sizce değişimmi verilir yoksa parçamı değişirler bide kaç gün bekletirler bunlar hep soru işareti şuan? teşekkür ederim.
  • 6s model telefonumu ücretsiz pil değişimi için İzmir Mavibahçe AVM Pupa'ya verdim. Hem pil hem de ekranı değiştirmişler. Ben memnun kaldığımı söyleyebilirim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mr. Jingles kullanıcısına yanıt
    Ben salı günü eskişehir pupaya verdim, c.tesi sabaha kadar hiçbir şey yapılmadı. Dünde işleme alındı dedi sms geldi, 15 dk sonra apple onarım merkezine detaylı inceleme için gönderilmiştir diye sms geldi. Bu ne demekse artık. Cihazı verirken işlemler burada yapılacak dediler sonra böyle yaptılar. Bende izmirde verecektim ama telefon yoktu yedek diye yapamadım.
  • benim konu hortingen
  • Beyler merhaba ben samsunda yaşıyorum pupa ve Apple da yasadigim sıkıntıyı ve bunları dize getirmeyi anlatiyim iPhone 7 kullaniyorum telefonun arka elma logosunda ses geldi telde donma ve ısınma şarj sıkıntısı vardı garantiye gönderdim gönderirken değişim istiyorum yazdım aradan 12 gün geçti telefonun camini değiştirdiler benim kafam attı logodan ses geliyor cami değişiyor aradım Apple i bi güzel kaydim sonra gittim telefonu kupadan aldım güncelleme yaparken bir daha ses geldi ve telefon pat diye kapandı gece saatlerinde sabah teli acamadim tel sabah kendi açıldı kapandığında %50 şarj vardı kapalıydı sabah %7 ye düşmüş gittim pupaya onlara da kaydim telefonu tekrar verdim baya uzun uzun açıklama yazdılar sonra Apple aradım bir daha kaydim 3.5 milyarlık telefondan ses gelsin diyemi aldık vs bu teli degismezseniz amerikayla bağlantı kurarim sizinde başınız yanar dedim şuan telefon pupada mazagada işlem görecek yazıyor gondermemisler bunun sonucu ne olur değişir mi çünkü Apple servisine ben bizzat ismimi yazdirdim değiştirin diye değişir mi acaba bunca olaydan sonra size de tavsiyem ikna olmayın kardeşim ısrar edin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Cerkes55 C kullanıcısına yanıt
    Cihaz garanti dahili olduğu sürece bu gibi durumlarda aslında değişim oluyor. Firmanın değişime gitmesi gerek ama Samsun pupa nasıl bir yol izler bilmiyorum. Cihazı incelemek için İstanbul Ataşehir'e gönderirse yüksek ihtimal değişim cihazı gelir. Ama Samsun'daki şube ne yapar bilemiyorum. İşin sonu değişim olmalı muhakkak ama burası Türkiye, beklemekten başka çare Yok şimdilik. Siz gene ara ara yoklayın nedir durum diye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • konu biraz hort olacak ama geçen hafta eskişehir pupaya 6s cihazımı ücretsiz pil değişim programı için teslim ettim. 1 hafta oldu ama hala "mağazada işlem görecek" durumunda. Normalde ilk gün veya 2. gün "işleme alındı" durumuna alınıp işlemler başlatılırdı. Cihaz yurtdışı ve garanti süresi doldu.


    Son zamanlarda pil değişimi için cihazını pupaya veren oldu mu, yaklaşık ne kadar sürelerde teslim aldınız?
  • san_jose kullanıcısına yanıt
    yılbaşı geliyor ya işlemleri ağırdan alıyor olabilirler,belki servise almışlardır da durum güncellenmemiştir. tekrar bi servis ile iletişime geçin isterseniz, istanbul'daki ana servise de yollamış olabilirler cihazı
  • Makale_Helvetia kullanıcısına yanıt
    Dün pupayı aradım, servisin numarası yok direk merkez müşteri hizmetlerine bağlanıyor. Müşteri hizmetlerindeki kişi de telefonun teknik serviste bakılmak üzere sırada olduğunu belirtti. Israrla bi sıkıntı olmasın daha önce böyle olmamıştı dememe rağmen aynı şeyleri tekrarladı.

    Daha 2-3 ay kadar önce aynı teknik servise vermiştim aynı cihazı, aynı gün işleme alındı durumuna geçip, hemen ardından apple onarım merkezine gönderildi durumuna gelmişti. 1 hafta olmadan süreç tamamlanmış cihazı teslim almıştım.

    Parça bekleniyor ya da apple onarım merkezine gönderildi vs gibi ibare olsa neyse, şu anda hiç işleme alınmamış sırada bekliyor durumunda.

    Mecbur 20 iş günü muhabbetine beklicem gibi, daha önce 3-4 defa(farklı cihazlar) pupa teknik servise vermiştim cihaz, hiç böyle bir durum yaşamamıştım açıkcası..

    EDİT:

    Bu mesajı yazdıktan sonra sırasıyla ve art arda:
    -işleme alındı
    -apple onarım merkezine inceleme için gönderilmiştir.
    -parça bekleniyor

    mesajları geldi. internet sitelerinden baktığımda da "6s batarya değişim kampanyası dahilinde batarya değişimi sağlanacaktır,sipariş verilmiştir." olarak gözüküyor. umarım tez zamanda süreç tamamlanır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi san_jose -- 26 Aralık 2017; 11:10:24 >




  • san_jose kullanıcısına yanıt
    cihazlar biriktiyse ard arda yoğunluk olmuştur, tamir sürecine geçtiyse gerisi gelir, apple batarya gönderecek, yılbaşından sonra hazır olur büyük ihtimal.

    Apple store'da artık aynı gün teslim etmiyor cihazı,sizden alıyor 1-2 gün sonra gelin diyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Makale_Helvetia -- 26 Aralık 2017; 17:30:33 >
  • Makale_Helvetia kullanıcısına yanıt
    bende telefonumu garantiye vereceğim kvk mı iyi pupa mı internet üzerinden kargo ile göndereceğim..
  • kvk'ya pek bulaşmayın derim, imkanınız varsa ilk tercih apple store olsun,zorlu veya akasya farketmez,sonra pupa olur,kargo ile cihaz kabulü yapıyorlar, store'larda böyle bir uygulama yok malesef
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.