Şimdi Ara

Pupa Apple Premium Servis Deneyimlerimizi Aktarıyoruz (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
318
Cevap
4
Favori
34.505
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Makale_Helvetia kullanıcısına yanıt
    sonuç olarak %91 olan cihazımı gönderiyimmi senin düşüncen nedir. Birde Pupada sıkıtı yasamıyım bi kaç arkadaşın yasadıgı gibi. Onarım istemeden test yaptırabilirmiyim.
  • Makale_Helvetia kullanıcısına yanıt
    itunnese ne diyorsunuz iphone 12.1.2 ama ıtunnese baglaynca irek güncelleme ekranına geçti şuan güncellemeyi indiriyor yapsın mı yaptırmayım mı ben wifi ile güncellemiştim.
  • ozkan388 O kullanıcısına yanıt
    %91 iyi bir seviye bence değişim için erken, kullanım sürelerinde değişiklik görmediyseniz bence gerek yok, pupa da olur başarı da olur genpa da olur kvk da olur,pupa'dan şikayetler de mevcut şimdi gönderin desem önayak olmuş olacağım o yüzden bu konuda şimdilik yorum yapmak istemiyorum :)

    ios 12.1.2 bir sürüm daha çıkardı sonu 104 ile biten onu indiriyordur,güncellemenizi öneririm.
  • Makale_Helvetia kullanıcısına yanıt
    tşekkür ederim kardeşim çok sağol kullanım sürem gecen 2 saat ekran görüntüsü aldım yanı gece çektim ertesi gün %26 iken baktıgımda 2 saat ekran görüntüsü aldım ama askeri personelimm oldugum yerde telefon fazla çekmiyor ondan dolayı düşük veriyor olabilir diye düşünüyorum ama bu 2 saat içinde çok hücresel veriyi bile açmadım huawei vardı hiç kapatmıyordum hücreseli 1 gün rahat gidiyordu bunda fazla kullanamıyorum. Ertesi gün evde denedim 4 saat ekran görüntüsü aldım %25 civarlarında tabi sonra şarja taktım bu değerler bu cihaz ıcın normal mi .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozkan388

    tşekkür ederim kardeşim çok sağol kullanım sürem gecen 2 saat ekran görüntüsü aldım yanı gece çektim ertesi gün %26 iken baktıgımda 2 saat ekran görüntüsü aldım ama askeri personelimm oldugum yerde telefon fazla çekmiyor ondan dolayı düşük veriyor olabilir diye düşünüyorum ama bu 2 saat içinde çok hücresel veriyi bile açmadım huawei vardı hiç kapatmıyordum hücreseli 1 gün rahat gidiyordu bunda fazla kullanamıyorum. Ertesi gün evde denedim 4 saat ekran görüntüsü aldım %25 civarlarında tabi sonra şarja taktım bu değerler bu cihaz ıcın normal mi .
    cihaz düşük şebeke sinyalinde daha fazla güç harcar, normal süreler bence,şimdilik ellemeyin hiç :) %88 altına indiğinde düşünürsünüz.




  • Makale_Helvetia kullanıcısına yanıt
    eyvallah kardeşim.
  • ozkan388 O kullanıcısına yanıt
    birşey değil hocam
  • Makale_Helvetia kullanıcısına yanıt
    Hocam selamlar.

    Ben pil değişimi için telefonu Pupa'ya verdim. Batarya sağlığı %82 idi. Bunun haricinde bir problemim yoktu.

    Servis açıklamasında "Garanti içerisinde ekran ve pil siparişi verildi" yazıyor.

    Ekranı neden değiştiriyor olabilirler. Servisi arayıp sormam gerekir mi sizce?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ed Vedder

    Hocam selamlar.

    Ben pil değişimi için telefonu Pupa'ya verdim. Batarya sağlığı %82 idi. Bunun haricinde bir problemim yoktu.

    Servis açıklamasında "Garanti içerisinde ekran ve pil siparişi verildi" yazıyor.

    Ekranı neden değiştiriyor olabilirler. Servisi arayıp sormam gerekir mi sizce?
    ekranda da sıkıntı bulundu ise o da değişiyordur bence güzel bir durum :) ama emin olmak için sorabilirsiniz tabi gene de.

    sşpariş verildi ise ortalama 2 hafta da beklersin onu da ekleyeyim
  • Makale_Helvetia kullanıcısına yanıt
    Tamamdır çok teşekkürler. Mecbur bekleyeceğiz yapacak bir şey yok:)
  • Ed Vedder kullanıcısına yanıt
    apple storelarda bile batarya sıkıntısı var, pupada olması da normaldir :)
  • Merhabalar bugün eskişehir pupaya bana ve eşime ait iki adet i phona 7 yi pil değişimi talebiyle götürdüm. %84 benim telde diğer telde ise %81 pil durumu çıktı. %80 altı olmadığı için pil değişimini garantiden yapamayacaklarını söylediler. Ancak iki telefondada yaptıkları testte ahize ve ses sorunu tespit ettiler (Testi yanımızda yaptılar). telefonların ekranlarının touch dahil değişmesi gerektiğini söylediler parça sipariş ederek telefonu aldılar. Pil değişimi için ısrar etmeme rağmen yapamayacaklarını söylediler. Bu pil değişmini yaptırmanın bi yolu yokmu % 2 lik 4 lük durum nedeniyle pilin sağlıklı çıkması saçma değil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba

    ücretsiz batarya değişimine ilginin yoğun olması sebebi ile %80 yıpranma payından yukarıdaki bataryalara garanti dahilinde değişim yapılmayacağı haberini okudum, herhalde bunu tüm apple yetkili servisleri uygulamaya başladı.en azından %81'lik bataryayı değişime almaları gerekirdi, çünkü performans modu yavaş yavaş devreye girmeye başlamıştır. pil kısmından görebilirsiniz sayfanın altında ufak bir ibare yazar en yüksek performans yeterliliği..altında da bu iphone pil gereken en yüksek gücü sağlayamadığı için beklenmedik bir şekidle kapandı. bu artık pilin tam kapasite ile çalışamayıp yavaş yavaş öldüğüne işaret eder. normalde böyle durumlarda sorgusuz değiştirmeleri gerekir ama yeni bir kısıtlamaya gidildi demek. farklı bir servise de danışabilirsiniz bu durumu ama aynı şeyi söyleyeceklerdir,alınan karar ortak gibi duruyor.
  • Yazin 91 di pil sağligi degistirmislerdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Talep fazla olunca gereksiz değişimleri önlemek için kısıtlamaya gittiler herhalde. Bir de pil parası kitlemek için tabi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam merhabalar iphone 6 plus cihazı sahibiyim. son 2 gündür Ana ekran butonumda sıkıntılar vardı forumdan araştırmam sonucu temizlemeye karar verdim ilk başta temizledikce iyiye gitti performansı fakat daha sonradan temizlerken buton ekranın boşluğuna sıkıştı 1 dakika boyunca geri çıkardım fakat artık hiç çalışmıyor. Şu anda touch id sıkıntısız çalışıyor pupa Gaziantep e göndersem nasıl bir fiyat çıkarırlar ve touch id özelliğini kaybedermiyim tuş değişirse ?
  • YusufKk469 kullanıcısına yanıt
    Hocam yetkili serviste degisirse fonksiyon kaybi olmaz ozel serviste degisirse parmak okuma ucar bilginiz olsun yetkili serviste home tusu ekran ile bir paket gelir yani ekran degisim parasi verirsiniz yeni modülde touch id ahize sensör önnkamerada değişir yanliz telefonu siz daha once actiysaniz parasiyla olsa bile yapmayabilirler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Makale_Helvetia kullanıcısına yanıt
    Evet dediğiniz gibi böyle bir karar almışlar gibi görünüyor. İşin enteresan tarafı iki i phone 7 yi gözümün önünde teste bağladılar ikisindede aynı hata çıktı ahize ve yine sesle alakalı bir sorun daha. Komple cihazın ön tarafı değişeceği söylendi. Touch ıd dahil . Bir ahizeyi değiştirmek bu kadar parçanın değişmesini gerektiriyormu sahiden. Düzgün yapamamalarından endişe ediyorum açıkcası garantisi 15 gün sonra bitecek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • doğrudur hocam ön panel komple değişiyor,ben de ekran değişimi yaptırdım touch id ile birlikte değişmişti,yapılan işlem doğru yani
  • Teşekkürler hocam peki pil sağlığım da %74 de fakat değişim için ne kadar isterler acaba
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.