Şimdi Ara

Pupa Apple Premium Servis Deneyimlerimizi Aktarıyoruz (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
318
Cevap
4
Favori
34.500
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Premium demek Apple tarafından onaylı yetkili servis demek. Apple sertifikası almış teknisyenlerden oluşuyor servis birimi. Satış bölümü de oluyor hem satış hem servis.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Makale_Helvetia

    Premium demek Apple tarafından onaylı yetkili servis demek. Apple sertifikası almış teknisyenlerden oluşuyor servis birimi. Satış bölümü de oluyor hem satış hem servis.
    Diğer servisler de Apple tarafından yetkili değil mi ki 🙂 yani Apple yetkili servisleri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SonOsmanli46

    Diğer servisler de Apple tarafından yetkili değil mi ki 🙂 yani Apple yetkili servisleri

    Alıntıları Göster
    yetkili ama örnek olarak kvk ve genpa diğer cihazlara da bakarken bu saydığım pupa,troy gibi firmalar sadece apple cihazlarına bakıyor..bu yüzden premium diyorlar.
  • Makale_Helvetia kullanıcısına yanıt
    Anladım tşk ederim bilgilerin için :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • birşey değil hocam kolay gelsin :)
  • Makale_Helvetia kullanıcısına yanıt
    Zor ama yinede hepimize kolay gelsin 🙂

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sonucu bildir mutlaka
  • Makale_Helvetia kullanıcısına yanıt
    Bildiririm hem diğer arkadaşlar için deneyim olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tamamdır, konu da amacına ulaşmış olur :)
  • Makale_Helvetia kullanıcısına yanıt
    Şaka gibi bugün cihazım geldi ve dokunmatik komple işlemez olmuş apple aradım ne deseler begenirsiniz sıvı temasından kaynaklanıyor olabilir diyor bana bu tam servise gönderdigim anımı bulmuş acaba tam bir rezalet ya sabahtan beri apple destekle ugraşıyorum başım agrıdı sinirden stresten hala sorun çözülmedi ugraşıyorum :@ :@
  • SonOsmanli46 kullanıcısına yanıt
    hocam valla ne diyeceğimi bilemedim şanssızlık mı desem iş bilmezlik mi desem bilemedim, Apple türkiye'ye de durumu bildirin bence
  • Makale_Helvetia kullanıcısına yanıt
    Gün içinde akşama kadar onla uğraştım iTunes üzerinden geri yükleme yapalım falan dediler alakasızca çalışan cihazımı çalışmaz halde geri gönderdiler anlatıyorum anlatıyorum anlamıyorlar bir sebeb buldular ya sıvı teması artık herşeyi ona bağlıyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SonOsmanli46 kullanıcısına yanıt
    Ülkemizdeki en pis nokta bu işte, ve çoğu servis de yapıyor bunu, o yüzden dedim ya hepsi aynı .. laciverdi diye. Farklı bir servisi deneyin bir de, ben şanslıydım belki de birden fazla kullandım pupa servis’i ama hiç problem yaşamadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Makale_Helvetia kullanıcısına yanıt
    Benim bu ikinci servisle olayım ilkinde cihazım değişim olmuştu geçen yıldı yanılmıyorsam yine pupaya göndermiştim bu ikincisi ama ilki kadar şanslı olamadık maalesef bir tlfcu arakadaşda tele servise yolla banada daha önce bir durum olmuştu dedi ama bide orayı denemek istiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SonOsmanli46 kullanıcısına yanıt
    bir de teleservice deneyin hocam teknisyenin iyi aile çocukluğu da olabilir,herkes aynı şekilde memnun ayrılmıyor malesef.
  • Makale_Helvetia kullanıcısına yanıt
    Lanet ettim hepsine ya şimdi tekrar yolla en az 3 gün gidiş yine aynı sebeb çıkarsa boşuna olacak 3 de öyle bir hafta on günü bulacak burda kendim özel servise yaptıracam yapacak bişeyim kalmadı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SonOsmanli46 kullanıcısına yanıt
    İşin ehli birine teslim edin bu sefer hocam garanti olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Makale_Helvetia kullanıcısına yanıt
    Öyle yapılan zaten artık yani sırf böyle yaptıkları için kullanmim çevredekilerede kullandırtmim diyorum ama alıştım 5 serisinden itibaren hep iPhone kullandım ama işte böyle durumlar insanı soğutuyor gel gelelim kullanmasak ne kullancaz android artık sarmıyor beni

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: feleginsillesi

    29 Ekim Pazartesi günü iPhone 8 Plus cihazımı orta tuşun titrememesi sebebiyle servise verdim. İnternetten kontrol ediyorum. 6 gün oldu hala telefona hiçbir işlem yapılmamış.
    Az önce mesaj geldi. Ürün test işlemlerine başlanmıştır diye.
    29 Ekimde servise verdim , 7 Ekimde test işlemlerine başlandı.
    Az önce tekrar mesaj geldi. Garanti kapsamında Taptic Engine değişimi yapılacakmış. Parça bekleniyormuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi feleginsillesi -- 7 Kasım 2018; 18:52:16 >
  • feleginsillesi F kullanıcısına yanıt
    yoğunluk olduysa sıraya alıyorlar cihazları,umarım sorunsuz teslim alırsınız
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.