DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
Pumarex 150cc On Road Atv
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
6
Cevap
0
Favori
4.621
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Onbaşı
      22 Mesaj
      12 Kasım 2011 22:26:39 Konu Sahibi
      Arkadaşlar selamlar,

      Bugün Pumarex marka 150 cc On Road Atv siparişimi verdim.

      On road olduğu için plaka işlemleri ruhsat vs derken teslimatı Çarşamba günü yapıcaklar.

      Pumarex hakkında forumda nerdeyse hiç yorum yok gibi.

      Kullandıktan sonra izlenimlerimi paylaşıcam sizinle.

      Öncelikle söyledikleri mondial olsun diğer markaların bi çoğu olsun aynı fabrikadan çıkıyor ve üzerine firmalar kendi stickerlarını yapıştırıyorlarmış.

      Fiyat kalite açısından nasıl bi atv aldığımın farkındayım.

      Yamahanın kymco'nun yanına bile yaklaşamaz :)

      İlk giriş seviyesi gördüğüm için bu motoru tercih ettim. Zaten Atv bağımlısı olursam daha sonra kymco ya geçerim :)

      Kağıt üzerinde bu atv nin diğer eş değer firmaların atvlerinden farkı 11 Beygir olması.

      Satan kişide şunu söyledi, " açıkçası bende tam bilmiyorum kağıt üzerinde 11 beygir yazıyor ama gerçekte 11 beygirmi onu bilemem dedi:)"

      Aldığım firmada ki arkadaşlarda çok yardımcı oldular hem fiyat hem ilgi alaka konusunda. Resmi internet sitesinde yazan fiyat üzerinden satmıyorlar çok daha uygun fiyata satıyorlar.Kendilerine burdanda teşekkür ederim.

      Çarşamba-Perşembe tecrübelerimi paylaşırım.


      http://pumarex.com/v2/tr/pumarex-l4-150-cc-on-road-atv.html








      |
      |
      _____________________________

    • Onbaşı
      22 Mesaj
      29 Kasım 2011 17:32:50 Konu Sahibi
      Merhaba,

      Satıcı firmanın yarattığı sorunlardan ötürü sancılı bi dönem sonrası Atv aracımı teslim aldım.

      On Road olarak trafiğe çıkardım aracı plakalı ve ruhsatta 4 tekerlekli motorsiklet olarak geçiyor.

      Kişi kapasitesi ise 2 kişi olarak gösteriliyor.

      Atv aracı genelde iki kişi kullanıyorum ve çok üst düzey beklentilerde olmadığım için oldukça memnunum araçtan.

      Devamlı İstanbul trafiğinde kullanıyorum kullanımı rahat en azından 4 teker güvenli.

      Motoru çok zorlamamaya çalışıyorum ilk 1000 km ve düz yolda gazı sona getirmeden iki kişi 92 km/h ı yakaladım.

      Yakışı kmde yaklaşık 15 kuruş diyebiliriz.

      Virajlarda düz yolda yol tutuşu çok iyi. Üzerinde arazi lastiği olmasına rağmen asfaltta titreme yapmıyor ve rahatsız olmuyorsunuz.

      Sadece tümseklerden geçerken biraz zıplatıyor sizi.

      Genel anlamda Atv den memnunum zaten bunu giriş seviyesi olarak almıştım. İleriki zamanlarda daha yüksek cc lere çıkmayı hedefliyorum yavaş yavaş.

      Sorusu olan arkadaşlara yardımcı olabilirim.

      Bu markayı tercih etmemde ki sebep çin mallarına dikkat edin hepsi aynı malzeme olarak, sadece marka etiketliyorlar üzerine. Bu markanın da fiyatı daha uygun olmasından ötürü bunu tercih ettim.





      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      377 Mesaj
      29 Kasım 2011 18:54:52
      hayırlı olsun güle güle kullan kazasız belasız inş

      kaça geldi acaba tüm resmi işlemlerle
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1051 Mesaj
      29 Kasım 2011 21:40:50
      hayırlı olsun kazasız belasız bende bir ATV istiyorum Ankara'da kışın kullanmak için kar yağdığı zamanlar ancak evimle işim arası dik bir yokuş olduğu için karda yolda kalırım diye korkuyorum ancak birazda fiyat olarak benim dilimi yakıyor ortalama 8 bin 9 bin tl'yi uzun süre kullanmayacağım bir ürüne yatırmak istemiyorum çünki ben 2 teker sevdalısıyım :) bakalım yaza doğru aklımda birkaç model mevcut 2 tekerden

      tekrardan hayırlı olsun deneyimlerini sorunlarını artılarını eksilerini bizlerle paylaşırsan bilgi sahibi oluruz :) teşekkürler şimdiden
      |
      |
      _____________________________

    • Onbaşı
      22 Mesaj
      01 Aralık 2011 16:27:23 Konu Sahibi
      Plaka işlemleri ile birlikte toplam 3.900 TL ye mal oldu.

      Teşekkürler
      |
      |
      _____________________________

    • Onbaşı
      22 Mesaj
      01 Aralık 2011 16:30:04 Konu Sahibi
      Sorun olarak iki kişi biraz zorluyor gibi kullanan kişinin öne iyicene yapışması gerekiyor.

      Ayak freni biraz orantısız bi yerde kullanırken frene basarken zorlanıyor insan.

      Asfalt üzerinde ki çukur yada hafif tümseklere yol bozulmalarına suratle girildiğinde biraz savuruyor çok dikkatli olup motoru iyi kavramak gerekiyor.

      Hızlanma konusunda gayet iyi.

      Şuan için sorunsuz ekstra bişi olursa tekrardan paylaşırım.
      _____________________________

    • Binbaşı
      1051 Mesaj
      04 Aralık 2011 20:08:17
      quote:

      Orijinalden alıntı: dennis1987

      Sorun olarak iki kişi biraz zorluyor gibi kullanan kişinin öne iyicene yapışması gerekiyor.

      Ayak freni biraz orantısız bi yerde kullanırken frene basarken zorlanıyor insan.

      Asfalt üzerinde ki çukur yada hafif tümseklere yol bozulmalarına suratle girildiğinde biraz savuruyor çok dikkatli olup motoru iyi kavramak gerekiyor.

      Hızlanma konusunda gayet iyi.

      Şuan için sorunsuz ekstra bişi olursa tekrardan paylaşırım.


      hocam il olarak nerdesin? Ankara'damısın vs? bundan almaya bende niyetlendim senide yakalamışken izninle biraz kafanı şişirmek istiyorum

      Ankara'nın dikmeni gel beni falanca filan muhabbeti vardır bilirsin işte o dik'i boğulmadan çıkarmı? kışın kar yağdığında karda kullanılırmı o karın altında yokuşta zorlanırmı sizce? kendim 75 kg'mım kesinlikle yalnız kullanacağım. lastik kalitesi nasıl? dengesi amartisörü frenajı ne durumdadır ivmelenmesi kadarda durması vs

      çünki fiyatı çok uygun gözüktü gözüme zaten Ankara'da yeniyim işe gidip gelmek için kullanacağım kesinlikle başka bir amaç için değil

      şöyle yüzeyselimsi detayımsı bir aydınlatırsanız çok makbule geçer.. teşekkürler şimdiden
      |
      |
      _____________________________

Reklamlar
ses yalıtım malzemeleri
SEO
izmir havalimanı transfer
ses yalıtımı
modasor
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR4
6,813
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.