Şimdi Ara

◄◄◄ PUG 106 BÖLÜMÜ ►►►Güncel !!! (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
186
Cevap
5
Favori
83.781
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • modelli arabada boya son derece normal sonuçta 17 senelik araba. Boyalar lokalse ağır bir kazası ve motordada bir sıkıntısı yoksa araç temizse 12-12.5'a alınır binilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WarSaw -- 9 Temmuz 2015; 19:50:24 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba öncelikle aranıza 106 XR 1.4 alarak katıldım. Birçok peugeot sitesinden bu siteye üye olmayı tercih ettim umarım yapıcı yorumlar alabilirim. Benim sorum bu aracın aynısından kullanan arkadaşlara. Dikkatimi çeken aracın motoru çabuk ısınıyor yani sıcaklık göstergesinde ortada bir çizgi var 2 km gitsem o çizgiye geliyor ve onun üstünde ki çizgide fan çalışıyor. Kaloriferi açsam hemen sıcak hava geliyor. Sizde de böyle mi bu araçların motorları hemen ısınıyor mu? Şimdiye kadar kullandığım hiç bir aracın kolayca zorlamadan ısınan bir motoru olduğunu görmemiştim. Radyatörü de küçük gördüğüm kadarıyla. Acaba orjinalinde bu araçlar çabuk mu ısınır? Her türlü sorunu da giderdim motor ile ilgili ustaya da gittim normal diyor.
  • evet 106 ların kaloriferi inanılmaz çabuk ısınıyor ve bu aslında soğuk kış aylarında çok büyük bir konfor. kontağı çevir sokağın köşeyi dönene kadar sıcak üflesin :) sıkıntı yok o konuda.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    evet 106 ların kaloriferi inanılmaz çabuk ısınıyor ve bu aslında soğuk kış aylarında çok büyük bir konfor. kontağı çevir sokağın köşeyi dönene kadar sıcak üflesin :) sıkıntı yok o konuda.

    Hocam peki motor için ne diyorsunuz sizin eski aracinizda hararet göstergesi hangi çizgide idi sakin kullanımda ve rolantide hemen iki km de motor ısınıyor muydu her ortadaki beyaz çizgiye her seferinde geçiyor muydu nedeni ne olabilir sizce?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bendede hızlı ısınıyordu ama cizgi kaca çıkıyordu şimdi canlandiramadim gözümde aksam eski resimlere bakıp bulmaya çalışırım o çizgi kactaydı diye. Evet rölantide bile cabuk ısınıyordu. Sabahları kontagi çevirip sokaktan çıkana kadar çoktan ılık üflemeye başlıyordu. 1.5 sene kullandim herhangi bir sorun çıkartmadı o araç bana. Yeri geldi motoru sıkıştırdığım yeri geldi tapagaz uzun yolda 150-160km saatlerce gittiğim yeri geldi istanbul dur kalk trafigine takıldığım zamanlar oldu en ufak hararet problemi yasamadim. Ama benim aracım pırıl pırıl ve bakımlıydı. Sizde radyator pervanesi devreye girmiyormu endişe duymaniza neden olan başka bir durummu var . Misal 1 saat kullanimdan sonra cizgi cokmu yukarilara cikiyor sizde. İçiniz rahat edecekse baska ustalara gosterin aracınızı. Yagina suyuna düzenli bakiyormusunuz mesela.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WarSaw -- 6 Ekim 2016; 15:28:42 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bakarsanız sevinirim. Yeni aldığım için tüm bakimlarini yeni yaptırdım 1400 tl harcadım üst kapak contasi da değişti suya yağ karışıyordu o zaman daha da çok ısınıyordu fan devreye giriyor pervane dönüyor bir saat kullanımda çizgi zaten on dakika da çıktığı yere yani en üst beyaz çizgiye çıkıyor ve orada fan devereye girdiği için orada kalıyor radyatör daha önce değişmiş acaba yan sanayi mi devir daim tam yapıyor mu aklıma bunlar geliyor elimi degtiremiyorum radyatör şu deposuna sadece 15 20 km kullanimda acaba nasıl orta çizgi de kalması sağlanabilir diye düşünüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    106 1.4 Xr kullanıyorum uc sene oldu neredeyse tam ortada kalmaz hicbir zaman orta ile en ustdekinin arasında gezer yanlıs bilmiyorsam 70 90 arasında yaz kıs antifiriz de olsa dahi ve cabuk ısınır biraz kısın guzel oluyor :) ustdeki cizgiye yaklastıgında tam iki cizginin ortasında fan acar. Radyator yan sanayide olsa bu kadar cabuk isinmaz antifirizden veya fanı gec acmasından dolayıdır cok asırı zorladıgında ust cizginin tam ustune gelir. orjin olmayan radyatorle sabit 10 15 dk 180 190 ile gitmistim oylece kalmıstı sonra 160 felan dusunce geri eski haline ıkı cızgının ortasına geliyordu.

    Normalde fan musurunden dolayı gec acıyordur fakat elin degilmisken hararet musurunude degistir cok pahalı birsey degildir. Cabuk ısınması antifirizden olur yeniden bi antifiriz ilave ettir. Sorun ortadan kalkar buyuk bir ihtimal
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ccnablade

    Merhaba,

    106 1.4 Xr kullanıyorum uc sene oldu neredeyse tam ortada kalmaz hicbir zaman orta ile en ustdekinin arasında gezer yanlıs bilmiyorsam 70 90 arasında yaz kıs antifiriz de olsa dahi ve cabuk ısınır biraz kısın guzel oluyor :) ustdeki cizgiye yaklastıgında tam iki cizginin ortasında fan acar. Radyator yan sanayide olsa bu kadar cabuk isinmaz antifirizden veya fanı gec acmasından dolayıdır cok asırı zorladıgında ust cizginin tam ustune gelir. orjin olmayan radyatorle sabit 10 15 dk 180 190 ile gitmistim oylece kalmıstı sonra 160 felan dusunce geri eski haline ıkı cızgının ortasına geliyordu.

    Normalde fan musurunden dolayı gec acıyordur fakat elin degilmisken hararet musurunude degistir cok pahalı birsey degildir. Cabuk ısınması antifirizden olur yeniden bi antifiriz ilave ettir. Sorun ortadan kalkar buyuk bir ihtimal

    cevap için teşekkürler. Fan müşürü ile hararet müşürü aynı değil değil mi? Termostat da değişmişti bu arada. O halde bunları da değiştirmeyi deneyeyim. Devirdaim pompasını da değiştirmeyi düşünüyorum bu arada. Siz ne dersiniz?




  • dostum resimlere baktım hararet göstergesi yoktu benim araçta zaten hatırlayamamın sebebide oymuş kaçıncı çizgiye geldiğini. sadece hararet lambası var. Ayrıca benim bildiğim 1.4xr larda hararet göstergesi yok sizinki mk1 kasamı yada önceki sahipleri tarafından quicksilver dashiyle swaplenmiş olabilir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: catil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ccnablade

    Merhaba,

    106 1.4 Xr kullanıyorum uc sene oldu neredeyse tam ortada kalmaz hicbir zaman orta ile en ustdekinin arasında gezer yanlıs bilmiyorsam 70 90 arasında yaz kıs antifiriz de olsa dahi ve cabuk ısınır biraz kısın guzel oluyor :) ustdeki cizgiye yaklastıgında tam iki cizginin ortasında fan acar. Radyator yan sanayide olsa bu kadar cabuk isinmaz antifirizden veya fanı gec acmasından dolayıdır cok asırı zorladıgında ust cizginin tam ustune gelir. orjin olmayan radyatorle sabit 10 15 dk 180 190 ile gitmistim oylece kalmıstı sonra 160 felan dusunce geri eski haline ıkı cızgının ortasına geliyordu.

    Normalde fan musurunden dolayı gec acıyordur fakat elin degilmisken hararet musurunude degistir cok pahalı birsey degildir. Cabuk ısınması antifirizden olur yeniden bi antifiriz ilave ettir. Sorun ortadan kalkar buyuk bir ihtimal

    cevap için teşekkürler. Fan müşürü ile hararet müşürü aynı değil değil mi? Termostat da değişmişti bu arada. O halde bunları da değiştirmeyi deneyeyim. Devirdaim pompasını da değiştirmeyi düşünüyorum bu arada. Siz ne dersiniz?

    Evet dogru ıkısıde tek bi musur kafa gitmis benim. devir daim musurden sonra bakarsın eger sorun devam ettiginde ama %90 musurdendir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    dostum resimlere baktım hararet göstergesi yoktu benim araçta zaten hatırlayamamın sebebide oymuş kaçıncı çizgiye geldiğini. sadece hararet lambası var. Ayrıca benim bildiğim 1.4xr larda hararet göstergesi yok sizinki mk1 kasamı yada önceki sahipleri tarafından quicksilver dashiyle swaplenmiş olabilir.

    Bilmiyorum ama 98 model her yeri orjinal gibi duruyor. Farklı ise sizin eskiden garip.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ccnablade

    quote:

    Orijinalden alıntı: catil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ccnablade

    Merhaba,

    106 1.4 Xr kullanıyorum uc sene oldu neredeyse tam ortada kalmaz hicbir zaman orta ile en ustdekinin arasında gezer yanlıs bilmiyorsam 70 90 arasında yaz kıs antifiriz de olsa dahi ve cabuk ısınır biraz kısın guzel oluyor :) ustdeki cizgiye yaklastıgında tam iki cizginin ortasında fan acar. Radyator yan sanayide olsa bu kadar cabuk isinmaz antifirizden veya fanı gec acmasından dolayıdır cok asırı zorladıgında ust cizginin tam ustune gelir. orjin olmayan radyatorle sabit 10 15 dk 180 190 ile gitmistim oylece kalmıstı sonra 160 felan dusunce geri eski haline ıkı cızgının ortasına geliyordu.

    Normalde fan musurunden dolayı gec acıyordur fakat elin degilmisken hararet musurunude degistir cok pahalı birsey degildir. Cabuk ısınması antifirizden olur yeniden bi antifiriz ilave ettir. Sorun ortadan kalkar buyuk bir ihtimal

    cevap için teşekkürler. Fan müşürü ile hararet müşürü aynı değil değil mi? Termostat da değişmişti bu arada. O halde bunları da değiştirmeyi deneyeyim. Devirdaim pompasını da değiştirmeyi düşünüyorum bu arada. Siz ne dersiniz?

    Evet dogru ıkısıde tek bi musur kafa gitmis benim. devir daim musurden sonra bakarsın eger sorun devam ettiginde ama %90 musurdendir.

    Deneyip bakacağım iki beyaz çizgi arasında olursa sıcaklık sanırım normal olur.




  • https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-sark-otomotiv-peugeot-106-xr-349826847/detay arkadaşlar şu araç nasıl sizce almak üzereyim ama bi kullanıcılara sormak istedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hort.. keşke ilk sayfadaki linkler çalışsa
  • Gençler buralar niye böyle bitik?

    Soğutma sıvısı seviyesi max çizgisinin 2 parmak üstünde olursa bir sıkıntı olur mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_

    Gençler buralar niye böyle bitik?

    Soğutma sıvısı seviyesi max çizgisinin 2 parmak üstünde olursa bir sıkıntı olur mu?

    Bir problem yaratmaz ama yine de fabrikanın koyduğu MAX. çizgisinde bırakmakta fayda var diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nk061


    quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_

    Gençler buralar niye böyle bitik?

    Soğutma sıvısı seviyesi max çizgisinin 2 parmak üstünde olursa bir sıkıntı olur mu?

    Bir problem yaratmaz ama yine de fabrikanın koyduğu MAX. çizgisinde bırakmakta fayda var diye düşünüyorum.

    Teşekkürler.



    Bir de arkadaşlar otomatik 1.4 motor 106'mın şanzıman yağını değiştirmek istiyorum. Kaç litre şanzıman yağı almalıyım? Bir kaynakta 2.4 litre okudum. Bir de yağ değişince mutlaka Planet 2000 programı ile arabaya yağlanıp bu bilginin girilmesi gerekiyormuş. Bu doğru mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_


    quote:

    Orijinalden alıntı: nk061


    quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_

    Gençler buralar niye böyle bitik?

    Soğutma sıvısı seviyesi max çizgisinin 2 parmak üstünde olursa bir sıkıntı olur mu?

    Bir problem yaratmaz ama yine de fabrikanın koyduğu MAX. çizgisinde bırakmakta fayda var diye düşünüyorum.

    Teşekkürler.



    Bir de arkadaşlar otomatik 1.4 motor 106'mın şanzıman yağını değiştirmek istiyorum. Kaç litre şanzıman yağı almalıyım? Bir kaynakta 2.4 litre okudum. Bir de yağ değişince mutlaka Planet 2000 programı ile arabaya yağlanıp bu bilginin girilmesi gerekiyormuş. Bu doğru mu?

    3 lt koyuluyor pcye baglatmana gerek yok keçeyi düzgün sıksinlar yeter.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gençler, bizim 106'nın el frenini indirirken hanım zorlanıyor. Bende bir sorun yok ama onun gücü yetmiyor sanırım. Bazen iki elle düğmeye basmak zorunda kalıyor. Düğmeyi biraz yumuşatma şansımız var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_

    Gençler, bizim 106'nın el frenini indirirken hanım zorlanıyor. Bende bir sorun yok ama onun gücü yetmiyor sanırım. Bazen iki elle düğmeye basmak zorunda kalıyor. Düğmeyi biraz yumuşatma şansımız var mı?

    Ulan harbi çok malız ya. El frenini 1 milim yukarı yapıp düğmeye basınca kuş gibi hafifliyor düğme. Çok rahat iniyor. Birinin tavsiyesi ile farkettik bunu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.