Şimdi Ara

Puanza'ya eklenen YGS sayacı kalkmalı mı ?

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
34
Cevap
0
Favori
727
Tıklama
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> TYT / AYT >> Puanza'ya eklenen YGS sayacı kalkmalı mı ?
Sayfaya Git:
Sayfa:

Puanza'ya eklenen YGS sayacı kalkmalı mı ?


(En Son Oy Tarihi: 21.2.2016)
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    946 Mesaj
    Sınava az kaldığı gerçeğinden kaçacak mısınız puanza'da görmesen başka bir yerde illa göreceksin zaten



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    290 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Sydro

    quote:

    Orijinalden alıntı: puanza

    quote:

    Orijinalden alıntı: Celciusavogadro

    Parlakbirgelecek te bu sistem var üstad ama sadece 3 fakülte için yapılması gereken net sayısı seçimi yapabiliyorsun gerisi paralı.Puanza zaten çok iyi eğer bunu da yapabilirsen vazgeçilmez bir siten olur

    O sitede nasıl bir sistem kullanılmış bilmiyorum ama kafamdaki bittiğince çok orjinal (ve bedava) bişey olacağı kesin. Şu mobil belası olmasa çoktan bitirirdim fakat küçücük ekranlarda bu işleri pratik bi kullanımla sunmak gerçekten çok zaman ve emek isteyen şeyler.

    Sen bu kafandaki projeyi mobili bırak bilgisayarda uygulanabilir yap bakalım TR'de en çok girilen ilk 10 en kötü ilk 20 siteye girmezsen ben ne olayım :D
    Bizim millet sınava girmeden her gün orda o sistem için 5 kere çık gir yapar :D
    Şubat-Mart ve Haziran aylarında reklam aldın mı döndün hocam köşeyi

    Hem bilgisayar hem mobil için olacak zaten, taslak da hazır gibi. Tabi yine tek sene için değil belirlediğiniz netle o bölümü son 3 sene içinde hangi senelerde kazanıp kazanamadığınızı göreceksiniz




  • Teğmen
    132 Mesaj

    Bence kalkmali stres olan insanlar var sonucta. onlari da dusunmek lazim dimi



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: puanza
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    429 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: puanza

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sydro

    quote:

    Orijinalden alıntı: puanza

    quote:

    Orijinalden alıntı: Celciusavogadro

    Parlakbirgelecek te bu sistem var üstad ama sadece 3 fakülte için yapılması gereken net sayısı seçimi yapabiliyorsun gerisi paralı.Puanza zaten çok iyi eğer bunu da yapabilirsen vazgeçilmez bir siten olur

    O sitede nasıl bir sistem kullanılmış bilmiyorum ama kafamdaki bittiğince çok orjinal (ve bedava) bişey olacağı kesin. Şu mobil belası olmasa çoktan bitirirdim fakat küçücük ekranlarda bu işleri pratik bi kullanımla sunmak gerçekten çok zaman ve emek isteyen şeyler.

    Sen bu kafandaki projeyi mobili bırak bilgisayarda uygulanabilir yap bakalım TR'de en çok girilen ilk 10 en kötü ilk 20 siteye girmezsen ben ne olayım :D
    Bizim millet sınava girmeden her gün orda o sistem için 5 kere çık gir yapar :D
    Şubat-Mart ve Haziran aylarında reklam aldın mı döndün hocam köşeyi

    Hem bilgisayar hem mobil için olacak zaten, taslak da hazır gibi. Tabi yine tek sene için değil belirlediğiniz netle o bölümü son 3 sene içinde hangi senelerde kazanıp kazanamadığınızı göreceksiniz

    Dostum sadece bunu son sene (2015 için diyorum) yapsan bile siten Türkiye siteleri arasında en çok ziyaret edilenlerde ilk 20ye çok rahat girer.
    Allah yolunu açık etsin, Allah razı olsun. Sonuçta hiç illegal bir şey kullanmadan (ÖSYM zaten tüm verileri paylaşıyor üstelik site parası senden çıkıyor ve paralı üyelik sisteminde yok) yapıyorsun bu işi.
    Ayakta alkışlıyorum, cidden.
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    290 Mesaj

    @açılınbendoktoruum Büyük bi çoğunluk kalması yönünde oy kullandı, oylama yapıp da kaldırırsam onlara saygısızlık etmiş olurum şimdi.

    @Sydro İlk yirmiye girmesi imkansız ama yine de şuanki durumdan daha iyi bi noktaya geleceği kesin. Daha ygsye hazırlanıp da puanzayı duymayan bi dolu öğrenci var, umarım bu yolla onlara ulaşabilirim. Cidden diğer sitelerin neredeyse hepsi 10 puan eksik - fazla hesaplıyo, bu da ciddi bi yanılgı oluşturuyo öğrencinin kafasında.

    Üyelik zaten çok mantıksız bi gereklilik, puanza hiçbir zaman üyelik sistemiyle çalışmayacak.

    Bu arada bana destek olmak için reklamlara tıkladığını söyleyen arkadaşlar oluyo, lütfen ilginizi çekmeyen reklamlara tıklayıp reklam verenin parasını boşa harcatmış olmayın, durduk yere milletin hakkına girmeyelim şimdi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi puanza -- 11 Şubat 2016; 18:09:53 >
    |
    |
    Bahsedilenler: Sydro , açılınbendoktoruum
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    4 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: puanza

    @açılınbendoktoruum Büyük bi çoğunluk kalması yönünde oy kullandı, oylama yapıp da kaldırırsam onlara saygısızlık etmiş olurum şimdi.

    @Sydro İlk yirmiye girmesi imkansız ama yine de şuanki durumdan daha iyi bi noktaya geleceği kesin. Daha ygsye hazırlanıp da puanzayı duymayan bi dolu öğrenci var, umarım bu yolla onlara ulaşabilirim. Cidden diğer sitelerin neredeyse hepsi 10 puan eksik - fazla hesaplıyo, bu da ciddi bi yanılgı oluşturuyo öğrencinin kafasında.

    Üyelik zaten çok mantıksız bi gereklilik, puanza hiçbir zaman üyelik sistemiyle çalışmayacak.

    Bu arada bana destek olmak için reklamlara tıkladığını söyleyen arkadaşlar oluyo, lütfen ilginizi çekmeyen reklamlara tıklayıp reklam verenin parasını boşa harcatmış olmayın, durduk yere milletin hakkına girmeyelim şimdi.

    İşini düzgün yapan insanlar zor bulunuyor , tebrikler , Senin önün açık , başarılar iyi çalışmalar .



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    866 Mesaj

    valla diyecek bir şey bulamadım. Helal olsun
    |
    |
    puanza kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    261 Mesaj
    Hocam bende 11.sınıfım olduğum halde günde 3-4 kere girip bakıyorum gerçekten süper bir çalışma ortaya koyduğunuz için tebrik ve teşekkür ediyorum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1360 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: puanza

    @açılınbendoktoruum Büyük bi çoğunluk kalması yönünde oy kullandı, oylama yapıp da kaldırırsam onlara saygısızlık etmiş olurum şimdi.

    @Sydro İlk yirmiye girmesi imkansız ama yine de şuanki durumdan daha iyi bi noktaya geleceği kesin. Daha ygsye hazırlanıp da puanzayı duymayan bi dolu öğrenci var, umarım bu yolla onlara ulaşabilirim. Cidden diğer sitelerin neredeyse hepsi 10 puan eksik - fazla hesaplıyo, bu da ciddi bi yanılgı oluşturuyo öğrencinin kafasında.

    Üyelik zaten çok mantıksız bi gereklilik, puanza hiçbir zaman üyelik sistemiyle çalışmayacak.

    Bu arada bana destek olmak için reklamlara tıkladığını söyleyen arkadaşlar oluyo, lütfen ilginizi çekmeyen reklamlara tıklayıp reklam verenin parasını boşa harcatmış olmayın, durduk yere milletin hakkına girmeyelim şimdi.

    Geçen yanlışlıkla tıkladım, komisyonumu isterim hocam.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1105 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: puanza

    quote:

    Orijinalden alıntı: Higoli

    puanzayla farkli sitelerin hesaplama robotlari arasindaki puanlar arasi 5-10 bandinda degisiyor.Bunun sebebi nedir hocam?

    Diğer sitelerin 5-10 puan bandında yanlış hesaplamaları.

    dogru hesapliyor kardes
    1. olanin puani osymde 500 e tamamlandigi icin herkese 1. ye eklenen puani ekliyor ona gore hesapliyor.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    290 Mesaj

    @Mezun kere mezun @Software Maker @MordelaHK Teşekkür ederim güzel sözleriniz için.

    @DoktorOlacamBen Neredeyse her site farklı hesaplarken hepsi nasıl doğru hesaplıyo olabilir? Ayrıca ben burada, twitter ve facebookta puanzanın virgülüne kadar doğru hesapladını delillerle gösterdim, dolayısıyla diğerleri yanlış hesaplamış oluyolar bu durumda.

    @Hakkını Arayan Serçe Senin canın sağolsun, nasıl geri ödeyebilirim borcumu
    |
    |
    Bahsedilenler: Software Maker , Hakkını Arayan Serçe , DoktorOlacamBen , Mezun kere mezun , MordelaHK
  • Çavuş
    46 Mesaj

    Sorumun cevabı bu olmamalıydı.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    puanza kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    No Pain No Gain
  • Yüzbaşı
    866 Mesaj

    Sen nasıl bir cevap bekliyordun? Eğer iki sitede 5-10 puan oynuyorsa bu iki siteden herhangi birinin yanlış olduğu anlamına gelir. Hangisi yanlış bilemem fakat herhangi biri yanlış bu bilinen bir şey.
    |
    |
    Higoli kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1105 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: puanza

    @Mezun kere mezun @Software Maker @MordelaHK Teşekkür ederim güzel sözleriniz için.

    @DoktorOlacamBen Neredeyse her site farklı hesaplarken hepsi nasıl doğru hesaplıyo olabilir? Ayrıca ben burada, twitter ve facebookta puanzanın virgülüne kadar doğru hesapladını delillerle gösterdim, dolayısıyla diğerleri yanlış hesaplamış oluyolar bu durumda.

    @Hakkını Arayan Serçe Senin canın sağolsun, nasıl geri ödeyebilirim borcumu

    ben puanza dogru hesapliyor dedim



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Mobilya Takımları
Bey Azura
SEO
canlı radyo dinle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,429
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.