Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

PSU KALİTESİ HAKKINDA Yardıma İhtiyacım Var...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
8
Cevap
0
Favori
160
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Teknik Yardım >> PSU KALİTESİ HAKKINDA Yardıma İhtiyacım Var...
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1739 Mesaj
    Dostlar,
    COLORSIT MARKA 450W PSU ALDIM...

    uzun zamandır,makinemde RESETLENME problemi vardı...

    BOARD,EKRAN KARTI,RAM değiştirerek denedim..Son olarak PSU aldım..

    Bu marka PSU kullanan arkadaslar varsa,450W ın nekadar DOĞRU OLDUGUNU,İŞİMİ GÖRÜP GÖRMEYECEĞİNİ ÖĞRENMEK İSTİYORUM...

    Saygılarımla..
    Mustafa ÖZCAN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Turqie -- 23 Aralık 2004, 21:58:09 >



    |
    |
    _____________________________
    S & M & m
  • Yarbay
    9370 Mesaj
    arkadasım acıkcası colorsıt hıc duymadım..hadı aopen everpower felan neysede sen ıyıce bı arastır.cunku 450 watt dıye satıyolar 220 lerı sonra mılletın ıslemcısı felan patlıyo..yazık olmasın yane
    |
    |
    _____________________________
    Moulin Rouge!
    "Yanlış adamla dövüşüyor olsanız bile en azından doğru silah seçin."
  • Binbaşı
    1739 Mesaj
    saolasın dostum,bende zaten buralarda o markayı hiç duymadım...

    ASLINDA KASA MARKASI BU...bende KASA USTUNDEKINI SOKUP ALDIM ARKADASTAN..

    ama üstüne basa basa da PROBLEMIMI ANLATTIM...bu akşam taktım makineye,şimdilik pek problem yok ama yine de DAHA ONCE KULLANAN VEYA NASIL BİR MAL OLDUGUNU BİLENLER VARSA bir SORAYIM dedim..
    |
    |
    _____________________________
    S & M & m
  • Yarbay
    9370 Mesaj
    zaten sorunu bole normal calısırken anlamassın
    voltaj dusup yukseldıgınde dalgalı akım gelmeye basladıgında cıkar meydana
    |
    |
    _____________________________
    Moulin Rouge!
    "Yanlış adamla dövüşüyor olsanız bile en azından doğru silah seçin."
  • Binbaşı
    1739 Mesaj
    ASLINDA BENİM DEĞİŞTİRMEKTE Kİ AMACIM, cd-rwt,cd-rom,harddisk ve bilimum kartlar TAKILI

    iken,OZELLIKLE OYUN OYNARKEN "KİLİTLENME" ve GENELDE DE "RESETLENME" yapması...

    henüz,oyun kurup denemedim , ozaman daha iyi anlaşılıcak işe yarayıp yaramıycagı...
    |
    |
    _____________________________
    S & M & m
  • Yarbay
    3841 Mesaj
    Tagan,Coolermaster,Aerocool,thermaltake,fsp,Aopen,skyhawk,zalman dışında PSU alma sakın.Bumlar profesyonel sistemlerde kullanılan Psu üreticileridir(çift işlemci).Yani son kalite üretim yaparlar.Zaten çoğu da aynı fabrikada üretiliyor.
    |
    |
  • Binbaşı
    1739 Mesaj
    dostum olmazsa,ben bunu buaksam sabaha kadar nekadar deneyebilirsem deneyip,YARIN GİDİP "AOPEN" filan alayım...

    encok duydugum marka bu...
    |
    |
    _____________________________
    S & M & m
  • Yarbay
    3463 Mesaj
    yaw ne ugrasir durursun. haa 300 wat, ha 420 wat, veya uzeri. yok boyle bir olay hocalar. seninki olsa olsa mb - dsp uyumsuzlugudur. dii see tak 250 wat calissin. icinde sigortasi yok mu bu meretlerin.. fuzuli para. yok yok hava atarsin alip, 450 wat kullaniyom. ooooo

    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1739 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: sahraaa2002

    yaw ne ugrasir durursun. haa 300 wat, ha 420 wat, veya uzeri. yok boyle bir olay hocalar. seninki olsa olsa mb - dsp uyumsuzlugudur. dii see tak 250 wat calissin. icinde sigortasi yok mu bu meretlerin.. fuzuli para. yok yok hava atarsin alip, 450 wat kullaniyom. ooooo





    saol dostum ama, BEN BU PROBLEMİ 2-3 TOPİKTE ÇÖZMEYE ÇALIŞTIM....
    belki sen görmedin ama ...

    YANI KONU ;

    "LAY LAY LOM...450W PSU ALDIM" DEĞİL....

    |
    |
    _____________________________
    S & M & m




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
haberler
Mobilya Takımları
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,234
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.