Şimdi Ara

PSN TR Ödeme Sorunu Hakkında Bilgiler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
1.821
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar;



    Geçtiğimiz aylarda aldım cihazımı. Ve aldığım hafta Garanti Sanal kartım ile SEN sistemine giriş yapıp ödeme yaparak Plus üyeliğimi aktif ettim. Geçtiğimiz ay başında ise God Of War oyununu aynı kredi kartımla satın aldım.



    Geçtiğimiz hafta Fifa 16 yıda ön sipariş ile almak istedim. Fakat bana kredi kartı bilgileri hatalı tarzı mesaj verdi. Bir kaç kere kontrol edip adresimi vs tamamen düzenleyerek tekrar denedim. Bir süre sonra "Para çekme işleminiz başarısız daha sonra tekrar deneyiniz." tarzı hata aldım.



    Bunun üzerine Sony Türkiye'yi aradım durumu anlattım. Müşteri temsilcisi bir bayan güvenlik nedeniyle bana sanal kart kullanmak yasak tespit edildiği için banlanmışsınız tarzı bir bilgi verdi. Bende bunun saçma olduğunu zaten güvenlik için sanal kart kullandığımı söyledim. Neyse gel gelelim başka sanal kart vb normal kartları kullanmama rağmen bir sonuç alamadım.



    İkinci sefer Sony Türkiye'yi aradım ve bana bu sefer başka bir bayan arkadaş adresi kontrol etmemi söylediler. NO 11 yerine NUMARA 11 olarak düzeltmemi söyledi. Kesinlikle kısaltma vb. noktalama kullanmayın dedi. Bu NUMARA olayı bana çok saçma geldi fakat dediklerini uyarladım. 15 gün sonra tekrar deneyin dedi. Resmen rezalet. Bayanla biraş zıtlaştık. İngiltereden kaynaklı bir sorun olduğunu ve kesinlikle birşey yapamayacaklarını söyledi.



    Bunun üzerine bende ingiltereden bir bağlantı sağlayın mail atayım dedim. Bilgi veremeyiz dedi. Bende hiç bir halta yaramazsınız diyip kapattım. Resmen dünyadan bir haberler.



    Bunun üzerine araştırmaya başladım. Sony EU ya mail atarak durumu anlattım. Bana bu tarz bilgilerin mail üzerinden konuşulamacağını ve aşağıdaki iletişimden irtibata geçerseniz arkadaşlar size yardımcı olmaktan mutlu olacaktır tarzı bir mail aldım. Yurtdışı telefonu olduğu için henüz arayamadım.



    Sonuç olarak adamlar bizi iplemiyor. Pazartesi günü aramayı düşünüyorum. Detaylı bir şekilde burda olumlu sonuçlar yazmayı umuyorum. Aksi durum için US hesabı açtım. Fakat US hesap kullanmak istemiyorum açıkcası oyunları Türkçe oynamak hoşuma gidiyor. Alacağım FIFA oyunda Türkçe olsun istiyorum. Ayrıca Ön siparişten gelecek olan Paketleride TR hesabımda kullanmak istiyorum.



    Arkadaşlar bu tarz hatalarla ilgili birçok konu var forumda fakat hiçbiri benim sorunumu çözmedi. Ve bu hatayı alıp sorunu çözebilen bir arkadaş varsa yardımcı olabilirse sevinirim.



    iletişim : psndilaver@gmail.com



    Teşekkürler.



    EU SONY e gönderdiğim mail.


    quote:

    A customer posted the following question on the eu.playstation.com contact form:

    Your Name: ------
    Sign-In ID (Email Address): ---------------
    What is your question about?: digital content purchased from PlayStation Store
    PSN Online ID: --------
    Date of birth: ----------------
    Your Question:
    Hello,

    I am using a virtual credit card(VCC) supported by Garanti Bank (http://www.garanti.com.tr) on my transactions in Playstation Store. For the last couple of days, when I try to add money to my Wallet of PSN (https://account.sonyentertainmentnetwork.com/liquid/cam/account/mywallet/select-payment-instrument.action), I am getting an error ( "You can not add money to your account right now. Please try again later.") that the transaction is not being completed. I've called Sony Turkey and learned that the reason I'm not able to make a transaction was that me using a VCC. I use VCC for security reasons and want to continue using it while I'm making purchases on Playstation Store. Can you please help me about this situation?

    All the best, the playstation.com team.




    Gelen Cevap


    quote:

    Hi -------,

    Thanks for your e-mail about your Sony Entertainment Network (SEN) account.

    I can see from your e-mail that you're having some problems with your SEN account. As we take the security of SEN accounts very seriously, we are unable to provide support on this matter by e-mail as we will need you to answer some security questions before we can investigate this further.

    Therefore I would appreciate it if you could contact PlayStation Support using the contact details below and one of our team will be happy to help you.


    Thank you,


    Ben
    PlayStation Support



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ScaT -- 8 Ağustos 2015; 16:43:28 >







  • God Of War oyununu aynı kredi kartımla satın aldım. demişsin
    adres bilgilerini aynı şekil girdin mi
  • istanblue001 İ kullanıcısına yanıt
    Aynen girmiştim fakat sorun alınca. Son halini Sony TR deki hanfendinin dediği şekilde düzenledim.
    Şuan aynı şekilde 15 gün denemeyeceğim ödeme işlemini bir çözüm yolu bulamaz isem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ScaT

    Aynen girmiştim fakat sorun alınca. Son halini Sony TR deki hanfendinin dediği şekilde düzenledim.
    Şuan aynı şekilde 15 gün denemeyeceğim ödeme işlemini bir çözüm yolu bulamaz isem.

    Bende aramıştım neredeyse 1 ay uğraştım onu yap bunu yap dediler sony aradım hiç bir fayda etmedi başka kart dedim hemen oldu çok değişik birşeylaeri almak istiyoruz alamıyoruz kart bilgilerinde sorun yoktur sen adres bilgilerini kontrol et veya başka adres dene sorun adres bilgilerinde
  • istanblue001 İ kullanıcısına yanıt
    Dostum peki TR Sonymi aradın yoksa EU ?
    Ben direk EU ile irtibata geçmeyi düşünüyorum. TR dekilerin dünyadan haberi yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ScaT

    Dostum peki TR Sonymi aradın yoksa EU ?
    Ben direk EU ile irtibata geçmeyi düşünüyorum. TR dekilerin dünyadan haberi yok.

    tr sony aradım ve hiçbirşey bilmiyorlar orayı arama bile
  • gereksiz yere uzatmışsınız olayı. 1 hafta olmadı 10 gün bekleyin, kart bilgilerinizi tekrar girin. psn arada sırada böyle saçmalıyor. ben de sürekli alışveriş yaptığım kartta arada bir hata alıyorum. bir kaç gün sonra düzeliyor.
  • what_tha kullanıcısına yanıt
    Dostum ;
    Çarşamba gününden beri böyle bir problemle karşılaşıyorum.
    Olayı buraya getiren SONY TR Müşteri hattı. Bana verdikleri bilgiler 15 gün blok yediğim yönünde. Ve sebepsiz yere.
    Umarım dediğin gibi düzelir.
  • Beyler diğer kartımdan provizyonda bir işlem gözükmekte.

    0.44 eksilmiş bakiyemden. Açık Provizyonda bekliyor.

    Ama satın alma işlemi gerçekleştiremedim henüz. :(
  • Surekli surekli hesaba kart eklerseniz hata almaya devam edersiniz. Psn e bi kart girdiginizde bir sekilde basarisiz olursa islem, arkasindan hata vermeye devam eder. Dolandiricilik onlemleriyle ilgiliymis diye biliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ScaT

    Beyler diğer kartımdan provizyonda bir işlem gözükmekte.

    0.44 eksilmiş bakiyemden. Açık Provizyonda bekliyor.

    Ama satın alma işlemi gerçekleştiremedim henüz. :(

    O provizyonlar borç olarak yansımaz merak etmeyin. Kartın açık olup olmadığını anlamak için çekiliyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • sonuc icin takipteyim hocam konunuzu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Playstation Türkiye'nin konu hakkında zerre bilgisi yok. Bende bir iki hafta önce aradım aramızda şöyle bir konuşma geçti ;

    - Enpara kartımla alışveriş yaparken falanca kod ile hata alıyorum.
    - Banka kartı girmeyin efendim , sistem banka kartlarını otomatik olarak yasaklıyor.
    - Ödeme yöntemleri yerinde banka kartı yada kredi kartı girin diyor ama ?
    - (Duraksama) Orada öyle diyebilir ama banka kartları yasaklanıyor.

    Ne yaptığımızı kendimiz bile bilmiyoruz demenin dolaylı yolu

    Store'un çalıntı kredi kartları yüzünden uyguladığı saçma sapan önlemleri var , ne kadar denersen kartı ne kadar başarısız çekim yapmaya çalışırsan bloke olduğun süre o kadar uzuyor. Atıyorum 5 kere denedin , 15 gün , 10 kere denedin 1 ay bloke yiyorsun.
    Tek çözüm beklemek , boşu boşuna UK'yi aramana gerek yok , onlarda çözüm odaklı çalışmıyorlar ps4 rakibinin 3 katı sattığı için artık müşteri memnuniyeti zerre umurlarında değil.


    Sanal kart kullanamazsın muhabbeti de çok güzel , hem geleneksel olarak hacklen hemde sanal kart kullanamazsın de. Ne ala memleket.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rimesia -- 9 Ağustos 2015; 12:48:29 >




  • İngiltereden Gelen cevabı paylaşıyorum

     	Hi Mustafa, 

    Thanks for your e-mail about your Sony Entertainment Network (SEN) account.

    I can see from your e-mail that you're having some problems with your SEN account. As we take the security of SEN accounts very seriously, we are unable to provide support on this matter by e-mail as we will need you to answer some security questions before we can investigate this further.

    Unfortunately, as we are based in the United Kingdom, we are unable to assist with SEN accounts registered outside of the UK. For contact details for your local PlayStation Support, please follow the link below:

    http://faq.en.playstation.com/app/answers/detail/a_id/842/locale=en_GB

    I hope this helps, but if you have any other questions please contact PlayStation Support using the contact details below or by replying to this e-mail.

    Thank you,


    Ben
    PlayStation Support



    Bunun üzerine bende TR Sony nin sorunumu çözemediğini ve londra kaynaklı olduğunu söylediklerini belirttim. Sizinle bu yüzden iletişime geçtim. Ve güvenlik nedeniyle hiç bir işlem yapamayacaksak arayacağım sizi dedim. Bakalm ne cevap verecek.


    Bu arada what_tha kardeşim bu sorunu almak için cihaza ve oyunlara çuvalla para vermiyoruz. Hakkımı elbetteki sonuna kadar arayacağım. Ve uzatacağım. Bu devirde ağlamayana enzik yok :))
    Yoksa bende biliyorum 15 gün sora bekleyip farklı bir kart ile aldığımda çalışacağını. Ama indirim sürecinde olan bir oyunu kaçırdıktan sora ne faydası olacak ki.




  • ScaT kullanıcısına yanıt
    hakkınızı elbette arayın ancak ben kendi deneyimimi paylaştım sizle. genelde psn dengesiz, çoğu zaman böyle oluyor. 1 hafta arayla kullandığım kartı kullanamadığım bile oldu. bir kaç gün sonra düzeliyor. farklı kartla denemenize gerek yok. bir kaç gün bekledikten sonra aynı kartla alırsınız diye tahmin ediyorum.

    daha 2 gün önce cuma akşamı endonezya psnden Payday ve hardline almak istedik. kartımı ekledim, kabul etti. oyunu sepete attım, tam ödeme onayını verdim ki hata oluştu ve alamadım. başka bir kartım vardı onla denedim, arkadaşımın kartını denedim, nafile... Başka bir endonezya psn hesabı açtım, aynı şekilde ekledik yine olmadı.

    Sonra TR psnden hesap açtık ve sorunsuz bir şekilde arkadaşım ve ben 2 kart ekleyerek oyunu sorunsuz aldık.

    gördüğünüz gibi psn cidden standartını oturtamamış bir sistem. xboxta bu işler çok daha rahat, keşke biraz feyz alsa sony..
  • what_tha kullanıcısına yanıt
    Bu şekilde olduğunu bilsem inan kafama takmam ama Sony TR Müşteri hizmetleri saçma sapan bahaneler ile resmen oyalıyorlar. 18 yaş altından kücükler alamasın diye sanal kart uygulaması yasak vb. E madem yasak ben nasıl kullandım bugüne kadar dediğimde tespit edilmiştir diyorlar. Adres bilginiz kredi kartındaki adresle aynı olmalı gibi kurallarda var. Ya ben yanlış biliyorum. Yada bizi enayi yerine koyuyorlar. Hiçbir Sanal pos veya pos cihazı işlem yaparken kredi kartına ait adres bilgisi temin edemez. Bu yasalda değil zaten.
  • 15 gün değil 20 gün geçti ve hala kredi kartlarım ile alışveriş yapamıyorum :) Resmen komedi. Allah belalarını versin demekten başka diyecek birşey yok.
  • Ya Sony neye göre banladığının açıklayıcı bir metnini verse de bizde ona göre davransak. Aynı karttan ard Arda 3 para yükleme. Aynı hesaba x süre içinde 2 den fazla kart ekleme çıkartma gibi. Var kesin bunun bir Kuralı :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PS PLUS KART MAĞAZADAN SATIN ALMAK İSTEYENLER, ÜLKEMİZE PSN KART SATIŞI YAPILMASINI İSTEYEN SAYIN Playstation KULLANICILARI ;

    LÜTFEN; 444 SONY (7669) Müşteri Hizmetlerini ARAYIN...

    ''ÜLKEMİZDE PS PLUS KART SATIŞI YAPILMASINI İSTİYORUZ, GEREKLİ YERLERE İLETİN LÜTFEN !'' derseniz bu yönde çalışmaları olduğunu söyleyeceklerdir.. Sosyal Medya hesaplarından ve Resmi Siteden gerekli bilgilendirmeleri yapacaklarını söylediler bana...

    Benim anladığım kadarıyla ülkemize gelecek ancak talepte bulunmamız lazım, ne kadar çok ararsak o kadar etkili olur diye düşünüyorum..
    Ben hemen hemen her gün arıyorum...


    Edit: USA PSN, ENDONEZYA PSN al-kurtul demeyin lütfen Ben TR PSN Kullanmak istiyorum  PSN TR Ödeme Sorunu Hakkında Bilgiler




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.