< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|

< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
ne yaparsan yap suçluluk duygusu hissetme sakın. başarısız oldun çünkü çalışmadın diyen şarlatan kişisel gelişimci liberalci şarlatanlara kanma.
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
liberalizm yerine ne olmali hocam |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
herkese altın tepside sunulan şeyler ne ? Bakayım bende var mı < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi limbesh -- 25 Mayıs 2025; 17:53:28 > |
|
_____________________________
boykot işe yarasın-yaramasın,
sen kendini belli et. |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Anladım, rahata kavuşursun inşallah. Ben çevremdekilere rahatça hayır diyorum yeri gelince, iyi ki fazla ısrar etmiyorlar da tartışmıyoruz. |
|
_____________________________
boykot işe yarasın-yaramasın,
sen kendini belli et. |
|
Bu kişisel gelişim ve kendini geliştir lafı tam bi yalan, mesela ali koça sorsak oda kendini geliştir yabancı dil öğren vs der ama kendisi koç ailesine değilde işci yada memur bi aileye mensup olsa o zaman iş hayatında böyle başarılı olamazdı. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Türkiye'de yaşayan Türk gençlerinin %80 zaten aileleri tarafından saçma sapan şekilde baskı görür. Benim arkadaş var Bursa'da yaşıyor. Çocuğun babası oto galeri işletiyor, çocuk meslek lisesi mezunu üniversiteyi kazanamadı evde yatıyor. Cabal oynayıp para kazanıyorlar ailecek, çocuğun evinde sunucu bilgisayar vardı, ailesi su döküp yaktı sunucu bilgisayarı sırf cabal oynamıyorsun diye. Arada çocuğu evden kovup duruyorlar, çocuk cami avlusunda yatıp duruyor. Çocuğun cebinde ne var ne yok alıyorlar. Çocuğun tek sevdiği şey bilgisayar toplayıp modlamak. Çocuğu 2021'den beri tanıyorum. Babası benden oyuna bot yazmamı istedi, dedim uğraşacak vaktim yok. İstesem yazıp yaparımda vaktim yok ona uğraşmaya. Bana diyor zero git mühendis ol, beraber ev tutak iş falan yapak. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-B048CF933 -- 25 Mayıs 2025; 22:32:1 > |
|
_____________________________
|
|
evet olamaz bu onun yeteneğine ve hayat koşullarına bağlı. yetenekli olsanız bile hayatın size "para ve lüks" getireceği konusunda net bir sonuç olmaz. yapabileceğimiz bir şey yok o yüzden hayattan zevk aldığınız şeyleri yapmaya çalışacaksın. |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-430D04FC4 -- 25 Mayıs 2025; 23:2:0 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
Mesela ben kamu mülakatı için ankaraya gittim bunu duyan ailesi varlıklı olan bi arkadaşım memur olup gurbette yaşicaksın ne gereği var dedi ama kendisinin ailesi varlıklı olduğu için herkesi kendi gibi görüyor, benim elim ayağım sağlam çok şükür ama ben eli olmayan birine ele ne ihtiyacın var desem saçma olur aynı şeyler aslında. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-430D04FC4 -- 25 Mayıs 2025; 23:52:42 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|