Şimdi Ara

'PSA Peugeot Citroën' hakkında gelişmeler, yeni modeller, şirket haberleri (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
369
Cevap
13
Favori
7.654
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • DolceVita. kullanıcısına yanıt
    Bu amcaya patent ödüyor vosvos
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Bu amcaya patent ödüyor vosvos

    Bu ne ki, zamanında Rolls Royce'dan da az para almamışlar "hidropnömatik süspansiyon" için
  • Cidden ödüyor mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Bu amcaya patent ödüyor vosvos

    Bu ne ki, zamanında Rolls Royce'dan da az para almamışlar "hidropnömatik süspansiyon" için

    E hani ilk çift kavrama 2003 te kullanılmisti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ..NeyzeN.. -- 11 Ağustos 2014; 21:06:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tekne Kazıntısı

    Cidden ödüyor mu

    Patentin şu anki durumunu bilmiyorum ama PSA grubu hala elinde tutuyorsa ödüyordur büyük ihtimalle :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Bu amcaya patent ödüyor vosvos

    Bu ne ki, zamanında Rolls Royce'dan da az para almamışlar "hidropnömatik süspansiyon" için

    E hani ilk çift kavrama 2003 te kullanılmisti

    Hepi topu 68 sene önce patenti alınmış, çok da bişey değil yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • DolceVita. kullanıcısına yanıt
    'Creative Technology' dememişler boşuna
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Bu amcaya patent ödüyor vosvos

    şanzımanı geliştiren firma vosvos değil .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Bu amcaya patent ödüyor vosvos

    şanzımanı geliştiren firma vosvos değil .

    Biliyom hacı.

    Patent zaten bi süre tutuluyor.

    Sektöre göre 10-20 yıl falan.
  • Piyasa kızışık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Bu amcaya patent ödüyor vosvos

    şanzımanı geliştiren firma vosvos değil .

    Borg Warner'ın DualTronic teknolojisinin üzerine sipariş usulü yine Borg Warner tarafından geliştirildi

    VW 2001 yılında kendine en uygun olarak DualTronic'i seçmiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: weycell1905

    'Creative Technology' dememişler boşuna

    Bir ara da Peugeot'nun tarihine değinelim.

    Kahve değirmeninden bisiklete, oradan da otomobil üretimine


     'PSA Peugeot Citroën' hakkında gelişmeler, yeni modeller, şirket haberleri


     'PSA Peugeot Citroën' hakkında gelişmeler, yeni modeller, şirket haberleri





  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tekne Kazıntısı



    Değirmen mi garip geldi hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: weycell1905

    'Creative Technology' dememişler boşuna

    Bir ara da Peugeot'nun tarihine değinelim.

    Kahve değirmeninden bisiklete, oradan da otomobil üretimine




    Karabiber değirmeni Bizde de var bir tane



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kefalci -- 11 Ağustos 2014; 23:15:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tekne Kazıntısı



    Değirmen mi garip geldi hocam

    Muhtemelen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: weycell1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tekne Kazıntısı



    Değirmen mi garip geldi hocam

    Muhtemelen

    Olayın can alıcı kısmı; en baştan beri değirmen üretimine hiç ara verilmemiş olması.

    Şu an hala Peugeot marka biber, tuz, kahve değirmenleri satışta. Ayrıca ömür boyu mekanik aksam garantisi var.

    Fiyatları da pahalı, manuel 40 pound, elektrikli 250 pound civarında.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: asdfg112

    arkadaşlar biliyorsunuz 208 ve yeni 308 ile birlikte peugeot artık direksiyonu küçültüp daha aşağıda konumlandırmaya başladı. ben bayide 308'e oturdum ve kendime göre ayarladım her şeyi ve çok iyi bir fikirmiş gibi geldi. arabaya çok hakim hissettim kendimi, hani bisiklet kullanırken her şey gözünüzün önündedir ya onu gibi.

    ama bu iki aracı da henüz kullanmadım trafikte. deneyimi olan arkadaşlar biraz bahsedebilir mi? bu yeni konumlandırma trafikte de böyle hakim hissettiriyor mu araca?
    örneğin şehir içinde sert manevralarda veya park sırasında sorun oluyor mu? yüksek hızlarda hakimiyet nasıl oluyor?

    kullanan arkadaşlar varsa cevaplarsa sevinirim :)

    Go-kart kullanıyormuş gibi ele oturuyor direksiyon

    Tasarım konusunda biraz marjinal geliyor fakat kullanım rahatlığı ve hakimiyet açısından çok iyi cidden. Yalnız 208'deki direksiyon göstergeleri perdeliyor.

    Öyle saçma bir mühendislik hatası mevcut. 308'de yok yalnız bu sorun.

    Dün benim arabayı servise bıraktım, galerideki araçları incelerken 208'in içine oturdum. Taa araç ilk çıktığında da incelemiştim, direksiyon yüzünden göstergeleri görememiştim. Ondan sonra da bir daha bakmamıştım yüzüne. Ama ilginçtir dün oturduğum 208'de göstergeler rahat görünüyordu Artık koltuğu nasıl ince ayarladılar bilmiyorum, oturuş da rahattı

    Küçük direksiyon bence de harika bir şey, 308 ile test sürüşünde arabanın en çok hoşuma giden yanıydı diyebilirim


    @asdfg112

    O direksiyonun asıl tadı trafikte ya da manevralarda çıkıyor ortaya, sorun olmak bir kenara dursun. Test sürüşüne çıkın, eminim sizin de çok hoşunuza gidecek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Olayın can alıcı kısmı; en baştan beri değirmen üretimine hiç ara verilmemiş olması.

    Şu an hala Peugeot marka biber, tuz, kahve değirmenleri satışta. Ayrıca ömür boyu mekanik aksam garantisi var.

    Fiyatları da pahalı, manuel 40 pound, elektrikli 250 pound civarında.



    Hocam acaba bu değirmenlerin enerji sarfiyatı nasıldır, manuelleri tahminimce fazla kol yormuyordur Motorlardaki verimlilik kahve değirmenine de yansımış mıdır? Az enerji, çok iş

    Çok ilginç bir bilgi, bisikleti falan biliyordum ama kahve değirmeni acayipmiş yahu




  • Bir de şimdi gelelim "yeni 308'in arkası çok mu dar?" konusuna.

    Benim gözlemlerim şu şekilde, sürücü koltuğu bana göre ayarlı iken sol arka koltuktaki durum, tam sınırda, dizlerim koltuğa değdi değecek, az şöyle kaykılayım rahat oturayım desem değiyor da zaten :

     'PSA Peugeot Citroën' hakkında gelişmeler, yeni modeller, şirket haberleri


    Sağ ön koltuk şu şekilde ayarlı iken (rahatsızlık vermeyecek şekilde mümkün olan en ileri pozisyona çektim) :

     'PSA Peugeot Citroën' hakkında gelişmeler, yeni modeller, şirket haberleri

    Sağ arka koltukta durum bu oluyor, sağ ön koltuk bir miktar daha geriye çekilse bile yine yeterli mesafe var bana göre :

     'PSA Peugeot Citroën' hakkında gelişmeler, yeni modeller, şirket haberleri


    Boyum 1.83

    Kendim 307 kullanıcısıyım, arka diz mesafeleri benim araçta da aşağı yukarı böyle diyebilirim. Sol arka koltuk biraz sıkıntılı, sıkışık olabilir, sağ tarafta çok problem olmaz gibime geliyor.

    Yeni 308'de arka tarafta durum bu, merak eden arkadaşlara faydası olur sanırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 12 Ağustos 2014; 11:01:18 >




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.