Şimdi Ara

'PSA Peugeot Citroën' hakkında gelişmeler, yeni modeller, şirket haberleri (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
369
Cevap
13
Favori
7.654
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre Guven

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ohan

    Deneyip görmek lazım. Yeni kasa 208i 180 boyundaki birine göre ayalardığımda hatta biraz daha 185lik bir pay bırakmıştım, ona rağmen arka diz mesafesi harikaydı.

    Ben sığdım,gerçekten diz mesafesi arkada iyi derecede. (Boy 1.82) Ama nedense ön tarafta bir garip hissettim.

    208 için mi diyorsun? 308'de ben çekindim arka koltuğa oturmaya resmen. Mezar gibi duruyordu. Kapıyı açıp geri kapattım

    Ama ön koltuk en gerideydi ve sırtlığı da geriye yatırılmıştı. Onun da etkisi var muhakkak.

    208 için ön taraf biraz sıkıntıydı benim için. Torpido kısmı. Ama 308'in içi gayet yeterli geldi bana. Tabi bir Superb değiller.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    106 nın yeni kasası çıkacak mıymış var mı bir bilgi?

    108 var ya işte

    o araç 107 nin devamı niteliğinde. 106 B sınıfıyken 107 ve 108 A sınıfı.

    Yanlışınız var :)

    106'dan sonra 206 geldi doğrudur fakat 206 direkt olarak 106'nın yerini almadı. Daha büyük bir otomobil olarak lanse edildi. Yani o arada 106'nın halefi gelmedi piyasaya.

    Daha sonraları 107 ve şimdi de 108 ile 106'nın boşluğu dolduruldu.

    İlk başta 206'nın 106 yerine geçecek şekilde lanse edilmesi düşünüldü fakat daha sonra bundan vazgeçildi.

    106 da A segmentinde sonuç olarak.


    Yanlışım yok, 106 B sınıfı bir araçtır. 206, 107,108 başka arabalar. 106 mk2 nin devamı gelmedi sonuç olarak.

    http://tr.wikipedia.org/wiki/Peugeot_106

    Verdiğiniz link kendisiyle çelişiyor :) 106 için B segmenti diyip sonra 106'nın halefi olarak 107'yi gösteriyor :)

    106 B segmenti ise 206 ne oluyor? O dönem Peugeot'nun kafası karışıkmış sanırım

    Ben 106'nın A segmentinde olduğunu biliyordum. Teşekkürler bilgi için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    106 nın yeni kasası çıkacak mıymış var mı bir bilgi?

    108 var ya işte

    o araç 107 nin devamı niteliğinde. 106 B sınıfıyken 107 ve 108 A sınıfı.

    Yanlışınız var :)

    106'dan sonra 206 geldi doğrudur fakat 206 direkt olarak 106'nın yerini almadı. Daha büyük bir otomobil olarak lanse edildi. Yani o arada 106'nın halefi gelmedi piyasaya.

    Daha sonraları 107 ve şimdi de 108 ile 106'nın boşluğu dolduruldu.

    İlk başta 206'nın 106 yerine geçecek şekilde lanse edilmesi düşünüldü fakat daha sonra bundan vazgeçildi.

    106 da A segmentinde sonuç olarak.


    Yanlışım yok, 106 B sınıfı bir araçtır. 206, 107,108 başka arabalar. 106 mk2 nin devamı gelmedi sonuç olarak.

    http://tr.wikipedia.org/wiki/Peugeot_106

    Verdiğiniz link kendisiyle çelişiyor :) 106 için B segmenti diyip sonra 106'nın halefi olarak 107'yi gösteriyor :)

    106 B segmenti ise 206 ne oluyor? O dönem Peugeot'nun kafası karışıkmış sanırım

    Ben 106'nın A segmentinde olduğunu biliyordum. Teşekkürler bilgi için.

    esasında verilen bilgiler kendisiyle çelişmiyor. benim anladığım kadarıyla peugeot daha sonra 106 'ya fazla gömlek biçtiğini fark edip A segmentini derin hatlarla tekrar çizmeye karar veriyor. Halef olarak 107 yi çıkartıp 106 B ise 206 'ya niçin gerek var karmaşasını gideriyor. 200 serisini B , 300 serisini C , 400 serisini D diye net şekilde ayırıyor işte daha sonra.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    106 nın yeni kasası çıkacak mıymış var mı bir bilgi?

    108 var ya işte

    o araç 107 nin devamı niteliğinde. 106 B sınıfıyken 107 ve 108 A sınıfı.

    Yanlışınız var :)

    106'dan sonra 206 geldi doğrudur fakat 206 direkt olarak 106'nın yerini almadı. Daha büyük bir otomobil olarak lanse edildi. Yani o arada 106'nın halefi gelmedi piyasaya.

    Daha sonraları 107 ve şimdi de 108 ile 106'nın boşluğu dolduruldu.

    İlk başta 206'nın 106 yerine geçecek şekilde lanse edilmesi düşünüldü fakat daha sonra bundan vazgeçildi.

    106 da A segmentinde sonuç olarak.


    Yanlışım yok, 106 B sınıfı bir araçtır. 206, 107,108 başka arabalar. 106 mk2 nin devamı gelmedi sonuç olarak.

    http://tr.wikipedia.org/wiki/Peugeot_106

    Verdiğiniz link kendisiyle çelişiyor :) 106 için B segmenti diyip sonra 106'nın halefi olarak 107'yi gösteriyor :)

    106 B segmenti ise 206 ne oluyor? O dönem Peugeot'nun kafası karışıkmış sanırım

    Ben 106'nın A segmentinde olduğunu biliyordum. Teşekkürler bilgi için.

    esasında verilen bilgiler kendisiyle çelişmiyor. benim anladığım kadarıyla peugeot daha sonra 106 'ya fazla gömlek biçtiğini fark edip A segmentini derin hatlarla tekrar çizmeye karar veriyor. Halef olarak 107 yi çıkartıp 106 B ise 206 'ya niçin gerek var karmaşasını gideriyor. 200 serisini B , 300 serisini C , 400 serisini D diye net şekilde ayırıyor işte daha sonra.

    Wiki'nin Ingilizce sayfasında şu şekilde yazılmış: 206 ilk önce 106 nın halefi olarak düşünülüyor.

    Fakat 206 modeli biraz büyük tasarlandığı için bu karardan vazgeçiliyor ve 106'nın halefi olarak A segmentinde yer alacak olan 107 piyasaya çıkıyor.

    Yani bu durumda 106, B segmenti için bir gömlek küçük bir otomobil sayılıyor. Biraz zorlarsak 106 için A buçuk segmenti diyebiliriz herhalde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    106 nın yeni kasası çıkacak mıymış var mı bir bilgi?

    108 var ya işte

    o araç 107 nin devamı niteliğinde. 106 B sınıfıyken 107 ve 108 A sınıfı.

    Yanlışınız var :)

    106'dan sonra 206 geldi doğrudur fakat 206 direkt olarak 106'nın yerini almadı. Daha büyük bir otomobil olarak lanse edildi. Yani o arada 106'nın halefi gelmedi piyasaya.

    Daha sonraları 107 ve şimdi de 108 ile 106'nın boşluğu dolduruldu.

    İlk başta 206'nın 106 yerine geçecek şekilde lanse edilmesi düşünüldü fakat daha sonra bundan vazgeçildi.

    106 da A segmentinde sonuç olarak.


    Yanlışım yok, 106 B sınıfı bir araçtır. 206, 107,108 başka arabalar. 106 mk2 nin devamı gelmedi sonuç olarak.

    http://tr.wikipedia.org/wiki/Peugeot_106

    Verdiğiniz link kendisiyle çelişiyor :) 106 için B segmenti diyip sonra 106'nın halefi olarak 107'yi gösteriyor :)

    106 B segmenti ise 206 ne oluyor? O dönem Peugeot'nun kafası karışıkmış sanırım

    Ben 106'nın A segmentinde olduğunu biliyordum. Teşekkürler bilgi için.

    esasında verilen bilgiler kendisiyle çelişmiyor. benim anladığım kadarıyla peugeot daha sonra 106 'ya fazla gömlek biçtiğini fark edip A segmentini derin hatlarla tekrar çizmeye karar veriyor. Halef olarak 107 yi çıkartıp 106 B ise 206 'ya niçin gerek var karmaşasını gideriyor. 200 serisini B , 300 serisini C , 400 serisini D diye net şekilde ayırıyor işte daha sonra.

    Wiki'nin Ingilizce sayfasında şu şekilde yazılmış: 206 ilk önce 106 nın halefi olarak düşünülüyor.

    Fakat 206 modeli biraz büyük tasarlandığı için bu karardan vazgeçiliyor ve 106'nın halefi olarak A segmentinde yer alacak olan 107 piyasaya çıkıyor.

    Yani bu durumda 106, B segmenti için bir gömlek küçük bir otomobil sayılıyor. Biraz zorlarsak 106 için A buçuk segmenti diyebiliriz herhalde

    evet tam bir B de değil tam bir A da değil. Ama A++ yada B- sınıfı olupta GTI lar, Quicksilver lar, Xs ler falan türlü türlü motor seçenekleri ve donanımlarla üzerinde baya yoğunlaştığı bir model olmuş 106, Peugeot için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WarSaw -- 9 Ağustos 2014; 23:51:07 >




  • DolceVita. kullanıcısına yanıt
    O konuda gerçekten tam net bi durum yok.

    A segmenti diyen de bir noktada haklıdır B diyen de

    Ben mesela hala anlamam hangi segmenttir

    O yüzden (A + B)/2
  • WarSaw kullanıcısına yanıt
    Şu durumda yeni bir 106'nın geleceğini sanmıyorum hocam. 108 ve 208'in arasına sığacak mantıklı bir otomobil boyutu yok çünkü.

    108 GTi o misyonu bir nebze de olsa üstlenebilir ama.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DolceVita. -- 10 Ağustos 2014; 0:01:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 406 sahibi olarak takip edicem.Gelişmeler güzel görünüyor.Yakıt tüketimi ve performans olarak çok iyi işler yapıyorlar,devamı da gelir umarım.
  • Güzel konu ancak tek kişi konuyu ne kadar götürür bilinmez diğer bilgili aarkadaşlara da ihtiyaç var bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Helal olsun bu psa grubuna.bu kadar verimli baska bir motor var mi ?
    Adamlar kaportadan caliyor elektroniktrn caliyor sanzimandan caliyorlar kalite yerlerde ama az yakiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cok iyi oldu boyle bi konu....takip....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    Helal olsun bu psa grubuna.bu kadar verimli baska bir motor var mi ?
    Adamlar kaportadan caliyor elektroniktrn caliyor sanzimandan caliyorlar kalite yerlerde ama az yakiyor.

    hee anasının erkek evladı aynen dediğin gibi hee..araclarimiz cok kötü zaten bu kadar insan da aptal tek sen zekisin,hadi git kumdan kale yap biraz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu uçan armadaya cevap vermezsek daha huzurlu bir konu olur kanaatindeyim.

    Bu adamı takip edip hangi arabaya meylettiğini anlayabilirsiniz bu arada :)

    VW'nin cengaveri bu ara. Polo hakkındaki görüşlerinizi kendisine ulaştırıp amme hizmetinde bulunabilirsiniz.

    Ama yarın da Alfa Romeo falan savunabilir canla başla. O zaman da bilin ki Giulietta kovalıyor :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DolceVita. -- 10 Ağustos 2014; 10:36:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DolceVita. kullanıcısına yanıt
    Guiletta biraz ucuz olsa bakarimda okadar butce yok :)) 308de adam gibi motor olsa bide otomatigi olsa belki dusunebilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hemide kamanlı H kullanıcısına yanıt
    Turkiye ve dunya aptal siz akillisiniz degil.mi ?
    Leonun golfun i30un aurisin rakibi 308in satis rakamini koysana bi suraya. Kim akilli kim aptal gorelim.
    Sakin c4unkini koyma bildigin ucuz rent a car arabasi oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    Guiletta biraz ucuz olsa bakarimda okadar butce yok :)) 308de adam gibi motor olsa bide otomatigi olsa belki dusunebilirim

    Dizel takıntısı yoksa sene sonuna doğru 1.2 eTHP 130'luk motor ile 6 ileri Aisin tork konvertörlü şanzıman geliyor.

    Bunun fiyatı da Julyet'i aratmaz ama. Polo falan hesaplı kalır yanında. O yüzden pek de uygun olacağını sanmıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DolceVita. kullanıcısına yanıt
    Yil sonunu gormek lazim bakalim kim ne kadar fiyat kiracak, 50bine polo dsg tsi surus konforpaketiyle gelirse alinabilir aksi halde hic gerek yok.
    Ibiza icin tsi dsg gecen seneki gibi 40a gelirse olabilir yada 55 benzinli cvt corolla..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pug fiyatları ucuz gelmez, pek ümitlenmeyin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    Turkiye ve dunya aptal siz akillisiniz degil.mi ?
    Leonun golfun i30un aurisin rakibi 308in satis rakamini koysana bi suraya. Kim akilli kim aptal gorelim.
    Sakin c4unkini koyma bildigin ucuz rent a car arabasi oldu.

    Yav arkadaş, konu PSA konusu. Neden başka markalarla kıyasa girmek zorunda hissediyorsun kendini?

    Onu geçtim, bu satış adetleri takıntınız nereden geliyor? Sürekli bir satış ve ikinci el kıyası.

    Yani şunu bilmenizde fayda var, arabasını binmek için alan insanlar da mevcut bu ülkede. Satacağı günü düşünmeyip edeceği zararı hesap etme gereği duymayan bir kitle de var.

    Yoksa hepimiz Renault, Fiat, VW binerdik dimi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DolceVita. kullanıcısına yanıt
    Sence insanlar neden 308 almiyorlarda i30 auris leon golf gibi araclari aliyorlar ?
    Insanlar neden 208 almiyorda clio ibiza polo fiesta aliyorlar ?
    Insanlar neden 508 almiyorda jetta corolla focus aliyorlar ?
    Bak pejo ve citroenin rakibi olarak reno toyota vw seat hyundai ford saydim.bukadar marka turkiye ve dunya genelinde neden daha cok satiyor ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.