Şimdi Ara

'PSA Peugeot Citroën' hakkında gelişmeler, yeni modeller, şirket haberleri (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
369
Cevap
13
Favori
7.655
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2.0 hdi olanı ülkemizde satışa çıkarılır mı acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hemide kamanlı

    2.0 hdi olanı ülkemizde satışa çıkarılır mı acaba?

    Çok zor. Tek çare olarak, 1.6 THP'yi Aisin şanzıman ile kombine etmeleri görünüyor.

    Ama çok da gerek yok sanki otomatik vitese. Ben bu otomobilde aramam şahsen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • B-SUV segmentinde yer alacak olan C3-XR geliyor. Araç, PSA'nın Çinli partneri Dongfeng Motor ortaklığı ile Çin'de üretilecek.

    Altyapısı 2008 ile aynı. 1.6 litre THP motordan söz ediliyor. Asıl tanıtım kasım ayındaki Guangzhou Otomobil Fuarı’nda gerçekleşecek.



     'PSA Peugeot Citroën' hakkında gelişmeler, yeni modeller, şirket haberleri


     'PSA Peugeot Citroën' hakkında gelişmeler, yeni modeller, şirket haberleri


     'PSA Peugeot Citroën' hakkında gelişmeler, yeni modeller, şirket haberleri


     'PSA Peugeot Citroën' hakkında gelişmeler, yeni modeller, şirket haberleri




  • 308 GT guzel bir seye benziyor gercekten. On sinyali de audi tarzi olmus.

    http://youtu.be/fwJ2m609wQU

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ''PSA chairman Carlos Tavares has announced DS models sold in Europe will lose the "Citroën" name starting next year.''

    Önümüzdeki seneden itibaren Citroen ismi kaldırılacak DS modellerinden. Bakalım yeni strateji tutacak mı?
  • Taşlar yavaş yavaş yerine oturmaya başladı. DS, Citroen'den ayrılıyor. Peugeot da giderek çıtayı yükseltiyor.

    26 Eylül tarihinde Paris'de "Peugeot Avenue" isimli muazzam bir "dükkan" açılıyor Daha doğrusu zaten açık olan bir mekan 1 Nisan'dan beri tadilattaydı. 26 Eylül'de yeniden açılacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DolceVita. -- 14 Eylül 2014; 13:02:35 >




  • Peugeot Avenue 2 kısımdan oluşuyor. Birinci kısım "The Brand Room", ikinci kısım ise "The Boutique" adını taşıyor.

    "The Brand Room" kısmının oturum alanı 300 metrekare. Bu bölümde Peugeot'nun marka ruhunu yansıtan, güncellenmiş otomobiller ve marka değerine vurgu yapan detaylar mevcut.


     'PSA Peugeot Citroën' hakkında gelişmeler, yeni modeller, şirket haberleri


    "The Boutique" kısmı ise daha çok satışa yönelik. Burada da; yüksek teknoloji ile revize edilmiş tuz ve biber değirmenleri, markanın lisanslı ve bizzat Peugeot tarafından üretilen minyatür modelleri, giyim ve aksesuar gibi alışveriş odaklı öğeler yer alıyor.


     'PSA Peugeot Citroën' hakkında gelişmeler, yeni modeller, şirket haberleri

     'PSA Peugeot Citroën' hakkında gelişmeler, yeni modeller, şirket haberleri




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DolceVita. -- 14 Eylül 2014; 13:15:39 >






  •  'PSA Peugeot Citroën' hakkında gelişmeler, yeni modeller, şirket haberleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DolceVita. -- 15 Eylül 2014; 7:35:38 >
  • Makyajlı 508 ile birlikte harika bir kombinasyon geliyor

    156'lık versiyonun aksine Euro6 normlarına uygun, 165 beygirlik 1.6 THP motor ve klasik tork konvertörlü yerine Aisin AET6 tam otomatik şanzıman

    Bu kombinasyon ile birlikte benim tahminim; şehiriçinde orta şekerli kullanım ile 7-8 litre dolaylarında gezilebilir.

    1.6 THP motorlar hem motor olarak daha verimli, hem de eşleştiği şanzıman daha verimli. Bakalım tercih edilirliği artacak mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Makyajlı 508 ile birlikte harika bir kombinasyon geliyor

    156'lık versiyonun aksine Euro6 normlarına uygun, 165 beygirlik 1.6 THP motor ve klasik tork konvertörlü yerine Aisin AET6 tam otomatik şanzıman

    Bu kombinasyon ile birlikte benim tahminim; şehiriçinde orta şekerli kullanım ile 7-8 litre dolaylarında gezilebilir.

    1.6 THP motorlar hem motor olarak daha verimli, hem de eşleştiği şanzıman daha verimli. Bakalım tercih edilirliği artacak mı?

    Çok güzel haber hocam aynı şanzımanı dizel üniteye koyarlarsa çok iyi olur, ayrıca 1.2 e-THP motoru koymalarını umut ediyorum. Tüm bu olumlu haberlere rağmen Sıfır 508 maalesef çok pahalı makyajlı olan araç birkaç bin lira daha pahalı olacak muhtemelen, bu fiyatlar ile d segmenti araçların işi çok zor, Passat yeni hali ile yine birinciliği kaptırmaz. Şu ötv zammı olmayaydı iyiydi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • DolceVita. kullanıcısına yanıt
    Pek artmaz hacı.

    Varsa yoksa diiiizıııl

    Avrupa'da nolucak bakalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Makyajlı 508 ile birlikte harika bir kombinasyon geliyor

    156'lık versiyonun aksine Euro6 normlarına uygun, 165 beygirlik 1.6 THP motor ve klasik tork konvertörlü yerine Aisin AET6 tam otomatik şanzıman

    Bu kombinasyon ile birlikte benim tahminim; şehiriçinde orta şekerli kullanım ile 7-8 litre dolaylarında gezilebilir.

    1.6 THP motorlar hem motor olarak daha verimli, hem de eşleştiği şanzıman daha verimli. Bakalım tercih edilirliği artacak mı?

    Çok güzel haber hocam aynı şanzımanı dizel üniteye koyarlarsa çok iyi olur, ayrıca 1.2 e-THP motoru koymalarını umut ediyorum. Tüm bu olumlu haberlere rağmen Sıfır 508 maalesef çok pahalı makyajlı olan araç birkaç bin lira daha pahalı olacak muhtemelen, bu fiyatlar ile d segmenti araçların işi çok zor, Passat yeni hali ile yine birinciliği kaptırmaz. Şu ötv zammı olmayaydı iyiydi.

    Daha önce de bahsettim; Peugeot artik "premium markalara ucuz alternatif" olma hedefi taşıyor.

    Bu yüzden muazzam bir çalışma içindeler. Gerek altyapı, gerek verimlilik, gerek kalite olsun.

    Yeni 308'in dizeline ETG6 şanzımanı neden entegre etmediler? Direkt olarak yeni Aisin şanzımanı sunmak için. Artık ZF verimliliğinde olan bu yeni şanzımanı kullanacak Peugeot. Dizel ve 1.2 THP motorla da kombine edilecek.

    2018'e kadar bahsettiğim marka dönüşümünün tamamlanması hedefleniyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Pek artmaz hacı.

    Varsa yoksa diiiizıııl

    Avrupa'da nolucak bakalım.

    Peugeot Avenue açılışına gidiyoz mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DolceVita. kullanıcısına yanıt
    turbo motorun büyük eksiğiydi verimli otomatik şanzıman.bu çok iyi oldu.bugün makyajlı 508 i gördüm.allure du sanırım ve ön farları 308 allure gibi leddi.marka amblemi kaputtan genişlemiş ön ızgaraya konulmuş.daha agresif görünüm kazanmış
    asıl içim satılan 308 e gitti.siyah allure 18" jant anahtarsız çalıştırma cam tavan 73k fiyattan kampanyalı arabası vardı.jant larla çok çekici duruyordu.16"active 18" allure un yanında sanki alt segment gibi duruyordu.ah birde güzel bir otomatiği olsaydı tadından yenmezdi.öğrendiğim kadarıyla 1,2 thp 130 hp 308 için bayi eğitimlerine başlamışlar.ay sonu bayilerde yerini alıyor
     'PSA Peugeot Citroën' hakkında gelişmeler, yeni modeller, şirket haberleri 'PSA Peugeot Citroën' hakkında gelişmeler, yeni modeller, şirket haberleri 'PSA Peugeot Citroën' hakkında gelişmeler, yeni modeller, şirket haberleri




  • Şöyle yüksek fiyatlara aldırmayıp alan adamlara hastayım.

    Tam keyif

    @DolceVita.

    Bana davetiye gelmedi.

    Yoksa altınımı alıp gidicektim
  • Thomassee kullanıcısına yanıt
    pek alan yok
    dahada düşmesi lazım
  • icemy İ kullanıcısına yanıt
    Siyah son Puglara müthiş yakışıyor.

    Tam aslan karakterine bürünmüşler

    18" almam ama emanet gideriz İstanbul'da.
  • Bugün ben de Peugeot bayiine gittim. Makyajlı 3008 ve 5008 inceledim.

    İkisi de acayip içime sindi ama 3008 daha bi başka. Makyajla birlikte tüm eksiklerini halletmişler.

    Bu makyajlar bitsin, yeni kasaları gelsin, o zaman göreceğiz Peugeot'nun ciddiyetini. Aynı çizgide devam ederlerse tamamdır bu dönüşüm işi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Makyajlı 508 ile birlikte harika bir kombinasyon geliyor

    156'lık versiyonun aksine Euro6 normlarına uygun, 165 beygirlik 1.6 THP motor ve klasik tork konvertörlü yerine Aisin AET6 tam otomatik şanzıman

    Bu kombinasyon ile birlikte benim tahminim; şehiriçinde orta şekerli kullanım ile 7-8 litre dolaylarında gezilebilir.

    1.6 THP motorlar hem motor olarak daha verimli, hem de eşleştiği şanzıman daha verimli. Bakalım tercih edilirliği artacak mı?

    veysel abi bilir ben bunu gördüm birde sayfamızda paylaştım bile gerçekten ilginç 2 sene 1.6 dizel kullandım konforuna lafım yok ama trim sesleri ve ufak problemlerden illallah ettim eğer makyajla düzeltilen bir şeyler varsa belki alırım bile




  • 3008 almak için çok uğraştım ama bayiler satmamak için direndi, Peugeot Türkiye'ye bi ayar çekmek lazım
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.