Şimdi Ara

PSA patronu Opel’i aldıkları için pişman değil

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
1.397
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • PSA Grubu CEO’su Carlos Tavares, Opel markasını satın almalarının üzerinden geçen bir yılın ardından, aldıkları tarihi karardan pişmanlık duymadıklarını dile getirdi. Opel ve İngiliz eşdeğeri Vauxhall, geçtiğimiz yıl General Motors'dan 2.7 milyar dolarlık bir anlaşma karşılığında satın alındı. Opel'in GM mülkiyeti altında para kazanamadığı göz önüne alındığında, bu oldukça riskli bir hamleydi.

    Automotive News’e açıklamalarda bulunan Tavares, marka ile ilgili ilk olumlu sonuçları aldıklarını kaydetti: “Bu şirketi geri döndürebileceğimizi biliyoruz ve şimdiden ilk somut sonuçları görmeye başladık.”

    PSA Grubu, Opel’i satın aldığından beri Avrupa sendikalarından aldığı yeni imtiyazlarla maliyetleri azaltırken, karlılığı arttırmaya odaklandı. Firma aynı zamanda kendi teknolojilerini de Opel’e aktarmaya başladı.

    2017'nin ilk altı ayında Opel yaklaşık 460 milyon dolar kaybetmiş ve PSA Grubu, 2017'nin son beş ayında bu zararı 222 milyon dolara çekmeyi başarmıştı.

    PSA, Opel’in 2020’ye kadar yüzde 2 daha fazla pozitif nakit akışına ve işletme marjına sahip olmasını ve 2026’ya kadar bunun yüzde 6’ya çıkmasını planlıyor. Firma ayrıca bu zamana kadar Opel’i yıllık 2.1 milyar dolarlık ciro bandına oturtmayı hedefliyor.

    https://tr.motor1.com/news/238541/psa-opeli-almaktan-pisman-degil/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • opel de pejoya ic tasarım yapma konusunda taktik versin anlaşır giderler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jimhendrix -- 9 Nisan 2018; 16:44:1 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    opel de pejoya ic tasarım yapma konusunda taktik versin anlaşır giderler.
    3008, 5008, yeni 508 in iç tasarımı hangi Opel de var?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lazloo

    3008, 5008, yeni 508 in iç tasarımı hangi Opel de var?

    Alıntıları Göster
    Saydıklarını bilmem ama 308'in iç tasarımı özellikle konsolu çok kötüydü. Eşya koyma yeri yok ve herşeyi dokunmatik yapmışlar. Bu da sürücünün dikkatini dağıtabilen detaylar olduğunu düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal

    Saydıklarını bilmem ama 308'in iç tasarımı özellikle konsolu çok kötüydü. Eşya koyma yeri yok ve herşeyi dokunmatik yapmışlar. Bu da sürücünün dikkatini dağıtabilen detaylar olduğunu düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    Herşey güzel, sadece klima dolunmatik ya o sıkıntı bence. Yeni nesilde daha güzel olacaktır. Tabi 2 sene falan olması lazım yeni kasaya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lazloo

    3008, 5008, yeni 508 in iç tasarımı hangi Opel de var?

    Alıntıları Göster
    308 kötü hocam 3008 i ben de beğendim 5008 e bakmadım.
  • Bir sonraki kasa astrayı heyecanla bekliyorum bakalım psa nasıl bir astra yaratacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lazloo

    3008, 5008, yeni 508 in iç tasarımı hangi Opel de var?

    Alıntıları Göster
    Valla kisiden kisiye degisir bana gore Astra K ic tasarimi 308 in fersah fersah onunde keza yeni insignianinda ic tasarimi cok hos ve yeni 508 den daha guzel sadece 3008 in ic tasarimin fena degil ama bence yinede okadar ahim sahim degil biraz guzel ama ben arabada sadelik severim o sekilde daha guzel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Herşeyi geçtim 1.6 cdti motor hiç ediyor terbiyesizler. Soft yazılım ile bmw 320d ile yürüyen bir motordan bahsediyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf24

    Herşeyi geçtim 1.6 cdti motor hiç ediyor terbiyesizler. Soft yazılım ile bmw 320d ile yürüyen bir motordan bahsediyoruz
    sırf şu motordan ötürü insignia tercih ettim
    ön yargı vs ama 120 lik psa dizeli olsa seçmezdim
  • werneke W kullanıcısına yanıt
    Tamam psa dizeli de kötü değil ama 1.6 cdti alemin kralı. Sonrasında dci 130 geliyor ama onunda yakıt tüketimi yüksek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.6 CDTI iyi motor da, iyi uzaması hariç hangi özelliğinde HDI ailesinden daha iyi onu anlamadım. HDI alt devirlerde gayet canlı bir motor, inanılmaz az yakıyor, yürütme maliyeti bedavadan biraz pahalı ve uzun ömürlülüğü bir sürü araçta kullanıldığından kanıtlanmış. CDTI'da tüketim soru işareti (bilhassa Insignia'da, arabanın ağırlığı ile paralel şekilde çok yaktığını biliyorum), uzun ömürlülük konuşmak için erken, yürütme maliyeti de Opel olduğundan mütevellit pahalı denebilir.

    Opel 2000'lerin başından beri prestij ve satış konusunda kan kaybı yaşayan bir firma, 1990larda Golf-Astra satış oranı neredeyse aynıyken şu an Golf birkaç kat fazla satıyor. PSA grubuna satılması Opel için bir fırsat; Opel tarzı olan, yol tutuş gibi, rafinelik gibi konularda "hala" güçlü pozisyonda ancak eksikleri var maalesef, güncel satış konumlandırması gereği ve de platform paylaşımı ile daha fazla satış rakamı yakalayabilirler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lazloo

    Herşey güzel, sadece klima dolunmatik ya o sıkıntı bence. Yeni nesilde daha güzel olacaktır. Tabi 2 sene falan olması lazım yeni kasaya

    Alıntıları Göster
    O kısmı tuşlu yapsalardı bir nebze kurtarabilirdi ama 2 telefon kullanınca ve 2 telefonda 5.5 inch olunca arabada koyacak yer bulamıyordum.
  • PSA-Opel'i aldı ama Renault-Nissan-Mitsubishi gibi ortaklıklara girmeden ve de Kuzey Amerika'da satış yapar hale gelmeden her zaman sıkıntı yaşayacaktır
  • Vauxhall ayri satiliyorsa onu da biz alsaydik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Opel' i bu konuma getiren, Amerikan ayısı vizyonsuz GM' dir. Otomobil anlayışı hala, muscle car veya nascar hödüklüğünden ibaret bir kafa yapısından zaten başka bir şey beklenemez. Yaptıkları en kral iş, Avrupa klasmanında ilk 20' ye giremez. Belki Viper. Bu yüzden de Avrupa' da yok hükmündeler. Opel batarken, araya Chevrolet kaynatmaya çalışabilecek vizyondalar.
  • amerikan şirketlerinin elini sürdüğü markalar sürünüyordu, kurtuldukça adama dönüyorlar, opel de yavaş yavaş eski günlerine dönecektir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oneyy1905

    1.6 CDTI iyi motor da, iyi uzaması hariç hangi özelliğinde HDI ailesinden daha iyi onu anlamadım. HDI alt devirlerde gayet canlı bir motor, inanılmaz az yakıyor, yürütme maliyeti bedavadan biraz pahalı ve uzun ömürlülüğü bir sürü araçta kullanıldığından kanıtlanmış. CDTI'da tüketim soru işareti (bilhassa Insignia'da, arabanın ağırlığı ile paralel şekilde çok yaktığını biliyorum), uzun ömürlülük konuşmak için erken, yürütme maliyeti de Opel olduğundan mütevellit pahalı denebilir.

    Opel 2000'lerin başından beri prestij ve satış konusunda kan kaybı yaşayan bir firma, 1990larda Golf-Astra satış oranı neredeyse aynıyken şu an Golf birkaç kat fazla satıyor. PSA grubuna satılması Opel için bir fırsat; Opel tarzı olan, yol tutuş gibi, rafinelik gibi konularda "hala" güçlü pozisyonda ancak eksikleri var maalesef, güncel satış konumlandırması gereği ve de platform paylaşımı ile daha fazla satış rakamı yakalayabilirler.
    Şöyle söyleyeyim. 136hp lik J kasa bile 120hp lik bluehd 308 i geçiyor. Fabrika verilerine takılmayın. 100 e kadar kafa kafaya gidiyor sonra Astra uzuyor. K kasa ile performans bakımından mukayese kabul etmez. Alt devirleri de gayet canlı, 1500 devirde 280nm tork veren bir motor bu. HDI nin maksimum torku 300nm zaten.

    Yakıt konusunda ise 1.6 cdti 136 nın hdi kadar tutumlu olmadığı ortada. Ama şahsi görüşüm performansa değer olduğu yönünde. 120 sabit hızla 4.5lt ile gidebiliyorum J kasa ile. Sizde 4lt civarında gidersiniz sanırım. Eski insignia hem ağır hemde dandik otomatik ile geldiği için yakıt konusunda müsrif bir araçtı. Yenisinde daha başarılı.


    Astra konularını forumlarını okuyorum sürekli. En fazla 200.000 civarına gelen 1.6 cdti a rasladım. Herhangi bir sıkıntı oluşmamıştı araçta. 2014 de piyasaya çıkmış motor elbette ömür bakımından yeterince test edilmiş değildir. Ama opelden dandik bir motor beklemiyorum şahsen. Ayrıca aynı blok ile 160hp lik biturbo motorun satışınında oluşu motorun dayanıklı olduğu izlenimini verdi bana.

    Ne olup olmayacağı ileriki zamanlarda görülecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf24 -- 10 Nisan 2018; 1:6:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    308 kötü hocam 3008 i ben de beğendim 5008 e bakmadım.

    Alıntıları Göster
    Bi 308 kötü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aléister Crowley

    Valla kisiden kisiye degisir bana gore Astra K ic tasarimi 308 in fersah fersah onunde keza yeni insignianinda ic tasarimi cok hos ve yeni 508 den daha guzel sadece 3008 in ic tasarimin fena degil ama bence yinede okadar ahim sahim degil biraz guzel ama ben arabada sadelik severim o sekilde daha guzel.

    Alıntıları Göster
    Astra K bence de 308 den iyi ama diğerlerine katılmıyorum. Zaten insignia da astra k gibi, grandland x de

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.