Şimdi Ara

PSA kâra geçmiş. Opel Vauxhall da dahil.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
0
Favori
4.059
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 33
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 4
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 saat 56 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Başpiskopos (13 mesaj) sarkihalindekal (5 mesaj) turkeril (4 mesaj) huso (4 mesaj) Cryin (4 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (18 mesaj) Mobil (27 mesaj) Tablet (3 mesaj) Mini (7 mesaj) Uygulama (15 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> PSA kâra geçmiş. Opel Vauxhall da dahil.
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1778 Mesaj

    Hee ben de duydum, hatta Paris’teki Psa merkez ofisi boşaltıp lcw’ye kiraya vereceklermiş. Bir de zincir çiğ köfteci istiyormuş gerçi...



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    otobilge kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • General Motor bünyesinde yıllardır kâr edemeyen Opel nasıl oluyor da PSA bünyesine geçtikten 1 yıl sonra kâr ediyor?



    Cevap basit.İşçilikten kıs, kaliteden ödün ver, al sana kâr üstüne kâr.
    Psa nın son yıllardaki atılımı çok başarılı.Daha opelin yeni modellerine imza atmasıyla ilerleme daha büyük olur.
    pug bana kalırsa son yıllarda kendini en iyi geliştiren firma o çok sevdiğiniz dsg den iyi eat6 şanzımanları var hdi ve thp puretech üniteler en başarılı ünitelerden 308 3008 ve 508 i anlatmaya gerek yok asıl size az bence at gözlğüyle bakıyorsunuz
    Fransız almayın,İtalyan almayın,Kore-Japon almayın sadece ve sadece Alman alın.
    Bu mantıgı anlayamıyorum.F1 de efsane olan ve en basarılı firmalardan biri Renault dur.Burada elde edilen teknolojiler normal araclara uygulanır.Hyundai son yıllarda inanılmaz asamalar kaydetmis, son derece iyi araclar uretir.Toyota zaten Dunyada en cok satan ve sorunsuzluk denince akla gelen firmadır.

    Bu arada Alman'ı da cok severim.Kaputu acınca VW logosu gormek bana bir guven verir.Almana birsey diyen yok da neden Alman dısında alınmaz.Ya da bu Fransızlar bu kadar yerden yere vurulur.
    Adamlar yapmıs.3008 2 yıl ust uste Avrupa'da yılın otomobili secildi.308,3008 muhtesem araclar, Vites desen Japon Aisin Tam Otomatik ozellikle bu 2 modele hastayım.Ayrıca adamlar odul verirken herhalde inceleyip begeniyorlar ki veriyorlar.

    Renaulta geliyorsun 1.5 DCİ diye efsane bir Mototu var.75,90,110 BG guc var.Ustune Talisman'ı cıkardı.1.6 Cift Turbo 160BG 380NM Tork muhtesem makina bu motor hangi arabada var.Mercedese zaten yıllardır motorunu veriyor.

    Hyundai desen inanılmaz bir atılım yaptı.Sanırım Almanya'da Ar-Ge kurdu.Nette 1M deviren Accent vardı.Hyundai de son derece klas araclar uretiyor.

    Fiat diyorsun.1.6 MJet o da efsane Lounge Plus Egea da yok yok.500X Jeep platformunda uretiliyor ve yanlıs hatırlamıyorsam ZF sanzımanlı modelleri vardı.Jeep oyle...

    Civic Sedan Dizel eger gocuk sorunu yoksa o da cok iyi arac, sanzıman ise ZF super...

    Ben Alman'a asla karsı degilim.Ama bu Alman dısındakiler ozellikle de Fransızlar neden gomulmeye calısılıyor anlamıyorum.
  • Yarbay
    6498 Mesaj
    psa son 1-2 senede çıkarttığı yeni tasarımlarını devam ettirirse daha çok ekmek yer.
  • Binbaşı
    1419 Mesaj
    1.4 HDI eat6 Corsa'lar gelsin. O zaman gör bombayı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sönmeyen Arıza Lambası. -- 14 Ekim 2018; 1:38:18 >
  • Yarbay
    5227 Mesaj
    Opel ne sevinmiştir ama,gariplerim kâr görmemiştir şimdiye kadar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çavuş
    75 Mesaj
    General Motor bünyesinde yıllardır kâr edemeyen Opel nasıl oluyor da PSA bünyesine geçtikten 1 yıl sonra kâr ediyor?



    Cevap basit.İşçilikten kıs, kaliteden ödün ver, al sana kâr üstüne kâr.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    987 Mesaj
    PSA'dan çok Opel'e sevindim. Uzun süredir zarar ediyordu sanırım.
    |
    |
  • Yarbay
    20683 Mesaj
    Psa iyidir



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    9532 Mesaj
    Psa nın son yıllardaki atılımı çok başarılı.Daha opelin yeni modellerine imza atmasıyla ilerleme daha büyük olur.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2477 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Başpiskopos

    Anlayana sivrisinek saz, Anlamayana davul zurna Az...FRANSIZ DİYORUZ DAHA NE DİYELİM.
    pug bana kalırsa son yıllarda kendini en iyi geliştiren firma o çok sevdiğiniz dsg den iyi eat6 şanzımanları var hdi ve thp puretech üniteler en başarılı ünitelerden 308 3008 ve 508 i anlatmaya gerek yok asıl size az bence at gözlğüyle bakıyorsunuz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cryin -- 14 Ekim 2018; 14:6:39 >
  • Yarbay
    4905 Mesaj
    Tasarım Opel motor psa olsun tamam bu iş.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    2698 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Alastor Moody

    General Motor bünyesinde yıllardır kâr edemeyen Opel nasıl oluyor da PSA bünyesine geçtikten 1 yıl sonra kâr ediyor?



    Cevap basit.İşçilikten kıs, kaliteden ödün ver, al sana kâr üstüne kâr.
    Çok mantıklı bir söylem değil bu. Gm devlet mantalitesiyle yönetilen bir otomobil grubu. Opel Gm grubundayken arge, platforma çok masraf ediliyordu, şuan Peugeot'un platformlarını kullanmaya başladı. Özetle Peugeot Opelden platform geliştirme işini aldı.



    Opel gm'deyken gm'in iyi araçlarına da platform üretiyordu. Ama memur kafasında yönetenler olunca opel'in masrafı çok ama satışları az diye baktılar olaya. Memur mantalitesiyle diyorum çünkü Gm'de Amerika devleti büyük hisse sahibi. Opel'in geliştirdiği ama Chevrolet yada Buick logosu basılan otomobiller satıldığında Chevrolet ve Buick'in hanesine yazıldılar.



    Gm'in Opel'e verdiği tek platform Kappa platformu oldu. Opel Gt desem bilenler çıkacaktır. Satış anlamında başarısız bir otomobildi zaten.







    Şanzıman ve motorda Avrupa tüketicisi açısından geride kaldılar, daha doğrusu Gm ödenek vermedi. Opel markası sadece Avrupaya sıkıştırıldı ve oraya uygun araçlar üretmekte sıkıntı yaşadı.



    Bu dediklerimden sonra Peugeot sayesinde Opel nasıl kâra geçti anlamak daha mümkün.



    Ben yıllardır Gm kullanıcısıyım ve memnunum araçlarından ama geçmişine baktığımızda Gm birçok iyi otomobil üreten markaların katili olmuş.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yarbay
    2477 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Başpiskopos

    Türk halkı çok Zeki ve Akıllı bir halktır...BAKINIZ OTOMOBİL PİYASASINDA TUTULAN VE TUTULMAYAN TERCİHLER APAÇIK ŞEKİLDE BELLİ...O çok Övülen Övülüpte bitirilemeyen meşhur 508 piyasada Satmadı ve Tutmadı bile...ÇÜNKÜ TÜRK HALKI İŞİNİ GAYET İYİ BİLİYOR, NEYİ TERCİH EDECEĞİNİ GEÇMİŞTEKİ ÖDEDİĞİ ACI BEDELLERLE İYİ BİLİYOR.
    yeni kasa 508 den bahsediyorum neyse dont feed the troll
  • Yarbay
    5221 Mesaj
    Fransız almayın,İtalyan almayın,Kore-Japon almayın sadece ve sadece Alman alın.
    Bu mantıgı anlayamıyorum.F1 de efsane olan ve en basarılı firmalardan biri Renault dur.Burada elde edilen teknolojiler normal araclara uygulanır.Hyundai son yıllarda inanılmaz asamalar kaydetmis, son derece iyi araclar uretir.Toyota zaten Dunyada en cok satan ve sorunsuzluk denince akla gelen firmadır.

    Bu arada Alman'ı da cok severim.Kaputu acınca VW logosu gormek bana bir guven verir.Almana birsey diyen yok da neden Alman dısında alınmaz.Ya da bu Fransızlar bu kadar yerden yere vurulur.
    Adamlar yapmıs.3008 2 yıl ust uste Avrupa'da yılın otomobili secildi.308,3008 muhtesem araclar, Vites desen Japon Aisin Tam Otomatik ozellikle bu 2 modele hastayım.Ayrıca adamlar odul verirken herhalde inceleyip begeniyorlar ki veriyorlar.

    Renaulta geliyorsun 1.5 DCİ diye efsane bir Mototu var.75,90,110 BG guc var.Ustune Talisman'ı cıkardı.1.6 Cift Turbo 160BG 380NM Tork muhtesem makina bu motor hangi arabada var.Mercedese zaten yıllardır motorunu veriyor.

    Hyundai desen inanılmaz bir atılım yaptı.Sanırım Almanya'da Ar-Ge kurdu.Nette 1M deviren Accent vardı.Hyundai de son derece klas araclar uretiyor.

    Fiat diyorsun.1.6 MJet o da efsane Lounge Plus Egea da yok yok.500X Jeep platformunda uretiliyor ve yanlıs hatırlamıyorsam ZF sanzımanlı modelleri vardı.Jeep oyle...

    Civic Sedan Dizel eger gocuk sorunu yoksa o da cok iyi arac, sanzıman ise ZF super...

    Ben Alman'a asla karsı degilim.Ama bu Alman dısındakiler ozellikle de Fransızlar neden gomulmeye calısılıyor anlamıyorum.
    |
    |




  • Yarbay
    2811 Mesaj
    Opel globali bilmem ama tr de bu saatten sonra avucunu yalarlar.



    Bu saate kadar satmaları alman algısı yüzünden. Nasıl bu ülkede 308, 3008 gibi araç hakettiği noktada değil. Çünkü algı kurbanı. Ve bu algıyı da malesef opel ve bug bayileri yaptı. Pug servisleri işş kurtarsada opel ne satış ne de servis yönünden tatmin etmez. Vag grubu sevmesemde adamlar başırılı hem de çok. Opel ve pug tr de algıyı düzeltmesi için çok çalışmaları lazım.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    28054 Mesaj
    Opel'in zihniyeti yanlış Türkiye için konuşuyorum diğer ülkeleri bilemem.

    Arka camı elektriksiz araç satıyorsun madem böyle satacaksın o zaman insanların bu saçmalığı alması için fiyat indirimi yap. Yıllarca 1.3 Multijetin ekmeğini yedin yıllarca yav biz de bir dizel yapalım demedi. Yıllar sonra dedi bu sefer de otomatiği yok.

    PSA ile umarım bu sorunlar çözülür. Güzel bir motor şanzıman kombini ile satışları artacaktır.

    VAG grubu zaten bu yüzden satıyor her türlü bütçeye uygun motor şanzıman kombini var adamlarda. Senelerce 1 dizel satıyorsun onda da otomatik yok. Ha tabii ki Türkiye büyük pazar değil bizim için ARGE kasacak halleri yok ama Avrupa'da nasıl merak ediyorum.

    Yukarıda bir üye daha yazmış tasarım Opel'den motor şanzıman PSA katılıyorum böyle güzel olur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 13 Ekim 2018; 19:0:50 >




  • Yarbay
    3374 Mesaj
    Pek okumayı bilmiyoruz sanırım böyle göstergeleri. Opel'in kâr etme sebebi bir anda bişeyler yapmaya başlaması veya satışların uçması sebebiyle değil, bişeyler "yapmamaya" başladığı için kârlılık arttı. 300'den fazla bayisini kapattı, İngilteredeki fabrikada çoğu iş kolu kapandı ve bir sürü işçi çıkardılar. Mühendislik-arge araç altyapıları teknolojiler tamamen PSA üzerinden gelişiyor, Russelheim sadece merkez olarak duruyor. Satışlarının da hala düşmesi kesintiler yapabilmek için alan açıyor Psa'ya, şuan satış kaybı yaşamaları tam olarak kötü bir durum bile değil.

    GM'de biliyordu bunu yapmayı da Amerikadaki araçları için altyapıları Opel üzerinden sağlıyorlardı yıllardır, Cadillac'dı, Buick, Saturndu.. Bu yüzden Psa gibi bir yol çizmeleri olanaksızdı.

    Önemli olan bundan sonraki süreçte Opel ile ilgili PSA'nın vizyonunun ne olduğu. Opel logolu fransız ufak Suv'lerini satabilirsen kârlılığı da artarak devam eder de ortada Opel diye bişey kalmaz. Seat gibi bir tabela markası olurlar.




  • Yarbay
    10719 Mesaj

    Cevap yanlış. PSA gidip de opel için ayrı bir arge yapmayacak. Bünyesindeki motor şanzıman platformu opel marka araçlarda da kullanacak. Vag grubunun Skoda seat için yaptığı gibi. Haliyle kar edecek.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Alastor Moody kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2189 Mesaj
    PSA son zamanlar Peugeot ile atılım yaptı ve meyvelerini yiyecektir.
    |
    |
  • Yarbay
    3296 Mesaj
    Adamlar harbi şekilli şukullu araçlar çıkartıyor... Başarıları devam olur inşallah..



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2438 Mesaj
    Olması gereken de bu. Sorunsuz motor, şanzıman, harika tasarım.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
Instagram takipçi satın al
Cancer Clinical Trials
konkasör
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,547
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.