DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
DH Mobil Uygulamasının yeni özelliklerini ilk siz deneyin. Gizle Şimdi Dene
PS4 Pro için 4K TV tavsiyeleri
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: asdasfeg Daha Az
1 Kayıtlı Üye, 1 Mobil Kullanıcı  ( 1 Mobil Cihaz  )
408
Cevap
16
Favori
23.369
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Tüm Forumlar >> Oyun >> PlayStation >> Diğer >> PS4 Pro için 4K TV tavsiyeleri
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Binbaşı
      1204 Mesaj
      23 Şubat 2017 17:42:22

      Bütçe sorun değil, Sizinde önereçeğiniz bir model var ise tercih ederim. Fakat benim takıldığım şey, PRO 1080p TV ile 4K TV,ye göre daha güzel görseller sunduğu söyleniyor. Yani daha net olduğu.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AyKqT -- 23 Şubat 2017; 17:45:40 >
      |
      |
      Bahsedilenler: SerhanUygur
      _____________________________

      <ASUS > <INTEL CORE i7 6700K 4.0 GHZ> <MSI GTX 1080Tİ > <VENGEANCE 16GB (8X2GB) DDR4 DRAM 3200MHZ> <SAMSUNG EVO 500GB SSD>
      <XIGMATEK CENTAURO 80PLUS 700W> <CORSAIR H100 -CORSAIR 400> <ASUS ROG SWIFT PG278Q>
      <STEAM ID: AyKqT> <ORIGIN ID: AyKqT> <UBISOFT ID:B.AyKqT
    • Yarbay
      6662 Mesaj
      23 Şubat 2017 18:25:51
      quote:

      Orijinalden alıntı: AyKqT

      Bütçe sorun değil, Sizinde önereçeğiniz bir model var ise tercih ederim. Fakat benim takıldığım şey, PRO 1080p TV ile 4K TV,ye göre daha güzel görseller sunduğu söyleniyor. Yani daha net olduğu.

      bendeki LG monitörde de 1080p de gerçekten çok güzel sonuçlar verdi.

      ama HDR +4K bence tercih meselesi.

      Samsung un ve Sony nin çok iyi modelleri var. LG de güzel biraz adha hesaplı. ama Sony tabi en iyisi. Model tavsiyeleri yapıldı. ben denemediğim için kendim bişey diyemeyeceğim onlar hakkında.
      |
      |
      _____________________________

      Serhan UYGUR PS4 PRO - XboX one X - Samsung UE49MU7000 4K - LG 41" 4K
      Ig:dunyanineglencesi Tek Aşk BEŞİKTAŞK - Psn:GodPower XLiveID; serhanuygur
    • Binbaşı
      1204 Mesaj
      25 Şubat 2017 16:01:36
      Arkadaşlar Aşağıdaki iki TV arasında kaldım. Sizde hangisini tercih etmeliyim Boyut ve Kavisli ekran haricinde bir farkları varmı yokmu acaba. Birde Fifa gibi araba yarışı gibi oyunlarda performansı nasıldır. Kısaca PRO için iyi seçim olurmu.


      SAMSUNG UE 49KU7350http://www.vatanbilgisayar.com/samsung-ue-49ku7350-49-123-cm-4k-curved-suhd-smart-led-tv-dahili-uydu-alici.html
      SAMSUNG UE 40KU7000http://www.vatanbilgisayar.com/samsung-ue-40ku7000-40-101-cm-uhd-smart-led-tv-dahili-hd-uydu-alici.html

      |
      |
      _____________________________

      <ASUS > <INTEL CORE i7 6700K 4.0 GHZ> <MSI GTX 1080Tİ > <VENGEANCE 16GB (8X2GB) DDR4 DRAM 3200MHZ> <SAMSUNG EVO 500GB SSD>
      <XIGMATEK CENTAURO 80PLUS 700W> <CORSAIR H100 -CORSAIR 400> <ASUS ROG SWIFT PG278Q>
      <STEAM ID: AyKqT> <ORIGIN ID: AyKqT> <UBISOFT ID:B.AyKqT




    • Binbaşı
      1403 Mesaj
      25 Şubat 2017 16:27:24
      sony 4k hdr alcam
      biraz fiyati yuksek
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2709 Mesaj
      25 Şubat 2017 17:37:27
      4k tv yok fakat efsane 40c650 ile coştu ps4 Pro...

      Şimdilik yeter.

      Yazın şöyle Hdr destekli ucuz kaliteli sony alsak ne güzel olur.

      Hayaller Van persi, gerçekte tam tersi çıkmasın.



      < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      İ3 7100//16 GB ddr4 RAM//msı b250m mortar//Asus GTx 1050 ti 4gb//750M CORSAİR PSU// XBOX 360 CONTROLLER//PS4 PRO KONSOL
    • Yarbay
      9101 Mesaj
      26 Şubat 2017 13:49:36 Konu Sahibi
      Panasonic pazara giriş yapmış. İlanda belirtilmemiş ama televizyonda HDR de var.

      http://urun.gittigidiyor.com/ses-goruntu/panasonic-tx50dx703e-4k-ultra-hd-smart-tv-panasonic-turkiye-262208707

      http://www.panasonic.com/tr/consumer/viera-tv/led-lcd-tv/tx-50dx703e.html



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ghostrain -- 26 Şubat 2017; 13:57:57 >
      |
      |
      _____________________________





    • Yarbay
      19147 Mesaj
      26 Şubat 2017 15:32:30
      quote:

      Orijinalden alıntı: SerhanUygur


      quote:

      Orijinalden alıntı: Retradin

      Merhabalar

      Tv modelleri ve input lag değerlerinihttp://www.displaylag.com/display-database/ burdan inceleyebilirsiniz. Faydalı olacağını düşünüyorum. İyi forumlar

      Bu tarz tablolar, tüketicileri daha çok para harcamaya yönelik bir uygulama olarak görüyorum ben :))) yanına Good Bad vs diye yorum yaparak tüketiciyi iğneliyorlar. :))

      Benim LG TV nin gecikmesi 64ms ve listede BAD olarak gösteriliyor.

      Gel gör ki oyunda ASLA VE ASLA bişey farketmiyorsun. oyun akıyor.

      CONTROLLER la oynadığın bir oyunda zaten 15ms latency olsa nolur olmasa nolur. Mouse la Çatır çatır oynayan bi PROGAMER olasan tamam anlayacağım önemli bişey bu ama... PS4 de zaten controller la hen hen bi oraya bi buraya dönerken, 20 ile 60 arasındaki farkı, normal bi oyuncu çok ayırt etmez.

      Tabi ne kadar az o kadar iyi ama, fiayt performansa da bakmak lazım .

      Sen oyle san hissetmiyorum ne demek ya? Call of Duty gibi hizli online FPS lerde input lag cok onemlidir


      Monitorde oynadin mi hic? Oynasan TV yo balkondan atardin..

      Online oynayacaklar icin = kesinlikle Monitor tercih edilmeli

      Offline singleplayer icin TV



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi devcitybg -- 26 Şubat 2017; 15:33:59 >
      _____________________________





    • Binbaşı
      1204 Mesaj
      26 Şubat 2017 16:45:27
      Arkadaşlar bu tv karar verdim. Sizce nasıl. Fifada yada araba yarışlarında sorun yaşarmıyım HZ yüzünden. Titreme yaparmı. Kısaca sizce nasıl bir tv


      SAMSUNG UE 40KU7000http://www.vatanbilgisa...ahili-hd-uydu-alici.html



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AyKqT -- 26 Şubat 2017; 16:49:32 >
      |
      |
      _____________________________

      <ASUS > <INTEL CORE i7 6700K 4.0 GHZ> <MSI GTX 1080Tİ > <VENGEANCE 16GB (8X2GB) DDR4 DRAM 3200MHZ> <SAMSUNG EVO 500GB SSD>
      <XIGMATEK CENTAURO 80PLUS 700W> <CORSAIR H100 -CORSAIR 400> <ASUS ROG SWIFT PG278Q>
      <STEAM ID: AyKqT> <ORIGIN ID: AyKqT> <UBISOFT ID:B.AyKqT
    • Yarbay
      6662 Mesaj
      27 Şubat 2017 10:56:46
      quote:

      Orijinalden alıntı: devcitybg


      quote:

      Orijinalden alıntı: SerhanUygur


      quote:

      Orijinalden alıntı: Retradin

      Merhabalar

      Tv modelleri ve input lag değerlerinihttp://www.displaylag.com/display-database/ burdan inceleyebilirsiniz. Faydalı olacağını düşünüyorum. İyi forumlar

      Bu tarz tablolar, tüketicileri daha çok para harcamaya yönelik bir uygulama olarak görüyorum ben :))) yanına Good Bad vs diye yorum yaparak tüketiciyi iğneliyorlar. :))

      Benim LG TV nin gecikmesi 64ms ve listede BAD olarak gösteriliyor.

      Gel gör ki oyunda ASLA VE ASLA bişey farketmiyorsun. oyun akıyor.

      CONTROLLER la oynadığın bir oyunda zaten 15ms latency olsa nolur olmasa nolur. Mouse la Çatır çatır oynayan bi PROGAMER olasan tamam anlayacağım önemli bişey bu ama... PS4 de zaten controller la hen hen bi oraya bi buraya dönerken, 20 ile 60 arasındaki farkı, normal bi oyuncu çok ayırt etmez.

      Tabi ne kadar az o kadar iyi ama, fiayt performansa da bakmak lazım .

      Sen oyle san hissetmiyorum ne demek ya? Call of Duty gibi hizli online FPS lerde input lag cok onemlidir


      Monitorde oynadin mi hic? Oynasan TV yo balkondan atardin..

      Online oynayacaklar icin = kesinlikle Monitor tercih edilmeli

      Offline singleplayer icin TV

      Bu nasıl bir üsluptur dostum biraz sakin ol lütfen.

      Monitörüm var hem de güzel bir monitör,
      4K TV'm de var
      FPS de oynuyorum.
      Çok ciddi fragler ve puanlar da alıyorum.
      20 Senedir WOLFENSTEIN dan beri her türlü multiplayer oyunu oynarım. Fps tps strateji ne istersen. yani oyunculuk geçmişim muhtemelen buradaki birçok insandan daha eski ve daha derindir.


      Sorun bu değil.

      dediğim noktayı iyi anlamak lazım;

      TV MONİTÖR karşılaştırması yapmadım herşeyden önce. TV ler arasındaki input lag olayından bahsediyorum.

      PROGAMER değilsen, hadi gerçekten pro değilsin ama işini çok ciddiye alan bi oyuncusun diyelim... o zaman biraz fark ettirebilir.

      Ama Ortalama ve Ortalama üstü hiçbir oyuncuyu 60 ms input Lag etkilemez. veya 60 la 20 arası farkı hissetmez. Bu bahsettiğim KONSOL OYUNCULUĞU İÇİNDİR: MOUSE LA OYNANAN YANİ PC OYUNCULUĞNDA FARKLI Bİ KONU VAR O BURANIN KONUSU DEĞİL.

      Bu yapılan reklamlar falan, normalde oturup günde 1 saat eğlenmek isteyen ortalama bi oyuncuyu da 10 ms lik pahalı modeli almaya zorluyor. onu söylüyorum.

      yoksa ne kadar az input lag o kadar iyi tabii ki.
      |
      |
      _____________________________

      Serhan UYGUR PS4 PRO - XboX one X - Samsung UE49MU7000 4K - LG 41" 4K
      Ig:dunyanineglencesi Tek Aşk BEŞİKTAŞK - Psn:GodPower XLiveID; serhanuygur




    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      3 Not
      27 Şubat 2017 11:33:07
      Input lag asiri yuksek olursa oyun oynanmiyor bu dunyadaki herkes tarafindan kabul gormus bir gercek, siz gormuyorsaniz gozlerde sorun vardir.monitorde input lag biraz yuksek oldu mu hersey kayiyor r6 siegede falan hizli oyunlarda isiniz bitiyor.bu siyah a beyaz demek gibi birey.

      Rtings bosuna mi.inceliyor o kadar? ????



      < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1339 Mesaj
      27 Şubat 2017 11:37:29
      Samsungggg



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      Önermediğim üyeler mahoonur/ Mr_HANN önce oyun alıp çift hak satmadığım için iade istedi zaman kaybı
    • Yüzbaşı
      910 Mesaj
      27 Şubat 2017 16:32:09
      İnput lag'a takıldıysanız bu konuda en iyi televizyon samsung ks serisi ben 49ks8500 kullanıyorum ve çok memmunum 4k tv alacak olnanlara kesinlikle tavsiye ederim..
      _____________________________

      PSN= LeonHeartTR
    • Yüzbaşı
      930 Mesaj
      28 Şubat 2017 10:22:56
      49 ks 8500 ile harika bir sonuç çıkıyor .



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Çavuş
      88 Mesaj
      08 Mart 2017 17:06:33
      arkadaşlar,SAMSUNG UE 40KU7000,LG 43UH610V,LG 43UF7787,PHILIPS 43PUS6501 bu 4k tv'lerden hangisini tavsiye edersiniz?
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      3 Not
      08 Mart 2017 17:16:22
      quote:

      Orijinalden alıntı: camoncan

      arkadaşlar,SAMSUNG UE 40KU7000,LG 43UH610V,LG 43UF7787,PHILIPS 43PUS6501 bu 4k tv'lerden hangisini tavsiye edersiniz?


      Ku7000 (ku6300) aralarinda fp olarak en uygunu bence



      < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      577 Mesaj
      21 Mart 2017 14:13:10
      Merhaba arkadaşlar ps4 pro için tv tavsiyelerinizi bekliyorum.



      Yamuk mala para vermem (curved)



      Monitör mü tv mi ?



      Ayrıca Samsung ks8000 serisi bulunabilen bir tv değil şu anda bana en fazla 55 inç lazım.



      Smart özelliği de önemli arkadaşın lg de akıllı Kuman'da var süper alet film filan rahatlıkla izliyorsun. Ps de bile o kadar rahat internette gezilmiyor.



      Ayrıca pc de hemen yanında tv nin pc de bağlayacağım.



      Ama en önemli şey ps4 pro online oynamiyorum çok fazla senaryolu oyunlar vaz geçilmezim.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1575 Mesaj
      21 Mart 2017 14:52:59
      60KS8000 tavsiye ederim.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      Opel Astra J 2010 1,4 140 HP T Nehir Gri
      Opel Antara 2010 2,0 150 HP 4X4 Siyah
    • Yüzbaşı
      597 Mesaj
      23 Mart 2017 11:07:13

      philips proyu 4k'da açamıyor nasıl 2. sırada
      |
      |
      Ps4Pro kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      597 Mesaj
      23 Mart 2017 11:20:12

      anlık parlamalar olmuyor mu 4k'ya (2160a) alınca? bende 55pus7909 modeli var, bir türlü sağlıklı görüntü alamadım.
      |
      |
      Teologin09 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Onbaşı
      37 Mesaj
      24 Mart 2017 00:31:56
      Öyle bir problem olmuyor dostum.Hele 4k yaması alan oyunlarda olağan üstü bir görüntü var.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________





Reklamlar
SEO
modasor
SEO
Yeni Abonelik d-smart
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,881
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.